Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Doesburg verdeeld zijn.

1. Super gegeten van het keuzemenu van 29,-. Alles was lekker en zeker gezellig. Bediening vriendelijk; kortom voor herhaling vatbaar!

2. De menukaart op hun website bestudeerd hebbend, togen wij naar Doesburg voor een afhaalmenu, welk wij wilden nuttigen bij ons verblijf op Landgoed Avegoor, op 10 minuten rijden.

De dame aan de telefoon was welwillend bij ons menu wat plastic bestek en borden te leveren.

Wij kozen voor het keuzemenu vanaf 17 euro, waar je met 2 a 3 personen van kan eten. Babi pangang spek, tjap tjoy met kipfilet, koe loe kai en mini-loempiaatjes met miehoen en udang goreng met witte rijst. Wij kregen er extra kroepoek bij. Het was op het precieze afgesproken tijdstip van afhalen klaar, terwijl ik de auto even op de parkeerlichten voor het restaurant liet staan.

Wij hebben er van gesmuld. De babi spek en gebakken garnalen waren lekker krokant.
    De miehoen had een lekkere "wok-smaak", en was perfect.

Vrijdags en zaterdags hebben ze er buffet voor slechts 12,80 per persoon.

Als we weer eens op Landgoed Avegoor verblijven komen we hier beslist terug. Een aanrader!

3. Wilma van Huizen

We werden hartelijk ontvangen.
    Het eten was heerlijk, kortom een aanrader.

4. Lekker gegeten, goede bediening. Lekkere mosterdsoep!

5. Anja Strikwerda

Heerlijk gegeten. De kinderen vonden het ook lekker (pubers).

6. S Overkamp-Berrelkamp

Een vriendelijke gastvrouw met hart voor de zaak en lekker eten.

7. We hebben een heerlijke avond gehad in dit leuke restaurant! De bediening is erg aardig en zorgzaam. Vooral complimenten voor de vinoloog, die ons heeft verwend en verrast met een goede selectie wijnen en dessertwijnen.

De (vegetarische) mostersoep was heerlijk, met pit en frisheid. Het andere voorgerecht gevulde rolletjes was lekker, maar niet heel bijzonder. Het hoofdgerecht (tong en baars) was zeer smaakvol en precies goed. Het nagerecht mostermousse was lekker maar teveel van hetzelfde, een combinatie met fruit of cake was wellicht beter geweest. De dadelcakejes waren heerlijk en zoet als de liefde.

Dit restaurant is zeker een aanrader voor iedereen die van lekker en romantisch eten houdt. De Liefde heeft een uitgebreide vegetarische kaart en de gedurfde combinaties van ingrediënten. We komen zeker eens terug!

8. Heel erg gezellig restaurant, sfeervol, goede vriendelijke bediening en heerlijk eten en drinken voor een goede prijs. Zeer aan te bevelen.

9. Mieke Schild

Wij hebben op 20 augustus 2015, onze bruiloft gevierd bij Het Zesde Zintuig in Doesburg. Voorafgaand hebben wij samen met Yvo en Hannie een arrangement samen kunnen stellen dat passend was bij ons budget en waar we alsnog veel variatie hadden. Hierbij dacht Yvo met ons mee en gaf voorbeelden waar we aan konden denken. Dit was voor ons erg prettig! Op het feest zelf hebben wij gekozen voor een onbeperkt drank arrangement. Er werd snel bijgeschonken wanneer iemand het drankje op had. Dit was echt super! Dit hoorden wij dan ook terug van onze gasten. Verder was het eten heerlijk en er was keus voor iedereen. Wanneer iets op was, werd het bijgevuld. Zo greep je niet mis. Kortom: niets te klagen gehad. Goede service, vriendelijk personeel wat meedenkt en zijn werk goed doet. Super!

10. Goof Hofstra

Erg lekker gegeten, vriendelijke bediening. Mooie locatie. Echt een aanrader!

11. Richard en Marijke

Vanavond voor het eerst gegeten bij restaurant De Liefde en het is ons zeer goed bevallen.

Uitstekende service, heerlijk eten en zeer goed wijnadvies. De vinoloog had een duidelijke passie voor zijn vak en zorgde dat de gerechten nét dat beetje extra dimensie kregen.

Wij hebben een topavond gehad!

12. Zojuist terug van een etentje bij De Bonte Hond. We hebben een AH bon gebruikt. Salade en de soep waren erg lekker en ook relatief snel geserveerd. Echter kregen we laat het hoofdgerecht, zaten er al ruim 1,5 uur voordat het kwam. Terwijl 2 tafels die een stuk later waren en ook een voorgerecht hadden, hun eten al relatief snel kregen. Een andere tafel met (ook) een jong snel moest ook lang op hun eten wachten en een tafel met Duitsers ook. Viel me op dat vooral oudere mensen snel bediend werden.
    De kabeljauw was goed, echter was de spies slecht. Ik had om medium gebakken gevraagd, echter was de ene helft medium de andere rare. De saus had vrijwel geen smaak, smaakte naar zoetige bouillon. Tafel met het jonge stel had volgens mij hetzelde probleem, de spies van meneer ging weer weg en kwam terug. Sorbetijs was erg lekker en kwam ook al snel na het hoofdgerecht.
    Mijn vriend had dit bij het afrekenen ook aan de kok verteld, die trok echter ongeïnteresseerd de schouders op. Wel als excuus nog een kop koffie met bonbons gehad. Het meisje van de bediening was erg vriendelijk en beleefd.

2,6
  13. We hebben hier heerlijk genoten van een 5 gangen verrassingsmenu. De entourage was perfect. Het eten was heerlijk en werd mooi opgediend. Personeel was erg vriendelijk.
    Een aanrader!

14. H.v.Rijsbergen

Prima gegeten en een vriendelijke gastvrouw.

15. Vandaag met mijn dochter met AH-bon hier gegeten. We waren een half uur te laat en ons tafeltje was al vergeven, maar we kregen na een drankje op een wel erg klein tafeltje al vrij snel een prima plek.

De AH-kaart is wel vrij beperkt en de enorme hoeveelheid champignons waren nou niet echt spectaculair, maar de salade was prima en de ossehaas was mals. Niet bijzonder maar wel oké.

De bediening had het duidelijk erg druk maar was wel vriendelijk. Leuk terras en binnen ziet er ook gezellig uit.

6,5
  16. Erik en Susan

Vanavond heerlijk gegeten bij restaurant De Liefde. Klantvriendelijk personeel, smaakvolle gerechten en een heel goed wijnadvies. Wat een enthousiaste mensen. Echt een aanrader!

17. Gisteren wilde ik met een collega hier even snel een broodje eten, m'n collega bestelde een broodje gezond a €7,25 en ik een z.g. does-burger a €8,75, en 2 glazen melk.

Na ongeveer een half uur ben ik gaan informeren waar de bestelling bleef, en mij werd medegedeeld dat deze er zo aankwam, dat was inderdaad het geval. Maar de does-burger was behoorlijk aangebrand, en beslist niet eetbaar, ik heb deze teruggestuurd en zou een nieuwe kunnen krijgen, maar dat duurde mij te lang en bestelde daarom maar een Doesburgse mosterdsoep. Deze was prima. Het broodje gezond was vrij karig voor dat geld en we waren zeker niet te spreken over de kleine (limonade)glaasjes melk a €2.- per glas.

Rekening totaal €17.-. Dit ben ik elders beter gewend, dus was mijn ervaring hier qua prijs en kwaliteit een grote FLOP!

1,6
  18. Henk en Riet Jansen

Bediening gastvrij, heerlijk gegeten.

20. Hele aardige bediening, lekker eten. Een aanrader.

21. Hendriks

Super gezellig en lekker gegeten, de carpaccio was super lekker, de Keulse pot, een specialiteit, was ook super. Ook was het fantastisch met 3 soorten verse groenten, en een salade bar. Niet alleen mijn eten was heel lekker; ook de speciale actie onbeperkt spareribs was goed. De volgende keer nemen we het live cooking buffet; dat moet ook super goed zijn, dat hoorden we van gasten die naast ons zaten.

Alles ging lekker ongedwongen. Tot de volgende keer

22. Op een zondagmiddag geluncht en met niet al te veel klanten was de bediening al in paniek. Heel lang gewacht en met twee kleine kinderen is dit zeer irritant. De mosterdsoep ging nog wel, maar het broodje zalm was ronduit slecht. Het broodje was zeker niet vers en de zalm leek overgoten te zijn met azijn of zoiets. Na klagen was het netjes dat we het broodje zalm niet hoefden te betalen. De kinderen kregen flensjes die ook al niet echt in de smaak vielen en verder hing er een zeer penetrante geur in de zaak.
    Kortom: een teleurstellende ervaring in het mooie Doesburg.

3,4
  23. Anton en Marian

Zaterdag 4 juli, 38 graden 17.00 uur, te warm voor een feestje? Nee het was geweldig! 140 gasten op de gezellig aangeklede binnenplaats, waar het onder de parasols heerlijk loungen was. De grote hutselpannen stonden goed verdeeld en er waren speciale kleine pannen voor de vegetariërs en de gast met het glutenvrij dieet. In verband met de temperatuur stonden het vlees en de andere gerechten binnen. Fijn dat er zo'n aandacht werd geschonken aan de hygiëne. Met een ijsje uit de nostalgische ijskar en een kop koffie besloten we het feest. Nog dagen later hoorden we van de aanwezige gasten dat het zo gezellig was, voldoende te drinken, goed eten, een mooie plek en attent personeel.

24. Koude soep, ook gezegd. Antwoord van de bediening: O. Een vieze tent. Iets voor Rob Geus!!!

25. Fam. Rutten

Lekker gegeten, goed gebakken vlees en prima garnituur. Gezellige brasserie en leuke bediening. Menu van de chef is erg lekker en de kwaliteit/prijs verhouding is goed.

Een echte aanrader om naar toe te gaan!

26. Gerda en Titus Castelein

We hadden een prachtige avond in de sfeervolle, bijzonder gastvrije Liefde. Het eten was heerlijk en de wijnen waren verrukkelijk! We bevelen dit restaurant zeker aan!!

27. Nederlands Doesburg

Ria Lanke

Woensdag 10 juni 2015 wezen eten met vriendinnen. De ober doet zijn best om langs ons heen te kijken, na 10 minuten krijgt mijn aangeschoven vriendin de gelegenheid iets te bestellen. Eén gaat voor de schnitzel en twee gaan voor de biefstuk met kruidenboter. De biefstuk komt met 1 kruidenboter en 1 champignon (koud) en niet besteld. Overigens duurde het nog een tijdje voor de 2e kruidenboter geserveerd werd.
    De salade die geserveerd werd leek op een zakje boerensoepgroeten; rauw en koud. Volgens de ober vers gesneden, dat kon je aan de randjes van de prei anders niet zien. In 1 woord slecht. Het personeel doet erg zijn best om je niet op te merken. Een 2e drankje bestellen was niet mogelijk. Dit was eens en nooit meer.

1,9
  28. Na een lange dag fietsen in deze mooie omgeving 's avonds gegeten in dit restaurant.

En echt het is waar
    Wat een goede sfeer hangt daar.
    Ook het sterretjes menu was perfect
    Al was de tafel niet toegedekt.
    We kozen allebei de salade van vis
    En dat was voorwaar niet mis.
    Alles ruim voldoende in een mooie schaal
    Lekker vers en dus een prima maal.
    Het was voorzien van warm brood en friet
    En dat is iets wat men niet vaak ziet.
    We hebben enorm lekker gegeten
    En zullen jullie niet gauw vergeten!

29. Hartelijke bediening, heerlijke gerechten, met zorg samengesteld. Absolute aanrader!

30. Genoten van de wijnproeverij op het terras. Ook nog heerlijke asperges gegeten. Voor herhaling vatbaar!!