in Elspeet

Welkom bij Restaurant ‘t Edelhert

1. Een echte aanrader: Bourgondisch tafelen! We waren hier met 8 personen. Het voorgerecht werd geserveerd op een lange plank met heel veel voorgerechtjes zoals: soep in een glaasje, vleeswaren en vis. Daarna kwamen er 3 soorten vis. Na schone borden te hebben gekregen, kwamen plankjes met vlees: kip, varkenshaas, biefstuk en spareribs. Hierbij appelmoes, 2 soorten aardappel en groentes. Het nagerecht was ook heel ruim met oa ijs, petit fours, stukjes gebak, fruit en mousse. Een echt Grand Dessert! Er werd zeer goed rekening gehouden met een dieet. Alles heel smaakvol opgediend. Als u met kinderen komt is er voor hen er een kindermenu. Aan het eind van het tafelen mogen de kinderen nog een cadeautje uitzoeken. Zeer goede en vriendelijke bediening. Een uitstekend restaurant voor gezelschappen en gezinnen!