Het Wapen van Rijsenburg in Driebergen-Rijsenburg

Ruime eigen parkeergelegenheid

• OV

Bus 56 vanuit zeist stopt voor de deur.

Bezorgrestaurants in de buurt van Het Wapen van Rijsenburg

1443195900 73
1632058027 65
1641998139 66
1651938251 67

1. Erg tegengevallen op zaterdagmiddag 30 september. Lang wachten voor opnemen bestelling en lang wachten. Kwaliteit eten viel tegen. De portie friet teruggegeven en een nieuwe gevraagd. Niet ontvangen.
    Kwaliteit is de afgelopen jaren verminderd. Doe hier iets aan want de ligging is prima.

4,9
  2. Eten is er perfect en heerlijk zoals altijd. Dit is een heerlijk restaurant om te gaan eten, zowel voor lunch als Dinner. Nu aantal malen hier geweest.

De Sfeer is heel prettig en voelt als soort van thuis komen. Zeer vriendelijk personeel, alleen niet al het personeel loopt in dezeflde kleding. Dit kan nogal verwarren zijn dat je denkt werkt u nu hier of niet… zeker met bestellen of als je nog iets wilt. Dit is niet altijd even duidelijk.

Service is verder goed, ik bemoen goed omdat het soms lijkt als het druk is alsof men de de drukte niet aan kunnen. Maar verder is de service erg goed.
    De Prijs en kwaliteit is goed en je kunt er lekker eten. Heb nu een aantal dingen van de menu kaart genomen en eigenlijk niks op aan te merken. Gewoon heerlijk eten.

Kortom, uitstekend restaurant om heerlijk te eten. Ze doen hun best om elke gast het naar hun zin te maken. Zeker een aanrader om 1 of meerdere keren te gaan eten.

3. Van Deurzen

Echt belachelijk.
    Dame neemt op dat wij willen beginnen met brood en smeersels en voor dat wij maar iets op het brood hebben kunnen smeren staat ze er met het hoofdgerecht.
    Ik kom al met het hoofdgerecht was haar antwoord. Wij waren verbaasd en geven aan dat wij rustig de smeersel willen eten.
    Zegt ze ik kan het hoofdgerecht wel meenemen dan wordt het opgewarmd… dit kan echt niet!

We hebben het zelf opgelost door het brood terug te geven en het hoofdgerecht maar voor ons te laten zetten.
    Salade was niet afgemaakt met een dressing, gewoon wat blaadje met 2 schijfjes komkommer en 1 schijfje tomaat. 3 Stukjes kip.
    Echt het geld niet waard.
    Mannelijk ober was echt heel aardig en duizend maal excuses aangeboden terwijl hij er niets aan kon doen.
    De serveerster had dit moeten doen.

3,1
  4. Mathieu

Leuke ligging maar de bediening laat erg te wensen over. Borden weghalen terwijl er nog iemand aan het eten is. Vergeten 2e portie friet uit te serveren.
    Kwaliteit vlees niet geweldig.
    Teleurstellend bezoek.

5. Herman Verkade

Heel gezellig, goede sfeer en attente bediening.
    Wel jammer dat de kwaliteit van het eten niveau eetcafé bleek. Saté zeer matig, slappe friet kroepoek oud en consistentie satésaus niet OK.
    Parelhoen met stamp en spek wel weer lekker.
    Crème brulé een 6 1/2. Al met al te duur voor de wat teleurstellende gerechten, maar het was heel gezellig en chapeau voor de bediening!
    De keukenbrigade moet wakker geschud worden!

6. De garnalensoep was te zout, duidelijk uit blik of een pakje. Niet "home made".
    Op onze vraag aan de serveerster over een ingrediënt op de kaart, kwam, nadat ze twee keer terug was geweest naar de keuken, nog steeds een verkeerd antwoord. Je mag veronderstellen dat de kok wel weet wat er op de kaart staat.
    De de serre is nogal lawaaierig, zeker wanneer alle tafels bezet zijn.
    Prijzen liggen relatief hoog.

6,1
  7. Op woensdag 2 mei een heerlijk aspergemenu op het terras gegeten. De enige aanmerking die ik zou kunnen hebben, is dat het bijna te veel was! Veel asperges, veel saus, veel krieltjes en ham. Maar wel erg lekker! Het voorgerecht was roerei, gerookte zalm ( had wel door elkaar gemogen), een asperge, aspergebouillon en heerlijk aangemaakte sla. Als dessert een bolletjes vanille ijs, aardbeien overgoten door een fluweelzachte sabayon. Ik vind de ambiance altijd heel erg fijn.

8. Het Wapen van Rijsenburg is een mooi gelegen, sfeervol en statig pand. De ontvangst is vriendelijk, de bediening is attent en vlot, al is het blijkbaar de gewoonte om je als klant na het afruimen van het hoofdgerecht te vergeten; de nagerechtenkaart laat lang op, zich wachten.
    De voorgerechten zijn zo-zo; de zalm op Japanse wijze is goed, de aardpeer-soep wat te zout. Het hoofgerecht zijn drie gebakken sliptongen met frites en salade. Ondanks de prijs is het een matig bereid hoofdgerecht; de tongetjes zijn wat te lang gebakken, de salade is een vreugdeloos plukje blaadjes, qua smaak rechtstreeks uit een zakje van de AH gehaald. Voor zo’n prijs hoop je toch wat kookkunst te zien. De Peer Wellington smaakt goed.

5,1
  9. Wat een geweldige horeca tent is het Wapen van Rijsenburg. Wij komen nu al 4 jaar af en toe vanuit Tilburg naar Driebergen gereden om de huiskamer van Driebergen te beleven. Het eten is er erg goed en gevarieerd leuke menu's buiten de kaart om voor maar 29,75 3 gangen. De bediening is helemaal een feest zij kunnen eerst een mooi diner draaien om vervolgens na het diner af en toe maar meestal op donderdag een sfeervol en volle bar te voorzien van snelle en goede service maar bovenal een fantastische muzieksmaak voor te leggen om bij de gasten de voetjes van de vloer te krijgen. in 1 woord grandioos ga zo door!!!!

10. Vanavond even bij het Wapen gegeten. Mijn man had een wildsfoofpot(je) voor de prijs van 22euro als hoofdgerecht. Met een paar happen was het stoofpotje op. Daarnaast lag iets groente en aardappelgerecht, ook dit was voor een hoofdgerecht weinig. Ik at een kipsate, het kipvlees was gortdroog en veel te lang op de gril gelegen. De satesaus leek of hij net uit een platicbeker kwam die je bij de supermarkt kunt kopen. Erg teleurstellend.

11. Het was lekker eten. Helaas moesten we de ober een paar keer herinneren aan onze bestelling, hij was erg druk bezig met andere dingen, maar dat mocht de pret niet drukken, het eten werd er niet minder om.

12. Helaas geen goede ervaring bij het Wapen. Door een foutje in keuken of doorgeven kregen 5 personen wel een lunch en 1 persoon niet. ook na 15 minuten nog geen maaltijd. De kippenlevers met toast die uiteindelijk werden geserveerd waren nog rauw en niet eetbaar. Het eten van de andere vijf 'de biefstuk', de kip, waren allemaal OK. Het rondje gratis koffie was aardig gebaar van bediening maar een geslaagde verjaardagslunch is het niet geworden. Jammer.

13. Afgelopen zondag voor de eerste keer naar het Wapen van Rijsenburg geweest om een Lazy Sunday menu te proberen. De biefstuk was prima bereid. De frietjes lekker knapperig en de sla vers. De bediening was vriendelijk en attent. Niet opdringerig maar wel oplettend. Een prima eerste ervaring met dit centraal gelegen restaurant in Driebergen.

14. Op zondag bezocht voor een lazy sunday menu, zo'n heerlijke super malse biefstuk, bereid met perfecte cuisson.

Het was weer gezellig druk, maar je wordt snel en goed bediend en men heeft voldoende aandacht, de juiste sfeer in een eigentijds interieur.

We hebben het afgesloten met een super lekker dessert, met bananen bavarois - wow, lychee ijs, chocolade lolly met binnenin aardbei.

Na de heerlijke koffie afscheid, maar we komen uiteraard graag terug!

15. Het Wapen van Rijsenburg is prachtig, en centraal, gelegen in Driebergen. Ik heb daar gisteren heerlijk gegeten in het zonnetje op het ruime, gezellige terras. Bijzonder aangenaam was de onverwachte live muziek van Pierre Dunker. Het Wapen weet zo ook zijn vaste gasten nog te verrassen. De bediening bestaat uit, vooral, jonge, enthousiaste maar bovenal gastvrije mensen met oog voor detail en de gast. Je voelt je er welkom en gezien. Ze merken zelf op dat je glas leeg is en vragen of ze kunnen bijschenken. Qua eten heb ik het gisteren eenvoudig gehouden en genoten van een lekkere salade geitenkaas, heerlijk in combinatie met de friszoete watermeloen. Een aanrader dus dit Wapen!

17. Zondag 26 oktober na een wandeling op het terras terecht gekomen waar je heerlijk kunt zitten en genieten van een glas wijn en een biertje van de tap. Na verloop van tijd kwamen onze kinderen er ook bij en hebben we besloten te blijven eten. De sfeer is heel gemoedelijk en de bediening neemt alle tijd voor je. Toen het kouder werd konden we naar binnen waar de jongens allebei een broodje carpaccio (deze is wel tot 17:00 te bestellen) en wij de Lazy Sunday namen. Een echte aanrader, wij gaan het zeker vaker doen.

18. Op zondag 5 oktober zijn wij met het gezin lazy sunday gaan eten. Echt een aanrader als je geen zin hebt om te koken. Wel verstandig om van te voren te reserveren het is altijd gezellig druk op zondag. De bediening maakt je lazy sunday compleet je ziet dat het personeel het leuk vind om te werken. Blijf zo doorgaan en wij blijven terugkomen.

19. Erik Stegers

Hadden reünie en met groep van 7 man gereserveerd voor diner. Werden vriendelijk ontvangen door een charmante dame en bediening liep vlot en soepel. Het eten was heerlijk, we hebben een mooie avond gehad. Voor herhaling vatbaar, chapeau!

Groeten Erik

20. Judith Koenders

Hebben hele gezellige avond gehad met 3 stellen en heerlijk gedineerd! Zeer vriendelijke bediening en gezellige sfeer. Echt een aanrader!
    Vriendelijke groet, Judith

21. Op 23 oktober gegeten met 21 personen. Vooraf geboekt, apart zaaltje. Keuze menu met vis en vlees, zowel voorgerecht als hoofdgerecht. Eten van zeer goede kwaliteit. Uitstekende bediening. Ondanks grote groep, werd iedereen gelijk uitgeserveerd.

22. ewout van walbeek

Schokkend, dat je als uitbater in deze tijd nog met zulk personeel wil werken. Een drankje bestellen mag na lange tijd en als alle vaste klanten bediend zijn. En dan moet je de serveer staf nog op je knieën danken dat je wat mag bestellen. En daarna laten ze je weer aan je lot over. Degene die dit restaurant runt of eigenaar is schijnt een groot probleem te hebben deze problemen te onderkennen aangezien dit een maar voorkomend probleem schijnt te zijn, of hij/zij is gewoon niet geintereseerd in zijn gasten. Dit restaurant is een teleurstelling en een grote afrader.

1,2
  23. Afgelopen zondagmiddag lekker weer, dus tijd voor een drankje op het terras. Er kwam helaas, ondanks het uitnodigende terras, echter geen serveerster naar buiten. Dus... maar binnen gevraagd of er buiten bediend werd. Na verloop van tijd kwam er dan eindelijk iemand om de bestelling op te nemen. Wij wilden meteen afrekenen, maar ook dat duurde weer behoorlijk lang. Ook andere gasten verbaasden zich over de hopeloze bediening! Kortom; ondanks het lekkere wijntje en het gezellige, maar luidruchtige terras (veel verkeer) geen aanbeveling om bij het Wapen van Rijsenburg neer te strijken. Zeker in deze crisistijd een gemiste kans!!

24. Na een eerste drankje besteld te hebben, hebben wij na 1,5 uur maar een serveerder aangehouden om ons van een tweede drankje te voorzien.
    Rond etenstijd liep het restaurant leeg en ons drankje was nog niet op. Blijkbaar vond de bediening dat wij maar weg moesten want ze begonnen keihard mee te zingen met de muziek die op harde volume werd gezet. Toen er eters binnenkwamen, gedroeg men zich pas weer normaal. Jammer, want we waren aan het bedenken of we hier een reservering voor 20 mensen wilden gaan maken. Ook hier heeft men zich flink in de kaart laten kijken. Beoordeel nooit te snel, dat kost je klanten. Bijzonder ongastvrij en asociale behandeling!

25. Mooi gelegen en smaakvol ingericht restaurant. Prima vriendelijke en prettige bediening. Echter er was een heuse vliegenplaag die het eten erg onrustig en onsmakelijk maakte. Er is de bediening nog gevraagd of hier iets aan te doen was maar er werd niet serieus op ingegaan.
    Mooie kaart maar aardig aan de prijs! Zeker voor hetgeen je kreeg. De tournedos was een goede biefstuk en twee personen kregen een veel te kleine (magere) en bijna koud gepresenteerde tong (geen sliptong).
    De erbij gepresenteerde krieltjes waren kaal, geen kruiden en ook koud.
    Kortom, slechte prijs/kwaliteit verhouding.

4,3
  26. Mooi restaurant, met redelijk uitgebreide kaart maar stevig aan de prijs. Goede parkeergelegenheid, en wellicht daarom ook zo populair voor zakelijke afspraken, dit is dan ook wellicht de verklaring dat rond lunchtijd het restaurant vaak behoorlijk vol is. Voor de sfeer en vriendelijke bediening kan je dit restaurant gerust links laten liggen, zelden zo'n slechte bediening meegemaakt. Onvriendelijk, chagrijnige 'meiden'waarvoor alles teveel is, arrogantie ten top. Helaas kan je geen 0 geven dan maar een 1 voor de bediening. Je kan beter doorrijden naar Zeist en daar een goede gelegenheid opzoeken.

5,9
  27. Thuur

28. Heerlijk gegeten en correcte bediening. Eten en de wijnen zijn ook dik in orde. De gerechten zijn goed opgemaakt en hebben heerlijke smaak. De omgeving en het restaurant zijn gezellig en prima voor een mooie avond. We hadden een opmerking gemaakt over het ijs (waar we zelf meer een opmerking over wilde maken en niet een probleem mee hadden). Na afloop bleek keurig een korting op de bon te staan als compensatie. Keurig! Hier kom ik zeker nog een keer eten.

29. gerrit jan

We zijn op moederdag wezen eten met 4 personen en het was een tegenvaller, het geserveerde eten bestond uit kleine porties ondanks dat we frites bij besteld hebben, 1 kleine portie voor 4 personen en de bediening mist alle vakmanschap die er maar is, het was rommelig en niet goed georganiseert, ze kwamen niet vragen of het ons smaakte naar een paar minuten, er werd mij een glas sauvignon voorgezet terwijl ik chardonney besteld had.
    Het zou door de drukte kunnen zijn dat er veel mis ging maar dan zou ik extra mensen inzetten en ook in ieder geval iemand met vakkennis want dat ontbreekt in dit leuke restaurant.
    Wij zijn pas in Driebergen komen wonen en waren een paar dagen eerder op het terras waar we een broodje kroket hebben gegeten. Wel prima bediend ondanks dat het druk was, maar die ober waar we nog een praatje mee gemaakt hebben was er niet op moederdag wat erg jammer was want dat was wel een vakman die het restaurant ook kon verkopen aan de gasten. Tenminste die indruk kregen wij en daarom zijn wij terug gekomen. Al met al was het jammer en hebben we thuis nog een lekker glas wijn met kaas genuttigd.

5,5
  30. Larissa

Wij komen regelmatig uit Rotterdam naar Driebergen om een broodje carpaccio te eten. Het is namelijk nergens zo lekker als daar. Alleen iedere keer als we er zitten ergeren we ons suf aan de bediening!! Ze hebben totaal geen oog voor de gasten. Een half uur zonder drinken zitten is zeker geen uitzondering! Onder tussen staan de dames wel druk met elkaar te kletsen.... Het is dat ze een mooie locatie hebben en goed eten, maar wat een slechte bediening!!!! Zonder jullie eten, zouden w nooit meer terug komen!

31. Verschoor

Het bezoek aan het restaurant is mij tegengevallen. Het personeel was niet geïnteresseerd. De kaart voor het dessert werd gegeven zonder dat er werd gevraagd of het heeft gesmaakt. Het brood kwam gelijk met de hoofd maaltijd.
    Ik deelde bij de afrekening mede dat het mij niet heeft gesmaakt, daar werd niet op gereageerd. Jammer

JC verschoor

32. Na een paar eerdere slechte ervaringen met de bediening hebben we ze toch nog een kans gegeven en zijn we met een groep van 8 volwassenen en 2 kinderen hier komen eten. Het was 2 jaar geleden. Toen een paar eerste volwassenen van de groep binnen stapten en nog niet eens de jassen uit hebben kunnen doen, kwam een meisje van de bediening die vroeg wat ze wilden drinken. Ze wist dat we met een grote groep waren. We zeiden dat we even wilden wachten tot dat iedereen binnen zou zijn. Dat was het geval na ongeveer 5 minuutjes. Maar vervolgens moesten we 25 minuten wachten tot dat ze weer kwam, ze negeerde ons volkomen. Daarna ook wachten, wachten en nog eens wachten. Geen bestek, slechte bediening, eten niet voor iedereen tegelijk serveren. Kinderen die 2 uur op hun hoofdgerecht moesten wachten. Onze avond was verpest, we gingen zonder dessert hier zo snel mogelijk weg. De kwaliteit van het eten was trouwens ook matig. Het enige wat leuk is aan dit restaurant is de leuke locatie, maar als klant voel je je hier keer na keer niet gerespecteerd. We komen niet meer.

33. Zeer goede kwaliteit eten, bediening fantastisch! en erg sfeervol!

Wij komen hier zeker terug!

34. Wilma Kokkelmans

Lekker gezellig, niet heel luxe. Maar daar kom je ook niet voor hier. Ik zal hier vaker met wat vriendinnen komen! Zeker ook om na de hand lekker te blijven hangen!

35. Iedere keer als we hier gaan eten is het een feestje! Gezellige bediening en mooie zaak. Laatste keer hebben we buiten gegeten en was weer prima! Ga zo door..

36. Het was een leuke avond. Alleen hadden ze veel van de menukaart niet meer op vooraad, Daarbij kregen we geen dessert meer omdat de keuken gesloten zou zijn, Terwijl een medewerker ons verteld had dat het er aan kwam...
    Verder was het de verjaardag van mijn dochter die het niet naar haar zin had, best jammer. Hoe dan ook... we komen waarschijnlijk niet meer terug.

37. Op 1 Januari hier geluncht met 4 personen. Heerlijk gegeten. Voorgerecht gerookte zalm en daarna sliptongetjes. Waren perfekt gebakken en lekker warm. Kon alle vorige slechte recensies niet rijmen. Werden geholpen door Wessel, een zeer ervaren en vriendelijke medewerker, chapeau. Komen zeker weer terug.

38. Beste Leo,

Ten eerste wil ik U hartelijk danken dat u persoonlijk de moeite heeft genomen ons product kritisch te bekijken en ons feedback op internet hier in te geven. En alleen hier door kunnen wij ons product telkens weer verbeteren.

Inmiddels heb ik de betrokken medewerkers persoonlijk gesproken en ik kan u verzekeren dat uw ervaring van eenmalige aard is geweest. Voor een bedrijf die kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, is de verzorging van uw reservering en diner, onacceptabel.

Om ons op gepaste wijze jegens u te revancheren, stel ik u voor dat wij u met mij kontakt opneemt zodat ik u nogmaals op onze kosten in ons restaurant te mogen begroeten.

Ik hoop met bovenstaande geste uw ongenoegen weg te nemen en u persoonlijk in ons restaurant te mogen begroeten. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, dan verneem ik die graag van u.

Met vriendelijke groet,

3971 KE Driebergen-Rijsenburg
    Tel: 0343-513581
    Fax: 0343-511011
    GSM: 06-11352720

39. Met 7 volwassenen, 4 grotere (12+) en 3 kleinere kinderen gegeten. Vanuit de eerste fles prosecco werden 4 flinke flutes tot de rand (!) volgeschonken door de jongeman in de bediening waardoor er voor de laatste 5e persoon nauwelijks meer iets over was. Een half uur nadat de bestelling was opgenomen kwam er een jongedame die vroeg of wij nog iets wilde drinken en opperde tegelijkertijd om maar een flesje rood en wit op tafel te zetten. Na mijn opmerking dat ze lekker enthousiast was reageerde ze gelijk gepikkeerd. Misschien te veel van het goede als er toch mimimaal 3 personen moeten zijn die nog een uurtje rijden voor de boeg hebben, het parkeerterrein stond redelijk vol dus niet iedereen was blijkbaar op de fiets gekomen. Het werd nog een fles Prosecco en nu ging het schenken van de glazen wel zo als het hoort. 50 minuten na het opnemen van de besteling kwam uiteindelijk het vóórgerecht. 1 persoon kreeg soep zonder lepel en 1 persoon geen gerecht (moeilijk hóór tellen!) Dit volgde 5 minuten later en weer.. ork ork ork soep eet je met een ... De kinderen die al de hele tijd rustig aan het puzzelen en kleuren waren hadden nog steeds helemaal niets gehad en dat zou ook nog een uur zo blijven. Het hoofdgerecht volgde namelijk ruim een uur na het vóórgerecht. Dit is niet bepaald kindvriendelijk te noemen zoals omschreven staat. Na bijna 2 uur zou iedereen van kleuren en puzzelen meer dan genoeg hebben maar het bleef gelukkig rustig. De bediening was voor het veel te lange wachten inmiddels aangesproken en men maakte excusses door ons een drankje aan te bieden maar dit werd koffie.
    Na 2 1/2 uur zijn wij namelijk zonder een nagerecht, wat wij niet meer aandurfden, vertrokken.
    Mooie lokatie net even vanaf de snelweg, een sfeervol pand en een redelijke tot goede kleuken. Heel jammer dat dit alles te niet wordt gedaan door onervaren en onkundig personeel en een hele slechte keukenplanning. Excusses helpen dan helaas niet meer om de avond nog te redden.

5,7
  40. De bediening heeft heel wat steekjes laten vallen.

- vergeten het menu aan tafel te vertellen, pas terwijl wij erom vroegen.

- vergeten het water te brengen. Pas nadat we erom vroegen.

- niemand wist wat wie had besteld terwijl we maar met 4 personen waren.

- wijn in een glas schenken waar eerst een andere wijn had ingezeten.

- niet attent ze liepen niet vaak langs om te vragen of ze iets konden doen moesten elke keer ze zelfs 'roepen'

- rekening was niet correct.

41. Ik maak niet snel negatieve reclame voor een restaurant, maar dit was echt zo slecht dat ik het niemand aan wil doen om het risico te lopen om daar z'n geld uit te geven.

Ik had een kalfs-entrecote met in de schil gekonfijte krieltjes jonge groenten en een jus van rode wijn. Dat klinkt lekker, zou je zeggen.

Wat kreeg ik? Keiharde (nog rauw) geschilde minikrieltjes (wel 8 stuks), 3 groene niet gare asperges, 4 knetterhard krakende haricots verts, 2 peultjes waar de draden niet van afgehaald waren, 1 minitomaatje.

De entrecote was acceptabel.

Bediening: Vriendelijke eerste serveerster. We hadden een afspraak in de stad, dus hadden gevraagd of we het konden redden in anderhalf uur. Volgens haar zou dat prima lukken.

Nadat we na (te) lang wachten eindelijk ons eten voor onze neus kregen (op koud bord geserveerd, dus het voedsel was al flink afgekoeld of het had gewoon te lang op de uitserveerbalie gestaan) vroeg ik aan de serveerster die het bracht of ik een steakmes kon krijgen en een glas wijn.

Ze keek me aan alsof ik iets héél ongepasts vroeg en ging weg om (dachten we!) het gevraagde te halen. Tenminste, dat zei ze.

(dat steakmes is nodig omdat ik "lastige handen" heb dankzij mijn ms)

Omdat we inmiddels al een beetje laat waren begon ik maar alvast te zagen met het gewone mes en probeerde een krieltje aan m'n vork te prikken. Na verschillende krieltjes op m'n bord achtervolgd te hebben, wist ik er ééntje aan m'n vork te rijgen, om te concluderen dat het ding anderhalve minuut gekookt was.

Het serveerstertje was ondertussen van alles aan het doen, maar ze bracht niet mijn steakmes of glas wijn.

We waren inmiddels al ruim een half uur verder, dus toen serveerster 1 weer langs kwam, maar eens aan die gevraagd waar het gevraagde bleef. Van haar hoorden we dat er geen steakmessen aanwezig waren.

Wij vroegen ons af waarom serveerster 2 ons dat niet gelijk gemeld had en herhaalden nogmaals of ik wellicht nog een glas wijn bij mijn eten kon krijgen.

Ondertussen was ik al bijna uitgegeten (want tja, zoveel eetbaars lag er niet op m'n bord!) en had ik de pest al flink in. Ik ben opgestaan en naar de auto gelopen, was helemaal klaar met dat restaurant.

Heb het afrekenen en klagen aan echtgenoot over gelaten.

We hoefden onze cappucino en espresso niet te betalen (en uiteraard niet de wijn die we besteld maar niet gekregen hadden). Maar daar gaat het mij niet om, ik kom niet voor een koopje, ik kom voor een fatsoenlijke maaltijd. Ik vind het helemaal niet erg om geld te spenderen voor goed eten en bediening. We eten vaak buiten de deur, dus ik weet wat goed is en wat niet. Als het goed is, krijgen ze ook altijd een gulle fooi en dat geef ik ook met plezier omdat ze hun werk goed gedaan hebben. Maar dit restaurant... ongelofelijk.

3,9
  42. Alleen terraservaring:

Glaasje wijn met bitterballen en ergernis.

Geen goedemiddag, geen vraag keuze wijn ook nog 2 glazen wit i.p.v. 1 wit en 1 rood gebracht, bitterballen 8 voor 6,50 heb ik elders beter en voor betere prijs gehad, zonder vraag dinerkaart weggegrist, volle asbak van voorganger bleef staan. Toen ik mijn onvrede uitte tegen de vrouw die bediende, was o haar enig commentaar om daarna hooghartig weg te lopen.

Jammer van dit leuk gelegen terras want in het restaurant zien ze mij dus nooit meer.

43. De uitstraling van het pand is super en het eten is echt goed, maar de bediening is keer op keer sloom en suf. Ik heb hier vaker gedineerd, gelunched of gewoon wat gedronken en iedere keer was er wat. Bestelling vergeten, eindeloos wachten op een menukaart, totaal geen rekening houden met aanwezige kinderen etc etc. Heel erg jammer want dit restaurant heeft verder alles in huis om een topper te zijn.

44. We hebben in dit restaurant met onze familie, bestaande uit 22 personen, gegeten. We hebben vooraf contact gehad met Sharon die ons heel goed geholpen heeft met het samenstellen van het menu. We zijn bediend door Maxime: klasse!

Alle gasten waren heel lovend over het eten. Van de 22 hoofdgerechten was er één niet geheel goed, wat wel erkend werd. Er zou wel wat meer groente op tafel geserveerd kunnen worden. Verder waren de voorgerechten, hoofdgerechten en het dessertbuffet prima! Het restaurant is heel sfeervol ingericht en het personeel is zeer vriendelijk.

45. Eet er best vaak, super service en echt lekker. Soms moet je iets langer wachten, echter dit is niet gek als de hele zaak bom vol zit. Echt een aanrader voor een (zaken)lunch.

46. Gisteren waarschijnlijk voor het laatst geweest, ik wilde er gaan lunchen (voor de 20e keer), altijd goed geweest soms wat "slome" bediening maar zondag de 19de was het echt pet! Zeer lang wachten en ze waren al tafels aan het opdekken. Iemand liet wat bestek vallen maar pakte het van de grond en legte het vrolijk neer op tafel! Dat is echt een doodzonde vind ik.
    Bij betalen van alleen 2 drankjes (laat die lunch maar zitten) geen wisselgeld en geen sorry. Jammer, erge tegenvaller.

4,7
  47. Meerdere keren gegeten; veelal overdag.

Eten is meestal goed; bediening correct en vriendelijk.

48. Peter Paul

We hebben hier laatst met z'n zessen gegeten, eten was erg goed, leuke vernieuwde kaart met klasiekers maar ook heel vernieuwende gerechten. De bediening is professioneel en vriendelijk. Een echte aanrader!

49. 26 juni 2009 - Erg goed.
    Alles zat bomvol, we waren wat aan de late kant (20.00 uur) maar er werd keurig een plek ingeruimd voor een gezelschap van 9 personen.
    Drankjes kwamen vrij snel; het eten duurde wat langer - maar het was het wachten wel waard. Het personeel stimuleerde ons ook om lekkere dingen te bestellen.
    De waar werd goed aangeprezen, zowel wijn als gerechten, en was ook de moeite waard.
    Een echte aanrader!

50. Bram Brinkman

Een bijna wekelijkse ervaring. Thuisgevoel, prettige bediening,
    goed eten, uitstekende wijnen, prima uitzicht op mooi plein,
    gezellig, niet goedkoop maar dan heb je ook wel wat :-).

51. M.vBasten

Heerlijke zaak met vriendelijke bediening,keueken is erg goed en afwissellend.