Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

1. Anke Jansen

Heerlijk buiten gezeten, altijd vriendelijk personeel en heerlijk eten. Ook belangrijk eten voor een mooi prijsje 👍

2. Halen hier altijd af. Heerlijk eten met verse ingrediënten. Echt een aanrader

3. Eten was niet bijzonder. Sommige gerechten echt weinig. Grootste ergernis was het mega lange wachten. Twee gerechten per ronde is weinig als je er meer dan een half uur! op moet wachten steeds. 18.00 of 22.00 maakte geen verschil. Alles duurde lang

4. Betty Salemink-Mulders

Normaal gesproken zijn we erg tevreden over Jansen en blijven er met regelmaat als we in de buurt zijn terugkomen. Nu denk ik dat het de laatste keer is geweest.
    Ik had aan de bediening gevraagd of ze de kok wilde vragen en dat ik niet op korting uit was, of de Spaghetti zo hoorde. Het voorgerecht daarvan is heerlijk. Van dit hoofdgerecht was de saus nog dunner dan kookroom en de knoflook was niet proefbaar. Er zat weinig smaak aan. Volgens de bediening zei de kok dat er misschien wel wat minder knoflook inzat en de saus te dun maar dat alles hetzelfde was. Tja daar moet je het dan mee doen. Geen eerlijk objectief antwoord. JAMMER!
    Bovendien was het een rotherrie door een groep van wel 16 jongeren aan een tafel binnen.

5. We hebben gekozen voor een 4-gangen verrassingsmenu a € 26,95. Wat een verwennerij, heerlijke voorgerechten, diverse schaaltjes met verschillende gerechters bij het hoofdgerecht. Je kunt aangeven hoe pittig het mag zijn en waar je wel/niet van houdt. Wij kennen de Indiase keuken niet zo goed en vonden dit echt een uitkomst. We hebben zalig gegeten en zaten echt propvol. Bediening allervriendelijkst en behulpzaam.

6. Joke hulshof

We hebben heerlijk geluncht bij café Jansen, vooral de prosecco Maschio lekker fris en vol van smaak!! Joke en Henk Hulshof Rick en Rianka en Marre! Het was weer gezellig vertoeven!!

7. Kwaliteit is prima. Alleen veel te duur.
    Personeel is wel vriendelijk. Alleen tegen de jongeren zijn ze niet altijd even vriendelijk. Soms zelfs erg onbeschoft.

5,3
  8. De taverne is een heerlijk pretentieloos restaurant met een gezellig sfeer. Ik woon er niet ver vandaan, maar door corona nog niet geweest.
    Eten was heel smakelijk en ruim voldoende. Prijs/kwaliteit prima. Vriendelijk bediening, alleen jammer dat er niemand gedag zegt bij het weggaan. Reserveren in weekend, denk ik, nodig.
    Ps, en na het diner krijg je nog een heerlijke peren schnapps van het huis 🤪

9. Heerlijk buiten gezeten op het terras bij Jansen onder de overkapping met terrasverwarming. Goede service en heerlijk gegeten. Echt een aanrader.

10. Julia Fukkink

Wij zijn aangenaam verrast door zowel het lekkere eten als de goede service. Wij hebben ons laten verrassen en dit was een hele goede keus, heerlijk gegeten. Wij komen zeker terug!!!

11. Het eten was een 5 gangen verrassingsmenu. Het was heerlijk. En gezellig. Het was druk maar ze bleven tijd voor je houden. Leuke jonge mensen in de bediening

12. Zeer vriendelijk personeel.
    Lekker eten.
    Gezellig!

13. Annette van Aggelen

De Kompaanburger was erg lekker!
    We zaten binnen met z'n drieën aan een klein miezerig tafeltje, terwijl er achter in de zaak hele grote tafels vrij waren.
    Buiten zaten mensen te roken en daar hadden wij, niet-rokers, veel last van tijdens het eten. Zo jammer!

14. Ton Beeren

We hebben een heerlijke maaltijd gehad. Het was ontzettend druk, waardoor we moesten wachten. Dat werd door het personeel goed in de gaten gehouden. We kregen daarom ook een extra voorafje en er werd een paar geïnformeerd. Heel attent. Zoals gezegd het wachten was zeker de moeite waard omdat we 2 heerlijke verschillende maaltijden kregen. Kortom een aanrader.

15. Heerlijk eten en super vriendelijk personeel. Het verrassings menu is echt geweldig. Het terras is super opgeknapt. Elke keer is het weer feest om daar te mogen eten. En dat kan gelukkig vaak omdat het menu snel wisselt, of je nu vis of vlees eet.
    Top restaurant.

16. Heerlijk gegeten, vriendelijke service.
    Rustige ambiance.

17. Verrassend positieve ervaring voor een restaurant in een ongezellig steegje. Het eten was fantastisch. Doetinchem heeft weinig spannends te bieden voor een veganist, maar hier heel positief verrast door het lekkere eten.

18. We hebben er heerlijk gegeten.
    Mensen waren ook erg vriendelijk.

19. We hebben een reuze gezellig avond gehad, met prima eten voor wat je ervoor betaald.
    Onbeperkt tapas eten verwacht je ook geen hoogstaande culinaire gerechten.
    Je kunt echter beter geen eerlijk antwoord geven wanneer ze vragen wat je van het eten vond, want opbouwende kritiek kunnen ze bij deze vestiging niet waarderen.
    Er wordt doodleuk gereageerd op een manier dat je klacht niet terecht is ; (in dit geval erg droog) want meneer (volgens mij de eigenaar!) heeft het zelf geproefd, en het was absoluut niet droog! Het was zelfs super mals, hij nam zelfs de moeite om hiervoor nog even terug te komen naar mijn tafel om dit persoonlijk te vertellen. Ik gaf aan dat ik dan wel verkeerd geproefd zou hebben en dat het toch niet droog was, hij begreep de boodschap helaas niet, want.
    Later heeft mijn vriendin hetzelfde gerecht besteld en kwam meneer NOG EENS TERUG aan onze tafel om vervolgens een heel verhaal te houden over hoe mals alles wel niet was.
    Ik zit hier met een verbaasde blik naar te kijken en wist niet meer wat ik kon zeggen. Ik zei zullen we hier maar over op houden maar meneer wou toch nog even zijn verhaal kwijt.

Les 1 in de horeca: EEN KLANT HEEFT ALTIJD GELIJK!
    En kom mij niet tot twee maal toe lastig vallen om te melden dat jij het beter weet.

Dit heeft voor mij helaas een nare nasmaak aan de avond over gehouden, ik hoop oprecht dat hier een les uit wordt getrokken.

20. Bediening is aardig, beleefd en alert.
    Het eten geweldig, we aten het 4 gangenverrassingsmenu. Alles was zeer smaakvol en zeer divers. Ook was het ruim voldoende. We kregen korting op het verrassingsmenu, dus de rekening was een aangename verrassing. Wij komen zeker nog eens terug.

21. Ik bezocht De Zaak met eerst mijn kleindochter en een week later met mijn zoon en dochter.
    Beide keren hebben wij overheerlijk gegeten en was de sfeer uitgelaten.
    De bediening was voortreffelijk. Er was ook humor.
    Al vele jaren bezoeken wij dit restaurant. De kwaliteit blijft op hoog niveau.
    Het is ons stamrestaurant geworden.
    Wij zijn blij, dat het de crisis heeft overleefd.

22. Nancy Groot

Met regelmaat eten wij bij ‘t Zusje. Meestal naar grote tevredenheid. Echter gister was het slecht. Niet de kwaliteit van de gerechten. Maar wel het enorme lange wachten. Na hier wat van gezegd te hebben werd er beterschap belooft. Maar helaas lukte het ze niet, het goed voor elkaar te krijgen in de keuken. Een half uur wachten op een volgend gerechtje is echt te lang. We hadden een kind bij ons, een schoondochter met suikerziekte en 2 van het gezelschap moesten nog een eind rijden.
    De drankjes kwamen snel. Al wordt je al wel snel aangekeken omdat je klaagt, dat was merkbaar. Manager erbij, die legde situatie uit, allemaal begrijpelijk, maar daarvoor ga je niet met 7 mensen uit eten. Als tegemoetkoming werd er een drankje per persoon van rekening gehaald. Aardig, maar daar maak je een verjaardag en Vaderdag echt niet mee goed.

23. Niels Klein

24. Wilde vandaag met 4 man eten. Maar terras zat vol! Bleek dat het personeel buiten zat. Tja dan maar naar de concurrent.
    Goed bezig.

25. omaduck

Die friet was niet te vreten gewoon en die gore ice tea. Dat is gewoon niet te doen en wat dacht je van die mayo :( sluit dat kot maar.

5,1
  26. Patrick

Oplichters zijn het. Niets leveren maar wel geld afschrijven

27. Probeer je eens zo n nieuwe kipburger kom je thuus staat er veggie op de zijkant alles nagekeken of dat origineel is blijkt veggie een optie maar ik heb nooit veggie gezegd waarom krijg ik dan alsnog een veggie sorry hoor maar ik lust dat niet maar ga voortaan wel subway oohja en in de big tasty doos zat maar een normale hamburger maar wel in de orginele big tasty doos alleen heb de hele bende uit narigheid in de prullenbak gegooid en lekker gezond eitje gebakken en geld lopen strooien

28. Voor de 1e en tevens meteen de laatste keer besteld. Bestelling kwam ruim 20 minuten te laat. De bezorger deelde mee dat de rijst door de volgende bezorger afgeleverd zou worden omdat hij deze vergeten was.. Na een half uur gebeld waar de rijst bleef. Volgens meneer aan de telefoon zou het er binnen een paar minuten zijn. Dit duurde vervolgens nog een kwartier waardoor we uiteindelijk een uur later dan gepland gingen eten. De bezorger was heel vriendelijk en begreep mijn irritatie. Zij moest van het restaurant eerst de andere bestellingen afleveren voordat ze onze rijst mocht brengen... Belachelijk!

29. Ingeborg

Tot nu toe altijd tevreden over de kwaliteit van de sushi. Op mijn verjaardag een sushibox besteld. Een deel van de sushi was gevuld met sla 🙄 wat kleine stukjes gerookte zalm er bovenop met Mayonaise. Dat was een afknapper.

30. Heidi

Vandaag hier voor het eerst besteld. Heerlijke pizza. Netjes bezorgd en nog goed warm. Zeker niet voor het laatst besteld.