Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

1. Pizzeria Doetinchem

Ruim 30 jaar hier geweest om heerlijke pizza te eten. Gisteren was het bedroevend slecht! Pizza niet gaar en bleke bodem, leek wel brood. De toppings niet smakelijk gekruid, smaakte naar niks.
    Heel jammer, maar dit was de laatste keer

De kale man was erg onvriendelijk. Hij deed erg lullig. Ik vond het niet leuk en kom zeker niet terug. Doetinchem is ook echt veel te ver.

Christina Vd Kloet - Tesink, Zelhem

Hoewel de geserveerde borden er mooi uitzagen was de smaaksensatie erg magertjes. De verhalen omtrent de gerechten waren groots echter kwamen niet overeen met de ervaring bij het eten ervan. Bovendien zijn de porties aan de kleine kant.
    Al met al veel blabla die wat mij betreft niet waargemaakt werd.

Ééns maar nooit weer.

Er was een gezellige sfeer de bediening was goed en denkt mee met opties. Het eten was snel klaar en heel lekker.
    Het was een geweldige avond ik zou zo nog een avond daar heen willen met mijn familie!!

Tim

De broodjes zijn er heerlijk alleen de klantvriendelijkheid is ver te zoeken...
    Personeel zit op elkaar te mopperen waar je als klant bijstaat, de broodjes worden geserveerd aan tafel zonder oogcontact of een ‘eet smakelijk’ en bij het verlaten van het pand kan er geen ‘tot ziens’ vanaf terwijl ze zien dat je vertrekt.... echt jammer en heel onvriendelijk. Mijn zoon en ik hebben ons echt verbaasd toen we buiten stonden hoe er met de klant wordt omgegaan. We hebben er maar om gelachen...En ik verwacht écht niet dat we als een koning en koningin behandeld moeten worden...
    Jammer dit.

7. Italiaans Doetinchem

De beste Italiaan die ik ken!

Heerlijke pasta’s, pizza’s en andere Italiaanse gerechten. De prijs/kwaliteit is ook uitstekend. Voor/hoofd en een aantal drankjes (wijnen/bier) kom je met 60 euro voor 2 personen ruim uit.

8. Pizzeria Doetinchem

Keuze is prima. Pizza en spaghetti heerlijk. Salade klein, is bijgerecht en geen maaltijd, jammer dat dat niet vermeld wordt. Salade met olijven telde welgeteld 1 olijf!
    Komen evengoed voor de pizza's zeker weer terug!

Weet je wat zo jammer is? Het is een Zwitsers/Oostenrijks restaurant met personeel in een dirdln wat echt klasse is, maar wat ik dan jammer vind is dat je dan Engelstalige (rock)muziek hoort. Hier hoort in ieder geval Duits/Oostenrijkse muziek. Dus ergens klopt er dan iets niet in je gevoel, waardoor je dan andere dingen kritisch gaat beoordelen zoals koude frites en andere kleinigheden die je anders door de vingers ziet omdat het plaatje klopt. Erg jammer, gemiste kans.

B. Boekema

Lekker gegeten in een gezellig restaurant. De bediening was vriendelijk

J te Kronnie

Ik eet gemiddeld 2× per week bij taverne Edelweiss. Super sfeer, altijd gezellig en uiterst vriendelijk personeel. Het eten is fantastisch, niet allen qua smaak maar ook de opmaak van de borden is steeds vernieuwend. Het is een echte aanrader. Het ontbijt op zondagmorgen is ook een aanrader. Heerlijke verse broodjes met een ruime keuze aan beleg. Taverne Edelweiss krijgt van mij een dikke 10.

Ellen Sessink

2e keer bij Edelweiss en wederom klopt alles! Kwaliteit, service, sfeer en prijs!

Top zaak, goede service en goed personeel.

14. West-Europees Doetinchem

Wij hebben heerlijk gegeten.
    De sfeer is altijd gezellig.
    Personeel super vriendelijk en letten heel goed op of de drank op is of en ergens nog iets nodig is.
    We zijn al vaak geweest en zullen zeker nog vaak komen.

Het uitserveren duurde heel erg lang. Soep koud. Drie keer vragen om een drankje. Halverwege te horen te krijgen dat het hoofdgerecht niet op voorraad is. Gerecht wordt niet in een keer uitgeserveerd. Met vier personen 1 schaaltje friet en salade, is te weinig. Krijgen achteraf te horen dat het beter was om een fles wijn te bestellen. Te weinig glazen. Gerechten zijn lekker, maar te duur voor de hoeveelheid. Wordt niet gevraagd of het voldoende is en hoe het gerecht bevalt. Erg jammer, dat bij het melden van ontevredenheid de oorzaak bij de klant wordt neergelegd. Mooi concept en bedrijf, echter moet er nog veel gebeuren om de klant tevreden te krijgen.

Joke en Lester

Wij willen Esther Dekker Veenhuizen eventjes in het zonnetje zetten, want zij is echt de enige die de Lattemachiato zoooooo goed klaar maakt, blijft heerlijk lekker warm! (Wij komen vaak ook ergens anders wat eten en drinken, maar wij zijn nog niemand tegen gekomen die de Lattemachiato zo klaar maakt dan Esther!) dat wilde wij even kwijt. En dat jullie ook zo door moeten gaan met jullie service en klantvriendelijkheid en de wachttijden zijn ook keurig netjes op tijd! Onze complimenten! Groetjes Lester en Joke.

Miranda

18. Internationaal Doetinchem

Fam. Snippe

Wij waren met 9 personen, waaronder twee kinderen.
    Allemaal hebben ze heerlijk gegeten. De kinderen voor hun doen goed en ze vonden het leuk in de speelhoek. We komen zeker weer terug.
    Groeten Hetty Snippe

Het eten is echt perfect! Bediening is daarin tegen inclusief gastheer wat norsig.
    Straal uit dat je het leuk vindt bediening met een glimlach en relax!

Op zaterdagavond 13 oktober dit restaurant bezocht met zijn tweeën. Het ligt in de Grutstraat waar zich meerdere restaurants bevinden Het was schitterend mooi nazomerweer. We hadden een plek op het terras. Genoten van het "vijfgangen verrassingsmenu". Besloten om hier met de familie, 18 personen, later een keer samen te gaan eten.

We hebben met 4 personen een Super avond gehad bij "de Zaak".
    Lekker gegeten goede wijnen en een erg vriendelijke bediening.
    Zeker een aanrader!

Gezellig naar het zusje. Allen met een behoorlijke trek om half 7 gearriveerd om kwart voor 8 pas 1 keer een gerechtje gehad. Het duurde erg lang voor alles kwam. We werden berispt op het feit dat we al eerder ons kaartje in de afhaalklem hadden gezet. Dit gedaan omdat we honger kregen tijdens het eten. De eerste paar gerechtjes waren ook koud/ lauw. Later op de avond werd het warmer. De smaak van het eten was prima. De bediening was verder ook niet onaardig. Een verjaardag werd leuk opgepakt. Voor grote mensen lastig aan tafel te zitten. En het bestek is erg klein. Kun je haast niet vasthouden. Was hier in 2016 ook geweest. Toen was ik vol lof. Vond het nu echt minder. Jammer.

Monique Eulink

Tamar Sanders

Bites arrangement was overheerlijk. Bediening was ook top; aanrader 👍

Sinds ze zijn overgenomen is het nog beter. Frisse zaak en goede kwaliteit.
    We stonden zelfs buiten te wachten zo druk!
    Maar de moeite waard.

peter van dijk

Jammer sinds ze zijn overgenomen door nieuwe eigenaars is de kwaliteit sterk gedaald, slappe friet, dingen worden vergeten bestel je een middel friet mayo krijg je een kleine friet. Je betaald voor kwaliteit en je krijgt slappe hap denk dat de nieuwe eigenaar maar eens iets minder popie jopie moet gaan doen en bij de les moet blijven ik ga jammer genoeg naar op zoek naar een andere cafetaria kwam er eerder graag helaas!

Mini Buttner

Gewoon goed en lekker

De nieuwe hamburgers zijn awsome.
    Rijkelijk broodje dikke burger. Smaakt naar meer.
    Up to the next one. De sfeer en de gastvrijheid is ook zeer aangenaam. Top thumbs up.

30. Mexicaans Doetinchem

Rolf ten Kate

Gezellig verjaardagsetentje, vriendelijke bediening in een sfeervol restaurant. Ruim voldoende en als kers op de taart ging jongste dochter nog even op de foto met een bekende Graafschap voetballer. Helemaal top!