Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Driebergen-Rijsenburg verdeeld zijn.

1. D vd Jagt

Prima eten. Vriendelijke bediening! De kinderen mochten nadat ze gevraagd hadden om in de keuken te kijken een kleine pizza maken. Erg leuk !!

2. Doorsnee rijsttafel die ieder Chinees restaurant ook kan serveren. Bediening onprofessioneel, en bijzonder arrogant!
    Veel te duur voor wat je aan oude gerechten krijgt voorgeschoteld.

4,1
  3. Uitstekende kroketten, zowel vlees als vegetarisch. Correcte en stipte bezorging.
    Hier kom ik nog eens terug!

4. Geweldig! Wat hebben wij genoten van het 4 gangen menu. Niet alleen de vier gangen maar ook de rijkelijke amuses maakten de avond tot een feest. Niet te vergeten: de heerlijke Rioja.

5. Zondag 26 oktober na een wandeling op het terras terecht gekomen waar je heerlijk kunt zitten en genieten van een glas wijn en een biertje van de tap. Na verloop van tijd kwamen onze kinderen er ook bij en hebben we besloten te blijven eten. De sfeer is heel gemoedelijk en de bediening neemt alle tijd voor je. Toen het kouder werd konden we naar binnen waar de jongens allebei een broodje carpaccio (deze is wel tot 17:00 te bestellen) en wij de Lazy Sunday namen. Een echte aanrader, wij gaan het zeker vaker doen.

6. Op zondag 5 oktober zijn wij met het gezin lazy sunday gaan eten. Echt een aanrader als je geen zin hebt om te koken. Wel verstandig om van te voren te reserveren het is altijd gezellig druk op zondag. De bediening maakt je lazy sunday compleet je ziet dat het personeel het leuk vind om te werken. Blijf zo doorgaan en wij blijven terugkomen.

7. Erik Stegers

Hadden reünie en met groep van 7 man gereserveerd voor diner. Werden vriendelijk ontvangen door een charmante dame en bediening liep vlot en soepel. Het eten was heerlijk, we hebben een mooie avond gehad. Voor herhaling vatbaar, chapeau!

Groeten Erik

8. Judith Koenders

Hebben hele gezellige avond gehad met 3 stellen en heerlijk gedineerd! Zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Echt een aanrader!
    Vriendelijke groet, Judith

9. Op 23 oktober gegeten met 21 personen. Vooraf geboekt, apart zaaltje. Keuze menu met vis en vlees, zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Eten van zeer goede kwaliteit. Uitstekende bediening. Ondanks grote groep, werd iedereen gelijk uitgeserveerd.

10. Thea Hoornweg

In eerste instantie stonden wij bij een ander restaurant, waar we zeer onvriendelijk te woord werden gestaan en na 5 minuten ons medegedeeld werd dat de wachttijd 40 minuten was. Dit was voor ons de druppel. Op weg naar huis reden we langs het Princenhof, en besloten hier pannenkoeken te eten. Een erg vriendelijk bediening, goede kwaliteit, gezellig en prijs kwaliteit zeer goed. Ons adres voor pannenkoeken hebben we gevonden!!!

11. Pizza beroet aan onderzijde. Dat lijkt me niet gezond! Allemaal zwart gruis. Daarbij was ie dubbelgevouwen omdat ie anders niet in de doos kon (beetje slordig...).

3,2
  12. ewout van walbeek

Schokkend, dat je als uitbater in deze tijd nog met zulk personeel wil werken. Een drankje bestellen mag na lange tijd en als alle vaste klanten bediend zijn. En dan moet je de serveer staf nog op je knieën danken dat je wat mag bestellen. En daarna laten ze je weer aan je lot over. Degene die dit restaurant runt of eigenaar is schijnt een groot probleem te hebben deze problemen te onderkennen aangezien dit een maar voorkomend probleem schijnt te zijn, of hij/zij is gewoon niet geintereseerd in zijn gasten. Dit restaurant is een teleurstelling en een grote afrader.

1,2
  13. We hebben hier heerlijk gegeten in onze vakantie! De bediening was erg vriendelijk en snel.
    Het restaurant bevindt zich op een mooie locatie, vlakbij het vakantiepark waar wij verbleven. Helaas
    was de achterband van 1 van onze fietsen lek, de eigenaar van het restaurant heeft mij en mijn zoontje naar het vakantiepark gebracht met de auto. Super service!

14. Op donderdag 24 juli om 11.30 gestopt tijdens een fietstocht bij dit restaurant voor een kop koffie met gebak. We bestelde voor 4 personen een zgn. ski-gebak t.w. van 4,-. euro. Op de vraag aan de ober of het om vers gebak ging antwoordde hij; we krijgen het vers van de bakker.
    Dit laatste zal zeker kloppen maar dit gebak kwam duidelijk uit de diepvries. Je proefde dit met name aan de kersen die in het gebakje verwerkt waren. Ober bleef helaas volhouden dat het om vers gebak ging. Dus wat ons betreft is de prijs/kwaliteitsverhouding bij dit restaurant ver te zoeken.

15. Vorige week heb ik hier voor de vierde keer gegeten. Heerlijke biefstuk, carpaccio en een cheesecake na. Het restaurant is heel gezellig, goede bediening en een hele huiselijke sfeer. Een aanrader, en zeker iets waar je vaker terug zal komen!

16. Linda

17. We eten hier wel vaker maar we hebben laatst weer heerlijk gegeten tegen zeer redelijke prijzen. De bediening is ook prima waardoor we hier wel vaker zullen blijven komen. Pasta met gamba's was top!

18. Otto Mouton

19. Erg gezellige bistro met uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De service is top en qua eten/drinken is er voor ieder wat wils. Inmiddels meerdere gerechten van de kaart geprobeerd, geen van allen viel ook maar een beetje tegen. Snel geserveerd en alle gerechten inclusief prima garnituur. Voor mij de beste bistro in de omgeving.

20. Wij gaan regelmatig bij Paul eten. We hebben dan ook verschillende gerechten gegeten en allemaal even lekker. De gerechten zien er goed en verzorgd uit en zijn van goede kwaliteit. Goede prijs-kwaliteit verhouding.
    De wijn is heerlijk en de bediening is erg vriendelijk. Paul komt bij binnenkomst naar je toe om je te verwelkomen wat erg gastvrij overkomt. De inrichting vinden wij gezellig en er komt je een warme sfeer tegemoet. Kortom een prima bistro om te eten. Ga zo door en blijf deze kwaliteit waarborgen.

21. Charley1987

Een van de betere entrecotes die ik heb gegeten. Samen met twee vrienden gaan eten en erg fijn bediend, het eten was erg goed en de wijnen waren voortreffelijk! Zeker een aanrader voor iedere doelgroep.

22. Super gegeten! Leuke prijs nog tenminste voor top eten.

23. Naomi Sollie

Super lekker gegeten, bediening was top. Niet te duur. De sfeer vond ik echt geweldig. Iedereen was gastvrij. Dit was een leuke beleving voor jong en oud.

24. Charlotte

Bistro De Vagebond is sinds januari opnieuw geopend! Nieuwe eigenaresse Ruudje de Bruijn, nieuwe inrichting, nieuwe kaart, nieuwe prijzen en nog steeds de gezellige sfeer van voorheen. Een echte aanrader!!

25. Tiny Hubert

De pannenkoeken waren heerlijk, goede en vlotte bediening en een sfeervolle omgeving.
    Voor herhaling vatbaar.

26. Ruudje De Bruijn

27. Voorgerecht, hoofdgerecht, toetje, alles weer even goed en lekker.
    Gastvrouw Ruudje heel gezellig en Francoir begint ook al grappen te maken heel leuk.
    Eten drinken 9
    Sfeer 9
    Service 9
    Prijs kwaliteit 10
    m.v.g. Thomas

28. Heerlijke verse friet en erg vriendelijke medewerkers! Makkelijk parkeren.

29. Ruud

Joh wat een ontdekking. Alles klopt hier gewoon. In Bistro Paul is Paul de chef en eigenaar. Een erg leuke vent, die vanuit de keuken even langs de tafels loopt om zijn gasten te ontmoeten en te vernemen of alles naar wens is. Zo hoort het. Altijd een glimlach om de mond. Hij heeft er duidelijk plezier in.
    De inrichting is netjes en erg gezellig zonder tierlantijnen gewoon leuk. De keuken is open, dat doet het altijd goed. De bediening is top. Vriendelijk regelmatig langslopend om op te letten of alles naar wens is. Wat ik erg goed vind is dat de bediening er gewoon is en zelf oplet of alles op tafel voldoende is. Bijna Amerikaans gastvrij. Prima.

Tsja en dan het eten. In een woord: fantastisch. Eerlijke goede gerechten en tegen een acceptabele prijs.
    Mijn dochter woont sinds kort in Driebergen, dus ben er al vier keer geweest, maar het verveelt niet. Laatst twee dagen achter elkaar bij Paul gegeten met ons gezin. Nou dan weet je wel dat het goed is.

30. Erik Zegwaart

Leuke moderne plek om een in een houtoven gemaakt gerecht te eten. En de pizza smaakt zoals die hoort te smaken. Fijn om een echte Italiaan in Driebergen te hebben.