di vanaf 12:00

1408206856 92
1420561452 89
1519398217 89

1. Halbersma

Een goed restaurant met een leuk team van personeel. Het zomermenu was heerlijk!

2. Fam E.Monster

Gastvrij en vriendelijk personeel, nette bediening. Het eten smaakte fantastische.
    Een echte aanrader, wij komen hier zeker terug!

3. Eefje 22 punten

Altijd erg gastvrij. Fijne rustige sfeer. TOP!

4. Johan Schouten

5. Aline & Hans

Een kaasplankje wat niet op de kaart staat gevraagd en wat wij kregen overtrof onze verwachting, top! Flexibiliteit en kwaliteit ten top.

6. Peter Beek

Zoals al uit de cijfers blijkt, was het een zeer goede keus van ons om bij jullie Bourgondisch te eten, uitstekend en vriendelijk bedienend personeel en lekkere gerechten. We zullen jullie zeker aanbevelen in onze kennissenkring en vrienden en wij komen zeker nog eens terug om ook andere gerechten te proeven.
    Ga zo door!!!

7. Diana de Bruin

We hebben heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant en voor een goede prijs. Bediening erg vriendelijk! Komen zeker nog eens terug!

8. A van Dijk

Super tent waar we echt super gegeten hebben.
    Service ook perfect.

9. DC.Hovestadt

Mooi restaurant waar je lekker rustig kunt eten. Vlotte en nette bediening. Heerlijke gerechten voor een billijke prijs en in voldoende hoeveelheid.

10. Evert van Veldhuizen

Restaurant waar we al vaker zijn geweest, hartelijke ontvangst, fijn en meedenkend personeel, goed en lekker eten, sfeervolle ambiance, een echte AANRADER!

11. Ada Plucker

Een prima verzorgd bezoek. De sfeer heel ontspannen. De bediening was uitstekend en spontaan. Het eten was voortreffelijk.

12. Benne Terpstra

'k heb een heerlijk 12 uurtje gegeten, het was nog niet druk,maar dat lag aan de tijd van het jaar, 'k hoop nog eens terug te komen.

B.Terpstra
    Amersfoort

13. Gerrit en Inge

Heerlijk gegeten en super genoten bij 't Edelhert! We waren er nog niet geweest en via een waardebon zijn we daar terecht gekomen. Het was te moeilijk om te kiezen, alle gerechten waren lekker en de prijzen waren de gerechten waard. Geen moeilijke namen en vreemde gerechten. Gewoon echt Veluws! De bediening was vriendelijk en gastvrij!
    We gaan hier zeker vaker eten! Een aanrader voor iedereen!!

14. Fam. van Engelenhoven

Goede services bij een grote groep eters. Eten smaakte overheerlijk! Leuke en enthousiaste bediening, zelfs onze kleine kids hebben genoten.

Een aanrader om een avond te ontspannen, genieten van het heerlijke eten en de gezelligheid!

15. Heerlijk gegeten.
    Als slagers familie gesmuld van het malse vlees.De bediening was byzonder vriendelijk.We komen zeker nog eens terug.

16. Fam. Ehringfeld

Heerlijk eten. Alles lekker vers en de porties erg royaal. Het personeel was erg vriendelijk en nam alle tijd. Er werd netjes gevraagd of we al aan de volgende ronde toe waren of nog even wilden wachten. Zeker een aanrader.

17. Jan de Graaf

We hebben heerlijk gegeten en kregen een mooie ronde tafel voor ons vieren toegewezen. Helemaal top!! Het was echt genieten en voor herhaling vatbaar! Ook de prijs kwaliteit was perfect. Een echte aanrader. Vriendelijke en gastvrije bediening.

18. In Elspeet? Dan is een bezoek aan 't Edelhert zeer de moeite waard. Prima eten voor een nette prijs en uitstekende bediening. Na veel bezoeken zien we er steeds weer naar uit om naar dit restaurant te gaan.

19. karin leonard

't Edelhert is een absolute aanrader.
    Heerlijk eten en drinken. Geweldige sfeer.
    Fijne mensen van de bediening!!
    Alsof je bij vrienden aan tafel zit!!

20. T van Asselt

Wat een fijne rustige sfeer. Keurige bediening, niets is teveel gevraagd. Het eten is gewoon super en betaalbaar.
    Voor herhaling vatbaar!

21. Een keer samen gegeten en we kunnen spreken van een geweldige avond! Persoonlijk ben ik groot fan van kleine voorgerechtjes om verschillende dingen te proeven.. Aan mijn wens is zeker voldaan! Het is een gezellig restaurant met betrokken bedieningspersoneel. Altijd spontaan en in voor een grapje. Kortom een echte aanrader!

22. Lekker eten, goede bediening en een gezellige avond uit. Vooral het grand dessert, jammer dat we niet alles op konden, zo lekker!

23. Familie de Weerd

Vanavond heerlijk gegeten met vrienden. Heerlijke asperges, echt een aanrader. Komen hier zeker terug!

24. Joop 25 punten

Het begint allemaal natuurlijk bij het reserveren, 21-05-16 om 20.00 uur graag.
    Via de mail liet men ons weten dat omwille van de sluitingstijd we een eerder tijdstip zouden moeten overwegen.
    Oké meedenken is goed, hiervoor moeten we ons wel haasten maar met een goede reden.
    Om 19.30 uur aankomst Edelhert, leuk tafeltje, geweldig uitzicht, even wat drinken prima.
    We wisten al snel welk voor en hoofdgerecht, voor alle vier hetzelfde.
    Zoals de serveerster zei; de droom van elke horeca kok.
    Vol spanning wat de bestelde voorgerechtenparade ons zou brengen wachten we af en… wachten, nog langer wachten.
    Eindelijk 20.15 uur om precies te zijn (Dat weten we want wanneer je drie kwartier moet wachten kijk je onwillekeurig een aantal keren hoe laat het is.) kregen we wat vleeswaren, gerookte zalm plakjes en borrelglaasjes tomatensoep op een etagère op tafel gezet.
    Omdat we met zijn vieren waren stond daar dus voor 46,00 euro, wat we dan maar moesten zien te verdelen. Voor 11,50 euro per voorgerecht vind ik een voor een ieder apart opgemaakt bord geen onredelijke eis.
    Als je één keer lang wachten zonder te veel mopperen accepteert waarom dan geen twee keer moet de bediening gedacht hebben dus wederom weer bijna drie kwartier later het hoofdgerecht.
    De mixed grill van varkenshaas, kogelbiefstuk, kipfilet en sparerib, helaas bleef de kwaliteit van dit gerecht steken bij de gemiddelde achtertuin barbecue.
    Met uitzondering van de sparerib dan, deze was veel te zout om dat niveau te kunnen halen.
    Dit laatste biedt het Edelhert ook aan als ”all you can eat” arrangement. Hier gaat het er dus niet om hoeveel je kan eten maar hoeveel zout je kan verdragen.
    Alles bij elkaar een zeer teleurstellende ervaring.

25. Wim Junte

Vrijdagavond 29 april 2016 hebben wij samen met familie en vrienden bij 't Edelhert ons 40 jarig huwelijksfeest gevierd. We hebben genoten van een overheerlijk koud-, warm- en dessertbuffet. De bediening perfect. Er was aandacht voor de kleinste details. Alles super vers, schoon, smaakvol, ruim voorradig en correcte/perfecte en enorm vriendelijke bediening. De kinderen konden een cadeautje uitzoeken. Wij kunnen iedereen aanraden om hier te gaan eten. In één woord PERFECT!!

26. Een echte aanrader: Bourgondisch tafelen! We waren hier met 8 personen. Het voorgerecht werd geserveerd op een lange plank met heel veel voorgerechtjes zoals: soep in een glaasje, vleeswaren en vis. Daarna kwamen er 3 soorten vis. Na schone borden te hebben gekregen, kwamen plankjes met vlees: kip, varkenshaas, biefstuk en spareribs. Hierbij appelmoes, 2 soorten aardappel en groentes. Het nagerecht was ook heel ruim met oa ijs, petit fours, stukjes gebak, fruit en mousse. Een echt Grand Dessert! Er werd zeer goed rekening gehouden met een dieet. Alles heel smaakvol opgediend. Als u met kinderen komt is er voor hen er een kindermenu. Aan het eind van het tafelen mogen de kinderen nog een cadeautje uitzoeken. Zeer goede en vriendelijke bediening. Een uitstekend restaurant voor gezelschappen en gezinnen!

27. Heerlijk gegeten met familie, schitterend terras waar je kunt genieten, terwijl de kinderen hun gang kunnen gaan op het springkussen. De bediening een pluim, super gastvrij.

Kortom een aanrader, wij komen hier graag.

28. Wilco en Karin gerssen uit den helder

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel, goede bediening, kortom een aanrader. Komen zeker nog eens terug. Karin en Wilco Gerssen uit Den Helder, datum 25 juli 2015.

29. Zaterdagavond de 8ste november bij `t Edelhert gegeten. We werden zeer gastvrij ontvangen. Ook voor de hond was er direct een bakje water. Zonder erom te moeten vragen. Eten prima en zeer uitnodigend geserveerd. Onze gastvrouw zorgde voor een zeer ontspannen avond. We komen zeker een keer terug.

30. Fam. A. Ruitenbeek

Fijne en snelle bediening, goed en lekker eten, erg fijne gastheer met hart voor de zaak. Wij komen zeker terug!

31. GB

32. Al diverse malen heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. De voorgerechtenparade is bijzonder in de smaak gevallen en met een gerust hart, kun je je laten verrassen door de keukenbrigade voor het nagerecht!
    Prijs- kwaliteit verhouding is in perfecte balans! Ga zo door!!!

33. Jacob Bouw (SWON)fietsclub

Met de fietsclub circa 35 leden hier heerlijk gegeten. Prima ambiance, gastvrij team met liefde voor het vak, smaakvol gegeten, alles was prima. We komen zeker hier terug.

34. Bas kruysdijk

Tijdens fietsroute na lunch en voor diner terecht gekomen voor borrelhap. Gevraagd naar tapasschotel, dit stond niet op de kaart maar de kok kom wel wat regelen. Vervolgens kwam er een etagere op tafel met gevulde champignons, bruscettas, garnalen, stukje kaas, parmaham, zalmtortilla. Een en al lekkerheid.

Ik zeg op de kaart dat festijn!

35. We komen regelmatig in dit restaurant. Het is telkens weer prima in orde. Goed eten, tegen een redelijke prijs en uitstekende bediening. Voor ieder aan te raden.

36. Dick Pliim

Heerlijk gegeten. Fantastische bediening. Klant- en oplossingsgericht. Wij hebben hier prima gegeten en komen zeker terug.

37. Met vrienden van ons vrijdagavond 15 nov. 2013 gezamenlijk gegeten. Super gezellig, goede gelegenheid met kwaliteit, zeker een aanrader. Nog alle lof voor de kok.
    Wel plaats ik een kritische kanttekening bij de afdoening van gebeurtenissen, namelijk missers begaan door het personeel tijdens ons eten met vrienden. Denk aan het niet opnemen van bestelling, te weinig soep serveren en het niet juist leveren van het hoofdgerecht. Dit alles gebeurde bij een zelfde persoon.
    Daarom een 2 voor Service.

38. henk en lammy

Met de familie en vrienden daar ons 40 jarig huwelijk gevierd met een etentje.
    Alles super geregeld, geweldig ontvangen en een mooie plek voor ons gereserveerd.
    Bediening fantastisch en heerlijk gegeten, dit is zeker voor herhaling vatbaar!!!

Bedankt voor alles. Henk en Lammy.

39. Uitstekend en heerlijk eten! Mijn ouders eten hier regelmatig. Keurige bediening & sfeer! De aanrader voor iedereen!

40. Frank Behrens

Al jaren bezoeken we met zekere regelmaat dit heel sfeervolle restaurant waar je door een bijzonder aardig echtpaar altijd prettig wordt ontvangen. Ook het bedienend personeel is steeds voorkomend en ongedwongen vriendelijk. Uitstekende menukaart met een bijzonder sterke prijs kwaliteit verhouding. Rest mij nog een woord van lof toe te zwaaien aan de mensen in de keuken. En nu de maand oktober in het land is kijken we al weer uit naar een fraai stukje wildgebraad uit ons mooie ´Wilde Oosten!´ Over de locatie valt al helemaal niets aan te merken: Top!

41. Carola van de Top

Wij komen met grote regelmaat in dit restaurant. Altijd weer lekker en goed, vooral in het weekend erg druk. Een aanrader voor een ieder die lekker wil eten voor een niet te hoge prijs! Zie alweer uit naar de wildperiode...

42. Afgelopen zaterdag hier gegeten. Werkelijk fantastisch. Restaurant was erg druk bezet, ondanks dat voldoende persoonlijke aandacht. Ruime hoeveelheden, goed geprijsd en erg smaakvol. We komen hier regelmatig en hopen dat nog vaak te doen.

43. Klantvriendelijk. Goede kaart. Lekker eten. Jammer dat er geen gratis kraanwater bij het eten gegeven wordt.

44. We hebben er heerlijk gegeten. De sfeer was prima en de bediening heel vriendelijk en correct.
    Echt een aanrader.

45. Prachtige wildkaart, gezellige ambiance. Kortom:aanrader!

46. JAN Mauritz

Wij hebben hier de lunch gebruikt. Gastvrije ontvangst. Op de website zagen wij dagverse schol staan. Op de lunchkaart stond deze niet maar navraag leverde op dat dit tot de dinerkaart behoorde, maar dat het geen punt was om dit nu te serveren. Alles was zeer compleet de schol, 2 soorten aardappelen en 6 verschillende groenten. Na de eerste schol konden we nog een tweede en daarna een derde krijgen. Kortom voortreffelijk. Zeker aan te bevelen.

47. We komen al vele jaren in Elspeet en gaan dan ook altijd hier een keer eten.
    Afgelopen woensdag zij we weer geweest.
    Een toppertje, dit restaurant.
    Vriendelijke en zeer attente bediening.
    Het eten is erg lekker.

48. Janny 59 punten

Erg leuk en gezellig restaurant en hele vriendelijke bediening ook voor de kinderen, zij krijgen zelfs nog een leuke verrassing. Al diverse keren hier gegeten met een grote groep mensen. Met name gebruik gemaakt van het zeer gevarieerde warm/koud buffet inclusief nagerechten buffet. Voor elk wat wils, vis, vlees, salades en ook allemaal even lekker. Je blijft lopen!!! Alles is mogelijk en bespreekbaar. Wil je de restjes mee naar huis nemen? Geen enkel probleem. Ook het a la carte eten is lekker en gevarieerd. Ko en Corine hebben de touwtjes goed in handen. Je kan er ook heerlijk buiten op het terras zitten. Wat ook heel leuk is, het staat midden in het dorp van Elspeet dus er is van alles te zien. Zeker een aanrader!!!

49. Anita 141 punten

Al drie keer hier wezen eten en altijd is het lekker! Je krijgt genoeg en de bediening is heel vriendelijk!
    Twee keer met een grote groep hier gegeten en ook dat verloopt prima.