Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

Het eten is prima, jammer dat het vaak mis gaat bij de bestellingen, vooral als het druk is. Ons al 3 keer overkomen en dan proberen ook nog om de schuld bij ons te schuiven, terwijl we duidelijk de verkeerde bakjes voor ons hebben staan, word beloofd terug te bellenmaar dat gebeurd niet

I.Pastoors

2 weken achter elkaar heerlijk gegeten, met actiebon van AH. Het eten was heerlijk en veel keus. Goede bediening, gezellige sfeer.
    Zeker een aanrader.

D Keurntjes

Het was er vies, volle afvalbakken, vieze tafels en stoelen/banken. Het personeel stond in het restaurant ruzie te maken wie de afvalbakken leeg moest maken. Het eten was net niet koud.

Bestelling duurde extreem lang, eten lauw, bezorgd in auto op passagierszit niet erg hygenisch.
    Niet voor herhaling vatbaar.

6. Aziatisch Doetinchem

Het was een leuke ervaring, goed eten maar niet geweldig en goede service!

7. Aziatisch Doetinchem

Een van de beste sushi restaurants in de omgeving! :)

Ik ben een echte sushi liefhebber en probeer dan ook graag andere sushirestaurants uit, maar die kunnen het vaak niet opwegen tegen Asianbite.

De diverse maki's, temaki's en nigiri's van Asianbite zijn gewoon het allerlekkerst!

Net geweest. Gingen spontaan een uur eerder dicht ivm de hitte!
    Slaat nergens op het word nu koeler en er staat nergens dat ze eerder gingen sluiten!
    Kwaliteit was al niet zo en ben er nu helemaal klaar mee
    Echt slecht!!

De zaak is overgenomen en dat zie je gelijk.
    Het ziet er een stuk gezelliger uit en het eten was fantastisch.
    Ga zo door

10. Mexicaans Doetinchem

Lekker eten. Een mooie ruime zaak. Snelle bediening en heel vriendelijk.

esther en alex

Hadden niet gereserveerd konden toch nog aan tafeltje voor 2 plaatsnemen. Alle tafels waren bezet en veel passanten konden niet terecht. Het 5 gangendiner was erg lekker en werd met zorg geserveerd. Vriendelijk personeel. We komen zeker terug.

Wij eten graag sushi maar vandaag was geen succes. De wachttijd voordat je eten op tafel komt is ruim een uur. Te lang! Afhaal gaat voor?! Het geheel verliep niet vlekkeloos. Bediening was vriendelijk! Voorlopig geen Nori meer voor ons!

Vóór mijn eerste bezoek aan dit restaurant had ik zo mijn vooroordelen. Na mijn bezoek kon ik geen slecht woord over Shang King kwijt.

Het nieuwe concept is geweldig! Velen hebben de indruk dat Shang King een “traditionele chinees” is. Dit is echt niet zo!! De nieuwe gerechten zijn bijzonder en verrassend. De kwaliteit is hoog en de prijs valt reuze mee. Daarnaast zijn de eigenaren behulpzaam, goed en eerlijk.

Kortom: Shang King is een aanrader!

Ging alleen voor een drankje. Ben gebleven voor een heerlijke flammkuche en afgerond met een geweldig glas Beiers speciaalbier!
    Zeer aan te bevelen!

Lunch To Go

Super!! Sinds de nieuwe eigenaar is de zaak er goed op vooruit gegaan. Vriendelijker personeel en lekker eten.

17. Internationaal Doetinchem

Wij hebben zalig gegeten en de wijn was ook erg lekker.
    De bediening was ook top. Lette goed op en we hoefden niet lang te wachten op ons gerechten. Dus voor ons een zeer geslaagde avond.
    Bedankt

18. Chinees-Indisch Doetinchem

Goed en lekker.
    Ben er snel en goed geholpen.
    De verhouding kwaliteit en prijs is heel goed.
    Ga er zeker vaker heen voor lekker eten.

Heerlijk gegeten in een fijne omgeving!
    Vriendelijk personeel, vlot in de omgang, maar toch correct, met als doel ons een fijne avond te bezorgen. En dat is heel goed gelukt. Complimenten!

Super ervaring. Ruime keuze in glutenvrij en lactose vrij eten. Ik had een zelfgemaakte hamburger met maar liefst twee broodjes. Super klaargemaakt.
    Heerlijke friet, sausjes en salade erbij! Echt top!

21. Nederlands Doetinchem

Rene de wolf

Zo vriendelijk
    Zo netjes
    Zo gastvrij
    Zo lekker....
    Moet ik door gaan?... Aanrader!
    Gewoon op je lijstje zetten, “ moeten we ook doen”!

Bertinnus

Nou we gingen eten bij de Ben Melgers. We hadden 4 patat en 2 frikadellen. Het duurde heel lang voordat ze kwamen en toen ze er was kwakte ze het zo op tafel. Zo van “zoek t maar uit”. Daarna was de patat heel erg zoutig en niet te eten, dus zijn we teruggegaan. We kregen nieuwe maar deze waren heel slap en sappig. Goor! Nooit meer hier eten dus..

Groet Bertinnus

23. Chinees-Indisch Doetinchem

Anoniem

Eten smaakte redelijk, personeel leek een beetje te vriendelijk, hierdoor een hele rare sfeer. Restaurant was helemaal leeg (dat vond ik al een slecht teken) vervolgens viel het eten heel erg slecht. Jammer want vroeger was het een top restaurant. Voor mij nooit meer weer.

1,3

Lindy Geurkink

25. Pizzeria Doetinchem

Inge Hogenkamp

We hadden 7 pizza's besteld, we vonden het erg teleurstellend.
    De bodem was wel erg dun, de toppings zeer zuinig, b.v. op de Hawaii pizza zaten zeggen en schrijven 5 kleine stukjes ananas.
    Wat ons betreft ruim onvoldoende.

Mijn man en zoon hadden hier een dönerbox gehaald. Vlees was ver te zoeken. Saus was er zo overheen gedaan. Erg veel ui in verhouding met de rest van de sla.
    Eerder dit jaar hier een schotel gehaald, welke toen uitstekend was. Helaas door deze ervaring zullen wij hier niet snel meer terug komen.

Wij komen al jaren bij de fam Gasseling. Vooral leuke verrassing als er iemand jarig is!

Christian

Ik kwam hier regelmatig, maar ik raad het iedereen af. Eigenaar schreeuwt tegen kind van 3 en gebruikt hierbij grove scheldwoorden...bizar. Kind was samen met groter kind naar WC en mocht daar volgens eigenaar niet alleen komen...gedraag je dan normaal als eigenaar...schelden en schreeuwen tegen kind van 3 is niet normaal!

10 collega’s

Heel gezellige avond gehad met elkaar en over het algemeen lekkere gerechtjes.
    Zoetjes in de koffie lijkt lastig, of koude koffie of dan maar zonder zoetje. Theewater kwam zonder zakje, toen zakje (na 15 min.!) kwam, kon je er geen thee meer mee maken moest om nieuw water vragen.
    Groene asperges in verschuilende gerechtjes waren niet door te komen, zooo hard!
    Groente frietjes waren helemaal koud, nieteens lauw. Zouden warme krijgen, die hebben we nooit gekregen.
    Een serveerster had de ‘bokkenpruik’ op, niet echt gezellig.
    Toch al met al veel gezelligheid met elkaar gehad!

Lekker gegeten. Gezellige sfeer. Aardige bediening. Gerechten aardig aan de prijs, de rest maakt veel goed.