• Lid sinds 30 juli 2013

Evelyn heeft nog geen foto toegevoegd

1. Evelyn's profielfoto
    Evelyn heeft een recensie geschreven voor Chalet Klein Zwitserland

Na vrij lang gewacht te hebben kwam dan uiteindelijk ons eten. Mixed Grill (saté, spairribs, biefstukje en stukje varkensvlees) met gegrilde groenten en frites en 3 sausjes. De saté was voorgekookt en verbrand, de spareribs waren zwart en het stukje varkensvlees was gortdroog en veel te lang gebakken. De groenten waren slap, zwart en te lang gegrild. Alles sausjes zagen er uit alsof ze al de hele dag in de kommetjes hadden gestaan. De pepersaus was zurig en kwam overduidelijk uit een potje. Voor twee personen kregen we één schaaltje (formaat soepkommetje) met frites. Op verzoek kregen we nog een kommetje waarvoor we 2,50 moesten bijbetalen. Uiteindelijk werd het verbrande vlees vervangen. Nog steeds niet super, maar wel beter. De serveerster vertelde ons (kennelijk een goed gevoel voor humor) dat we het verbrande vlees niet hoefden te betalen. Lang moeten wachten op alles. Geen succes. Het was elegant geweest als de chef even langs was gekomen en men ons voor het ongemak een kopje koffie had aangeboden.

4,9