Corona informatie

1421942503 88
1430201081 92
1558209046 76
1599501938 72

1. Matige lunch genoten, nou ja wat minder van genoten dan vooraf verwacht. Omelet… op zacht fabrieksbrood, smaakloos, en de omelet was eerder een gebakken ei met wat er in en om… de omelet viel uit elkaar, was dun terwijl je van een omelet een soort van calzone mag verwachten. Ook de smaak was ver te zoeken. Eerder vulling dan voeding, zo te proeven komen de producten van een leverancier die ook aan een goedkope supermarkt levert, dat weet ik natuurlijk niet maar de smakeloosheid doet dit vermoeden.
    Leuk plekje midden in Elspeet, aardige mensen in de bediening, op het terras wel dicht op elkaar niet volgens de rivm richtlijnen.

Eén vorige recensie
  2. Gill moseley
    Vertaal van English naar Nederlands

Last year on our holidays we visited this restaurant 6 times it is amazing. The staff are lovely, the food amazing and nothing was to much for them to help us. A big thank you guys. We had booked to come for our hols this year but at moment grounded with coved 19. Hopefully we will be able to come later in year with our new puppy. Can’t wait for the deluxe burger thanks.

3. Gerrit Bleijenberg

Heerlijk gegeten Op de Brink in Elspeet op 3e kerstdag..een after Christmas dinner.
    We waren met 12 personen en iedereen was zeer tevreden.
    Bedankt voor jullie kookkunst en gastvrijheid!

4. Danielle van Nifterik

Op 31 oktober een heerlijk verzorgd Wild&Wijn Diner gehad bij Op de Brink. De wijn die geserveerd werd, werd uitgelegd wat het was, waar het vandaan kwam en ook waarom het bij het gerecht past. Er werden ook goede glazen in geschonken! Echt een aanrader, alles was goed geregeld!

5. Dit restaurant heeft binnen een andere uitstraling gekregen en de menukaart is ook flink gewijzigd. De sfeer is in ieder geval een stuk verbeterd. De (te harde) muziek deed wel afbreuk aan deze sfeer. Het lawaai was afgestemd op jong publiek en de mensen die aanwezig waren bestond uit senioren; dat past volgens mij al helemaal niet bij het karakter van het mooie Elspeet waar we als bezoekers voor de rust en omgeving komen. De lunch die wij gebruikten was goed en de bediening was vriendelijk.

6. Voor het eerst het hippste restaurant van Elspeet uitgeprobeerd. Leuk interieur, alleen de plakkende tafeltjes van 30 jaar terug met dito waxinelichtjes zijn geen succes. Vlotte bediening en al snel zaten we aan drankje met brood en smeersel. Dan hoofdgerechten; 1 maal schnitzel en een saté, beiden overigens voor 20 euro en dat is een forse prijs. De kipsate was niet gaar en dat is een complete afgang (en levensgevaarlijk!) ook als je die niet hoeft te betalen. De deserts zijn mega groot. Maar konden ons niet meer overtuigen hier nog terug te keren.

7. Super restaurant, en dat in Elspeet!! Wat een verrassing en wat een heerlijk eten. Prachtig ingericht, zeer smaakvol. Niet zoals " vele" in deze fietsomgeving. Echt bijzonder, zeer de moeite waard voor een heerlijk diner na een fietstocht. Wij hebben eerst buiten gezeten en het diner binnen gegeten. Prettige, rustige sfeer. Eten was zeer smaakvol, prachtige knapperige groenten en heerlijke vis. Dessert heel bijzonder, "ster-waardig" ! Werkelijk heerlijk en voor het oog ook nog prachtig.
    Aanrader!! Kom graag terug ( ga dat ook zeker doen!)

8. W. Lindhoud

Wij vinden de ambiance goed, vriendelijke bediening, een goede menukaart, maar…
    de keiharde muziek vinden wij heel erg storend.
    Licht klassieke muziek op de achtergrond zou veel beter passen bij het karakter van het restaurant en de plaats Elspeet.
    Hopen dat u met deze recensie wat doet.

9. We wilden een pannenkoek eten, maar de zaak was overgenomen. Het aangeboden was ok, maar kan je overal in Elspeet krijgen. Jammer voor ons, was altijd iets eenvoudigs en goed, nu gewoon een van de velen.

10. Geweldig lekker gegeten en gedronken in een gezellige relaxte omgeving. Een aanrader voor iedereen!

11. Zeer vriendelijke bediening. Netjes geholpen. Lekker gegeten. Wel wat veel, maar beter teveel dan te weinig...

12. Leuk voor een borrel maar niet om te dineren. Zeer matige kwaliteit voor een te hoge prijs. Vlees niet bijzonder en onsmakelijk opgediend. "Passende aardappelgarnituur" bestond 4 te lang gefrituurde aardappelpartjes. Een hoeveelheid friet voor 4 personen waar een kind van 4 misschien genoeg aan heeft, geldt ook voor groente en salade, schandalig voor de prijs die ze vragen. Uitserveren en sowieso de bediening laat zeer lang op zich wachten. Enige positieve was het dessert (ijs) met goede slagroom. Eens maar niet weer.

13. Wat hadden we ons verheugd op een lekker hapje eten met onze kinderen, maar wat was het een teleurstelling.
    Het stokbroodje vooraf was knoeihard en niet goed doorbakken en kwam pas na een half uur. Vervolgens na nog een uur wachten, kwam ons hoofdgerecht. De spareribs waren taai en rauw, de maaltijdsalade was na 4 happen al op en de pannenkoeken, tja daar kan niet veel aan mislukken toch?
    Kortom, wij zeuren niet snel, maar dit was toch echt zonde van onze bij €100,-

14. Groentesoep met ballen besteld, welgeteld 1 soepballetje tegen gekomen! Soep smaakt nergens naar, geen bouillon maar waterigsmaakje.
    1 Uur en een kwartier zitten we te wachten op onze hoofdmaaltijd!
    Nee deze zaak daar eet je niet voor je plezier en het lekkere! Jammer want de entourage beloofd veel goeds….

15. Kwalitatief uitstekend en heerlijk gegeten. Gegratineerde champignons voldoen exact aan de verwachting. Lekker met het gezoute breekbrood. Behoorlijke hap als voorgerecht. Heerlijke kalfs-ribeye, mooi van garing met een leuke en lekkere groentevariant. Nieuwe kaart en kwaliteit van het genuttigde nodigen uit tot een volgend bezoek.

16. Sfeer redelijk, service teleurstellend na 50 minuten wachten kwam onze bestelling, we hadden het idee dat we vergeten waren omdat mensen die later binnenkwamen eerder hun eten hadden dan wij. Toen ik na 50 minuten op stond om de bestelling te cancelen, werd ineens onze bestelling gebracht. Toen ik zei dat het wel erg laat was werd er alleen gezegd, ja het duurde wat langer. Geen excuses. Eerlijker was geweest als men gezegd had, we waren het vergeten. Ik kom regelmatig op de Veluwe, maar we hadden beter in ons hotel kunnen eten. Jammer. Gemiste kans.

17. Eten en drinken is goed, maar de bediening liet ons eindeloos lang zitten tussen onze laatste hap en afrekenen. Telkens met andere dingen bezig.

18. A.J.de Jong.

Net terug van een heerlijke maaltijd bij Op de Brink in Elspeet.
    We waren met 2 personen op de bonnefooi binnengestapt.
    We bestelden een mandje brood, heerlijk vers met kruidenboter, of knoflooksaus.
    De dame had Wienerpotje, gebakken aardappelen met champignons, ui en spek in een wokpannetje met daar bovenop een heerlijk malse schnitzel. Het was
    beslist geen kleintje.
    De heer had biefstuk (tournedeau), geweldig goed gebakken en mals, het mes gleed er doorheen.
    Als afsluiting vruchten zonder slagroom en een Gondelier.
    Wat hebben wij hier heerlijk gegeten, complimenten voor de kok en de baas, maar ook een compliment voor het personeel voor de geweldige vriendelijke bediening.
    Beste mensen ga zo door!!
    Dit is echt een aanrader. Dus bent u in de buurt ga naar Op de Brink in Elspeet.
    Hier krijgt u waar voor uw geld. In een woord: geweldig.

19. Coby grevengoed

Het eten was prima. Het kinderen menu kan wel iets minder. Jammer, wij waren met 14 man, dat je niet allemaal bij elkaar zit. Gelukkig kregen de kinderen eerst het menu want het duurde allemaal wel lang. Maar dat kon ook niet anders want het was erg druk. Het kinderijsje bij het kindermenu was ook wel erg groot, jammer dat er dan zoveel blijft staan. Er is verder niets op aan te merken. Het personeel was ook erg vriendelijk.

20. Dinsdag 21 juni jl bij Op de Brink gegeten. Ik vroeg aan de vrouwelijke serveerster hoe de spareribs bereid worden. Zij vertelde mij dat het vlees bijna van het bot valt en ik zei haar dat ik de spareribs zo het liefst heb. Maar toen de spareribs geserveerd werden bleek dat de spareribs taai en droog waren, het leek wel of ze opgewarmd waren.

Toen bij het afrekenen mij gevraagd werd of het gesmaakt had, heb ik gezegd dat het enorm tegengevallen was en dat de bediening mij verkeerde informatie heeft gegeven over de spareribs. Het werd afgedaan met een beetje gemompel en hierbij had het idee dat het men totaal niet interesseerde. Tenminste, men heeft er niets mee gedaan.

Jammer, ik had in ieder geval een andere reactie verwacht.

21. Recent hebben we in dit gezellige restaurant een pannenkoek gegeten met de kinderen. Naar ieders tevredenheid. Vlotte bediening en er werd in alle opzichten (kleurpotloodjes waren zelfs keurig geslepen en de keuze uit berenkinderpannenkoeken was ook prima) rekening gehouden met onze kleuters. En dan zijn papa en mama ook blij! Als we in de buurt zijn, komen we vast nog eens terug.

22. Jannette Jansen

Al een paar keer heerlijk gegeten. Nu ook seizoenskaart; echt een aanrader. Iedere keer dat je komt is er wel wat nieuws om te proberen!

23. Op zaterdag 1 augustus 2014 hebben we hier prima gegeten. Het restaurant kenden we al van vroeger toen het nog "Het Vergulde Hert" heette. Het is nog steeds boers (nostalgisch) ingericht, maar dat heeft wel wat. We kwamen niet voor niets hier terug. De soep was prima en het varkenshaasje voortreffelijk. Ook de bediening is goed. Een minpuntje: er zaten nogal wat vliegen binnen en dat soort gezelschap is minder.

24. Grazyna

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en voelt net als thuis :)

25. Heerlijk pannenkoeken, mooie ambiance en vriendelijke bediening. Echt een plek om een stukje voor om te fietsen!

26. Hardenberg