Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doetinchem verdeeld zijn.

Van te voren gemaild of het ook mogelijk was te reserveren voor een veganistische high tea en dat is zeker gelukt. Veel variatie en heel lekker gegeten!

Zeer goede kwaliteit

Laats wezen eten hier. Eten was echt heerlijk en sfeer was goed. Bediening was erg aardig en behulpzaam. Voor deze prijs is het echt top.

Top restaurant met veel keuze onder andere in sushi (waaronder mijn favoriet de banaan maki). Verder is de bediening vlot en vriendelijk en de kwaliteit/prijs verhouding goed.

Karin Lubbers

Super goede service, leuke bediening, goede prijs kwaliteit verhouding en heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

Ester Lubbers

Lekker gegeten. Vrolijke en snelle bediening.
    Wij gaan snel weer een keer!

Sander Demmink

Uitstekend gegeten bij Asianbite. Goed concept en leuke, vlotte bediening. Echt een aanrader!

Gezellige avond gehad! Werden bij binnenkomst goed ontvangen en alles werd meteen goed en helder uitgelegt. Verder top bediening en aardig personeel.
    Top avond gehad!

Annelieke Praamsma

Erg lekkere sushi! Goeie smaak en goeie service

Sem Wonneberg

Laats wezen eten en het was zoals gewoonlijk helemaal goed! Bij binnenkomst werden we al goed ontvangen. Kregen eerst een minder mooie tafel maar in overleg toch gewenste tafel gekregen. Daarna uitleg over het concept kort maar duidelijk. Bij het bestellen ging alles heel snel en eten was heerlijk. Mijn moeder kreeg ook nog eens korting vanwege 65+ en voor mijn kind was er een kado! Het was helemaal geweldig. Komen zeker terug!

Altijd lekker. Kom er bijna elke week en zo niet dan bestel ik online. Het wordt snel bezorgd en het is altijd compleet en lekker. In het restaurant zelf word het eten ook snel geserveerd en is ook echt top. Ik zou Asianbite aan iedereen aanraden, ook aan de mensen die niet van sushi houden want er zijn ook genoeg andere lekkere dingen!

Ruben gerhardus

Echt een geweldige ervaring gehad met dit restaurant. Ik ga hier zeker vaker komen en raad anderen ook aan om hetzelfde te doen!!!

Niels Dijkman

Super eten en een super bediening!

Laatst wezen eten met mijn gezin en het was heerlijk! Wij komen hier zeker terug!

Anouk siemes

Altijd erg lekker eten en leuke sfeer, gaan er zeker vaker heen!

Het eten was er heel snel en het was erg lekker! Hier kom ik zeker nog een keer terug.

Erin Mulder

Het eten en het drinken word altijd goed en optijd geserveerd. De medewerkers weten wat ze doen dus de service is goed! Het is niet duur en heel lekker.

Vorige week sushi gegeten bij Asianbite! Een gezellig restaurant en heerlijk eten! Ik kom zeker terug!

Juul Demmink

Heerlijk eten en voor een goede prijs. Het eten komt erg snel en de bediening is aardig. Heel leuk restaurant.

20. Internationaal Doetinchem

Christiaan Jansen

Super gegeten tegen een prima prijs/kwaliteit-verhouding. Zeker een aanrader!

Top restaurant waar je lekker kan eten en alles goed is geregeld, dikke aanrader!

Mooi restaurant, leuke sfeer! Veel keuze uit verschillende gerechten! En heerlijk eten!

Bessel notten

Bij aankomst werden we goed ontvangen door de medewerkers van Asianbite. We werden naar onze tafel gebracht waar ons werd uitgelegd hoe de tablet werkt waarmee je eten besteld. Het eten kwam snel aan en smaakte erg goed. Het is een toprestaurant waar je lekker kan eten met een goede sfeer voor een schappelijke prijs. Het is zeker een aanrader!

Je kunt hier voor relatief weinig geld heel goed eten, de sushi is goed en ook de andere gerechten zijn erg lekker. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Brechtje Notten

Het eten kwam heel erg snel en smaakte erg goed! Er was erg veel keuze, ook wanneer je geen vlees eet! De medewerkers waren erg vriendelijk en er was een fijne sfeer. Je kreeg veel voor je geld! Geweldig eten! Aanrader!

Aardig personeel… vreselijk donkere inrichting… je kunt de kaart niet lezen. Wc veel te donker biefstuk vd Haas droog gebakken wel goed opgelost. Plat vis erg goed!

We hebben heerlijk gegeten, mijn vriendinnen waren voor het eerst bij jullie en die vonden het ook geweldig.

Fijnproever

Veel goeds gehoord over dit restaurant, maar ze konden het niet waar maken. Alleen de oesters waren prima, maar daar valt ook niet veel aan te bereiden. Visgerecht bestond uit 3 miserabele stukjes vis die “verdronken” in de tomatensaus. Bijgerechten waren niet bijzonder, jammer want juist nu in de herfst zijn er prachtige groenten waar je hele lekkere dingen mee kunt doen. Bediening was laks, zat veel te kletsen aan de bar. Ze kwamen niet vragen of wij iets van een dessert wilden en waren niet eens verbaasd dat we zonder vertrokken. Leek alsof ze blij waren naar huis te kunnen. Wij komen er zeker niet meer terug.

Harry Zwarthof

Leuk gezellig niet te groot restaurant, bediening goed, vrolijk. Eten uitstekend, voldoende portie, etc. Niet opdringerig. Zeker aan te bevelen.