Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Driebergen-Rijsenburg verdeeld zijn.

1. Afgelopen zondagmiddag lekker weer, dus tijd voor een drankje op het terras. Er kwam helaas, ondanks het uitnodigende terras, echter geen serveerster naar buiten. Dus... maar binnen gevraagd of er buiten bediend werd. Na verloop van tijd kwam er dan eindelijk iemand om de bestelling op te nemen. Wij wilden meteen afrekenen, maar ook dat duurde weer behoorlijk lang. Ook andere gasten verbaasden zich over de hopeloze bediening! Kortom; ondanks het lekkere wijntje en het gezellige, maar luidruchtige terras (veel verkeer) geen aanbeveling om bij het Wapen van Rijsenburg neer te strijken. Zeker in deze crisistijd een gemiste kans!!

2. witteveen

Wij hebben 2 heerlijke pannenkoeken gegeten. De bediening was erg vriendelijk, niet opdringerig, erg
    prettig. Wij gaan er beslist nog eens heen. Misschien dan voor iets anders op de kaart! Ofschoon ik het
    wel echt een pannenkoekrestaurant vind!

3. Simone Dukelo

4. willem Tulner

5. Joop Meppelink

Ik ben blind. Vrijdag samen met een blinde vriendin gegeten. Tomatensoep was echte tomatensoep. de pannenkoek lekker, niet te vet. Het nagerecht: ijsje eenvoudig maar lekker. De bediening was goed, behulpzaam niet overdreven. Na het eten zijn wij keurig naar de overkant van de weg gebracht. Goede herinnering

6. Driebergenaar

Wat een ramp. Na een reservering, met 4 pers. om 19:00 plaatsgenomen. Half uur gewacht op bediening, daarna weer een half uur op drankjes, terwijl de zaak nagenoeg leeg was! De bedrijfsleider of eigenaar had meer interesse voor 't personeel dan zijn gasten. Het eten was aangebrand en lauw. Na een klacht vond men dit ongegrond? Schande. Voor ons nooit meer. Er zijn dichtbij genoeg andere leuke tenten die wel alles voor hun gasten doen.

3,1
  7. Ontzettend leuke avond gehad met collega's. De kookworkshop werd door een professionele chef gegeven die echt verstand van zaken had. Goed personeel en voldoende drank, ook bij afkoop! zeker een aanrader!

8. van den Hof

Afgelopen Zondag gegeten bij de Reiziger, het hele restaurant zat vol maar na een drankje aan de bar kregen wij al een tafeltje aangeboden. Leuke niet te ingewikkelde kaart. Het personeel komt aardig en professioneel over. Prijs kwaliteit voor het eten is prima in orde, wij komen hier graag terug!

9. Nieuwe eigenaar. Nieuwe frisse decoratie. Dagelijks geopend. Ruime kaart. Gisteren eten afgehaald (babi pangang en foe yong haai). Snelle en zeer vriendelijke service door Chinese vrouw. Thuis echt heerlijk genoten! Ik zal hier nu zeker wekelijks meenemen. Een echte aanrader. Eten 10, Service 10, Prijs/ kwaliteit 9, Sfeer 9, Snelheid 9.

10. Maaike de Mol

Sindsdien de reiziger is overgenomen is het eten met reuze stappen vooruit gegaan. Goede prijs en kwaliteit verhouding. Aardige bediening en een leuke locatie. Echt een aanrader!

11. Top avond gehad, goed eten en atmosfeer. Ruime keuze in wijnen.

12. dirk de groot

Tweede kerstdag gegeten met 18 personen. Het was weer toppie. Gelijk weer gereserveerd voor 2014. Ga zo door. Nogmaals top!!

13. Na een eerste drankje besteld te hebben, hebben wij na 1,5 uur maar een serveerder aangehouden om ons van een tweede drankje te voorzien.
    Rond etenstijd liep het restaurant leeg en ons drankje was nog niet op. Blijkbaar vond de bediening dat wij maar weg moesten want ze begonnen keihard mee te zingen met de muziek die op harde volume werd gezet. Toen er eters binnenkwamen, gedroeg men zich pas weer normaal. Jammer, want we waren aan het bedenken of we hier een reservering voor 20 mensen wilden gaan maken. Ook hier heeft men zich flink in de kaart laten kijken. Beoordeel nooit te snel, dat kost je klanten. Bijzonder ongastvrij en asociale behandeling!

14. Wat een tegenvaller! Erg veel zin in een winterse wildstoofschotel en wat kreeg ik voorgeschoteld? Een ovenschaaltje met steenkoude stoof erin daarop evenzo koude aardappelpuree versierd met een peertje ook al koud. Duidelijk zo uit de koelkast of vriezer gepakt en in de magnetron gegooid. Zo kan ik ook naar AH gaan en iets uit het koelvak halen en thuis in de magnetron gooien. Geen salade of andere groente erbij. Geen verse aardappelpuree. Toen ik zei dat dat beneden peil was erkende ze dat het natuurlijk warm hoorde te zijn maar op de rest gingen ze niet in. Ik zei dat ik het niet opnieuw hoefde en bestelde iets anders noodgedwongen want mijn tafelgenoot had haar bordje al voor zich. De zalmtaart smaakte ook al oud en werd geflankeerd door wat vet doorbakken frieten. Alweer geen enkele groente te vinden. Niets vers! Mij werd ongevraagd een glas wijn bijgeschonken (ik neem aan als genoegdoening). Later vroeg men nog een keer hoe het nu smaakte. Ik zei, erg matig! Toen glimlachte de ober wat en liep door. Geen verontschuldigingen niets ter vergoeding in de zin van kan ik u een koffie van het huis aanbieden oid. Nee, om nooit meer terug te gaan!

2,6
  15. Geen nette service. De kwaliteit van het eten staat niet in vergelijking met de prijzen die gevraagd worden.

16. Jammer, de kip-shoarma pannenkoeken waren niet lekker van smaak, en dit zie ik vaker staan in andere recensies. Alleen in het begin is er gevraagd of we drinken wilden, verder niet. Onze lege glazen werden niet opgehaald terwijl we alle lege glazen en flesjes op het eind van de tafel hadden gezet. (er werd wel naar gekeken maar niet opgeruimd) Toen ik 'feed-back' gaf over de spare-ribs, kreeg ik een: ow, jammer. En na het vragen van de rekening hebben we 10 minuten erop gewacht en zijn we deze zelf maar gaan halen (tafel achter ons kreeg deze echter meteen).
    Wel lekkere patatjes :D.
    En volgende keer neem ik gewoon iets anders en hoop ik dat er andere bediening is.

3,7
  17. Roelie Slobbe

We gingen 26 okt. met 3 personen uit eten. Hadden gereserveerd. Er stond keurig een tafel klaar voor ons. Kregen een drankje en een voorgerecht. Toen kwam de eigenaar bij ons en vroeg "Wilt u wel naar een tafel voor het raam verhuizen? Want er komen zo nog meer mensen aan en ik loop achter met mijn reserveringen. U krijgt dan een drankje van het huis". De eigenaar heeft ons niet naar onze tafel begeleid en wij moesten maar zien bij het raam ergens. We namen een hoofdgerecht en een dessert maar het drankje van het huis kregen we niet. De serveerster wist nergens van, na 3x te hebben gevraagd waar het drankje bleef zei de serveerster "ik heb het druk er wachten nog meer mensen". Uiteindelijk hebben we afgerekend en kregen na lang wachten een kopje koffie van het huis. Het eten was lekker maar we kregen toch een bittere smaak in onze mond.

18. Niet best.
    Een ober die jullie blijft zeggen, ook als wij 'u' zeggen - een tafel met daarop nog de vetspetten van het eten van de vorige gasten, waarvoor we zelf moesten vragen of dat afgeveegd kon worden; een kurkdroge 'hungry man's burger', een van dressing soppend broodje (brrrr) en kaas over de burger terwijl dat niet op de kaart stond. De sla was wel heel knapperig, maar waarom zoveel dressing? Zeer snel met bestelling opnemen - maar dik een half uur wachten op twee simpele hoofdgerechten. Dit moet beter kunnen, heren! Mooie plek, maar matig.. zeer matig!

2,6
  19. Bediening matig, dit kan beter georganiseerd.
    Eten voor mij als vegetariër zeer matig, als ervaren restaurant-eter zeg ik; dit moet echt naar een ander niveau. Temperatuur niet goed, zompig en vlak!
    Porties te klein.
    Wijnen lekker en mooie inrichting

20. De laatste maanden diverse malen gegeten. Koffie is zeer verzorgd met glaasje likeur/slagroom. Eten zowel kleine lunchkaart als dinerkaart prima. Bij kleine gerechten wordt brood geserveerd dat van warme bakker moet zijn. Spare-ribs waren de beste ooit gegeten. Bediening is ook goed. Zelfs bij plotseling mooi weer zijn de wachttijden heel acceptabel. Toiletten schoon. En dan ook nog gratis parkeren voor de deur.

21. Mooi gelegen en smaakvol ingericht restaurant. Prima vriendelijke en prettige bediening. Echter er was een heuse vliegenplaag die het eten erg onrustig en onsmakelijk maakte. Er is de bediening nog gevraagd of hier iets aan te doen was maar er werd niet serieus op ingegaan.
    Mooie kaart maar aardig aan de prijs! Zeker voor hetgeen je kreeg. De tournedos was een goede biefstuk en twee personen kregen een veel te kleine (magere) en bijna koud gepresenteerde tong (geen sliptong).
    De erbij gepresenteerde krieltjes waren kaal, geen kruiden en ook koud.
    Kortom, slechte prijs/kwaliteit verhouding.

4,3
  22. Ze hebben hier het beste en lekkerste stokbroodje gezond dat ik ooit heb gegeten!!

23. Na vrij lang gewacht te hebben kwam dan uiteindelijk ons eten. Mixed Grill (saté, spairribs, biefstukje en stukje varkensvlees) met gegrilde groenten en frites en 3 sausjes. De saté was voorgekookt en verbrand, de spareribs waren zwart en het stukje varkensvlees was gortdroog en veel te lang gebakken. De groenten waren slap, zwart en te lang gegrild. Alles sausjes zagen er uit alsof ze al de hele dag in de kommetjes hadden gestaan. De pepersaus was zurig en kwam overduidelijk uit een potje. Voor twee personen kregen we één schaaltje (formaat soepkommetje) met frites. Op verzoek kregen we nog een kommetje waarvoor we 2,50 moesten bijbetalen. Uiteindelijk werd het verbrande vlees vervangen. Nog steeds niet super, maar wel beter. De serveerster vertelde ons (kennelijk een goed gevoel voor humor) dat we het verbrande vlees niet hoefden te betalen. Lang moeten wachten op alles. Geen succes. Het was elegant geweest als de chef even langs was gekomen en men ons voor het ongemak een kopje koffie had aangeboden.

4,9
  24. pietvankempen

Heerlijk eten. Vriendelijke behandeling.
    Alleen jammer dat mijnheer Wu nu zo ziek is dat zij de zaak
    (voorlopig ?) hebben moeten sluiten.
    Wij wensen hem en zijn vrouw sterkte toe.

25. Terras is helemaal goed, eten is echter matig. Aanrader om wat te drinken, om lekker te eten moet je elders zijn.

5,5
  26. Lekkere pannenkoeken en een zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Voor herhaling vatbaar!

27. Jan en Johanna

Verrassingsmenu, alles was even lekker. Sfeer klopte, prettig licht, mooie tentoongestelde schilderijen, attente gastheer.

28. Labee M

Zonder reservering toch nog een plaatsje gekregen, goede service/bediening.
    We hebben de huisschotel genomen was natuurlijk teveel maar heel lekker.
    Dit familie-restaurant is een aanrader.
    Als we weer in de buurt zijn gaan we er weer heen.
    Het is niet onverstandig even te bellen voor een tafeltje.

29. Heerlijk gegeten! Leuke gelegenheid om te eten met kinderen.

30. Mooi restaurant, met redelijk uitgebreide kaart maar stevig aan de prijs. Goede parkeergelegenheid, en wellicht daarom ook zo populair voor zakelijke afspraken, dit is dan ook wellicht de verklaring dat rond lunchtijd het restaurant vaak behoorlijk vol is. Voor de sfeer en vriendelijke bediening kan je dit restaurant gerust links laten liggen, zelden zo'n slechte bediening meegemaakt. Onvriendelijk, chagrijnige 'meiden'waarvoor alles teveel is, arrogantie ten top. Helaas kan je geen 0 geven dan maar een 1 voor de bediening. Je kan beter doorrijden naar Zeist en daar een goede gelegenheid opzoeken.

5,9