Het Zesde Zintuig in Doesburg

Gezellig Eten & Drinken

Deal Laat u verwennen door een heerlijk 5-gangen verassingsproeverij, van 37,50 nu voor 25,-!

Laat u nu verwennen met een 5-gangen verrassingsproeverij in de gezelligste huiskamer van Doesburg. Bij Het Zesde Zintuig kunt u er zeker van zijn dat al uw zintuigen worden geprikkeld. Reserveer nu deze deal voor slechts 25,-!
(U kunt aangeven wat u niet lust, dan wordt hier rekening mee gehouden)

Het Zesde Zintuig is gevestigd in het Hanzestadje Doesburg in een romantisch, monumentaal pand. Eenvoud en creativiteit zorgen voor een winnende combinatie bij de brasserie van Yvo en Hannie Vos. Producten uit de streek worden gecombineerd met eerlijke en vooral verse ingrediënten om zo altijd het lekkerste naar boven te halen!

37,50 25,00 -33%
Meer informatie Beschikbaar tot 05-02-2018

U kunt gratis parkeren op parkeerplaats "De Bleek"(Koepoortwal), meteen na de afrit vanaf de brug over de IJssel rechtsaf en dan rechts de parkeerplaats op. Invaliden kunnen gratis op de invalidenparkeerplaatsen parkeren.

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec

Gesloten

• Oudejaarsdag – 31 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

WELKOM IN BRASSERIE HET ZESDE ZINTUIG

Onze brasserie is gevestigd in het Hanzestadje Doesburg in een monumentaal pand. Wij willen dat u bij ons gezellig uit bent met lekker eten en drinken. Onze keuken laat zien dat er voor een prettige prijs puur gekookt kan worden met eenvoudige, eerlijke en soms streekproducten die uitstekend passen in deze tijd.
Naast ons keuzemenu, hebben wij ook een specialiteitenkaart die regelmatig verandert.
Uitsluitend op reservering en vanaf 10 pers, kunt u vanaf 13.00 uur gebruik maken van onze high tea of lunch.

Er bestaat ook de mogelijkheid om een feest te geven tot maximaal 45 personen.

Wij van Brasserie Het Zesde zintuig zullen er alles aan doen,
om u een fijne tijd in onze brasserie te bezorgen.

Kortom: gezellig Eten en Drinken!

Graag tot ziens!

1302068096 88
1319661224 87
1419355618 88
1425219994 88

1. Top restaurant! Zeer vriendelijke bediening. Alles was erg lekker. Wij komen terug!

2. We ebben lekker gegeten in een heel plezierige omgeving. De bediening was uitermate attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

3. Ik heb hier mijn verjaardag gevierd. Fijn besloten met familie en vrienden. Vooraf alles doorgesproken. En.... ze hebben het waargemaakt. Gasten hebben genoten van een heerlijke hartige high tea / lunch. Dit sfeervolle restaurant is een echte aanrader. Voor zowel een feestje als lekker uit eten.
    Hannie en Yvo, nogmaals bedankt.

Ans

4. Wat een gezellig restaurant. We waren met 2 kinderen en dat ging prima. Het eten is heerlijk en de borden zijn prachtig opgemaakt. We hebben er met zn alle echt van genoten echt een aanrader!

5. Heerlijk gegeten, 3 gangen-menu. Goede prijs. Vriendelijke bediening. Leuke zaak, buiten ons groepje waren er die avond geen anderen. Jammer, maar we hebben geen moment het gevoel gehad dat we ons moesten haasten.

6. Antoinette

Heerlijk gegeten leuke bediening en voor een super prijs. Overnacht in landgoed Avegoor. We hadden zin om er even uit te gaan. Erg leuk dorp Doesburg en maar 5 min rijden van landgoed Avegoor! Dit restaurant is echt een aanrader

7. Henk Waardenburg

We hebben op dinsdagavond 31-10-2017 dankbaar gebruik gemaakt van de "verlengde AH-restaurantactie"(op eigen initiatief van de uitbaters tot 31-1-2018) en weer eens voortreffelijk gegeten. Ook de wijnsuggesties waren een schot in de roos!
    Het was niet ons eerste bezoek aan Het Zesde Zintuig en, hoewel smaak subjectief is, hebben wij de indruk dat het goede eten steeds nog ietsje beter is geworden.

8. Anki Constandse

Een hele gezellige avond gehad! Prima sfeer! 👍👍

9. Moltmaker

Dat we voor wat extra frites moesten bij betalen, deed afbreuk aan het geheel.

10. corrie van megen

Heerlijk gegeten. Gezellig restaurant. Ga zeker nog eens terug.

11. van der Kloet

Vlotte bediening in een gezellige sfeer. Eten was heerlijk!

12. F. van Gaal

Heerlijk gegeten. Niet alleen de kwaliteit en de grootte van de porties waren voldoende maar ook de presentatie van de gerechten was perfect. Vriendelijk personeel. Fijne avond gehad en voor herhaling vatbaar.

13. Vriendelijke bediening, en ongedwongen sfeer. Leuke kunst aan de muur (wel even een ander lijstje er omheen dan de houten lijsten).

14. Zeer vriendelijke bediening. Wij hadden een 3-gangenmenu gekozen; voorgerecht was zeker de moeite waard erg lekker en zeker een sensatie met al die kleinen voorgerechtjes. Ook ons nagerecht was erg lekker. Helaas was ons hoofdgerecht Argentijnse steak minimum gebakken minder goed van smaak erg droog en stevig, Was zeker goed te eten maar viel erg tegen, hadden toch wel beter verwacht. Tevens was het erg druk, wellicht de reden dat tussen ons voorgerecht en hoofdgerecht zeker een uur wachten zat. Het is zeker een aanrader, alleen hadden wij die dag denk ik wat pech?

15. Zeer lekker gegeten.
    Vriendelijke bediening
    Aanrader !

16. Prima eten, dito gastvrouw.

17. Gastvrij restaurant, goede bediening, eten voortreffelijk
    Het was echt genieten.

18. M.J. Kersten

We hebben heerlijk gegeten, voor mijn kleinzoon was het net iets te weinig!

19. Het duurt erg lang voordat het eten geserveerd wordt. Daarbij was het hoofdgerecht niet erg warm. Kleine porties maar ook niet echt bijzonder. Ik snap niet waar de goede recensies vandaan komen.

20. Prettig restaurant met vriendelijk gastvrouw en bediening die er op uit zijn om het je naar de zin te maken - en een zesde zintuig daarvoor hebben ontwikkeld☺

21. Heerlijk gegeten. Voor herhaling vatbaar.

22. We hebben er heerlijk gegeten, en wat een fijne enthousiaste bediening!!

23. Top!!

24. Wiljohn Wattimena

Heerlijk gegeten met een grote groep! Goeie service, leuke sfeer, kortom ik kom er zeker terug!!

25. Vriendelijke ontvangst en bediening. Goed eten voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.

26. w.fronczek

Super lekker gegeten!!!

27. jos de wolf

Weer heerlijk gegeten. Nu met ons zessen. Iedereen vond het eten erg lekker. We komen snel terug.

28. J.Lanke

Hartelijke mensen, heerlijk gegeten, proeverij van voorgerechten een echte aanrader. Ik ga zeker weer eens terug!

29. Piet van Delft

Leuke zaak die stijlvol is ingericht. Het eten is erg lekker (in drie dagen tijd tweemaal gegeten) en aan ieder bord is aandacht besteed. Van mij krijgt deze zaak een negen.

30. een heerlijke avond uit bij Het Zesde Zintuig; lekker eten, aardige, correcte, kundige bediening, leuk zitten ondanks de steigers en alles fris en schoon. Ook de prijs/kwaliteitverhouding was dik in orde.

31. Vos

32. Het was super lekker eten. De bediening zou wel iets sneller moeten reageren op de mensen die een drankje willen bestellen. We moesten namelijk tot drie keer toe vragen om drankjes. Ook zou het goed zijn brood te serveren vanaf het voorgerecht, niet perse met sausjes, maar gewoon voor erbij is dat erg lekker. We hadden namelijk wel kleine borden liggen voor brood, maar het brood ontbrak en moesten daar dus om vragen.
    De presentatie van het eten zag er erg mooi uit. Het eten stak door de kwaliteit en de presentatie boven de bediening uit.

33. Prettige ongedwongen sfeer maar wel met een tikje chique. Een heerlijk hapje van het huis, zeer attent. Uitstekend eten dat werd geserveerd door zeer vriendelijke en hoffelijke medewerkers.

34. Super!!! Heerlijk gegeten. De sfeer was super. Het was een geweldig uitje

35. Na twee weken hier alweer terug gekomen. Altijd spannend na een eerste heel positieve ervaring. De verwachtingen zijn dan hoog en vaak valt een tweede keer dan tegen. Niet in het Zesde Zintuig! Weer met veel plezier daar gegeten. Bediening is zeer klantgericht. Prijs kwaliteit is dik in orde! Alleen de Bastogne parfait, maakt een bezoek al meer dan waard.

36. Wederom gebruik gemaakt van de 2=1 actie en er heerlijk van genoten.

37. Heerlijk gegeten is zeker voor herhaling vatbaar. Alles was perfect geregeld we waren zeer tevreden.

38. Heerlijk gegeten voor een zeer schappelijke prijs. Vriendelijke, attente bediening. Kortom, om zeker een keer terug te komen.

39. Ton en Arja Ruder

We genoten van een heerlijk vooraf hapje van het huis. Dit restaurant onderscheidt zich van veel andere restaurants waarbij je bijv. een broodje wordt "aangeboden" en dit dan later terugvindt op de rekening. Het zesde Zintuig doet dit al jaren en uiteraard is dit steeds weer anders.
    Voor de rest genoten wij van de prima kwaliteit en hoeveelheid van zowel het voor- hoofd en nagerecht. Meer dan voldoende in keuze en het smaakte zoals het behoort. Wij waren een periode niet meer in dit restaurant geweest maar gaan hier vast weer vaker komen.

40. Was er nog nooit geweest. De ontvangst was hartelijk en je jas werd voor je weggehangen. De service was goed en het eten heerlijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

41. Olislagers

Een gezellig restaurant midden in het centrum van Doesburg.
    Prima kwaliteit voor een eerlijke prijs!!

42. Een reactie op ons etentje, verleden week woensdag. Het was gezellig, sfeervol en een
    gastvrije bediening. We hebben genoten van deze avond.

43. Gastvrije ontvangst, leuke ambiance en uitstekende keuken.

44. Wij hebben genoten van een heerlijke proeverij. Aanrader voor iedereen! Wij zijn hier al vaker geweest en komen zeker nog terug. De gerechten zijn goed en de smaken zijn perfect op elkaar afgestemd. Erg gastvrij en een vriendelijke bediening! Kleine tip: de tafeltjes kunnen wat ons betreft iets gezelliger (informeler) worden opgesteld.

45. Wij hebben een fantastische avond doorgebracht bij het Zesde Zintuig. De proeverij van 7 gerechten was perfect, heerlijk gegeten en vriendelijke, professionele bediening. Een avond met een sterretje! Gaan zeker terug.

46. M. jansen

Heerlijk gegeten. De gerechten leken net schilderijtjes. Bijna te mooi om op te eten. Gezellige sfeer.

47. Diny Harmsen-Duis

We hebben er prima gegeten. Lekkere voor- en hoofdgerechten. Aan het nagerecht zijn we niet meer toegekomen. De bediening is erg vriendelijk en correct.
    We komen er graag een keer terug.

48. Lekker gegeten, gezellige huiskamer sfeer! 😊

49. De aanbieding is 2e menu gratis (AH-actie) voor € 38,-. Dat betekent dus dat één persoon eigenlijk normaliter voor één menu € 38,- moet betalen.

Voor de aanbieding is de prijs is eerst stevig opgehoogd en daarna een aanbieding (2e gratig) van gemaakt. De maaltijd was bij lange na geen € 38,- per persoon waard. Een mosterdsoepje, 2 vis-rolletjes (met wat sla & frietjes) of een slaschotel met kaas en als dessert een ijsje of koffie met een bolletje ijs.

Op de gewone kaart (te lezen via Internet) staat een 4-gangen menu voor € 32,-. Als je daar dan wat van zegt krijg je te horen dat de porties ietsjes groter zijn van menu € 38,-. Nou, lijkt me wel lastig met 2 vis-rolletjes of wat sla. Het was al niet veel. En dit werd niet op de kaart aangegeven.

Al met al was het eten wel redelijk maar de prijs is echt een schande om zo je aanbieding te camoufleren. Je betaald dus eigenlijk de aanbieding bijna zelf.

50. Wij hebben een hele gezellige avond gehad. De bediening was uiterst vriendelijk. Het eten was voortreffelijk. Dat voor zo'n klein prijsje. Klasse

Wij komen graag eens terug.

51. Gerwin en Marieke

Lekker gegeten, vooral het voor- en nagerecht waren prima. Door de 2-1 actie was de prijs zeer aangenaam, anders zou ik het te duur vinden. Bediening en ambiance waren goed.

52. Alie Mulder

Perfect!
    Ik had kennissen uit Dieren meegenomen zij vonden het geweldig !We komen zeker vaker!

53. Gezellige sfeer en heel goed en prachtig opgediend eten!

54. Grada kroon

Erg vriendelijk lekker eten ben 2 keer geweest ga nog wel vaker echt een aanrader.25jan

55. joop verschuur

Het was allemaal prima.
    Het was vol, en dat zegt al iets.
    Als het vol is hoor je een aangenaam en knus geroezemoes; meer ook niet. Als het niet vol is kun je de gesprekken van nabije tafels goed volgen; andersom dan ook, denk ik. Het valt te overwegen om de stilte dan te vullen met een gepaste achtergrondmuziek.

56. De 22e gegeten in Het Zesde Zintuig. Mevrouw en meneer hadden een avond vrijaf. Dit was op geen enkele manier te merken. De dames van de bediening probeerde op hun best de gastvrijheid van de vrouw des huizes over te brengen en de souschef( die het vanavond alleen mocht doen) liet blijken dat de heer des huizes wel iets vaker van zijn rust mag genieten. Ergo gezellige avond en prima gegeten. Blijft voor ons een prima adres. We zijn benieuwd naar de chef zijn nieuwe kaart .

57. Het eten en drinken is heerlijk, het is voor ons ook niet de eerste keer dat we er hebben gegeten. De gastvrouw is erg aardig! De sfeer is goed, maar die moet je ook zelf maken. Voor ons nog steeds voor herhaling vatbaar!

58. scheffers

We kenden het restaurant niet, maar het etentje op 3 december 2016 stelde helemaal niet teleur, integendeel: in alle opzichten geslaagd: goed verzorgd, attente bediening, kortom lekker gegeten.
    Voor herhaling en doorvertellen vatbaar!

59. Frank Gerstmans

We hebben op 12-11-2016 lekker bij jullie gegeten, de kaart was niet zo uitgebreid maar het eten wel zeer lekker. Ook de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam, dat hadden we elders anders gezien. Zeker een restaurant om nog eens te bezoeken.

60. We hebben 11-11-2016 heerlijk bij jullie gegeten! De ambiance was prettig en de bediening vriendelijk en behulpzaam! We komen zeker terug.

61. Het eten was zeer goed en het personeel zeer viendelijk. We hebben het super gehad.

62. We voelden ons erg welkom. Ook met de AH spaarkaarten. Met een oneven aantal toch voor de helft van de prijs gegeten! Klasse

63. Jolan Vervat

Heerlijke mosterdsoep, lekker vispotje en fijne wijn. Doen we beslist nog een keertje!

64. John westenberg

Super lekker gegeten daar met de ah actie.
    Mijn vrouw mag geen gluten eten en dat was geen probleem hier dit is op veel plekken wel anders.
    Als wij in de buurt zijn gaan we zeker nog eens langs.

65. Martin van Rooijen

Geweldige ambiance en heerlijk gegeten. Spontane en prima bediening. Bloemetje aangeboden omdat het zesde zintuig exact 8 jaar bestaat.

66. We hebben prima gegeten in een sfeervolle ambiance. De gastvrouw was hartelijk en gaf ons het gevoel dat we echt welkom waren. Echt een restaurant om vaker te bezoeken!

67. Via Eet.nu gebruik gemaakt van de aanbieding voor het 4-gangenmenu bij Het Zesde Zintuig in Doesburg.
    Wij waren met 6 personen en hebben een prima avondje uit gehad!
    Het eten was overheerheerlijk, goed verzorgd en ruim voldoende. Onze complimenten voor de kok en de bediening. Dit restaurant is zeker een aanrader!

68. Een sfeervol restaurant met heerlijk eten en drinken. De serveerster was erg professioneel maar ook informeel. Een goede combinatie! Dit vonden wij erg prettig. Een zeer goed restaurant. Hier gaan we zeker vaker naar toe!

69. Marianne vreven

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en zeker een aanrader.
    Wij komen zeker nog een keer terug.

70. Andrea Beij

Er stond een tafel binnen voor ons aan het raam al klaar (daar hadden wij om gevraagd) door het mooie weer besloten wij dat we wel buiten wilde zitten, dat was geen enkel probleem en de tafel werd buiten opgedekt.
    We hebben heerlijk zitten eten en de bediening was uitermate vriendelijk en behulpzaam.
    Mochten we nog eens een keer besluiten om naar Doesburg te gaan, gaan we zeker weer dineren bij Het Zesde Zintuig.

71. G. Knippenberg

We hebben er inmiddels alweer twee keer heerlijk gegeten. Bediening was prima. Geen muziek op de achtergrond, zodat er rustig gepraat kon worden.

G. Knippenberg

72. We hebben met zes personen gegeten bij dit restaurant. Zowel vegetarisch als regulier.
    De maaltijd was uitstekend. We hebben genoten van de mosterdsoep (typisch Doesburgs} en het vispotje.
    Het dessert van warme kersen met ijs was heerlijk.
    Alle borden waren met zorg, creatief opgemaakt. De bediening was vriendelijk en voorkomend.
    Kortom de moeite waard om vanuit Den Bosch bij dit restaurant van de maaltijd te genieten. Kortom: een AANRADER.

73. Fam. Vinken & Loos

Gastvrij en culinair verrassend goed

74. Jack Stam

Gewoon top gegeten bij Het Zesde Zintuig. De gerechten zagen er prachtig uit en de smaak was uitstekend. Gewoon een aanrader.
    Als ik dan toch een opmerking mag maken had ik iets meer verwacht van het kaasplankje.

75. Chris van Platerink

Gisteren prima gegeten in een erg gezellig restaurant. We hebben gebruik gemaakt van de AH aanbieding. Mijn vrouw had de vis, ikzelf de rundersteak en mijn dochter de spianzieflensjes. Alle drie de gerechten waren van hoge kwaliteit, evenals de voorgerechten en de aankleding. Als ik al commentaar heb dan is dat dat ik in het kaasplankje toe in een Frans restaurant ook Franse kaasjes verwacht, de drie Nederlandse kaasjes waren wat suf. Dit verdient verbetering. Verder zeker een tweede bezoek waard.

76. Harrie en Marie-Francoise de Heij

Zaterdag 23 juli met Vrienden voortreffelijk gegeten en gedronken.

77. Dit blijft gewoon ons lievelingsrestaurant :) Kwaliteit van het eten is altijd super, we genieten elke keer weer van het heerlijke eten! Zeer hartelijke lieve eigenaren, SUPER.

78. Bediening was vriendelijk en snel. Het eten was erg lekker behalve de american steak. Erg veel pezen en moeilijk weg te krijgen. Jammer aangezien de biefstuk wel 22.50 kost. Doorgegeven aan de bediening maar hier hebben ze verder niets mee gedaan. Verder wel goed.

79. Top, heerlijk gegeten. Prima bediening!

80. Knuiman

Heerlijk gegeten, echt een aanrader! Kom zeker nog een keer terug!

81. Bianco Witjes

Ik heb een individuele kookworkshop gehad van de kok. Een aanrader wat mij betreft! Geholpen bij de voorbereiding en bereiding van diverse gerechten, waaronder Doesburgse mosterdsoep en chocolademousse. Verder heeft Yvo me veel uitgelegd over de gerechten en de algemene hygiëne in de keuken. Echt een leuke ervaring.

82. Bea Knoef

We werden gastvrij ontvangen en de versnaperingen waren erg lekker, hartig en zoet. De bediening was attent maar voor ons iets te overdreven vriendelijk.

83. D 26 punten

Er werd goed met de wensen om gegaan.

84. fred snelder

Meer dan uitstekend gegeten gisteren bij het zesde Zintuig. Allerhartelijk ontvangst, voortreffelijke gerechten en porties ruim voldoende.

85. Afgelopen zaterdag genoten van een heerlijke high tea. Goede sfeer en goede en vriendelijke bediening.

86. Wij hebben gisteren heerlijk gegeten bij het Zesde Zintuig, goede kwaliteit, mooi uitgeserveerd. Vriendelijk en attente bediening.

87. Sfeervol restaurant, goede bediening en vooral heerlijk eten.

88. Suzanne Ross

Zaterdag 16 januari hebben mijn vriend en ik heerlijk genoten van het eten en van de gastvrijheid in jullie restaurant.

89. Carla de Haas

Prima gegeten. Bediening ook erg goed en vriendelijk.

90. Erg lekker gegeten!! Goede bediening en sfeervolle Brasserie.

91. Heerlijk gegeten. Prettige sfeer en een heel enthousiaste gastvrouw met hart voor de zaak. Een absolute aanrader.

92. We hebben heerlijk gegeten, van de amuse tot aan het desssert! De bediening was attent en zeer vriendelijk. We hebben 'n leuke avond gehad en bevelen dit restaurant zeker aan!!

93. Heerlijke gegeten bij het zesde zintuig! Mooi locatie in het oude stadje Doesburg. Alles klopt! Vriendelijke gastvrouw en een leuke spontane jongeman in de bediening! Je proeft dat de chefkok een hart heeft voor zijn gerechten! Dus mocht u ooit in Doesburg zijn aarzel niet en ga naar binnen, laat en meeslepen door het zesde zintuig!

94. Cannemeijer

Zeer goed gegeten, super lekkere mosterd soep en een voortreffelijk biefstukje. Echt een aanrader.
    Voor herhaling vatbaar.

95. Super gegeten van het keuzemenu van 29,-. Alles was lekker en zeker gezellig. Bediening vriendelijk; kortom voor herhaling vatbaar!

96. Wilma van Huizen

We werden hartelijk ontvangen.
    Het eten was heerlijk, kortom een aanrader.

97. Lekker gegeten, goede bediening. Lekkere mosterdsoep!

98. Anja Strikwerda

Heerlijk gegeten. De kinderen vonden het ook lekker (pubers).

99. S Overkamp-Berrelkamp

Een vriendelijke gastvrouw met hart voor de zaak en lekker eten.

100. Heel erg gezellig restaurant, sfeervol, goede vriendelijke bediening en heerlijk eten en drinken voor een goede prijs. Zeer aan te bevelen.

Volgende pagina