Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Driebergen-Rijsenburg verdeeld zijn.

J.J. Boon

Alle pannenkoeken waren goed, alleen de ananas was teleurstellend

Anja vdr Heijden

Super gastheer. Mooie eenvoudige kaart met mooie verse garnituur en goede, mooie smaken!

Prijs kwaliteit verhouding is erg mooi!

Van den broek

Echt heerlijk gegeten, zou er zeker vaker naar toe gaan als ik er niet zo ver voor moest rijden. Goede sfeer en heel vriendelijk personeel. Echt top.

De kokkin had een lekker mooie vegan maaltijd gemaakt. Super!

Zeer slechte bediening, heel onvriendelijk. We kwamen een uur voor sluitingstijd aan, maar de bediening wilden ons eigenlijk niet meer bedienen, omdat er de hele dag al weinig mensen waren geweest. We konden alleen simpele gerechten bestellen. Jammer genoeg gebleven, want de kwaliteit was zozo.

Heerlijk gegeten, goede bediening en alles kan! Fantastisch!

Zaterdagmiddag 9 september 2017 hebben wij - op basis van onze goede ervaring eerder dit voorjaar - bij dit restaurant een tafel gereserveerd voor 2 personen om 20.00 Uur die avond. Op dat tijdstip stapten wij dan ook vol verwachting het restaurant binnen. Het was er erg druk. Ondanks het chaotisch heen en weer draven van het personeel werd direct onze bestelling opgenomen. Hier gaat het gelijk mis. In plaats van een Cola kreeg ik een Cola Light. Na een medewerkster hierop aangesproken te hebben kreeg ik mijn Cola.

Aan de tafel, gelegen naast ons, zaten een aantal vriendinnen. Zij hadden eventjes daarvoor hun voorgerecht ontvangen. Wat wij toen nog niet wisten, is dat die meiden al om 18.30 Uur plaats hadden genomen aan die tafel. Met andere woorden: Zij hadden dus 90 minuten moeten wachten op hun voorgerecht. Tegen 21.00 Uur zag ik dat die meiden aan het rond kijken waren in het restaurant en zich afvroegen waarom zij nog steeds niet het hoofdgerecht hadden ontvangen. Ook wij zaten tegen 21.00 Uur nog steeds zonder eten. Het duurde erg lang. Hierop hebben wij een medewerkster bij ons aan tafel geroepen. Zij sprak dat er een groep van 25 mensen opdat moment bediend moesten worden. De medewerkster sprak dat ze vergeten waren ons te melden dat het allemaal wat langer kon duren, i.v.m. die groep van 25 mensen. Hierop gaf ik haar volkomen gelijk; dat was wel net zo netjes geweest. Ik verwees het meisje ook naar de tafel met die vriendinnen; die zaten ook allemaal te wachten en hadden er inmiddels ook al de balen van. Iets na 21.00 Uur verscheen onze bestelling bij ons op tafel.
    Het eten was super lekker. In Duitsland kun je echter net zo lekker Grieks eten, maar dan wel € 15,00 goedkoper voor 2 personen. Dus de prijs kwaliteitsverhouding is in dit Griekse restaurant een beetje zoek. Verder heb je in Duitsland veel meer voedsel op je bordje. Dit Griekse restaurant weegt klaarblijkelijk alles precies af. Zoveel gram vlees, zoveel gram friet en zoveel gram sla of groente. Hollandse zuinigheid, waardoor ik eigenlijk net iets te weinig op mijn bordje had.

Nadat wij gegeten hadden verscheen er weer een medewerkster bij ons tafel. Zij maakte nogmaals haar excuus. Ik vroeg haar waarom de chef niet poolshoogte was komen nemen. Maar in dit restaurant is het klaarblijkelijk gebruikelijk dat het hardwerkende personeel het slechte beleid, de slechte planning en de slechte manier van communiceren met klanten mag rechtbreien. Dit hebben ze dan ook gedaan, ook al blijf ik het jammer vinden dat de chef niet verscheen. We hebben, evenals die 5 meiden naast ons, ter compensatie per persoon 2 gratis consumpties ontvangen, waaronder 1 toetje. Het toetje ter compensatie werd ons bijna door onze strot geduwd. Ook hier ontbrak de communicatie; ik ben helemaal geen liefhebber van toetjes, dus zonder mijn ingrijpen had ik dus een toetje gekregen. Al met al is het voor mij een teleurstellende avond geworden, vooral omdat het personeel er alles aan heeft gedaan om het goed te doen, maar omdat de chef zijn gezicht niet heeft laten zien. Voor deze chef zou ik dan ook persoonlijk niet willen werken.

1,3

Restaurant failliet

Sinds gisteren definitief gesloten!

Heerlijk gegeten en een hele fijne bediening

Prima heel breed assortiment. Zeer vriendelijke snelle bediening ondanks de drukte 😃👌🏻 Hier komen we zeker terug.

Marc hoeven

Maand menu besteld met mihoen, kost ineens 6 euro extra omdat het voor 2 personen was. De portie's zijn erg klein.
    Voel me genaaid.

Heerlijk op het terras gegeten en gedronken, gezellige sfeer.

Jammer dat de borden erg beschadigd zijn waar het eten op wordt geserveerd!

Dennis van Engelen

Altijd goed en super vriendelijke eigenaar . Je ontvangt altijd een warm welkom

Pizza en pasta's erg goed de spare ribs zijn taai en smakeloos.

Eric van schoonhoven

Pannenkoeken smaakten weer lekker.

Wat een geweldige horeca tent is het Wapen van Rijsenburg. Wij komen nu al 4 jaar af en toe vanuit Tilburg naar Driebergen gereden om de huiskamer van Driebergen te beleven. Het eten is er erg goed en gevarieerd leuke menu's buiten de kaart om voor maar 29,75 3 gangen. De bediening is helemaal een feest zij kunnen eerst een mooi diner draaien om vervolgens na het diner af en toe maar meestal op donderdag een sfeervol en volle bar te voorzien van snelle en goede service maar bovenal een fantastische muzieksmaak voor te leggen om bij de gasten de voetjes van de vloer te krijgen. in 1 woord grandioos ga zo door!!!!

vanavond heb ik hier echt lekker gegeten. Door omstandigheden was ik alleen. ik maak gebruik van een ligrolstoel en kon daardoor niet goed bij de tafel. Gelukkig was de bediening, een ook een van de andere gasten, bereid om overal mee te helpen als dit nodig zou zijn. Toen ik ook nog eerder opgehaald werd dan ik gepland had, kreeg ik de rest van de pannenkoek mee. Die ga ik zo nog even opwarmen.

De smerigste schnitzel ooit: een natte, vette lap smaakloos vlees. Ossenhaasspies had veel weg van een stuk schoenzool en het merendeel van het personeel doet dit hopelijk als bijbaan, want horeca is zeker niet hun passie. Blijft natuurlijk een moment opname, maar ik gok het er niet meer op ;)

johannes

Van top tot teen in orde! Pannenkoeken zijn erg lekker, soep, mandje stokbrood waren heerlijk! Gasten worden graag gewaardeerd en over gastvrijheid is geen twijfel mogelijk! Niet lang gewacht, goed op tijd, Perfect! Mooi restaurant! Goede bediendes! Goede locatie! Top! 10+

Al meerdere keren gegeten en ook vandaag weer een heerlijke pannekoek op! Precies goed!

Eugene terheggen

Was weer heerlijk. Zo n heerlijke grote loempia met die eigengemaakte sambal. Heerlijk ossenhaas saté op een kokendhete schaal. En dan de altijd zo vriendelijke bediening. Lof voor deze hardwerkende mensen. Gauw tot ziens.

Carla Teeuwen

Gezellige bediening, goed gegeten, leuke ervaring. Komen beslist terug.

Wij hebben hier met zijn 3-en gegeten, eten was smakeloos. Wij hadden een ovenschotel maar het leek eerder gekookt, totaal smakeloos en lag als een soepje in de schaal. De koffie die ik besteld had, moet ik nog krijgen, bediening zeer traag. Prijzen zijn zeker t.o.v. de kwaliteit van de gerechten niet in verhouding. Hier komen we niet meer.

M. Linschoten

2x ossehaas teruggestuurd, kunnen geen medium bakken. Toen maar soep genomen, dat kon de "chef" wel, hoera. Eet hier geen vlees, is al eerder mis gegaan met een hamburger. Hoe moeilijk is dat?

Vanavond even bij het Wapen gegeten. Mijn man had een wildsfoofpot(je) voor de prijs van 22euro als hoofdgerecht. Met een paar happen was het stoofpotje op. Daarnaast lag iets groente en aardappelgerecht, ook dit was voor een hoofdgerecht weinig. Ik at een kipsate, het kipvlees was gortdroog en veel te lang op de gril gelegen. De satesaus leek of hij net uit een platicbeker kwam die je bij de supermarkt kunt kopen. Erg teleurstellend.

Mijn 2 zonen en ik hebben op 25 december het kerstmenu bij Het Wapen gegeten. We werden zeer gastvrij ontvangen en het was er erg gezellig met de vele lichtjes binnen en buiten. De bediening en het tempo van serveren vonden wij perfect. Het eten was erg lekker. We vonden alleen de live muziek wel erg hard, maar in z'n totaliteit was het een zeer geslaagde avond.

Willemijn van vulpen

Heerlijke patat, en vergeet niet zn lekkere saté saus, en dan zn vega,bamischijf alles erg smakelijk. Hele vriendelijke mensen, niets is te veel voor hen. Pluim voor deze mensen.

Heerlijke pannenkoeken gegeten vorige week. Goeie bediening, groot terras alleen jammer dat het zo koud was. Ik kom hier zeker nog een keer eten.
    Top pannenkoekenhuis!

Maand afhaal menu voor 2 pers (Tbv klein etentje thuis met zn 4-en)
    Prima, smakelijk en ons laten verrassen 👍