1. Na bijna 12 jaar hebben wij besloten om per 7 april a.s. Brasserie Het Zesde Zintuig definitief te sluiten. Het valt ons zwaar, om op deze manier een eind te maken aan onze droom, maar gezien de situatie op dit moment, wel het meest verstandigste besluit.

Echter zullen wij wel door blijven gaan met onze bezorgservice onder de naam:
    “Het Zesde Zintuig Catering”

Op dit moment zijn we druk bezig om de andere locatie gereed te maken, waar vanuit gewerkt gaat worden. U kunt gewoon gebruik blijven maken van onze bezorgservice zoals we deze na 15 maart hebben ingevoerd. Houdt vooral onze FB pagina “Het Zesde Zintuig Catering” en onze site www.hetzesdezintuig-doesburg.nl in de gaten!

Rest ons u allen te bedanken voor de vele gezellige bezoeken in onze brasserie. Steeds meer mensen wisten ons te vinden en belangrijker nog; steeds meer mensen kwamen terug!
    Wij gaan onze kwaliteit èn gastvrijheid in een andere vorm gieten en hopen spoedig van u te horen!

Lieve mensen, tot snel en blijf gezond!
    Veel liefs,
    Yvo & Hannie