Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elspeet verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Elspeet

Klaas en Zjoke

Helaas nieuwe eigenaar erin. Wij komen al 30 jaar bij Ho Wah in Elspeet. We hebben twee eigenaren meegemaakt en met de laatste hadden we zeker 15 jaar een hele goede band. Het schetste onze verbazing dat we 4 dec ineens een nieuwe eigenaar aantroffen. Ik wilde een plekje reserveren zoals gewoonlijk, maar ik vond het er niet zo fris uitzien. Terwijl het bij de vorige eigenaar altijd brandschoon was. Ook stonk het er een beetje. Mijn eerste indruk was niet goed.

2. Internationaal Elspeet

Gerrit en Inge

Heerlijk gegeten en super genoten bij 't Edelhert! We waren er nog niet geweest en via een waardebon zijn we daar terecht gekomen. Het was te moeilijk om te kiezen, alle gerechten waren lekker en de prijzen waren de gerechten waard. Geen moeilijke namen en vreemde gerechten. Gewoon echt Veluws! De bediening was vriendelijk en gastvrij!
    We gaan hier zeker vaker eten! Een aanrader voor iedereen!!

3. Internationaal Elspeet

Fam. van Engelenhoven

Goede services bij een grote groep eters. Eten smaakte overheerlijk! Leuke en enthousiaste bediening, zelfs onze kleine kids hebben genoten.

Een aanrader om een avond te ontspannen, genieten van het heerlijke eten en de gezelligheid!

4. Internationaal Elspeet

Heerlijk gegeten.
    Als slagers familie gesmuld van het malse vlees.De bediening was byzonder vriendelijk.We komen zeker nog eens terug.

5. Internationaal Elspeet

Fam. Ehringfeld

Heerlijk eten. Alles lekker vers en de porties erg royaal. Het personeel was erg vriendelijk en nam alle tijd. Er werd netjes gevraagd of we al aan de volgende ronde toe waren of nog even wilden wachten. Zeker een aanrader.

6. Chinees-Indisch Elspeet

Karel en Jacqueline

Heerlijk gegeten bij deze Chinees. Gelukkig geen aquarium met een paar zielige vissen. Schoon en een vriendelijke bediening.

7. Sfeer redelijk, service teleurstellend na 50 minuten wachten kwam onze bestelling, we hadden het idee dat we vergeten waren omdat mensen die later binnenkwamen eerder hun eten hadden dan wij. Toen ik na 50 minuten op stond om de bestelling te cancelen, werd ineens onze bestelling gebracht. Toen ik zei dat het wel erg laat was werd er alleen gezegd, ja het duurde wat langer. Geen excuses. Eerlijker was geweest als men gezegd had, we waren het vergeten. Ik kom regelmatig op de Veluwe, maar we hadden beter in ons hotel kunnen eten. Jammer. Gemiste kans.

8. Saskia Weitering

Werkelijk geweldig gegeten. Zeer verfijnd - heerlijke goulashsoep vooraf, daarna scampi met verschillende groente. Dikke 9 voor deze avond. Zou het iedereen aanraden aangezien de kaart voor ieders smaak is.

9. Internationaal Elspeet

Jan de Graaf

We hebben heerlijk gegeten en kregen een mooie ronde tafel voor ons vieren toegewezen. Helemaal top!! Het was echt genieten en voor herhaling vatbaar! Ook de prijs kwaliteit was perfect. Een echte aanrader. Vriendelijke en gastvrije bediening.

10. Eten en drinken is goed, maar de bediening liet ons eindeloos lang zitten tussen onze laatste hap en afrekenen. Telkens met andere dingen bezig.

6,7
  11. Internationaal Elspeet

In Elspeet? Dan is een bezoek aan 't Edelhert zeer de moeite waard. Prima eten voor een nette prijs en uitstekende bediening. Na veel bezoeken zien we er steeds weer naar uit om naar dit restaurant te gaan.

12. Internationaal Elspeet

karin leonard

't Edelhert is een absolute aanrader.
    Heerlijk eten en drinken. Geweldige sfeer.
    Fijne mensen van de bediening!!
    Alsof je bij vrienden aan tafel zit!!

13. Chinees-Indisch Elspeet

Henry en Trudie van Noort

Heerlijk gegeten in het gastvrije restaurant met heel vriendelijke bediening.
    We komen vast nog eens terug als we in de buurt zijn.

14. Internationaal Elspeet

T van Asselt

Wat een fijne rustige sfeer. Keurige bediening, niets is teveel gevraagd. Het eten is gewoon super en betaalbaar.
    Voor herhaling vatbaar!

15. A.J.de Jong.

Net terug van een heerlijke maaltijd bij Op de Brink in Elspeet.
    We waren met 2 personen op de bonnefooi binnengestapt.
    We bestelden een mandje brood, heerlijk vers met kruidenboter, of knoflooksaus.
    De dame had Wienerpotje, gebakken aardappelen met champignons, ui en spek in een wokpannetje met daar bovenop een heerlijk malse schnitzel. Het was
    beslist geen kleintje.
    De heer had biefstuk (tournedeau), geweldig goed gebakken en mals, het mes gleed er doorheen.
    Als afsluiting vruchten zonder slagroom en een Gondelier.
    Wat hebben wij hier heerlijk gegeten, complimenten voor de kok en de baas, maar ook een compliment voor het personeel voor de geweldige vriendelijke bediening.
    Beste mensen ga zo door!!
    Dit is echt een aanrader. Dus bent u in de buurt ga naar Op de Brink in Elspeet.
    Hier krijgt u waar voor uw geld. In een woord: geweldig.

16. Internationaal Elspeet

Een keer samen gegeten en we kunnen spreken van een geweldige avond! Persoonlijk ben ik groot fan van kleine voorgerechtjes om verschillende dingen te proeven.. Aan mijn wens is zeker voldaan! Het is een gezellig restaurant met betrokken bedieningspersoneel. Altijd spontaan en in voor een grapje. Kortom een echte aanrader!

17. Internationaal Elspeet

Lekker eten, goede bediening en een gezellige avond uit. Vooral het grand dessert, jammer dat we niet alles op konden, zo lekker!

18. Internationaal Elspeet

Familie de Weerd

Vanavond heerlijk gegeten met vrienden. Heerlijke asperges, echt een aanrader. Komen hier zeker terug!

19. Internationaal Elspeet

Joop

Het begint allemaal natuurlijk bij het reserveren, 21-05-16 om 20.00 uur graag.
    Via de mail liet men ons weten dat omwille van de sluitingstijd we een eerder tijdstip zouden moeten overwegen.
    Oké meedenken is goed, hiervoor moeten we ons wel haasten maar met een goede reden.
    Om 19.30 uur aankomst Edelhert, leuk tafeltje, geweldig uitzicht, even wat drinken prima.
    We wisten al snel welk voor en hoofdgerecht, voor alle vier hetzelfde.
    Zoals de serveerster zei; de droom van elke horeca kok.
    Vol spanning wat de bestelde voorgerechtenparade ons zou brengen wachten we af en… wachten, nog langer wachten.
    Eindelijk 20.15 uur om precies te zijn (Dat weten we want wanneer je drie kwartier moet wachten kijk je onwillekeurig een aantal keren hoe laat het is.) kregen we wat vleeswaren, gerookte zalm plakjes en borrelglaasjes tomatensoep op een etagère op tafel gezet.
    Omdat we met zijn vieren waren stond daar dus voor 46,00 euro, wat we dan maar moesten zien te verdelen. Voor 11,50 euro per voorgerecht vind ik een voor een ieder apart opgemaakt bord geen onredelijke eis.
    Als je één keer lang wachten zonder te veel mopperen accepteert waarom dan geen twee keer moet de bediening gedacht hebben dus wederom weer bijna drie kwartier later het hoofdgerecht.
    De mixed grill van varkenshaas, kogelbiefstuk, kipfilet en sparerib, helaas bleef de kwaliteit van dit gerecht steken bij de gemiddelde achtertuin barbecue.
    Met uitzondering van de sparerib dan, deze was veel te zout om dat niveau te kunnen halen.
    Dit laatste biedt het Edelhert ook aan als ”all you can eat” arrangement. Hier gaat het er dus niet om hoeveel je kan eten maar hoeveel zout je kan verdragen.
    Alles bij elkaar een zeer teleurstellende ervaring.

3,1
  20. Internationaal Elspeet

Wim Junte

Vrijdagavond 29 april 2016 hebben wij samen met familie en vrienden bij 't Edelhert ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd. We hebben genoten van een overheerlijk koud-, warm- en dessertbuffet. De bediening perfect. Er was aandacht voor de kleinste details. Alles super vers, schoon, smaakvol, ruim voorradig en correcte/perfecte en enorm vriendelijke bediening. De kinderen konden een cadeautje uitzoeken. Wij kunnen iedereen aanraden om hier te gaan eten. In één woord PERFECT!!

21. Coby grevengoed

Het eten was prima. Het kinderen menu kan wel iets minder. Jammer, wij waren met 14 man, dat je niet allemaal bij elkaar zit. Gelukkig kregen de kinderen eerst het menu want het duurde allemaal wel lang. Maar dat kon ook niet anders want het was erg druk. Het kinderijsje bij het kindermenu was ook wel erg groot, jammer dat er dan zoveel blijft staan. Er is verder niets op aan te merken. Het personeel was ook erg vriendelijk.

22. Internationaal Elspeet

Een echte aanrader: Bourgondisch tafelen! We waren hier met 8 personen. Het voorgerecht werd geserveerd op een lange plank met heel veel voorgerechtjes zoals: soep in een glaasje, vleeswaren en vis. Daarna kwamen er 3 soorten vis. Na schone borden te hebben gekregen, kwamen plankjes met vlees: kip, varkenshaas, biefstuk en spareribs. Hierbij appelmoes, 2 soorten aardappel en groentes. Het nagerecht was ook heel ruim met oa ijs, petit fours, stukjes gebak, fruit en mousse. Een echt Grand Dessert! Er werd zeer goed rekening gehouden met een dieet. Alles heel smaakvol opgediend. Als u met kinderen komt is er voor hen er een kindermenu. Aan het eind van het tafelen mogen de kinderen nog een cadeautje uitzoeken. Zeer goede en vriendelijke bediening. Een uitstekend restaurant voor gezelschappen en gezinnen!

23. William van Asselt

Goedkoop en heerlijk eten en snel klaargemaakt.

24. Chinees-Indisch Elspeet

Annemiek Stelwagen

Gastvrij en vriendelijk, heerlijk eten. Sfeervol restaurant.

25. Het is klantvriendelijk. Het eten is heel goed. Wij komen al 26 jaar daar eten. Dat wilt heel wat zeggen, als je anderhalf uur moet rijden om te eten.

Coen en Aukje

26. Vrijdagavond 5 februari hebben we wederom met vrienden bij De Witte Pauw gegeten. Het is een gezellig restaurant in een gezellige huiselijke sfeer.
    Het eten is voortreffelijk en wordt met zorg bereid. Ook het speciale hapje van het huis wordt met zorg gepresenteerd. Je kunt zien dat alle gerechten met liefde en zorg bereid wordt.
    Bedankt voor de gezellige en gastvrije avond en tot de volgende keer. Groet, Chiel en Marianne van der Linde uit Apeldoorn

27. Goedkoop en heerlijk eten.

28. Chinees-Indisch Elspeet

Gert Hoksbergen

Op basis van de ervaringen van anderen gisteren een bezoek gebracht aan Ho Wah in Elspeet. Wij hebben gesmuld van een Indische rijsttafel en daar bij een heerlijk Chinees biertje gedronken. De bediening is erg vriendelijk en we zullen er heus nog wel een keertje terugkomen.

29. johannesvr

Op 27 december 2015 hebben we met 40 mensen de verjaardag van mijn echtgenote gevierd bij De Witte Pauw. Vanaf vier uur werden de gasten in het huiselijk ingerichte restaurant zeer vriendelijk ontvangen en prima voorzien van koffie en gebak. Dit liep geruisloos over in een gezellige borrel met lekkere hapjes. Om half zeven begon het diner, waarbij zowel de bediening als de keuken zich van hun beste kant lieten zien. Per tafel werd bereid en uitgeserveerd: heerlijke goulashsoep of champignonsoep in pannetjes, Kroatische vleesschotel of zalm en voor de vegetariërs bakcamembert of tortelini. Dit alles werd gecompleteerd met Palacinka (huisgemaakt!) of Panna Cotta. Van veel van onze gasten hebben we tijdens en na het feest lovende reacties gehad.
    Door een perfecte voorbereiding zal dit feest een blijvende herinnering zijn voor iedereen, vooral voor mijn echtgenote. Dank aan en hulde voor De Witte Pauw.