Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elspeet verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Elspeet

De bakjes Chinees zijn kleiner geworden en de prijs is duurder

4,9
  2. Internationaal Elspeet

Een paar jaren geleden, vorig jaar en vorige week hebben we hier de lunch gebruikt. De laatste keer was de service een stuk beter dan voorheen en de dames van de bediening waren voorkomend en vriendelijk. Soep, salade en brood waren lekker. De sfeer en de achtergrond-muziek zijn prettig. We gaan er voor de lunch wellicht nog een keer naar toe.

3. Prima gegeten. Geen probleem dat ik een voorgerecht als hoofdgerecht wilde eten.
    Gezellige ambiance

4. Carla van der Heijden

Altijd naar ons zin. Komen er regelmatig (vanuit Apeldoorn) op de fiets.
    Afgelopen keer viel het broodje Caprese tegen. Het was goed gevuld met sla, pesto e.d. maar de rauwe ham moesten we met een vergrootglas zoeken. Jammer. € 13,50 Is echt te duur voor 2 kleine plakjes rauwe ham.

5. Ik kwam hier vroeger in de jaren 60 al met mijn familie. We hadden dan een fietsvakantie en onze laatste dag gingen we hier langs om de pot te verteren. Zo noemden we dat. Een patatje of pannenkoek eten. Het was feest voor ons en toen deed je dat weinig nog en konden we ons niet veroorloven eigenlijk. Nu heel gewoon. Ik vroeg mij al af af of dit eethuis nog bestond. Jammer maar aan alles komt een eind. Maar het was een begrip toen.

6. Chinees-Indisch Elspeet

Ben van der Meer

Goede en vriendelijke bediening.
    Werd vrij snel geserveerd en de smaak en kwaliteit was prima.

7. Erge vriendelijke bediening die op een zeer aangename manier alles in de gaten had.
    Eten met de wijnsuggestie was super.

8. Gelukkig was er op deze prachtige dag nog ruimte/tafel op het terras om een pannenkoek te eten. De bestelling werd snel opgenomen en al vrij vlug kwam ons drinken en een redelijke tijd later kwamen onze pannenkoeken. Maar je hoeft geen kok te zijn om te snappen dat een dikke pannenkoek wel langer moet bakken op een niet zo hoge stand van de warmtebron, zodat die pannenkoek dan ook gaar is en uiteindelijk zelfs een bruin en knapperig korstje kan krijgen. Deze ongare deegschijf is bij mij niet goed gevallen. Overig was de bediening heel aardig, maar werd er niet gevraagd of het gesmaakt had. Dan had ik mijn commentaar mondeling kunnen geven. Dus nu maar op deze manier.

9. Een paar weken geleden, na een geslaagde fietstocht over de Veluwe streken we neer op het terras van Op de Brink. Zowel de schnitzel als de BBQ burger met toebehoren smaakten goed. Jammer dat er zoveel volle schaaltjes met saus bij de gerechten geserveerd worden. Dat kan wat ons betreft een stuk minder; er wordt al zoveel voedsel verspild. De bediening was vlot, de sfeer was prima en ja,...uit eten gaan is duur geworden; ook een gewone schnitzel en BBQ burger zijn hier flink aan de prijs.

6,7
  10. Onze ervaringen met het restaurant waren goed maar de laaste keer was minder. Nadat we drinken hadden gekregen drie kwartier gewacht toen maar eens meneer geroepen of we eten konden bestellen. Ze kunnen beter het terras opdelen dat ieder z'n eigen deel bediend.
    Verder was het wel prima.

11. S van der sar

Wij hebben hier met het gezin gegeten.
    Ruime keuze aan eten wat ons heerlijk gesmaakt heeft.
    De service vonden we een stuk minder. We deden eerst buiten een drankje. We kregen een tafel maar niemand die onze bestelling opnam. Dus iemand gevraagd of we wat mochten drinken.
    Vervolgens binnen gegeten en daar weer hetzelfde.
    Ze hebben het overzicht niet helemaal.
    Maar ondanks dat hebben we een gezellige avond gehad.

5,9
  12. A.boogaard

We zijn helemaal tevreden, leuke sfeer, Goed eten en vlotte bediening!

13. Internationaal Elspeet

Wij hebben er heerlijk gegeten een vier gangen verrassingsmenu.
    De bediening was prima.

14. Goed eten tegen fatsoenlijke prijs. Interieur is somber en donker. Bediening is vriendelijk maar erg onbeholpen, behalve 1 dame die echt weet wat ze doet en de zaak daarmee draagt.

15. Voor de 2e maal naar de Zwaan en dit keer met 4 personen. Bediening is soepel en vriendelijk met de nodige humor. Eten is fantastisch.

16. Fijne bediening met een lach en een grap. Eten is geweldig. Aanrader

17. John Bouman

Vandaag, 27 oktober 2022, fietsen gehuurd in Nunspeet en na een prachtige fietstocht 's avonds een hapje eten bij 'Op de Brink'. We hadden niet gereserveerd maar wij mochten zelf kiezen uit de tafeltjes die nog vrij waren. De bediening was vlot en zeer vriendelijk. Het drinken en het mandje (warme!) broodjes met verschillende smeersels werden snel gebracht. De menukeuze was voor ieder wat wils. Wij genoten van ons voorgerecht van hertencarpaccio en gerookte eend. Als hoofdgerecht hadden wij schnitzel Op de Brink (beslist geen kleintje!) en ramen noedels met eend. Na iedere gang werd gevraagd of we al aan de volgende gang toe waren. Zeer attent. Sowieso waren de dames in de bediening zeer vriendelijk. Daar mag het bedrijf trots en zuinig op zijn! Kortom wij hebben genoten van een heerlijke maaltijd en vriendelijk personeel. Wat ons betreft een aanrader!
    Een paar maanden geleden was ik hier met drie vrienden en toen was de keuken eigenlijk al dicht. We hadden zo'n zin in een biefstukje dat de kok de keuken inging en vier geweldige biefstukken heeft gebakken met champignons, een sausje met een soort aardappel-cake. Ook dat was geweldig en ook toen was de service super. Samenvattend: Zeer te spreken over 'Op de Brink'.

18. Internationaal Elspeet

Vanavond met 4 personen gegeten, gekozen voor het 3 gangen keuzemenu.
    Heerlijke soep vooraf, hoofdgerecht keuze uit vlees of vis en heerlijk toetje na… het was heerlijk en ruim voldoende!
    Vriendelijke bediening, fijne sfeer en veel eten voor weinig geld!
    Zeker een aanrader…

19. Internationaal Elspeet

Tijdens fietstocht hier afgestapt.
    Het was geweldig, vriendelijk personeel, ondanks dat het zo druk was.
    Eten boven verwachting. Hier gaan we vaker heen.

20. Vandaag al fietsend langs Elspeet en inmiddels wel zin in koffie met iets lekkers erbij. Appeltaart, volgens eigen zeggen zelfgemaakte appeltaart, en hij was erg lekker. De koffie ook, klein kopje maar dat zal wel komen omdat ik in Brabant mokken koffie gewend ben!
    Leuk plekje, aardige mensen in de bediening, voelt goed (zie mijn eerdere ervaringen, de lunch vond ik niet geweldig).

21. Positief beginnen, ontzettend leuk plekje midden op de Veluwe te Elspeet. Allerlei fiets knooppunt routes liggen aan dit leuk uitziende terras en restaurant. De bediening is hoogst aardig en beschaafd, dat is erg fijn.
    Vandaag een lunch…. Smaakloze gebakken eitjes met smaakloze spek op bruin smaakloos kantine brood (brood uit de supermarkt), ook de groente dienend als garnering waren smaakloos. Van het zelfde smaakloze brood is de tosti gemaakt die best nog wel wat langer in het ijzer had mogen vertoeven. Het woord smaakloos is best al we een paar keer gevallen en dat is het ook. Wanneer je gewend bent om altijd zelf vanuit de supermarkt het eten te kopen zul je dat ongetwijfeld niet proeven, en dan maakt het niet uit. Zie fotos, ziet er goed uit, in ieder geval het gebakken eitje…..de tosti is toch echt het niveau van een amateur kok! De koffie was lekker maar had van mij een maatje groter mogen zijn, komt natuurlijk omdat ik in Brabant gewend ben om koffie uit een mok te drinken.

22. Chinees-Indisch Elspeet

Ans Caron

Het eten was erg lekker, gastvrouw leuk ; voor chinees restaurant niet goedkoop, maar de kwaliteit maakte dat zeker goed.

23. Heerlijk ontspannen op het terras. Vlotte en vriendelijke dame die de bediening doet. Goed eten en een goede prijs.

24. Internationaal Elspeet

Tijdens onze wandeling hebben we hier de lunch op het terras gebruikt. Mooie plek in een mooi dorp. De ontvangst was niet erg uitnodigend maar gelukkig was het eten goed.

25. Wat een ontzettend leuke en gastvrije bediening en heerlijk gegeten!

We raden dit restaurant iedereen aan en komen als we in de buurt zijn zeker een keer terug!

26. Chinees-Indisch Elspeet

Was 5 mei 2022 in zaak om 2 porties chinees af te halen de wachttijd was hiervoor schrikbarend lang.
    Betaald om 18:26 kreeg het eten om 19:23.
    De persoon achter de balie was echter zeer onvriendelijk en onbeschoft toen ik ze hier over aansprak.
    Hier kom ik dus nooit meer.

27. Internationaal Elspeet

Fam Damen

Lang wachten tussen de verschillende gangen. Bij het hoofdgerecht werken de groenten en aardappeltjes gebracht op het moment toen ik mijn vlees bijna op had. Geen Persoonlijk aandacht of je voldoende van alles hebt, of het smaakt, of je nog iets wilt drinken

2,6
  28. Geertjen Frens

Heerlijk gegeten. Zaterdag nog pannekoeken afgehaald. Vriendelijk personeel. Ga zo door.

29. Zeer vriendelijke bediening, fijne ambiance en heerlijke pannenkoeken gegeten voor een nette prijs! Kortom absolute aanrader om heen te gaan.

30. E.C. Kamp