Pannenkoekenhuis Princenhof in Driebergen-Rijsenburg

Achter het restaurant beschikken wij over een gratis parkeerplaats voor onze gasten.

Het restaurant ligt op nog geen 100 meter vanaf het station Driebergen-Zeist

1225195625 81
1340519984 77
1419805481 78

1. Van den broek

Echt heerlijk gegeten, zou er zeker vaker naar toe gaan als ik er niet zo ver voor moest rijden. Goede sfeer en heel vriendelijk personeel. Echt top.

2. Zeer slechte bediening, heel onvriendelijk. We kwamen een uur voor sluitingstijd aan, maar de bediening wilden ons eigenlijk niet meer bedienen, omdat er de hele dag al weinig mensen waren geweest. We konden alleen simpele gerechten bestellen. Jammer genoeg gebleven, want de kwaliteit was zozo.

3. Heerlijk op het terras gegeten en gedronken, gezellige sfeer.

Jammer dat de borden erg beschadigd zijn waar het eten op wordt geserveerd!

4. Eric van schoonhoven

Pannenkoeken smaakten weer lekker.

5. johannes

Van top tot teen in orde! Pannenkoeken zijn erg lekker, soep, mandje stokbrood waren heerlijk! Gasten worden graag gewaardeerd en over gastvrijheid is geen twijfel mogelijk! Niet lang gewacht, goed op tijd, Perfect! Mooi restaurant! Goede bediendes! Goede locatie! Top! 10+

6. Al meerdere keren gegeten en ook vandaag weer een heerlijke pannekoek op! Precies goed!

7. Heerlijke pannenkoeken gegeten vorige week. Goeie bediening, groot terras alleen jammer dat het zo koud was. Ik kom hier zeker nog een keer eten.
    Top pannenkoekenhuis!

8. Heerlijk gegeten, gezellige ambiance! Bediening vriendelijk. Prijs/kwaliteitverhouding prima. Voor herhaling vatbaar

9. Belachelijk! 55min zitten wachten voor 4 pannekoeken, om daarna te horen dat onze bestelling vergeten was. Wij komen zeker nooit meer terug

10. Marloes van der Mark

5 euro voor twaalf verlepte poffertjes. Belachelijk slechte service en het was mijn eigen schuld dat ik niet op de hoogte was dat er op het terras niet bediend werd.

11. We had to wait for more than 30 minutes to get an order of two pancakes. The pancake with chocolate sauce and bananas had burnt bananas on it and barely any chocolate sauce to cover the whole pancake. Moreover, the chocolate sauce didn't even taste much like chocolate just sweet like sugar. The pancake with ham and cheese had mostly cheese and only few small pieces of ham. After that we should get a waffle with whipped cream, bananas and chocolate sauce for which we had to wait for more than 15 minutes after we finished our pancakes even though we ordered everything almost one hour earlier. The waffle had near freezing cold bananas and way too much chocolate sauce for the size of the waffle. The service wasn't much better either because it is incredibly slow for it being a pancake house.

12. We voelden ons niet welkom met de kinderen welke werden afgesnauwd door een medewerkster. Gedateerde uitstraling waar ook niet meer in wordt geïnvesteerd. We komen er al jaren maar dit was de laatste keer.

13. een ontevreden GAST

Wij dachten er eens een gezellige avond van te maken. De plek waar we heen wilden gaan was tot onze grote spijt dicht. Toen maar naar de princehof, nou hartstikke gezellig en veel gelachen. Gelukkig hadden we elkaar want voor de rest was er niks aan. 20 min op een mandje stokbrood moeten wachten. Daarna 3x spareribs besteld. Uiteindelijk 45 minuten zitten wachten komen ze met 3 sate aan. Dat hebben we niet besteld dus dat mag weer terug. 10-15 min zou het duren. Uiteindelijk toch nog een half uur moeten wachten. Bediening was niet te pruimen. Chagrijnige koppen en zeer onprofessioneel. Het eten was oke. Na het eten mochten we nog een dessert bestellen dus we dachten we delen met z'n 3e een chocoladefondue. Opeens was dit niet mogelijk. Toen hebben we maar wat anders besteld ook dit was zeer matig. Goedkope ijswafels bij de supermarkt smaken nog beter. Daarna kopje koffie en even nakletsen. Komt de chagrijnige mevrouw weer aan: hier is de rekening we gaan sluiten. Wat is deze tent ontzettend hard achteruit gegaan zeg.

14. marieke

Chagrijnige bediening, 1 uur wachten op eten wat vervolgens verkeerd is, wederom een half uur gewacht. Vervolgens dessertkaart gekregen en keus gemaakt om te horen dat dit niet kan omdat de keuken aan het schoonmaken is, terwijl wij lang hebben zitten wachten op het eten. Beetje jammer dit. Geen excuus voor het lange wachten.

15. Wat een slechte tent.. 3 spareribs besteld waar we al 45min op hebben moeten wachten, komen ze aan met 3 sate. Spareribs komen eraan. Nog een half uur moeten wachten. Daarna dachten we nog even een lekker dessert te bestellen, was volgens de ene mogelijk dus ik bestelde een chocoladefondue. Dit was opeens niet mogelijk want de keuken zat al dicht. De bediening was zeer chagrijnig.

16. Voor het eerst hier gegeten, heerlijk op het terras in de zon en een lekkere appel kaneel pannenkoek gegeten met een glaasje melk. Ik dacht mijzelf te verwennen (na een week in het ziekenhuis) met warm appelgebak, kaneelijs en slagroom. Ik kreeg zo'n afknapper! Het werd "gepresenteerd" in een glazen pul!! Onderin het stuk appelgebak "gepropt" met een bolletje kaneelijs en slagroom er bovenop met een grote lepel! Ongelooflijk hoe kun je zo'n heerlijk gerecht "verpesten" en het zo "presenteren"!!
    Ik heb het opgegeten, maar het doorgegeven aan de leiding. Doe het op een plat bordje met warm appeltaart, bolletje ijs ernaast en slagroom en een beetje poedersuiker en het is een "plaatje". Je eet toch ook met je ogen? Ik ging met een afknapper weg en kon niet begrijpen dat men zoiets doet....

17. Thea Hoornweg

In eerste instantie stonden wij bij een ander restaurant, waar we zeer onvriendelijk te woord werden gestaan en na 5 minuten ons medegedeeld werd dat de wachttijd 40 minuten was. Dit was voor ons de druppel. Op weg naar huis reden we langs het Princenhof, en besloten hier pannenkoeken te eten. Een erg vriendelijk bediening, goede kwaliteit, gezellig en prijs kwaliteit zeer goed. Ons adres voor pannenkoeken hebben we gevonden!!!

18. Naomi Sollie

Super lekker gegeten, bediening was top. Niet te duur. De sfeer vond ik echt geweldig. Iedereen was gastvrij. Dit was een leuke beleving voor jong en oud.

19. Tiny Hubert

De pannenkoeken waren heerlijk, goede en vlotte bediening en een sfeervolle omgeving.
    Voor herhaling vatbaar.

20. witteveen

Wij hebben 2 heerlijke pannenkoeken gegeten. De bediening was erg vriendelijk, niet opdringerig, erg
    prettig. Wij gaan er beslist nog eens heen. Misschien dan voor iets anders op de kaart! Ofschoon ik het
    wel echt een pannenkoekrestaurant vind!

21. Joop Meppelink

Ik ben blind. Vrijdag samen met een blinde vriendin gegeten. Tomatensoep was echte tomatensoep. de pannenkoek lekker, niet te vet. Het nagerecht: ijsje eenvoudig maar lekker. De bediening was goed, behulpzaam niet overdreven. Na het eten zijn wij keurig naar de overkant van de weg gebracht. Goede herinnering

22. dirk de groot

Tweede kerstdag gegeten met 18 personen. Het was weer toppie. Gelijk weer gereserveerd voor 2014. Ga zo door. Nogmaals top!!

23. Jammer, de kip-shoarma pannenkoeken waren niet lekker van smaak, en dit zie ik vaker staan in andere recensies. Alleen in het begin is er gevraagd of we drinken wilden, verder niet. Onze lege glazen werden niet opgehaald terwijl we alle lege glazen en flesjes op het eind van de tafel hadden gezet. (er werd wel naar gekeken maar niet opgeruimd) Toen ik 'feed-back' gaf over de spare-ribs, kreeg ik een: ow, jammer. En na het vragen van de rekening hebben we 10 minuten erop gewacht en zijn we deze zelf maar gaan halen (tafel achter ons kreeg deze echter meteen).
    Wel lekkere patatjes :D.
    En volgende keer neem ik gewoon iets anders en hoop ik dat er andere bediening is.

24. Lekkere pannenkoeken en een zeer vriendelijke en gastvrije bediening. Voor herhaling vatbaar!

25. Gezellig restaurant met een eigen sfeertje. Het drie gangen menu is een goede combi. De mosterd soep met de gebakken spekjes was erg lekker en de pannenkoek vulde goed. Het toetje was een leuke afsluiter. Het personeel is erg vriendelijke en oplettend. Zeker voor herhaling vatbaar.

26. Een pannenkoekenrestaurant zou toch moeten weten wat een lekkere pannenkoek is. Helaas niet hier: de pannenkoeken zijn slecht gebakken of de samenstelling van het beslag is niet goed. Ze zijn te vet en zit er een weeïge smaak aan, voor zo ver je het smaak kan noemen. De kipshoarma-pannenkoek smaakte nergens naar! Alleen de caramel-schenkstroop van Van Gilse was lekker.....
    Het personeel heeft zichtbaar geen plezier in het werk en heeft geen gevoel voor Horeca. Bedienen is meer dan je bord neerzetten!
    Eens maar nooit meer.

27. Vanavond waren we er op uit om even lekker een pannenkoek te eten. Helaas waren we niet bij het goede restaurant hiervoor. Een opsomming:
    - menukaart werd vergeten en hebben we zelf binnen gehaald
    - de pannenkoeken kwamen voor het bestek (kleinigheid, maar onnodig)
    - de kipshoarma pannenkoek smaakte naar puur vet!!
    - het personeel liep alles behalve enthousiast rond en benoemden dingen als 'haar taak'. Nee, je runt het restaurant met z'n allen!

Nadat ik de kip shoarma terug heb gegeven, kregen we netjes een nieuwe keus. Een naturel pannenkoek werd de keuze, kan weinig fout gaan toch? Nou, ik heb uit goed fatsoen en met veel stroop de pannenkoek gegeten, maar wat een vette zooi!

De goede bedoeling was er van het personeel, maar dit is echt een plek waar ik nooit meer kom!

28. Ik vond de pannekoek erg lekker, maar de kinder pannekoek vind ik duur. Het is net iets groter dat een poffertje. Verder was alles oke.

29. familie met veel kinderen

Lekker eten, maar op het oog wel weinig (alles was uiteindelijk schoon op). We waren op doorreis en vonden het een prettige eetgelegenheid om snel, maar toch rustig te eten. De kinderen vonden het fijn, omdat ze een muntje kregen voor een kleinigheidje en omdat ze even konden spelen. De erwtensoep was aan de zoute kant, maar de pannenkoeken, poffertjes en het kipgerecht smaakten prima.

30. christien appeldoorn

Heel gezellig gegeten. Leuke sfeer, kinderen konden fijn spelen en waren dus in hun hummetje. Prima!

31. Gezellig, klein en knus.. Heerlijk gegeten voor een goede prijs en vriendelijk personeel...

32. Jeanette Kers

Zondag 22 juli met 54 wandelaars van Single-events op het terras drankjes en hapjes genuttigd. Contact verliep heel klantvriendelijk en niets was teveel. Als begeleider van deze grote groep wandelaars had ik voorafgaand de aantallen doorgegeven, maar dit werden er, zelfs op de dag zelf, vele malen meer. Dit was geen enkel probleem, voor ons werd meer dan de helft van het terras vrijgehouden! Echt top!
    Ook het afrekenen verliep heel soepel!
    Kim en ook de andere collega's enorm bedankt!

33. Ik ben onlangs geweest en ik heb er op zich lekker gegeten alleen helaas moest ik er lang op wachten. Ik had biefstuk genomen en ze hadden er te veel peper op gedaan.Als ik om drinken vroeg moest ik het 2 keer vragen voordat ze het kwam brengen. De service was op zich wel goed op sommige personeelsleden na...
    Het personeelslid die het eten bracht was vrij netjes en werkte hard terwijl het personeelslid die drinken rond liep alleen maar om zich heen keek en dat je het 2x moest vragen voordat ze eindelijk drinken kwam brengen.
    Het nagerecht was overheerlijk dat ik ervoor op de zondagavond wel terug zou komen!
    Het is niet zo duur, dus dat is een voordeel.
    Het pand zelf ziet er best mooi uit, vrij schoon, de tafels netjes opgemaakt, prima!

34. Van het weekend langs geweest zonder te reserveren, gelukkig was er net een plaatsje vrijgekomen. Bediening is vrij jong, maar lijkt kennis van zaken te hebben. Zeer vriendelijk en netjes. Prijs, kwaliteit verhouding vond ik juist erg goed, zeker in vergelijking met andere pannenkoekhuizen in de nabije omgeving. Wij hebben in ieder geval genoten van een heerlijke pannenkoek die zeer vlot werd geserveerd.
    Mensen ga er lekker naar toe en geniet van de sfeer, vriendelijk, gezellig personeel en veel belangrijker...een heerlijke pannenkoek.

Martine

35. John Mader

1 punt
  36. Daar ik de familiedag mocht organiseren, heb ik voor 24 personen een aparte ruimte, een soort serre, besproken. Het terras is niet van te voren te bespreken maar het was prachtig weer en toch mochten we buiten zitten. We hebben van 4 tot 6 uur lekker buiten in de zon kunnen borrelen. De sfeer was geweldig, de bediening positief, gemoedelijk en vriendelijk. Dat past helemaal bij een familiedag! Daarna zijn we naar de serre gegaan om te eten. Heel gezellig was die ruimte! Waar ik speciale waardering voor heb, is dat het personeel binnen de kortste keren 'alle' menu's geserveerd hadden zodat we gezamenlijk konden beginnen met het eten. De verzorging was prima, de bediening perfect en de service en betrokkenheid heb ik zeer gewaardeerd. Ik heb van niemand een klacht gehoord over welk onderdeel dan ook, alleen maar lof over het eten en de goede bediening van het personeel. Bedankt voor alle goede zorgen! Wat ons betreft: Het gezellige en vriendelijke restaurant-pannenkoekenhuis Princenhof is echt een aanrader!

37. Met 9 personen kwamen wij ongereserveerd binnen op 2e pinksterdag, gelukkig waren wij vroeg en was er plek. Kaart had veel keus, misschien zelfs wel teveel. Personlijk hou ik niet van allerlei "specials" in de trant van pannekoeken met chinese of goulash gerechten, maar wie dat wel doet heeft keuze genoeg. Pannekoeken werden zeer snel geserveerd en waren redelijk van smaak en structuur, maar ook niet bijzonder. Bediening was plezierig, accomodatie redelijk, ligging aan druk kruispunt minder. Totaal oordeel voldoende 6+.

38. Maandag 4 oktober 2010 hebben wij een heerlijke pannenkoek gegeten. Pannenkoeken zijn goed gevuld, gaar en groot. En dat tegen een vriendelijke prijs. Vlotte, vriendelijke bediening. Tafels en andere zaken zijn schoon. Kortom, een aanrader.

39. Geen kraanwater (stond zelfs op de kaart) om de opgewarmde (niet verse!) wafel weg te spoelen. En waren de poffertjes wel vers? Verder kwam de eigen gemaakte pindasaus volgens mij uit een pakje. Leuke speeltuin.

40. Ik vond het leuk om er te eten.

41. Wij (10 personen) waren wat huiverig over de wachttijden.

Kwamen zonder reservering, 1e instantie alleen 8 personen aan één tafel, andere 2 personen apart?! Na 'dringend' verzoek werden toch een aantal tafels verplaatst zodat de groep bij elkaar kon zitten. Dus toch tevredenheid.

Verder, de wachttijden... kwartiertje alle 10 gerechten, goed! Aparte kleine binnen-speelruimte voor the kids, voldoende. Eten/pannekoeken, goed. Helaas geen lactose vrije pannekoeken(-).
    Klein restaurantje, nostalgische sfeer, leuk om een x te eten.

42. Uitstekend!

We hebben er heerlijk gegeten, de bediening was vlot en attent. Koffie smaakte prima. Stokbrood met kruidenboter beetje gewoontjes. Niettemin: niks mis mee.

43. Ik heb hier heerlijk gegeten. Leuke bediening en lekkere pannenkoeken. Heel erg gezellig en leuke speelplek voor de kinderen. Aanrader!

44. Ook wij hebben er goed gegeten. Maar de bediening is niet echt vlot te noemen. Bazin kan inderdaad wel een cursus ethiek gebruiken, als gastvrouw. Voor de kinderen een leuke speelplek.

45. Nu even een geheel andere ervaring. Als je een tafel reserveert, is het raar dat je een uur moet wachten voor je (overigens goed) eten krijgt. Je bent met een groep van 8 en spendeert ongeveer €120. Als een collega dan om een glas water vraagt en het niet krijgt, is dat uiteraard belachelijk. Kortom een slechte logistiek, gastvrijheid waardeloos, een kenau van een bazin maar lekker eten.

46. Heerlijk gegeten, en erg vriendelijke bediening! TOP!!

47. timo bergsma

leuk restaurant dicht bij het station snelle bediening...super!!!!

48. vriendelijke bediening, goeie pannenkoeken gegeten ( nog nooit ergens anders zo lekker)gezellig ingericht restaurant. komen zeker nog vaak terug.

49. suzanne

Erg leuk en gezellig, ook leuk voor de kinderen, bediening is erg vriendelijk

50. Lekker gegeten, leuke prijs. Bediening is jong, vrolijk en aardig!

51. best oke