Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Heerde verdeeld zijn.

1. Aziatisch Heerde

Leuk klein knus restaurant. Echt heerlijk gegeten hier. Bediening erg vriendelijk. De ossenhaas was heerlijk mals en de sauzen waren ook erg lekker. Op de teppanyakiplaat gebruiken ze helaas geen verse knoflook maar een sausje. Wat ook lekker was hoor maar knoflook heeft onze voorkeur. Kom hier zeker nog eens terug.

2. Nederlands Heerde

janreurink

We hebben genoten bij De Brug. Goede en vriendelijke bediening en het eten was super goed. Voor de derde maal hier gegeten en elke keer een fijne beleving!

3. Inmiddels al 27 jaar geleden onder het genot van een snack de liefde van mijn leven ontmoet bij Wilma en nog steeds smakelijke snack's met een glimlach. Is toch iets wat mag worden gewaardeerd. Ga zo door!

4. Chinees-Indisch Heerde

Jop

Afhaalmaaltijd voor 4 volwassenen en 3 kinderen. Saté redelijk, veel te veel pindasaus, loempia zwart van buiten, water liep er uit. Zo uit de diepvries gebakken, alle gerechten smakeloos. Nog niet eerder zo'n treurige kwaliteit bij een Chinees restaurant getroffen.

1,2
  5. Chinees-Indisch Heerde

Afgelopen maandagavond hier gegeten en ik bestelde voor mezelf mihoen met gamba en voor m'n dochter kip patat en appelmoes. Mihoen erg smakeloos en rubberachtig. Gamba wel erg lekker. Appelmoes bleek op te zijn maar wordt pas gezegd als patat met kip en mayo is gebracht. Zou een kippenpoot zijn... Leek me eerder op borstdeel van de kip maar goed... Het bleef kip dus ik ga niet klagen.

Scheldende vloekende roepende klanten om je heen. Kunnen ze ook niets aan doen, maar wel een erger me rot aan die klanten punt. Tot een half uur na het deels ophebben van het eten maar wel vol zitten zitten wachten want had graag koffie gewild. Tussendoor niet de vraag geweest hoe het eten was... Wel naar de klanten om ons heen. Na een half uur wordt kleine ongeduldig dus haar maar in buggy gezet en naar de kassa gelopen. Of ik niet nog een dessert na wil.... Grappig. Een vinger opsteken en beleefde poging doen om de aandacht even te trekken om er naar te vragen wordt genegeerd. Ik zeg dan ook nee helaas kleine moet na dat half uur wachten toch echt naar bed. Ik betaal. Doe de jassen aan. Komt er iemand bij me u moet nog betalen. Bonnetje afgegeven, ik heb al betaald.

Kortom... 1e keer bij deze Chinees gegeten maar ook direct de laatste keer.

7. Weer heerlijk gegeten! Gezellige sfeer, leuke bediening. Helemaal top!

8. Diana Nijhof

10. Nederlands Heerde

Dirk

11. storteboom

14 maart gegeten met 7 personen. 3 personen aten spareribs, die waren koud. Ze waren ook pittig volgens de kaart, nou nee dus niks pittig aan. Melding van gemaakt, nou dat duurde nog al even voordat we het weerkregen. De aardappelpuree lag onder de schnitzel en de spareribs, dat vonden wij niet kunnen. Verder waren de tijd tussen het hoofdgerecht en het nagerecht veels te lang. Al met al viel het ons tegen allemaal.

12. Een aanrader als je in Heerde bent, het is er gezellig en gemoedelijk. Alles op de kaart klinkt lekker, moeilijk kiezen.

13. Dhr. Bé van Ark

14. Geert Panhuis

Een leuk restaurant met een oudere sfeer en een ware topkok. Lekker gegeten en we komen zeer zeker terug.

15. Familie B uit Heerde

Wij waren blij verrast, nieuwe menukaart, tapas in het Nederlands. Erg lekker gegeten, komen zeker terug.

16. Janna en Bart

Lekker wild gegeten. Vriendelijke bediening en alles ruim voldoende.

17. Heerde, een leuk centrum en daarin een lekker ouderwets restaurant. Nog nooit daar in geweest, maar een feest te gaan in Heerde en daarom vooraf met vrienden "in the blind" gereserveerd bij de Vier Jaargetijden.

Dat reserveren bleek noodzakelijk, want toen wij om 19.00 uur naar ons feestje vertrokken was de zaak afgeladen. Het eten was goed & smakelijk, had wellicht een tikje warmer gekund. De bediening snel en geruisloos, zoals die hoort te zijn.

Al met al een aanrader, bij ons volgende feest in Heerde.

18. Nederlands Heerde

Vanavond met 8 personen gegeten. Heerlijke gerechten en een zeer goede service! Voor ieder wat wils tegen een zeer goede prijs. Wij komen zeker terug!

19. gert en jacqueline

Wij hadden een dinerkaart van de hema. Mochten alles van de kaart kiezen. Hebben echt heerlijk gegeten. Vlees prima klaargemaakt en borden leuk opgemaakt. Bediening super!!! Ambiance hebben ze echt gezellig gemaakt met verhoging en zithoek bij de haard. Een aanrader.

20. Chinees-Indisch Heerde

Gert veldhuis

Super goed eten.

21. Aziatisch Heerde

Net heerlijk gegeten. Goede bediening. Mooie kleine porties, dus eten blijft goed warm. Veel keuze. Dus al met al een prima restaurant.

22. huub de bruin

23. Nederlands Heerde

Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening.
    Wij komen hier zeker terug!

24. Nederlands Heerde

We hebben erg genoten van ons etentje bij de Brug. Op de kaart staan geen bijzondere gerechten maar wat erop staat is goed, lekker, keurig verzorgd. Echt prima. Prijs kwaliteit is erg in orde. Bediening is vriendelijk en vlot. De locatie is gelegen aan het kanaal, wat het wel bijzonder maakt. Van binnen is de locatie netjes en licht. Al met al dik in orde.

25. Nederlands Heerde

Komen hier regelmatig eten, service prima en meedenkend personeel, zo mag ik geen suiker en kreeg toen een heerlijk bord met vers fruit.
    Eten goed

26. Eenvoudig en goed.

27. Bij tientallen pizzeria's gegeten maar deze pizzeria maakt voor mij toch echt de lekkerste pizza's!

Ook de shoarma is van goede kwaliteit en niet te vergeten de knoflooksaus!

Binnen niet erg gezellig zitten met familie ed. Maar de kwaliteit van het eten is erg goed!

28. Lijkt een aardig restaurant als je binnen komt. Maar dan wordt je niet eens begroet door de bediening. Naar mijn ogen was de bediening te jong en ontwetend. En dit kwam ik bij veel dingen tegen. Ik denk dat ze er meer uit kunnen halen wanneer ze er ervaren bediening neer zetten. Het vlees was ook droog. Niet een al te beste ervaring. Hoop dat dit een moment opname was!

29. Nederlands Heerde

Wij hebben saté besteld en toen zei ik "Is de kip wel gaar?" Ik nog eens kijken en ja hoor: kip niet gaar. Ik zei tegen die persoon "Laat maar staan, kip is heel gevoelig met salmonella en je kan er erg ziek van worden."
    Toen kwam de serveerster om te vragen of het lekker was. Ik zei van de kip is niet gaar. Ze pakte de borden op en liep naar de keuken om het te vragen. Ze kwam terug met "Het ligt aan de marinade", terwijl de kip nog glazig was.
    Zei van "Eet maar niet meer op." Toch moesten we alles betalen. En zelfs nog teveel betaald ook. Snap niet dat zo'n restaurant op nummer 1 kan staan. We wilden nog een stukje kip meenemen om het uit te laten zoeken. Of het wel gaar was. Ik kom er niet weer. Wat een slechte zaak.

30. Nederlands Heerde

Fredriks

Afgelopen donderdag ben ik hier heerlijk met mijn vriend wezen eten. Het was mooi weer en hebben daardoor in het zonnetje kunnen zitten. Op aanrader van de vriendelijke bediening hadden we een drie gangen menu besteld, wat ruim voldoende en heerlijk was. Ter afsluiting dronk mijn vriend nog een kopje koffie, waarbij ze gul waren met de bonbonnetjes en er ook nog eens een koffieborrel bij zat. Ik zelf ging voor een thee, dit was een leuke ervaring doordat je zelf gedroogde thee in een glas kon scheppen. We hebben genoten, het was allemaal erg lekker. Echt een aanrader.