Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doesburg verdeeld zijn.

We hebben heerlijk gegeten van het driegangen keuze menu. Fijne sfeer, prettige bediening met volop aandacht voor een fijne restaurantbeleving. Wij komen graag terug!

We hadden een bon voor gift fit jou voor 2 hoofdgerechten.
    Het eten was redelijk.
    De ambiance gezellig, maar zo klein dat je een twee persoonstafeltje had waar maar 1 bord op kon staan.
    En je vast naast een ander tafeltje zat waar maar nauwelijks iemand tussendoor kon lopen.
    Ik zat bij de deur en de eigenaar had ingekocht en bracht via die deur alles naar binnen.
    Nog 8 keer een flinke koude wind in mijn rug.
    Niet voor herhaling vatbaar, jammer.

Eten was prima, maar locatie is echt veel te klein voor een restaurant. Tafeltjes veel te dicht op elkaar.

Cor Arnoldus

We hebben er heerlijk gegeten in een huislijke gezellige sfeer, personeel uiterst vriendelijk en zorgzaam.
    Kortom een aanrader.
    Een tip, zou graag de kostprijzen op de spijskaart zien, zodat je weet wat de gerechten kosten.

Henriëtte Van Veenendaal

Super heerlijk eten voor een goede prijs kwaliteit verhouding.
    Vriendelijke bediening…
    Echt een uitje met heerlijk eten en drinken… 🥞

Gisteren (12 januari 2018) heerlijk gegeten in ‘t Zesde Zintuig in Doesburg. Van te voren hadden wij aangegeven dat 1 persoon een lactoseallergie heeft en daar hadden ze al keurig rekening meegehouden. Bediening is prima en het eten was heerlijk. Echt een aanrader!

Ongedwongen sfeer. Plaatselijk buurtcafé lijkt het. Eten en wijn van goede kwaliteit.

Al een paar keer goed en tegen een aantrekkelijke prijs gegeten bij het Zesde Zintuig. Gisteren was het niet anders. Helaas waren er nauwelijks andere gasten, zodat het er leeg uitzag. Maar we kregen alle aandacht van de eigenares en de kok deed ook uitermate zijn best. Kleine extra hapjes completeerden een mooi driegangendiner.

9. Eetcafé Doesburg

Trees Hartjes

We hadden met 4 personen een duo mosterdsoepj gekozen en daarna voor de tapas.
    De soep was lekker. De zalm mosterdsoep vonden we allemaal minder maar dat was een kwestie van smaak.
    De tapas was ronduit slecht!
    We kregen brood, chorizo en cervelaatworst uit de supermarkt. Gevulde pepers uit de supermarkt.
    Champignons uit een potje met waterige saus. Garnalen met pepersaus waren lauw. Alles had dezelfde pepersmaak!
    Alleen de gehaktballen waren heerlijk.
    De irisch coffee was lauw omdat de drank niet verwarmd was en de slagroom kwam uit een spuitbus.
    Wij vonden het zonde van onze avond en ons geld.
    Prachtige locatie met prima bediening maar de tapas was ver beneden de maat!
    We komen hier dan ook nooit meer on iets te eten.

Jan Ewout Scholten

Na een goed welkom hebben we prima gegeten!

Graafland

Heerlijk gegeten! Met name de amuse, de vele verse bijgerechtjes, de verse sauzen en zalige desserts hebben ons positief verrast. Helaas heb ik wel eens een malsere steak gegeten, maar dit heb ik verder niet aangekaart, omdat de rest van de maaltijd het méér dan compenseerde en we echt met volle teugen genoten hebben. Daarnaast is de bediening heel klantvriendelijk, spontaan en enthousiast.

12. Eetcafé Doesburg

De ontvangst was prima. Het is een mooie locatie en niet te gehorig. Het eten viel erg tegen, vooral omdat we iets heel anders kregen dan beloofd was. Appeltaarttosti is lekkerder met suikerbrood. Verder heb ik nog nooit zoveel geld betaald voor een simpele lunch.

Zelden zo’n kille, koude ontvangst meegemaakt. De uitbater kan beter zijn geluk gaan beproeven in een condoleanceruimte van het mortuarium.
    Een bepaalde mate van vriendschappelijkheid richting de gast is volgens ons onmisbaar voor een gezellig etentje. Daar was deze middag, toen we met een gift for you card gingen lunchen in Caldo e Freddo, geen sprake van. Een morsige man, de eigenaar, keek verstoord op toen we zijn verder lege zaak binnenkwamen. Met grote tegenzin werden we bediend, hij keek liever naar een film op zijn tablet. Halverwege de soep wilde hij al afruimen. Het eten was in de categorie grote stappen snel thuis. Niets vers. Vrijwel smakeloos. De eigenaar zag ons liever gaan dan komen, dat hebben we dan ook maar snel gedaan. Er kon zelfs geen groet vanaf! Zeldzaam ongastvrij. Ondanks de goeie locatie een absolute afrader.

Conny Stiekema

Bij toeval met mijn dochter hier beland…
    hoeveel geluk kun je hebben!
    Heerlijk ontspannen sfeer, gezellige, kundige bediening en blijkbaar een goede kok in de keuken.
    Eendelever op gecarameliseerde appel, met heerlijke zoete Sauvignon Blanc, wat een topgerecht.
    Portugese mosselen, curry met gamba's.… allemaal even lekker en vol smaak.
    Helaas niet aan een dessert toegekomen.
    Gaan dus zeker terug…

Marco Steintjes

Het was gelukkig niet heel erg vol wat wij wel fijn vonden. Als voorgerecht hadden we beide de rundercarpacio die erg lekker was. Als hoofdgerecht hadden we samen de Black angus biefstuk met gebakken aardappeltjes en een frisse zoete salade. Ook dit was erg lekker, na het eten tijd voor een nagerecht. Home made tiramisu die erg lekker was. Al met al een heerlijke avond in een gezellig klein restaurantje.

Zeer gezellig restaurantje in het gezellige en pitoreske Doesburg met aardig personeel en lekker eten.

Wij hebben zoals altijd weer heerlijk gegeten.
    Met dank aan chef Yvo en en de altijd gezellige gastvrouw Hannie

chris laarakker

Wanneer je minder dan een 10 geeft moet je iets aan te merken hebben maar dat hebben we niet. Goede persoonlijke bediening met heerlijke biertjes en een heel fatsoenlijke witte huiswijn.
    Steak en garnalen voortreffelijk.

Een knus tentje waar je heerlijk kan zitten. Het was alleen erg jammer dat de bediening enorme haast had. We hadden de soep nog niet op of onze warme broodjes werden al op de bar gezet. Nadat onze soepkommen werden weg gehaald ontvingen we ons, inmiddels lauwe, tosti's. Deze hadden beter gesmaakt als dit warm werd geserveerd.

Jagruti Haas

Gezellige plek, knus eetcafé. Eten was ok, niet meer dan dat.

Leuke locatie, leuke sfeer, heerlijk gegeten en niet duur. Gelukkig een tafeltje aan het raam, anders misschien te weinig ruimte.

Leuk gezellig klein restaurantje, eerst 3x voorbij gelopen maar toch gevonden. Eten goed, de saus bij de hertenbiefstuk voortreffelijk. Wel kleine tafeltjes waar 2 borden en 2glazen op kunnen en staan erg dicht bij elkaar.

Top restaurant! Zeer vriendelijke bediening. Alles was erg lekker. Wij komen terug!

We ebben lekker gegeten in een heel plezierige omgeving. De bediening was uitermate attent en vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!

Dorien Kiezenberg

Gezellig eetcafé.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

Ik heb hier mijn verjaardag gevierd. Fijn besloten met familie en vrienden. Vooraf alles doorgesproken. En.... ze hebben het waargemaakt. Gasten hebben genoten van een heerlijke hartige high tea / lunch. Dit sfeervolle restaurant is een echte aanrader. Voor zowel een feestje als lekker uit eten.
    Hannie en Yvo, nogmaals bedankt.

Ans

Heerlijk gegeten (vooral de antipasti is aanbevelenswaardig, als ook de zeebaars met gestoomde groente, rijst en currysaus). Gezellige sfeer en fijn avondje uit gehad.

Zaterdag middag na een heerlijke wandeling van 23 km hier voor de 2e keer beland om een drankje en een klein hapje te eten bij het bokbiertje en wederom goed ontvangen en bediend. De sfeer en de gezelligheid die door de medewerkers werden gecreëerd was geweldig. De 2 uurtjes die we daar hebben doorgebracht waren geweldig, eten, drinken was een ruime voldoende. Gaan binnenkort terug om de wandelroute weer te lopen en hebben al toegezegd dat wij dan met meerdere wandelaars van alles komen genieten, de sfeer en gezelligheid.

29. Nederlands Doesburg

Deze week 2 keer gegeten, uitstekende gerechten, heerlijke bijpassende wijnen, dankzij de sommelier. Fijne bediening. Als we ooit nog eens in Doesburg zijn, gaan we hier zeker weer eten.
    Gewoon top.

Heerlijk gegeten bij Caldo e Freddo. Zeebaars met groenten en een heerlijke curry. Geweldige huisgemaakte tiramisu. Topwijn. Gezellig, klein knus eetcafé. Bediening relaxed en gezellig. Aanrader...