Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

1. Pizzeria Doetinchem

Heerlijke pizza en gezelligheid op het terras! Een aanrader, we komen zeker nog een keer!!

2. Pizzeria Doetinchem

Hadden er altijd lekker gegeten maar gisteren was 3x niks
    Ossenhaas met champignons weer terug laten gaan was net een zool - kwam terug was wel beter maar de champignons waren koud en zurig.

Mijn pizza was niet gaar en de salami welke er op lag was bijna rouw pizza was slap en niet doorbakken.
    Dat men als kok dit wil afleveren mij onbegrijpelijk zou mijn eer te na zijn.
    Jammer — dames bediening vriendelijk.

Als senior er niet is scheelt beduidend en boet de kwaliteit in. De prijs is goed.

Voorlopig hier even gehad.

3. Nederlands Doetinchem

Heerlijk buiten gegeten!
    Binnen een beetje gedateerd en donkere inrichting!

Goeie tent, flink portie friet voor je geld, Lekkere snacks. Vriendelijk personeel.

Fransen

Super lekker gegeten, leuke bediening.

Heerlijk gezeten en gegeten bij de Cactus. Lekker gegrild vlees met precies de juiste gaarheid. Gerechten met zorg bereid en met een kleine toevoeging wordt een frietje of eenvoudige mayonaise ineens een stuk verrasender in positieve zin. Ze zien ons vast nog eens terug.

Jeanette

Heel lekker ijs en goede/vrolijke bediening. Laatst een lekkere cappuccino gedronken binnen. Het viel ons echter op dat er in de zaak een penetrante zweetlucht hing. Dit vonden we erg storend en het had een negatieve invloed op onze ervaring hier. We hebben dit helaas al meerdere keren gemerkt. Vandaar dat ik de sfeer wat lager heb beoordeeld.

Anne Fleur Heinen

Heerlijk eten voor de prima prijs. De bediening is heel erg goed! Wij waren met een groepje van 6 en het duurde op een gegeven moment wel wat lang voordat de gerechtjes kwamen. Al met al een topavond!

10. Aziatisch Doetinchem

Een erg fijne sfeer. Het eten is een echte aanrader!

11. Aziatisch Doetinchem

Liv polman

Het eten was super lekker, vooral de sushi! Veel keuze uit toetjes. Personeel is vriendelijk en snel en de sfeer is prima.

12. Mexicaans Doetinchem

Stephanie

Bij binnenkomst moesten wij wel even wachten en toen we net zaten werden we de eerste 5 a 10 minuten over het hoofd gezien. Na een oprecht excuses, een heerlijke avond gehad met super lekker eten! Personeel erg vriendelijk en alert.
    Minpunt is dat het vrij prijzig is. 100 Euro kwijt voor 2 personen.

Oftewel heb je centen zat en ben je toe aan een gezellige avond dan zit je hier goed :)

Diner bij dit restaurant gehad. Je komt binnen wordt er gevraagd of je aansluitend naar theater gaat. Zo niet (zoals wij) kan je dus wachten. Er komt ook gewoon niemand aan je tafel om te vragen of je iets wil drinken of voorafje wilt. Drie keer zelf gevraagd of er iemand kon komen om bestelling op te nemen. Eten erg pittig! Niet op te eten. Kipsaté niet goed gebakken. Niet gaar. Wij zouden hier niet meer naar toe gaan of dit restaurant aan andere aanbevelen.

1,3

Tim

Ja heel lekker eten maar de sfeer is niet heel fijn.

Tim

Kwaliteit zeer slecht, lauw eten, sfeer achteruitgegaan.

Heerlijke steaks, en is er knus en gezellig.

18. Internationaal Doetinchem

Aardig personeel maken alleen nog wel eens een foutje.

Dominique Wink

Vriendelijk, jong personeel. Prijs kwaliteit is erg goed en het is er altijd druk met een goede sfeer. Eten is altijd lekker en zelfs het tweede kopje koffie en cappuccino gratis! Over het algemeen meer dan tevreden over deze zaak.

Jelle Raddatz

Zeer goed en vriendelijk personeel. Wc tegenwoordig gratis met consumptie. Zelfs de 2e cappucino kun je nu zelf gratis pakken. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Al met al kom ik hier graag terug.

22. Internationaal Doetinchem

Eten prima, voldoende en van goede kwaliteit.
    Wij vonden echter de tafeltjes veel te dicht bij elkaar staan…
    We hadden bij reservering doorgegeven dat we een hond mee zouden nemen.
    Dit was geen probleem, en per mail werd bevestigd dat we een tafel zouden krijgen waar de hond ruimte had om te liggen… In tegenstelling tot kregen we een klein tafeltje toegewezen, tegen de verwarming, dus daarom hebben we zelf maar het meubilair verzet, anders kon onze hond nergens liggen. Ondanks dat wel lekker gegeten bij de Bank.

23. West-Europees Doetinchem

Als we in Doetinchem zijn dan eten we hier altijd een keertje! Vriendelijke mensen, leuke achtergrond muziek, en lekkere spareribs en mijn crème brûlée was heerlijk!
    Kleine tip: Je krijgt bij de spareribs nog een bakje boontjes, bakje sla, bakje aardappeltjes naast de gebruikelijke friet. Van mij hoeft dat nooit eigenlijk en zeker in het kader van voedselverspilling zou het ook gevraagd kunnen worden of je dat erbij wil hebben.

Sushi was heerlijk! Restaurant is klein, maar 25 zitplaatsen maar de focus lijkt te liggen op de afhaal. We moesten erg lang wachten op onze rollen en hadden het idee dat we niet echt topprioriteit waren. Ik zou zeggen, restaurant dicht doen en alleen maar afhaal doen.

25. Internationaal Doetinchem

H Usmany

Lekker gegeten ook de bediening was vriendelijk wel vond ik de tafels erg dichtbij elkaar staan. Er werd goede muziek gedraaid jaren 80 door een dj super! Erg leuke avond gehad.

Een prima plek voor een drankje en een eerlijke betaalbare maaltijd.
    Heerlijk na een wandeling in de prachtige omgeving van de brasserie.
    Een muzikale uitbater weet hoe je sfeer maakt.

Wat een teleurstelling!
    Samen gezellig uit eten om een bijzonder moment te vieren. De drankjes lieten lang op zich wachten toen ze eenmaal op tafel kwamen waren ze zo leeg gezien het zeer kleine formaat van zowel de bier als wijnglazen waren.
    De tussen tijd tussen de hapjes is belachelijk lang(30min) en gezien het concept tapas (wel te verstaan 1 garnaal op een schoteltje) heb je idd lang nodig om überhaupt met een gevulde buik weg te gaan.
    Navraag over de tussentijd gedaan, werd helaas niks mee gedaan. Misschien een iets groter wijn/bierglas? Dat werd een pull of fles. Toen er eindelijk een ronde schoteltjes(eten kan je het niet noemen!) verscheen was alles koud incl de friet. Dit aangegeven en terug gestuurd om vervolgens na lang wachten wederom een ronde warme inmiddels afgekoelde tapas te ontvangen. We waren er klaar mee! Schandalig wat hier gevraagd word voor het all you can eat concept en met name de kwaliteit die je de gasten durft voor te schotelen. Wij slaan dankbaar een volgende ronde over!

28. Internationaal Doetinchem

Heerlijk avondje uit. Gezellige sfeer en staat niet in verhouding met de uitstraling aan de buitenkant. Echt een huiskamer gevoel binnen met sfeervolle muziek.
    Het eten is heerlijk en ruim voldoende. Absoluut een aanrader.

Slechte ervaring. Erg dunne pindasaus. Laatste keer dat ik hier patat heb gehaald. Ik ga op zoek naar een andere snackbar

Cor Noorland