Direct tegenover Restaurant Klein Zwitserland is er voldoende parkeergelegenheid en tevens voor minder validen naast het restaurant.

Met het openbaar vervoer is restaurant te bereiken met lijn 50, halte Traay!

Bezorgrestaurants in de buurt van Chalet Klein Zwitserland

1322021104 72
1492719376 69
1513203168 71

1. J.J. Boon

Alle pannenkoeken waren goed, alleen de ananas was teleurstellend

2. vanavond heb ik hier echt lekker gegeten. Door omstandigheden was ik alleen. ik maak gebruik van een ligrolstoel en kon daardoor niet goed bij de tafel. Gelukkig was de bediening, een ook een van de andere gasten, bereid om overal mee te helpen als dit nodig zou zijn. Toen ik ook nog eerder opgehaald werd dan ik gepland had, kreeg ik de rest van de pannenkoek mee. Die ga ik zo nog even opwarmen.

3. De smerigste schnitzel ooit: een natte, vette lap smaakloos vlees. Ossenhaasspies had veel weg van een stuk schoenzool en het merendeel van het personeel doet dit hopelijk als bijbaan, want horeca is zeker niet hun passie. Blijft natuurlijk een moment opname, maar ik gok het er niet meer op ;)

4. M. Linschoten

2x ossehaas teruggestuurd, kunnen geen medium bakken. Toen maar soep genomen, dat kon de "chef" wel, hoera. Eet hier geen vlees, is al eerder mis gegaan met een hamburger. Hoe moeilijk is dat?

5. 4 oktober hier gegeten. Carpaccio was nat en smaakloos. Hoofdgerecht ook niet super. Jammer!

6. Heerlijk gegeten na een dag fietsen, andere dag maar weer afgesproken.Toplocatie!

7. Top. Voor kinderen leuk en lekker maar mosselen en tournedos was ook heerlijk. Leuke kids hoek binnen en buiten speel toestellen.

8. Goede kindvriendelijke bediening, gezellige sfeer en lekker eten

9. M.a. Rozeboom

Goede bediening, hielden goed rekening met glutenvrije-dieet. Op menukaart is er keus voor ieder wat wils, warme borden en goede porties. Een echte aanrader!.

10. Was erg druk dus eten bestellen duurde vrij lang. Eten verliep veder soepeltjes. Een dessert zonder slagroom werd gemaakt door de koks, maar werd niet meegenomen in de prijs! De tafeltjes waren vrij klein om te steengrillen. Prima kunnen lachen met het personeel.

11. Gereserveerd voor 5 volwassen en 1 kind (21/2) om 18:00 uur. Om 18:10 was hele groep aanwezig en hebben besteld. Om 19:00 voorgerecht plus eten
    voor kind. Om 19:30 is er gevraagd waar hoofdgerecht blijft daar het kind al in slaap viel. Uiteindelijk is de vader zonder eten van hoofdgerecht naar huis gegaan. In de hele tijd is er niet een keer gevraagd of we nog wat willen drinken.

Uiteindelijk kwam het hoofdgerecht rond 20:00 uur. Er werd ons een drankje aangeboden voor het ongemak.

In alle keren dat ik hier geweest was het altijd goed. Maar dit keer duurde het allemaal absurd lang terwijl het restaurant niet vol was. Het toetje kwam ook
    pas om 20: 50.

Er liep genoeg personeel dus waarom het zo lang moest duren? Erg teleurstellende ervaring.

12. Een high tea, alles werd op tafel gezet en alles kwam uit verpakking, niets zelf gemaakt, alleen de broodjes die waren met de hand belegd. Er werd niet meer gevraagd of we nog thee of koffie wilden en helaas zag ik thuis dat we ook te veel hadden betaald. Jammer

13. Zeer tevreden over eten en service. Zeer leuk om te zien hoe kinderen bij pannekoeken een leuk kado ontvingen. Bediening was snel en er werd meerdere malen gevraagd of het naar wens was en salade werd netjes vervangen voor nieuw en patat ertra aangevuld. Toetjes netjes verzorgd en sorbet zeer goed.

14. iensuser

15. Drukke avond en toch een goede bediening en heerlijk gegeten!

16. De bediening was matig. Het begon bij de binnenkomst al goed. Reservering via Internet was niet doorgekomen. Gelukkig was het niet te druk en was er toch een tafeltje beschikbaar. Het bestellen van drinken verliep rommelig. We moesten lang wachten tot dat we eten konden bestellen en het duurde ook lang voordat het eten werd gebracht. De kaasfondue was daardoor alweer afgekoeld bij het opdienen. Wat ik jammer vind is dat er bij het dessert 50 cent extra wordt gerekend voor slagroom. Ik zou verwachten dat het bij een toetje erbij zit.

17. Eerlijk is eerlijk, de pannenkoeken waren prima. Echter de bediening was waardeloos. Bijvoorbeeld de drankjes die ontbraken en voorgerechten die verspreid opgediend werden... Zo waren er ook te weinig kleurpotloden voor iedere tafel. Kinderen die er wel wat hadden waren zonder punt. Slechte zaak voor een dergelijk restaurant.

Bij de kinderpannenkoeken was weinig creativiteit te bespeuren maar de grootste verbazing was het 'spongebob' kindermenu. Hier onder een foto van het speeltje wat erbij zat. Ze zouden zich daar moeten schamen. De link met spongebob is ver te zoeken, het is om te janken.

19. We hebben hier heerlijk gegeten in onze vakantie! De bediening was erg vriendelijk en snel.
    Het restaurant bevindt zich op een mooie locatie, vlakbij het vakantiepark waar wij verbleven. Helaas
    was de achterband van 1 van onze fietsen lek, de eigenaar van het restaurant heeft mij en mijn zoontje naar het vakantiepark gebracht met de auto. Super service!

20. Op donderdag 24 juli om 11.30 gestopt tijdens een fietstocht bij dit restaurant voor een kop koffie met gebak. We bestelde voor 4 personen een zgn. ski-gebak t.w. van 4,-. euro. Op de vraag aan de ober of het om vers gebak ging antwoordde hij; we krijgen het vers van de bakker.
    Dit laatste zal zeker kloppen maar dit gebak kwam duidelijk uit de diepvries. Je proefde dit met name aan de kersen die in het gebakje verwerkt waren. Ober bleef helaas volhouden dat het om vers gebak ging. Dus wat ons betreft is de prijs/kwaliteitsverhouding bij dit restaurant ver te zoeken.

21. Driebergenaar

Wat een ramp. Na een reservering, met 4 pers. om 19:00 plaatsgenomen. Half uur gewacht op bediening, daarna weer een half uur op drankjes, terwijl de zaak nagenoeg leeg was! De bedrijfsleider of eigenaar had meer interesse voor 't personeel dan zijn gasten. Het eten was aangebrand en lauw. Na een klacht vond men dit ongegrond? Schande. Voor ons nooit meer. Er zijn dichtbij genoeg andere leuke tenten die wel alles voor hun gasten doen.

22. Roelie Slobbe

We gingen 26 okt. met 3 personen uit eten. Hadden gereserveerd. Er stond keurig een tafel klaar voor ons. Kregen een drankje en een voorgerecht. Toen kwam de eigenaar bij ons en vroeg "Wilt u wel naar een tafel voor het raam verhuizen? Want er komen zo nog meer mensen aan en ik loop achter met mijn reserveringen. U krijgt dan een drankje van het huis". De eigenaar heeft ons niet naar onze tafel begeleid en wij moesten maar zien bij het raam ergens. We namen een hoofdgerecht en een dessert maar het drankje van het huis kregen we niet. De serveerster wist nergens van, na 3x te hebben gevraagd waar het drankje bleef zei de serveerster "ik heb het druk er wachten nog meer mensen". Uiteindelijk hebben we afgerekend en kregen na lang wachten een kopje koffie van het huis. Het eten was lekker maar we kregen toch een bittere smaak in onze mond.

23. De laatste maanden diverse malen gegeten. Koffie is zeer verzorgd met glaasje likeur/slagroom. Eten zowel kleine lunchkaart als dinerkaart prima. Bij kleine gerechten wordt brood geserveerd dat van warme bakker moet zijn. Spare-ribs waren de beste ooit gegeten. Bediening is ook goed. Zelfs bij plotseling mooi weer zijn de wachttijden heel acceptabel. Toiletten schoon. En dan ook nog gratis parkeren voor de deur.

24. Na vrij lang gewacht te hebben kwam dan uiteindelijk ons eten. Mixed Grill (saté, spairribs, biefstukje en stukje varkensvlees) met gegrilde groenten en frites en 3 sausjes. De saté was voorgekookt en verbrand, de spareribs waren zwart en het stukje varkensvlees was gortdroog en veel te lang gebakken. De groenten waren slap, zwart en te lang gegrild. Alles sausjes zagen er uit alsof ze al de hele dag in de kommetjes hadden gestaan. De pepersaus was zurig en kwam overduidelijk uit een potje. Voor twee personen kregen we één schaaltje (formaat soepkommetje) met frites. Op verzoek kregen we nog een kommetje waarvoor we 2,50 moesten bijbetalen. Uiteindelijk werd het verbrande vlees vervangen. Nog steeds niet super, maar wel beter. De serveerster vertelde ons (kennelijk een goed gevoel voor humor) dat we het verbrande vlees niet hoefden te betalen. Lang moeten wachten op alles. Geen succes. Het was elegant geweest als de chef even langs was gekomen en men ons voor het ongemak een kopje koffie had aangeboden.

25. Heerlijk gegeten! Leuke gelegenheid om te eten met kinderen.

26. Weizmann

Prachtig gelegen kindvriendelijk restaurant, zag er veelbelovend uit. Gereserveerde tafeltjes (voor zes) stonden klaar, geheel met kleurplaat voor de -twee- kinderen. Eerste indruk was wat rommelig, maar voorruit. De bediening was erg jong, erg onervaren, maar vriendelijk. We bestelden wat drinken en bestudeerden de menukaart. Gemiddeld lag er tussen het bestellen van de drankjes (meerdere keren gedaan) en het serveren een kwartier, en dat is toch wel erg lang. Ook het opnemen van de bestelling duurde erg lang. We bestelden een voorgerecht voor vier volwassenen. De twee kinderen namen genoegen met een pannenkoek en we verzochten uitdrukkelijk de pannenkoeken tezamen met het voorgerecht te serveren. Het voorgerecht was binnen acceptabele termijn geserveerd, echter zonder de pannenkoeken, een misser dus. Na het voorgerecht was het wachten, ruim drie kwartier voordat het hoofdgerecht, en dus ook de pannenkoeken, werden geserveerd. Wat ons betreft een onacceptabele lange wachttijd. We kwamen half zes en het hoofdgerecht was pas om kwart voor acht op tafel..
    Later nog een dessert, wat binnen normale tijd werd gebracht.

Dan het eten zelf. Het smaakte niet, bij mij noch bij mijn gastgenoten en dat zou aan twee dingen kunnen liggen: óf er worden slechte producten gebruikt waar de kok zijn best mee doet er nog iets goeds van te maken, óf er wordt met goede producten gewerkt, maar de kok bakt er echt niets van. Vermoedelijk het laatste. Asperges waren echt niet te eten (veel te lang gekookt), de kipsaté droog met zeer weinig, droog en verpulverde satésaus (alsof het zeer oud was), de piripirikip zag er veelbelovend uit, maar echt "smakelijk"?, nee hoor. De enige voldoende was voor de tagiatella. Daarvan was het eigenaardige dat een onervaren serveerster de ronde kom met inhoud midden op tafel zette zodat andere gasten eerst aan een geserveerd bijgerecht dachten. Ook bij het dessert ging het mis; het ijs fantasieloos geserveerd terwijl de appelstroedel van één van de tafelgenoten geserveerd werd zonder de beloofde vanillesaus.
    Al met al: teleurstellend gegeten, helaas, en dat voor een restaurant dat zo mooi gelegen is. Daar moet echt veel en veel meer van te maken zijn!! En zeker gezien de prijs is de kwaliteit ver beneden niveau, terwijl aan de aansturing van de overigens vriendelijke bediening ook heel wat kan worden verbeterd. Als het overige getrokken wordt naar het niveau van de kindvriendelijkheid, kan het nog best wel eens goed komen met deze gelegenheid. Maar dan wel daaraan werken!

27. Heerlijk gegeten! Complete steengrill ervaring met lekker vers vlees en vis. Bijgerechten worden onbeperkt aangevuld en regelmatig wordt er op drinken gecheckt. Personeel is vriendelijk, kortom, echte aanrader. Ook belangrijk, veel (gratis) parkeergelegenheid in buurt.

28. Klein Zwitserland is meer dan aan te raden voor een besloten borrel of feestavond. Vriendelijke bediening, goed georganiseerd en heerlijke hapjes en bittergarnituur. Gezellige borrel/feestruimte, goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid.

29. Wilma Kokkelmans

Gemoedelijke sfeertje. Prima gegeten. Wel wat onpersoonlijk.
    Ik zou hier niet zo vaak komen. Maar er is niet zo veel mis. Gewoon een modaal restaurantje op een mooie plek aan de rand van dat bos!

30. Zaterdagavond pannekoeken gegeten met onze kinderen en kleinkinderen, het was behoorlijk druk en we hebben er geen probleem mee om wat langer te moeten wachten maar voor de kinderen duurde het toch echt te lang. De bediening is erg vriendelijk maar ook wat slordig, er werden een aantal dingen niet gebracht terwijl ze wel besteld waren.
    Er werd gevraagd of we de dessert kaart wilden maar er werd vergeten om de kaart ook te brengen.
    We hebben heerlijk gegeten maar de bediening kan wel wat beter (ze waren wel erg vriendelijk).
    Maar we komen zeker nog eens terug en misschien gaat het dan wat beter met de bediening.

31. Ffam. van den Hil

Een prima sfeervol en schoon restaurant. Vlotte en correcte bediening. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. We hebben er op 2 oktober 2012 een heerlijke pannenkoek gegeten. Een aanrader!!

32. Heb samen met mijn dochter héérlijk mosselen gegeten.!!!
    Zéér zacht van smaak..door dat ze in de wijn waren gekookt
    Pan was goed gevuld..was zeker één kilo.
    Geserveerd met drie lekkere sausjes en naar keuze patat of friet..Wij hadden gekozen voor allebei.
    De bediening was zeer snel en kwamen vragen of alles voldoende en naar wens was. TOPPIE

Jullie kunnen ons dan ook zeker nog een keer terug verwachten..

Ellen

33. Wij waren de eerste voor het arragement voor de fietsroute en de rondleiding in kasteel amerongen, daarna een 3-gangen pannenkoek menu. Het was allemaal perfect geregeld en de route goed beschreven, wij raden het iedereen aan om het ook te doen.
    De sfeer in het restaurant is ook erg gezellig en het personeel zeer vriendelijk.

vriendelijke groet,
    fam olsthoorn
    fam van bekkum

34. sjaan van bekkum

Sjaan
    Wij hebben vandaag een fiets arrangement naar kasteel Amerongen gefietst geweldig. Goede routebeschrijving hele mooie route door het bos.
    Daarna heerlijk gegeten.
    De bediening was zeer vriendelijk houden zo!!
    Kan het iedereen aanraden
    Een plek om terug te keren voor zo'n fiets.
    Of zomaar voor 'n heerlijk kopje koffie
    Of voor een lekker hapje te eten
    Ga zo door

35. Wij hebben op 2 juni 2012 onze 25 jarige bruiloft gevierd met een groep van 100 personen.
    Wij hebben gekozen voor het pannekoeken buffet en het dessert buffet, en een ieder heeft genoten en is niets te kort gekomen.
    Ook de bediening en de drank was meer dan voldoende.
    Wij en onze gasten hebben een super avond gehad, Klein Zwitserland: bedankt.

36. Heerlijke koffie en een bijna goede pannenkoek. Had iets langer moeten bakken.

37. henri en manon

1 Juni 2012 onze bruiloft hier gevierd! Het was geweldig!

We hadden een heerlijk goed gevuld buffet wat op en top vers en verzorgd was. Heerlijk gegeten en een top feestavond gehad. Personeel was heel erg beleefd en alles wad tot in de puntjes verzorgd! Alle lof voor de eigenaar, bedrijfsleider en Personeel! We gaan hier zeker vaker heen!!

38. Afgelopen zaterdag hebben we met een grote groep de 90ste verjaardag van mijn moeder met een High Tea gevierd. Alle lof voor eigenaar en personeel, die vanaf de reservering tot en met het feest zelf prettig hebben meegedacht om er een succes van te maken.
    Bij aankomst stonden de heerlijke hapjes klaar op een tafel apart. Zoet en hartig, royaal zalm of kruidenkaas op de sandwiches, chocoladefontein; koffie en thee stonden klaar en werden aangevuld.
    De groep kon in de zaal apart zitten. Goed voor het onderlinge contact en je stoort de andere gasten van het restaurant niet.
    Ondertussen genieten van de mooie omgeving!

39. Wij waren na een dagje dierentuin, op zoek naar een leuk plekje om even te kunnen eten met de kinderen. ( 3 en 6 jaar) Wij zijn toen uitgekomen bij Klein Zwitserland.
    Het is een ontzettend leuk restaurant, met een nette en goede uitstraling. Wat helemaal fantastisch is, was dat er een kinderspeelhoek is. Normaal moet je de kinderen bezig houden tot het eten komt en dat geeft wel eens de nodige probleempjes. Nu kunnen de kinderen zich prima vermaken in de kinderhoek en kan jij als ouders ook even lekker met elkaar eten. De bediening was zeer vriendelijk en de kwaliteit van het eten was prima. Onze dochter had voor een sprookjespannenkoek gekozen en kreeg daar als cadeautje bij vleugeltjes van een vlinder, zij was hier ziels gelukkig mee. Mijn zoontje had een auto pannenkoek en kreeg er een leuke lego auto bij. Na een lange dag in de dierentuin was dit voor ons een zeer geslaagde afsluiter en wij komen zeker nog eens terug.

40. Wij wilden vandaag de lekkere gebakken mossels van de vroegere eigenaar van Klein Zwitserland Restaurant gaan eten, maar die was er niet. Misschien moeten er meer vis gerechten bijkomen op de menukaart!
    Het brood bij de carpaccio zag er goed uit, maar het was veel te droog en te hard dat het moeijlijk te snijden was. Ik heb dus alleen de carpaccio gegeten. Desondanks, hebben wij toch een goede fooi gegeven voor de uitstekende bediening! :-)

41. Op 22 Jan 2012
    Samen met mijn kinderen en kleinkinderen (7 Pers.)
    gesteengrilled. Was meer dan uitstekend. Zelden zoveel vleesgerechten op tafel.Was meer dan voldoende en van uitstekende kwaliteit.
    Lang niet alles opgegeten. Ook aanvulling van andere gerechten bijv. frites was geen probleem (niets bij hoeven te betalen). Ook onze 3 kleinkinderen kregen na afloop nog een leuke attentie.
    Bediening was correct, attent en kundig.
    Is zeker een aanrader, de prijs/prestatie is meer dan uitstekend!
    René Honders

42. Derko Installatietechniek BV

Bedrijfsuitje met 30 man steengrillen.
    Sfeer was uitstekend evenals de bediening.
    Kwaliteit van het vlees was ver boven verwachting, zeer goed!
    Een aanrader voor andere om groepsfeesten te houden.

43. Met 6 volwassenen en 5 kinderen pannenkoeken eten.
    Tafel besproken, was mooi gedekt en goed verzorgd.
    Bediening vlot en vriendelijk.
    Kinderen kunnen er leuk spelen.
    Was voor ons een geslaagde middag.

44. Het nieuwe restaurant "Klein Zwitserland" in Driebergen is niet te vergelijken met het vorige restaurant.
    Er lopen veel jongeren als bediening rond zonder aansturing. Het 'personeel hangt ongeïnteresseerd rond bij de bar met de rug naar de klanten en weten niet wat serviceverlening en gastvrijheid inhoudt.
    De prijs voor het steengrillen staat niet in verhouding met de kwaliteit. De prijs is hoog, de kwaliteit van het vlees is slecht en de frieten slap.
    Gasten zonder kinderen hebben in het restaurant weinig te zoeken. Het restaurant is wellicht goed in het bakken van pannenkoeken (niet geprobeerd) en de speelhoek is waarschijnlijk erg leuk maar voor een etentje waarbij je elkaar ook nog wilt kunnen verstaan moet je hier niet zijn.

45. gisteren voor het eerst in klein zwitserland geweest , wij waren met 10 personen .
    Ondanks dat het superdruk was ,was er geen wachtijd en het eten was heerlijk voor een leuke prijs .
    De bediening was wel jong maar zeer vriendelijk en goed ,ze werden goed begleid had ik het idee .
    echt een leuk restaurant om naar toe te gaan na een lekkere boswandeling

46. Prettige sfeer, goed eten. Vriendelijk personeel, af en toe wel wat jong daardoor wat stuntelig maar dat charmeert ook de entourage wel weer wanneer je meer vakkundigheid wilt moet je naar een ander soort restaurant gaan. Het is een plek waar je je welkom voelt, een verrijking weer voor ons mooie dorp. Het is al een feestje om erlangs te rijden, ziet er goed en verzorgd uit! Chapeau en ga zo door.

47. We dachten donderdagavond 4 augustus even een pannekoek te gaan eten.

Na het drinken hebben we de pannekoeken besteld; vervolgens 45 minuten gewacht; toen zelf maar naar de kassa gegaan om te vragen waar ons eten bleef (voor drie personen!); terwijl andere gasten die later binnen kwamen eerder werden geholpen en klaar waren met eten toen wij konden beginnen met ons eten.

Vervolgens waren twee van de drie pannekoeken niet echt smaakvol;

De klimaatbeheersing was zeer matig: weinig of geen ventilatie binnen.

Kortom: de gehele organisatie kwam heel erg rommelig en zeer amateuristisch over; het geheel is niet erg uitnodigend nog een keer naar Klein Zwitserland te gaan!

0508/2011

48. fam. kramer

De pannenkoeken smaakten ongekend lekker. Hulde aan de kok. Vooral het krokante bovenlaagje was verrukkelijk.

49. De Spare ribs zijn fan-tas-tisch!, kwaliteit. Hééérlijk. Absolute topper. Een ab-so-lu-te áánrader!

Prachtige locatie, schitterende afwerking restaurant, nu de kinderziektes nog weg poetsen bij het personeel en dan is het perfect!

50. Altijd leuk om hier te eten. Aanrader: ga bij mooi weer op het terras en neem een lunch!

51. Paulien

Ik had al heel vaak op de site gekeken voor het steengrillassortiment. Vanaf 1 mei is het mogelijk. We zijn meteen geweest. Toen we aankwamen, bleek dat we hadden moeten reserveren:( Ik gaf aan dat ik dit niet op de site had zien staan. Ze hebben het voor ons bekeken en dit klopte. We mochten daarom toch steengrillen en zouden het vervolgens op de site veranderen. Wij blij! Het was lekker, veel en iedereen was erg aardig en vond het leuk om de steengrill te zien. We komen zeker nog eens!

52. Fam. A.van den Bos

We waren al eerder bij u geweest om koffie te drinken op het terras en een goede indruk gekregen. Nu een pannenkoek komen eten. Het was prima verzorgd, we zouden zeggen ga zo door Een kleine opmerking, de pannenkoek was van binnen niet helemaal gaar.

53. Gisteravond geweest, prima service, eten was lekker ook kreeg je voldoende op je bord. Apart nog friet, alleen geen aardappeltjes ofzoiets, rauwkost lag erbij op het bord.

54. Gisteravond 20 febr. met 10 personen voor de eerste keer na de verbouwing, gegeten in Klein Zwitserland. Er waren verschillende voor en hoofdgerechten waar we uit hebben gekozen. Het was prima verzorgd, de bediening was vriendelijk. Wat wil je nog meer?
    Voor ons was het een gezellige avond.

55. Fijn dat er weer gegeten kan worden in Klein Zwitserland!

Mooie locatie, leuke inrichting met voldoende ruimte tussen de tafels. De pannenkoeken waren heerlijk en de bediening zeer vriendelijk.

Wij komen zeker terug.

56. Aanrader!

Vanmiddag voor het eerst na de verbouwing, pannenkoeken gegeten in "Klein Zwitserland". Het is een fris, ruim en sfeervol restaurant geworden. Prima bediening. Lekker gegeten! Je zult mij daar vaker zien!

57. Vandaag met een grote groep wezen eten. We kregen twee aparte tafels. Wat natuurlijk al jammer is. De ene tafel had zijn eten al op, toen de andere tafel eindelijk hun eten kreeg. De bediening vergat tot 3 keer toe drankjes. Als je naar je drankje vroeg, kreeg je nog een brutaal antwoord. Ook liet de bediening een drankje over iemand vallen. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar ook hier werd door de jongen in kwestie heel raar op gereageerd. De bediening communiceert totaal niet met elkaar. Ze vragen 6 keer achter elkaar of het gesmaakt heeft. Ik neem aan dat een restaurant graag gasten terug ziet komen, maar dit gebeurt niet met deze bediening. Zonde! Daarnaast was het eten ook niet geweldig.

58. Na voorgaande recensies te hebben gelezen en een middelmatige ervaring half december het toch nog een kans gegeven. Het was hartstikke goed! De bediening was attent, vlot en correct. De pannenkoeken waren prima. De sfeer was rustig en gezellig. Dit in combinatie met de locatie maakte dat we (vier vriendinnen) erg tevreden waren!

59. Deze week toch maar eens het nieuwe Klein Zwitserland geprobeerd. Het was rustig, we mochten een tafeltje uitkiezen. Ondanks deze rust duurde het doorgeven van onze bestelling erg lang. Om nog maar te zwijgen over de snelheid van het eten. De pannenkoek was redelijk, maar niet voor herhaling vatbaar. Al met al halen ze het bij lange na niet bij het ''oude'' Klein Zwitserland. Geen aanrader, wij komen zeker niet terug.

60. Na een leuke fietstocht hadden we zin in een cappuccino.

Wetende dat klein Zwitserland verbouwd is en pas geopend, waren we wel benieuwd.

Nadat we binnen kwamen waren er 3 kleinere tafels en 2 grote beschikbaar. Alleen ze waren nog niet allemaal afgeruimd.

Na een poos kwam er iemand langs om een bestelling op te nemen en de vuile kopjes etc. werden meegenomen.

Een doekje om de tafel schoon te maken kennen ze niet en er kwam ook niemand om dat alsnog te doen. Gevolg is een plakkerige tafel en poedersuiker, maar onze bestelling was opgenomen.

In de tussentijd hadden we tijd om te zien wat het personeel allemaal aan het doen was. Nou, eigenlijk niets werd er ondernomen wat je in een pas geopende zaak wel zou verwachten.

De cappuccino's werden zo'n 10 minuten na het bestellen gemaakt en het overige personeel staat er met zijn rug naar toe en denkt niet dat die cappuccino's misschien voor klanten bestemd zijn.

20 minuten na het bestellen zijn we maar opgestapt, de cappuccino's stonden toch al koud te zijn onder het apparaat.

61. Redelijk. Bediening doet stoer/brutaal, komt de sfeer niet ten goede.

Eten, ok. Maar wel jammer dat je bij je broodje de (ongebruikte) boterpakjes krijgt die onder de stroop zitten.

62. Wat is dit restaurant enorm leuk geworden, een geweldige sfeer en heel vriendelijk personeel. De koffie en warme chocolade waren vers en echt goed, zeker voor die prijs en zo'n mooie locatie. Fijn dat jullie er weer zijn.

63. Rose Marie

Hoera, eindelijk gaat dit uniek gelegen, gezellige restaurant weer open. Heerlijk een winterse wandeling in het bos en daarna lekker opwarmen met een kop chocolade en dan lekker eten! Ik hoop dat het weer net zo lekker is als een paar jaar geleden.

64. Op vrijdag 10 December 2010 zal Restaurant-Chalet Klein Zwitserland worden geopend!

Na lang gesloten te zijn zal een nieuwe eigenaar met een vers team deze bekende locatie een nieuw leven in blazen!

Vanaf 10 December 2010 bent u van harte welkom!

Met vriendelijke groet,

Klein Zwitserland Driebergen.

65. wij zijn vaste klant bij klein zwitserland- al jaren. We komen speciaal uit de randstad om te genieten van het heerlijke eten en de eigen sfeer.Jammer dat het zo lang gesloten is.

66. Met pasen hier gegeten en ik kan het niemand aanraden.Bediening bestaat uit studenten die het goed bedoelen maar het niet in de vingers hebben en ik vind 38 euro voor een pannetje kaasfondue echt van de gekke.Eens maar nooit meer.

mvg Dick