Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Elspeet verdeeld zijn.

1. Nederlands Elspeet

Groentesoep met ballen besteld, welgeteld 1 soepballetje tegen gekomen! Soep smaakt nergens naar, geen bouillon maar waterigsmaakje.
    1 Uur en een kwartier zitten we te wachten op onze hoofdmaaltijd!
    Nee deze zaak daar eet je niet voor je plezier en het lekkere! Jammer want de entourage beloofd veel goeds….

Heerlijk herfstmenu gegeten op een zonnig terras.

3. Internationaal Elspeet

A van Dijk

Super tent waar we echt super gegeten hebben.
    Service ook perfect.

Super leuke tent, goede prijs-kwaliteit en aardige medewerkers. Vooral Eline!

Roland heijmans

Eten is heerlijk, echt gastvrij.
    Sfeervol restaurant.
    Voor herhaling vatbaar.

Fam. Heijmans.

Zeer gastvrij ontvangen, heerlijk gegeten mooi opgemaakte borden!
    Gezellige fijne sfeer!
    De moeite waard om een rit voor te maken.

Danny pratt

Goede sfeer super service eten perfect.

Henk en Corrie

Fantastisch gegeten, onverwachte kwaliteit in een eenvoudige maar zeer sfeervolle ambiance!

9. Chinees-Indisch Elspeet

Hennie Vos

Vorige week heerlijk gegeten, waren wel verbaasd dat er nieuwe eigenaars waren! Morgenavond gaan we weer hoor!

10. Internationaal Elspeet

DC.Hovestadt

Mooi restaurant waar je lekker rustig kunt eten. Vlotte en nette bediening. Heerlijke gerechten voor een billijke prijs en in voldoende hoeveelheid.

Heerlijk gegeten. Prima bediening! Hopen nog eens terug te komen. Ga zo door.

Heerlijk gegeten, zalmsalade werd op verzoek. Omgetoverd tot een maaltijdsalade. Hongaarse goulash soep was voortreffelijk. Vlees mals em sappig. Gastvrouw /eigenaresse bijzonder gastvrij. Zeer de moeite waard om dit restaurant te bezoeken.

13. Internationaal Elspeet

Evert van Veldhuizen

Restaurant waar we al vaker zijn geweest, hartelijke ontvangst, fijn en meedenkend personeel, goed en lekker eten, sfeervolle ambiance, een echte AANRADER!

Vanavond heerlijk gegeten. De soep was heerlijk en het verse stokbrood ook. De pannenkoeken waren precies goed van smaak en temperatuur. Afgesloten met een heerlijk ijsje en koffie. Vlotte, vriendelijke bediening met ruime aandacht voor de gasten. Kortom: voor herhaling vatbaar en iedereen aan te bevelen!

Tja wat kan ik zeggen. Fantastisch is het woord....het eten is geweldig de bediening top de aankleding van het restaurant super gezellig. Wij komen hier alweer wat jaren en krijgen er geen genoeg van. Tom maakt een feestje van het eten met de kerst meestal 1 dag bij Tom en Brigitte we nemen de familie mee uit Amsterdam en ook dat bevalt ons allemaal.
    Wij hopen hier nog heel lang te kunnen eten en te genieten van de gezelligheid. Lieve groetjes van Jacques en Nancy.

Drankje en borrelhapjes besteld op het terras. Kwaliteit was prima. Gastvrijheid en service van de bediening erg slecht. Gaf ons een vervelend gevoel waardoor we niet snel terugkomen.

17. Internationaal Elspeet

Ada Plucker

Een prima verzorgd bezoek. De sfeer heel ontspannen. De bediening was uitstekend en spontaan. Het eten was voortreffelijk.

18. Internationaal Elspeet

Benne Terpstra

'k heb een heerlijk 12 uurtje gegeten, het was nog niet druk,maar dat lag aan de tijd van het jaar, 'k hoop nog eens terug te komen.

B.Terpstra
    Amersfoort

Leuke zaak goed eten enz. Alleen aan het eind was het zo druk dat er geen tijd was om de klant gedag te zegggen

20. Nederlands Elspeet

Kwalitatief uitstekend en heerlijk gegeten. Gegratineerde champignons voldoen exact aan de verwachting. Lekker met het gezoute breekbrood. Behoorlijke hap als voorgerecht. Heerlijke kalfs-ribeye, mooi van garing met een leuke en lekkere groentevariant. Nieuwe kaart en kwaliteit van het genuttigde nodigen uit tot een volgend bezoek.

21. Chinees-Indisch Elspeet

Helaas nieuwe eigenaar erin. Wij komen al 30 jaar bij Ho Wah in Elspeet. We hebben twee eigenaren meegemaakt en met de laatste hadden we zeker 15 jaar een hele goede band. Het schetste onze verbazing dat we 4 dec ineens een nieuwe eigenaar aantroffen. Ik wilde een plekje reserveren zoals gewoonlijk, maar ik vond het er niet zo fris uitzien. Terwijl het bij de vorige eigenaar altijd brandschoon was. Ook stonk het er een beetje. Mijn eerste indruk was niet goed.

22. Internationaal Elspeet

Gerrit en Inge

Heerlijk gegeten en super genoten bij 't Edelhert! We waren er nog niet geweest en via een waardebon zijn we daar terecht gekomen. Het was te moeilijk om te kiezen, alle gerechten waren lekker en de prijzen waren de gerechten waard. Geen moeilijke namen en vreemde gerechten. Gewoon echt Veluws! De bediening was vriendelijk en gastvrij!
    We gaan hier zeker vaker eten! Een aanrader voor iedereen!!

23. Internationaal Elspeet

Fam. van Engelenhoven

Goede services bij een grote groep eters. Eten smaakte overheerlijk! Leuke en enthousiaste bediening, zelfs onze kleine kids hebben genoten.

Een aanrader om een avond te ontspannen, genieten van het heerlijke eten en de gezelligheid!

24. Internationaal Elspeet

Heerlijk gegeten.
    Als slagers familie gesmuld van het malse vlees.De bediening was byzonder vriendelijk.We komen zeker nog eens terug.

25. Internationaal Elspeet

Fam. Ehringfeld

Heerlijk eten. Alles lekker vers en de porties erg royaal. Het personeel was erg vriendelijk en nam alle tijd. Er werd netjes gevraagd of we al aan de volgende ronde toe waren of nog even wilden wachten. Zeker een aanrader.

26. Chinees-Indisch Elspeet

Karel en Jacqueline

Heerlijk gegeten bij deze Chinees. Gelukkig geen aquarium met een paar zielige vissen. Schoon en een vriendelijke bediening.

27. Nederlands Elspeet

Sfeer redelijk, service teleurstellend na 50 minuten wachten kwam onze bestelling, we hadden het idee dat we vergeten waren omdat mensen die later binnenkwamen eerder hun eten hadden dan wij. Toen ik na 50 minuten op stond om de bestelling te cancelen, werd ineens onze bestelling gebracht. Toen ik zei dat het wel erg laat was werd er alleen gezegd, ja het duurde wat langer. Geen excuses. Eerlijker was geweest als men gezegd had, we waren het vergeten. Ik kom regelmatig op de Veluwe, maar we hadden beter in ons hotel kunnen eten. Jammer. Gemiste kans.

Saskia Weitering

Werkelijk geweldig gegeten. Zeer verfijnd - heerlijke goulashsoep vooraf, daarna scampi met verschillende groente. Dikke 9 voor deze avond. Zou het iedereen aanraden aangezien de kaart voor ieders smaak is.

29. Internationaal Elspeet

Jan de Graaf

We hebben heerlijk gegeten en kregen een mooie ronde tafel voor ons vieren toegewezen. Helemaal top!! Het was echt genieten en voor herhaling vatbaar! Ook de prijs kwaliteit was perfect. Een echte aanrader. Vriendelijke en gastvrije bediening.

30. Nederlands Elspeet

Eten en drinken is goed, maar de bediening liet ons eindeloos lang zitten tussen onze laatste hap en afrekenen. Telkens met andere dingen bezig.