Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

Super goede ervaring, eten was echt heerlijk! En ook niet duur.
    Personeel is zeer vriendelijk :)

Restaurant is mooi en sfeervol aangekleed en het eten is erg lekker. Sinds kort moet je zelf je frisdrank, koffie en toetjes halen, dit vind ik geen verbetering, drukte en onrust in het restaurant door steeds heen en weer lopende mensen, en op moeten staan van tafel als je flesje leeg is, vond het fijner als je het via de tablet bestelde en het aan tafel werd gebracht. Ook vind ik het raar dat je 30 euro voor all-inn en dat je dan nog 3,50! Voor een radler moet bijbetalen, voor sommige dranken bijbetalen snap ik, maar 3,50 voor een radler is niet normaal.

3. Pizzeria Doetinchem

Leuk restaurant. Pizza was lekker maar helaas de lasagne niet. Toen er gevraagd werd of het had gesmaakt gaven we eerlijk aan dat het niet naar wens was maar dat werd duidelijk niet op prijs gesteld. We werden vanaf dat moment compleet genegeerd en moesten zelfs naar de bar lopen om te vragen of we mochten betalen terwijl we met onze jassen aan aan tafel zaten. Erg jammer!!

Daniel Orgers

Eten was zeer goed, bediening was redelijk het enige minpunt was dat de reservering niet was doorgekomen en we moesten beginnen met eten aan de bar.

Goede snackbar vriendelijk goede service en uitstekende kwaliteit.

Heerlijk gegeten, super vriendelijk personeel. Een echte aanrader voor avondje uit.

7. Internationaal Doetinchem

Nu 2× wezen eten bij Moods in Doetinchem.
    Heerlijk wezen eten!
    Super goed!
    Bediening en service erg goed.
    Alleen de vrouw achter de bar mag wel iets meer sfeer tonen op haar gezicht.
    Groetjes.

8. Internationaal Doetinchem

Arnoud van den Berg

Heerlijk gegeten voor een goede prijs met een super service. Op de zaterdag avond om 22.00 uur uur een DJ die 80s en 90s draait maar op een volume dat je nog gezellig kan praten.

9. West-Europees Doetinchem

Hier donderdag heerlijk gegeten. Genoeg keuze op de kaart. Drie gangen keuze menu is een echte aanrader.

10. Chinees-Indisch Doetinchem

Het is veel minder als voor heen vlees in de bami te veel oli in de rijs ook net gehaalt 2-2-2018 om 19:30 kan veel beter paul.

11. Chinees-Indisch Doetinchem

paul loenthal

Heel lekker eten. Vriendelijk personeel. Mooi ingericht restaurant. Niks op aan te merken.

13. Internationaal Doetinchem

Lekker gegeten, leuke sfeer!
    Voorgerecht combinatie van meerdere voorgerechten; lekker maar met €12, - per persoon aan de prijzige kant.
    Hoofdgerechten smaakvol en goede kwaliteit.
    Het afhalen tussendoor vonden wij wat lang duren.

14. Italiaans Doetinchem

Dorothé Hendriksen

De risotto met gamba en zalm was erg goed.
    Heerlijke pizza's.
    Vriendelijke bediening, gastvrij.
    Komen zeker nog een keer terug.

15. Internationaal Doetinchem

Prima restaurant met van alles keus misschien zelfs iets te veel waardoor de kwaliteit is sommige vis gerechten te wensen laat.
    Alles op plaat vis en vlees top!

Goed eten alleen het duurt zo lang
    Beter een half uur van te voren bestellen telefonisch
    Bediening traag in doen en traag in begrip
    Verder prima zaak goeie counter voor afhaal
    En voor een ijsje in de zomer maanden

Woensdag 24 januari een heerlijk stokbroodje gegeten en iets gedronken met mijn partner. Was heerlijk en zag er mooi uit. Vriendelijk en gastvrij geholpen. Wij komen zeker nog eens terug.

Lekker eten en vriendelijke en snelle bediening! Aanrader!

B.Verbeek

We waren vanavond met 20 personen.
    Het eten was prima we hadden allemaal te gelijk het eten. De tafel was mooi versierd met slingers. En het toetje werd ook leuk binnen gebracht. De bediening was prima.
    Het was een geslaagde avond.

Na 1,5 uur wachten maar even bellen waar mijn bestelling bleef. Moest nog gemaakt worden…
    Heb je honger, bestel dan vooral niet hier!

Slechte ervaring hier, we werden tijdens het afrekenen niet eens aangeken, ze zei ergens tussendoor dat er geen slagroom meer was en morgen pas ergens weer kwam maar ik kijk wel ff..??
    Ook viel er bij het broodjes uit de oven halen 1 op de grond, kan gebeuren natuurlijk maar ze legde hem weer terug in plaats van meteen weg te gooien. Ook kregen we de verkeerde bestelling..
    Het was wel heel erg lekker

22. Nederlands Doetinchem

SUPER leuk en een pluim voor die jongen van de bediening.

Sinds de nieuwe eigenaar is de kwaliteit, hygiëne en service ver te zoeken. Ben Melgers is niet meer wat het was. Het nieuwe personeel moet het zelf maar uitzoeken en zichzelf aan het werk houden. Dat werkt natuurlijk niet. Waar is de leiding die het personeel aanstuurd? Nu wordt er langzaam, slordig en onoplettend gewerkt. Waar is de vriendelijkheid en assertiviteit?

Ook de wc's zijn ronduit smerig en wat er kapot is in de zaak wordt niet gemaakt. Tel daar bij op dat er wordt bezuinigd op het assortiment.

Dan is er maar nog maar een conclusie te trekken. De nieuwe eigenaar werkt niet aan de verbetering en toekomst van Ben Melgers, nee hij brengt het hele concept om zeep.

Rachel te Loo

25. Nederlands Doetinchem

Lekker ruime portie en gezellige sfeer en ruimte.

26. Internationaal Doetinchem

Afgelopen zaterdag binnengelopen voor de lunch. Het was op dat moment niet druk (slechts 1 tafeltje bezet). Later kwamen er meer mensen binnen. De zaak is bijzonder smaakvol ingericht. Een heerlijk warme sfeer! We kregen een menukaart waarop alleen keuze was uit een shared lunch. Dit betekent halve porties. Dat vonden we te weinig dus uiteindelijk 2 porties p.p. besteld, zodat je toch tot een normale lunchhoeveelheid komt. Voor een zaak die Bro'od heet vind ik de keuze uit brood niet echt groot. We konden kiezen uit bruin of wit brood. Op de kaart stond desembrood, maar dat kregen we niet. Je zou verwachten dat je ook kunt kiezen uit bijv. waldkorn, desem, focaccia enz. De broodjes werden mooi gepresenteerd op een groot bord en waren erg lekker, je kon proeven dat het brood vers gebakken was, maar mogen wat dikker belegd worden. Topper van de lunch was echter de koffie. Die was echt zalig! Minpuntje was dat degene die bij ons de bestelling opnam kennelijk net had gerookt en die geur mee nam aan tafel. Prijs is ietwat hoog, maar dat heb ik er wel voor over als er vers en streekgebonden producten worden geserveerd.

Hele fijne cafetaria met goed spul. Heerlijk gegeten. Zeker de hamburgers

Van der Plas

Het eten was heerlijk, enkel de kip was wat droog vandaar de botersaus erbij. Het komt zelden voor dat bijna alles op is. Leuk bedacht, tikkeltje rumoerig wegens aanwezigheid van kleine kinderen maar daar kan het restaurant niets aan doen. Een aanrader voor de volgende keer.

Vrijdag 5-1-2018

Ik kom al 14 jaar in deze zaak. En iedere keer vind ik het eten top. Als mijn tante en ik binnen komen gaan we zitten en het personeel weet al precies wat wij willen hebben. Bovendien worden de groenten altijd vers geleverd (eigen ondervinding ) en is men erg respectvol naar de klanten toe. Mijn tante en ik zijn van middelbare leeftijd en hoger en desondanks voelen wij ons in deze zaak erg op gemak ook al zitten we tussen de scholieren die tijdens een vrij uurtje of na school, even een hapje willen eten.

Kortom: voor eten en drinken 10; service 10; sfeer 8; prijs/kwaliteit:8

Joël Pampiermole

Gezellige sfeer en lekker veel variatie in eten!