Hier zie je hoe de meningen over de Caldo e Freddo verdeeld zijn.

1. Nasi is lekker. De saus van de babi pangang is niet lekker, is niet zelf gemaakt, te waterig. Ook de saus van de foe yong hai is niet lekker. De kip in de tjaptjoy is echt niet lekker is lijkt wel jarenlang in de diepvries gelegen. Niet vers en niet mals! Kippensaté mooi vlees, de pindasaus gaat qua smaak.

Het is een magnetron Chinees. Anders kan het eten niet zo snel klaar zijn en je proeft niet dat het eten door een goede kok is bereid... de smaak is niet bijzonder. Sambal is ook niet zelfgemaakt! Helaas missen ze een goede kok!!

2. We hebben genoten van een heerlijk, smakelijk 3-gangen diner in een ongedwongen sfeer, en de bediening was weergaloos, ze waren er als ze nodig waren en kregen de lachers op hun hand door de "juiste" reacties op het goede moment. Fantastisch.

3. Suzanne Ross

Zaterdag 16 januari hebben mijn vriend en ik heerlijk genoten van het eten en van de gastvrijheid in jullie restaurant.

4. Carla de Haas

Prima gegeten. Bediening ook erg goed en vriendelijk.

5. Goede sfeer, heerlijk eten, erg enthousiaste vinoloog. En ondanks dat de zaak helemaal vol zat op deze 1e kerstdag heb je het gevoel dat ze speciaal voor jou klaar staan.

6. Tom

7. Super gezellig, geweldig eten fijn personeel. Werkelijk een aanrader voor een fijne avond uit.

8. Petra

9. Op 10 oktober 2015 naar restaurant de liefde geweest. Nog nooit zo'n uitmuntende en enthousiaste wijnkenner meegemaakt. Bij elke gang een passende wijn en de achtergrond ervan. Helemaal geweldig. Prachtige avond. We hebben met ons tweetjes super genoten van de sfeer, héérlijke gerechten en het verhaal achter de wijnen van kenner Ben. Bedankt voor het slagen van de avond. Het was top!

10. Erg lekker eten en prijs kwaliteitverhouding is super. Gastvrij en gezellig.

11. Kees en Barbara

Vriendelijk en zeer gastvrij ontvangen. Genoten van een 5 gangenmenu, dat bijzonder fraai was gepresenteerd. Extra leuk was de enthousiaste en uitgebreide toelichting van de vinoloog. Restaurant De Liefde is een aanrader!

12. Ria Schoot Uiterkamp

We hebben met onze vrienden heerlijk vegetarisch gegeten bij 'De Liefde'. De sfeer is bijzonder gastvrij en de bediening erg hartelijk. Het eten had zoveel verrassende smaken dat het een genot was om te proeven. Een echte aanrader en wij komen zeker terug.

13. Afgelopen zaterdag hier gegeten d.m.v. Groupon. Restaurant ziet er sfeervol uit, een heel nette ontvangst en keurige bediening. Van het wijnarrangement geen gebruik gemaakt.

Eten is keurig opgediend en werd vlot geserveerd. Eigenlijk te snel, gevraagd of dit iets langzamer kon en hier werd keurig aan voldaan. Het eten vonden wij redelijk, werd keurig gepresenteerd, maar de kwaliteit kon beter.

Verder erg vriendelijk personeel en een prima avond gehad.

14. Erg lekker gegeten!! Goede bediening en sfeervolle Brasserie.

15. Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en een heel enthousiaste gastvrouw met hart voor de zaak. Een absolute aanrader.

16. We hebben heerlijk gegeten, van de amuse tot aan het desssert! De bediening was attent en zeer vriendelijk. We hebben 'n leuke avond gehad en bevelen dit restaurant zeker aan!!

17. Ze zijn erg gastvrij en er hangt een gezellige sfeer. Het eten was erg lekker!!

18. Ik was aangenaam verrast, kwam er voor het eerst. Een kleine gezellige ruimte, fijne sfeer, gezellige heren in de bediening en het eten was erg lekker! We hebben heerlijk nagetafeld, complimenten!

19. Jannie Verbeek

Deze week heerlijk met mijn man gegeten in dit kleinschalig eetcafe. Wat een heerlijke ontspannen sfeer, service is fantastisch, bediening heeft oog voor de gasten. Anders dan bij andere restaurants. Doen erg hun best om de klant een leuke avond te bezorgen. Eten was voortreffelijk en daarbij een prachtige mooie rode wijn. Qua wijnen is er genoeg keuze voor iedereen.
    Wij hebben erg genoten. Zeker een aanrader en een plek waar wij nog graag een keer terug willen komen.

20. Kleinschalig, leuke bediening, goed eten.

21. Wij zijn er vele malen geweest, zelfs zaterdagavond nog. En we zullen er vaker zijn. Bediening, eten en wijn is zeer goed opgediend. Bedankt voor de mooie zaterdagavond.

22. Heerlijke gegeten bij het zesde zintuig! Mooi locatie in het oude stadje Doesburg. Alles klopt! Vriendelijke gastvrouw en een leuke spontane jongeman in de bediening! Je proeft dat de chefkok een hart heeft voor zijn gerechten! Dus mocht u ooit in Doesburg zijn aarzel niet en ga naar binnen, laat en meeslepen door het zesde zintuig!

23. Cannemeijer

Zeer goed gegeten, super lekkere mosterd soep en een voortreffelijk biefstukje. Echt een aanrader.
    Voor herhaling vatbaar.

24. Vanavond fantastisch gegeten. De Agnus biefstuk was perfect. Ook de mosselen van mijn vrouw waren heerlijk. Super gezellige omgeving en een leuke bediening. De wijnen zijn ook geweldig en je krijgt letterlijk meer dan waar voor je geld. De prijzen zijn gezien de kwaliteit meer dan schappelijk. Als je in Doesburg bent, moet je hier echt gaan eten. Daar krijg je geen spijt van. Een top eetcafé.

25. Dolf Peeters

26. Geen aanrader! Slechte service, nemen klachten niet serieus, maken verkeerde bestellingen op, ze beloven veel maar komen niks na.

27. Op 10 oktober om een uur of 19.00 op het terras in de warmte van een terraswarmer. Met voor mijn tafelgenote en mij een uitzicht als op een vakantie prentbriefkaart. Een paar locals in gesprek en aan de borrel aan een tafeltje tegen de gevel. Vriendelijke, losse bediening. Een sfeer als in een reclamespotje, maar dan in het echt. De kok heeft duidelijk plezier in zijn werk, en zijn werk doet hij erg goed. Heerlijk gegeten tegen een faire prijs. Wij hoefden er alleen maar de IJssel voor over te wippen. En dat gaan we vaker doen.

28. m de Ligt

Wij werden erg gastvrij ontvangen door de eigenaar. Ook het verdere personeel was zeer vriendelijk. Wij kregen een mooi plekje in een romantisch hoekje bij het raam. Het eten was ontzettend lekker en bij elke gang kregen wij goed uitleg over de wijn die bij welk gerecht hoorden. Kortom een zeer geslaagde romantische avond van ons jaarlijkse uitje zonder de kinderen. Bedankt!

29. Prima menu, origineel en smaakvol. Zeker in combinatie met een verrassend wijn arrangement. Vriendelijk en gastvrij personeel. Aanrader!

30. h.arnaud de calavon

Het enige wat niet klopt is de classificatie van de zaak. Het zesde zintuig is geen brasserie, maar meer een zaak voor fijnproevers. De chef neemt u door middel van verschillende kleine en grote hapjes mee in alle smaakaspecten. Alle zintuigen worden in deze geprikkeld. Er wordt uitstekend gekookt en de prijzen zijn redelijk. Het all-in concept is een aanrader!!
    Kom op bourgondiers. Hier moet je zijn!!!