Caldo e Freddo in Doesburg

Al sinds 2004 een begrip in Doesburg!

Gratis parkeren op 3 minuten lopen.
    Betaald parkeren in de directe omgeving.

Welkom bij Caldo e Freddo.

Ons eetcafé ligt op een van de mooiste plekjes in Doesburg. Op ons terras kunt u genieten van het eeuwenoude monumentale pleintje, van de gezellige geveltjes, schattige winkeltjes en het lommerrijke groen dat de historische en grote plataan ons in de zomer biedt.

Overdag zijn wij een lunchroom, met heerlijke broodjes, salades en taarten.

's Avonds een eetcafé, met keuze uit verschillende tapas, voorgerechten en hoofdgerechten zoals angus biefstuk, de caldo burger, black tijger garnalen, saté, mosselen, Indiase curry, pasta's, etc.
Alle hoofdgerechten zijn schappelijk geprijsd: van € 11.50 tot maximaal € 17.95.

Met onze producten proberen wij ons te onderscheiden door kwaliteit en originaliteit. Daarnaast hebben we geprobeerd om een mediterrane uitstraling te creëren

Kijk voor onze openingstijden en meer informatie ook eens op www.caldoefreddo.nl.

Wil je vegetarisch of glutenvrij? Laat dit even weten, dan houden we daar rekening mee.

Wil je een B&B in Doesburg? We kennen een paar leuke adressen en kunnen dit voor je boeken.

• EV-oplaadpunt
  4. Betalen pin Master Card Visa

1195919817 92
1203198441 92
1290541937 96
1297820561 96
1319656435 81
1501622051 80

1. Ongedwongen sfeer. Plaatselijk buurtcafé lijkt het. Eten en wijn van goede kwaliteit.

2. Conny Stiekema

Bij toeval met mijn dochter hier beland…
    hoeveel geluk kun je hebben!
    Heerlijk ontspannen sfeer, gezellige, kundige bediening en blijkbaar een goede kok in de keuken.
    Eendelever op gecarameliseerde appel, met heerlijke zoete Sauvignon Blanc, wat een topgerecht.
    Portugese mosselen, curry met gamba's.… allemaal even lekker en vol smaak.
    Helaas niet aan een dessert toegekomen.
    Gaan dus zeker terug…

3. Marco Steintjes

Het was gelukkig niet heel erg vol wat wij wel fijn vonden. Als voorgerecht hadden we beide de rundercarpacio die erg lekker was. Als hoofdgerecht hadden we samen de Black angus biefstuk met gebakken aardappeltjes en een frisse zoete salade. Ook dit was erg lekker, na het eten tijd voor een nagerecht. Home made tiramisu die erg lekker was. Al met al een heerlijke avond in een gezellig klein restaurantje.

4. Zeer gezellig restaurantje in het gezellige en pitoreske Doesburg met aardig personeel en lekker eten.

5. chris laarakker

Wanneer je minder dan een 10 geeft moet je iets aan te merken hebben maar dat hebben we niet. Goede persoonlijke bediening met heerlijke biertjes en een heel fatsoenlijke witte huiswijn.
    Steak en garnalen voortreffelijk.

6. Een knus tentje waar je heerlijk kan zitten. Het was alleen erg jammer dat de bediening enorme haast had. We hadden de soep nog niet op of onze warme broodjes werden al op de bar gezet. Nadat onze soepkommen werden weg gehaald ontvingen we ons, inmiddels lauwe, tosti's. Deze hadden beter gesmaakt als dit warm werd geserveerd.

7. Jagruti Haas

Gezellige plek, knus eetcafé. Eten was ok, niet meer dan dat.

8. Leuke locatie, leuke sfeer, heerlijk gegeten en niet duur. Gelukkig een tafeltje aan het raam, anders misschien te weinig ruimte.

9. Leuk gezellig klein restaurantje, eerst 3x voorbij gelopen maar toch gevonden. Eten goed, de saus bij de hertenbiefstuk voortreffelijk. Wel kleine tafeltjes waar 2 borden en 2glazen op kunnen en staan erg dicht bij elkaar.

10. Dorien Kiezenberg

Gezellig eetcafé.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

11. Heerlijk gegeten (vooral de antipasti is aanbevelenswaardig, als ook de zeebaars met gestoomde groente, rijst en currysaus). Gezellige sfeer en fijn avondje uit gehad.

12. Heerlijk gegeten bij Caldo e Freddo. Zeebaars met groenten en een heerlijke curry. Geweldige huisgemaakte tiramisu. Topwijn. Gezellig, klein knus eetcafé. Bediening relaxed en gezellig. Aanrader...

13. Joyce&Peter

Prima, ontspannen sfeer en lekker hapje eten.
    Komen zeker vaker als we om de hoek wonen!

14. Hans-Otto Echtermeijer

Laatst (weer) een hapje gegeten en zoals altijd was het eten heerlijk en de sfeer meer dan gezellig :-)

15. J van den Akker

Leuk en gezellig eetcafé met heerlijk eten. Gemoedelijke bediening.
    Al met al een prima ervaring en een aan te raden eetcafé in het leuke centrum van Doesburg

16. Gebruik gemaakt van een borrelbon en aansluitend gegeten. Gezellig eetcafe met kleine tafeltjes maar ruimte genoeg. Eten is lekker. Niet alles was voorradig. maar nog genoeg keuzes. Bediening was vriendelijk.

17. Helemaal top. We hebben er weer een leuk ‘uit eten’ adresje bij.

18. We hebben heerlijk gegeten en gezeten bij Caldo e freddo.
    Een leuk, klein en knus restaurant.
    Eten en drinken was heel lekker.

19. We hadden vorig jaar de bon gekregen, en moest voor 17 oktober gebruikt zijn. In eerste instansie wilde we gaan fietsen en dan lunchen onderweg in Giesbeek, maar het restaurant deed niet meer mee.

We hebben heerlijk gegeten buiten op het terras, het was heel rustig.

20. Fijne bediening en gezellig een praatje gemaakt. Heerlijk eten.

21. Genoten van een pasta funghi en een Indiaase Curry, beide smaakvol en porties ruim voldoende. Vriendelijke gastheer. Het was een heerlijke nazomerdag dus we konden nog lekker buiten zitten. Mooie locatie!

22. De recensies lezende vragen wij ons af : wat is er tijdens ons bezoek mis gegaan!
    De ontvangst door de gastheer was ondanks onze reservering vooraf erg koel en ongeïnteresseerd. We zaten op de tocht. Het eten was redelijk. Totaal geen aandacht van de gastheer. Alles bij elkaar voor ons een teleurstellende ervaring!
    Wat was er aan de hand?

23. Fijne sfeer met goede kwaliteit eten en Prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.

24. We hadden een bon voor een kopje soep en een broodje naar keuze. Helaas was er alleen nog tomatensoep. Deze kwam volgens mij uit een pakje, zakje of blik. Zoet en weinig smaak. We hadden een beperkte keuze uit de broodjes. Ze smaakten op zich prima. De bediening was niet erg vriendelijk, chagrijnig. Wc's waren vies en rommelig.

25. D. Blankenstein

Vanwege de informele sfeer hadden wij voor onze buitenlandse gasten een tafeltje gereserveerd bij Caldo e Freddo. Op de afgesproken tijd aangekomen bleek er echter geen tafeltje vrij en werden wij verzocht te wachten en maar even plaats te nemen op de bankje bij het stadhuis. Dat even duurde toch wat langer en onze eerste gang werd geserveerd op straat. Na wat doorvragen naar onze tafel kwam na meer dan een uur klein tafeltje vrij. Van het hoofdgerecht viel de gans niet in de smaak. Oordeel te droog. De bestelde fles wijn had schijnbaar in de zon gelegen, was lauw. Kortom Caldo e Freddo was niet wat wij er van verwacht hadden.

26. Leuk tentje met lekkere broodjes en goede soep. Eenvoudig, huisgemaakt en vol van smaak. Aanrader.

27. Margriet van Ling

Teleurstelling. Veel verwacht, weinig gekregen. Had gereserveerd voor een lunch en aangegeven dat er een 2 jarige en een baby mee kwamen. De serveerster leek hier niet van op de hoogte te zijn. Moesten toch een heel uur wachten op het eerste gerecht en het kindje van 2 kreeg pas iets nadat wij erom vroegen.
    De carpaccio en de salades waren niet wat je er van verwachten mag, te mager voor die prijs.
    Had een diner cadeaubon van 100 euro. Vraag mij af of ik die niet beter ergens anders had kunnen besteden.
    In het restaurant was het erg rommelig, kratten bier en een openstaand luik, gevaarlijke situatie!
    Enige goedmaker was de wijn en de serveerster die het eigenlijk veel te druk had met het serveren op het terras, dat ging voortdurend voor.

28. Anke en Eric

Genoten van een heerlijke lunch op het terras. Personeel was vriendelijk en vlot. Het was prachtig weer dus het terras was steeds vol. Geen enkel probleem voor het personeel. Zeker een aanrader!

29. Heerlijk eten met hele prettige bediening. We hebben genoten.

30. Vorige week een lunch gedaan, leuk gezellig terras. Thee besteld kreeg glas water met schoteltje geen suiker geen koekje geen lepeltje!! Gevraagd na thee en koekje nou koekjes waren op. Brood met kroketten nou brood 2 dunne sneetjes bruin brood en kroketten zonder vlees en klein.
    Dus al met al geen tweede keer voor mij.

31. g. en t. van aalst

Uitstekende mosterd soep met een prima hoofdmenu, biefstuk met champignons.

32. Roy Noordhuizen

Goed eten, vond de indeling van het café wat onhandig. Zat praktisch bij een ander aan tafel. De curry was uitstekend en het bier was erg lekker.

33. Zaterdag avond lekker gegeten alles smaalvol ,biefstuk en alles super

34. Heerlijk gegeten aan de vooravond van het festival Doesburg binnenste buiten. Jammer dat een aantal gerechten niet beschikbaar waren, we hadden 3x pech. Maar dat werd uitstekend gecompenseerd.
    Een aanrader om te gaan.

35. Hans en Hanneke

Lekker eten, alleen de buurtafel stond 15 cm van de onze. Gelukkig kenden we elkaar:)

36. HAMMINK

Leuke ervaring. Lekker gegeten. Ongedwongen sfeer. Prima avond.

37. Jos van Elswijk

Gezellig op het terras in de zon gegeten.
    Heel gezellig personeel.

38. Marloes Zielhorst

Heerlijk gegeten!

39. Greet Eppink

Gemoedelijk personeel en een informele sfeer
    Het eten was op tijd en heerlijk gegeten
    Locatie doet in Franse sferen aan

40. Het duurde lang voordat het voorgerecht mosterdsoep werd gebracht. Het eten was heel goed !!

41. Eettafel is wel aan opknapbeurt toe het ziet er niet netjes uit

42. Els Mathijssen

Lekker gegeten en prettig informele bediening.

43. Waren zelf al overtuigd, nu familie meegenomen en die hebben dezelfde mening, Bourgondisch optima forma

44. Birgitta Dolfing

Heerlijk gegeten. Gezellig terras. Je moet wel een beetje geduld hebben met de bediening.

45. Pien 10 punten

Heerlijk gegeten! Fijn terras, het leek alsof we op vakantie waren. We missen Ruud wel een beetje.

46. Mosterman

Eten was heerlijk en sfeer goed. Duurde alleen wel erg lang voordat het eten er was.

47. Maarten

Eten was perfect. Geen grote kaart. Maar alles was perfect wat er op stond. Ongedwongen sfeer en prima bediening . Aanrader dus en een juiste prijs kwaliteitsverhouding top!!

48. Heerlijk gegeten op het zeer gezellige terras. Een aanrader

49. Hanneke

Geen idee waar al die tienen in de andere recensies vandaag komen. Vandaag beneden de maat, 20 minuten gewacht op het eerste contact met de serveerster. Ook hoofdgerecht benden de maat. Jammer, gemiste kans. Ook geen sorry of zo dat het lang duurde.

50. Uitstekend en heel gezellig gegeten. Goed verzorgd en attent en leuke bediening. Prijs prestatie is echt top. Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten. En vraag om wijn advies. Dan drink je er ook nog een top wijn bij.

51. bj knapen

52. J. Maasen

Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit. Alles vers.

53. Machteld Licht

Met 8 personen gegeten bij een vertrouwd adres: midden in sfeervol Doesburg aan een pleintje. Mediterrane sfeer en heerlijk eten voor een prima prijs. De gastheer en gastvrouw zorgen voor een ontspannen en ongedwongen sfeer. Een lach en een glas en een goed bord eten.
    Top adresje.

54. Slechte bediening. Bijna 2 uur gewacht op hoofdgerecht. Zeer kleine tafels die ook nog eens erg dicht naast elkaar staan. Mijn varkensvlees was rauw. Werd opgelost maar niemand is daarna wezen vragen of het nu wel goed was. Overal zaten mensen te wachten omdat er geen tafels vrij waren, terwijl ze wel gereserveerd hadden. Erg rommelig.

55. Zaterdag wezen eten daar...
    Eigenaar richte zijn aandacht vooral op de vaste bekende klanten.
    De carpaccio was om te huilen.
    Prijs/kwaliteit verhouding is wel goed, het kost niks en het is ook niks.

56. Vanavond heerlijk gegeten bij Caldo e Freddo in Doesburg. Het restaurant is onlangs verbouwd en heeft hierdoor een open maar toch huiskamersfeer. De prijs/kwaliteit van de gerechten is erg goed en ze smaken ook uitmuntend! Een echte aanrader voor een gezellig hapje in Doesburg.

57. Erg lekker getegeten en een goed sfeer! Zeker een aanrader 👌🏼

58. Gisteravond gegeten. Aangenaam verrast! Wat heb ik hier heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Een echte aanrader! Kom hier zeker terug.

59. Annemieke Fabry

Gisteren gegeten in de pas verbouwde Caldo. Super gegeten en super gezellig!! Hier komen wij vaker terug... een echte aanrader voor een gezellige avond met heerlijk eten.

60. Erg slecht, via de site gereserveerd en via de telefoon bevestigd. Uiteindelijk staan we voor een dichte deur wordt er eerst gezegd dat alles is afgezegd, ik heb niks ontvangen behalve een bevestiging, toen werden we nog zo goed als het kon geholpen om te kijken of we ergens anders terecht konden. Niet gelukt en zelf naar Duitsland gereden om daar te eten. Een week later zijn we alsnog hier gaan eten, maar hebben er enorm veel spijt van, geen sfeer, incompetent personeel, ruim een half uur op een bordje soep en ruim een uur op een koud hoofdgerecht moeten wachten, ik lust echt geen sla met rauwe tomaat en komkommer, en was ook blij dat er ratatouille bij het gerecht zat, niet dus, bleek verouderde kaart, werd niks mee gedaan. Dit was eens maar nooit weer.

61. Van den Berg

Sfeer ongezellig. Eten liet bijzonder lang op zich wachten. Gasten begonnen hierover te klagen. 2 tafels, totaal 8 personen vetrokken na het voorgerecht omdat het hoofdgerecht opnieuw tijden op zich liet wachten. Geen bestek en geen servet. Bediening ging erg laconiek met de situatie om. Eten goed, maar geen dessert en koffie genomen i.v.m. wachttijden. Na 2.30 uur was het wel genoeg.

62. Gezellige sfeer, bediening is zeer vakkundig. Het eten is top. Zeker een eetgelegenheid die we vaker gaan bezoeken!

63. Harrie van den boom

De ruimte is wat beperkt maar het eten
    Was voortreffelijk en dat maakt alles goed. We gaan er zeker vaker naar toe. Gr harrie

64. De service was geweldig, toen ik -voor mij heen- uitsprak dat ik wel behoefte had aan een vingerkommetje om mijn handen na het pellen van de garnalen af te spoelen, stond het er al binnen een minuut. De porties waren alleen erg ruim, en voor onze jongste dochter die al geen grote eter is, was het erg ontmoedigend om een bord leeg te moeten eten waarvan de inhoud maar niet leek te slinken.
    Smaakvolle, zilte witte wijn! Wij hadden één heerlijk grand dessert met z'n vieren. Na de hoofdgerechten meer dan genoeg.

65. Vriendelijke bediening, ontspannen sfeer, wat kleine tafeltjes voor 2 personen. Alle gerechten van goede kwaliteit en een goede prijs kwaliteit-verhouding.

66. Wat een ontdekking!
    Alle ingrediënten voor een fijne avond bij elkaar: heerlijk eten, uitstekende wijn, lieve mensen in de bediening en een blije sfeer!
    Wij komen terug.

67. Gezellig leuk klein tentje. Een aanrader.

68. Wij hebben gisterenavond heerlijk gegeten bij Caldo e Freddo. De bediening was heel vriendelijk. Leuke sfeer. Komen we zeker terug.

69. Aankleding en bediening zeer matig, eten lekker.

70. Kleine bistro met wat teveel (erg kleine) tafeltjes voor deze ruimte. Wij misten bij de carpaccio wat stokbrood en kruidenboter. Hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Smaakte overigens allemaal wel goed. Komen vast nog eens terug, denk dat het in de zomer op het terras ook goed vertoeven is.

71. J. Kleingeld

Totaal wat anders dan we hadden verwacht. Klein, knus en veel vaste bezoekers. Erg leuke ervaring.
    Aardige eigenaar, een praatje met iedereen en scheutig met het laten proeven van lekkere drankjes.
    Dan ook leuke wijntip gekregen.

72. Kleinschalig gezellig restaurant in het mooie centrum van Doesburg. Weer heerlijk gegeten, dit keer de black angus biefstuk. Goed stukje vlees, geen zeen, mooi, iets rosé gebakken en mooi op smaak.

Hier kan je prima terecht voor een lekker etentje tegen een redelijke prijs!

73. Kennismaking via de AH actie viel tegen. De smaak van het eten was prima maar ik en mijn vriendin kregen ieder een half angus biefstukje (echt een super klein stukje). Toen we aangaven dat we dit erg weinig vonden werd er aangegeven dat ze dachten dat dames niet veel vlees zouden eten en kregen we er nog een (klein) biefstukje bij om samen te delen. We voelen ons toch een beetje bekocht.

74. De tonijn op de vitello tonnato was te droog. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht. De tafeltjes staan erg dichtbij elkaar, geen gevoel van privacy. De prijzen zijn wel heel redelijk. Niet voor herhaling vatbaar.

75. A.Klarenbeek

In 1e instantie gezellige accommodatie, maar al snel kom je erachter dat het wel érg vol staat. Om onze gereserveerde tafel vrij te krijgen op de 1e verdieping moesten andere gasten eerst verplaatst worden. Planningsfoutje? De heel vriendelijke dames van de bediening waren zó druk dat ze zich meerde keren vergisten bij ander tafels. Een bordje 'toilet' op de deur ontbreekt en het herentoilet was vies. M'n schoonzoon kon z'n benen niet kwijt. We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Maar omdat je echt hutje-mutje op elkaar gepakt zit, doet dat wat af aan de ambiance. Mijn advies: een paar tafels minder en meer serveersters.

76. Selma en Martin

Wij hebben heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer en leuke bediening!!

77. janny/bert

Lekker eten, goede wijn. Advies voor sherry bij kaasplankje was top.

78. Martine Hendriks

Heerlijk gegeten, fantastische wijn, fijne sfeer, super bediening!

79. Leo 1659 punten

Caldo e Freddo: een klein eetcafé aan een gezellig pleintje in het knusse stadje Doesburg. Klein: gasten die te vroeg arriveren, moeten in deze wintermaanden binnen wachten tot er een tafel vrij komt en daardoor kan het knap vol worden op de vloer, zodat het bedienend personeel amper ruimte heeft om haar werk te doen. Ze doen dat overigens met veel enthousiasme en bevlogenheid, hartelijk maar niet opdringerig.
    We hebben heerlijk gegeten! De voorgerechten waren in orde: duo van zalm en aan de overkant de mosterdsoep. Het stond vlot op tafel. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten, maar het was het wachten waard: de chateaubriand was heerlijk. Super lekkere oerfrieten erbij, uitstekende bearnaisesaus en een goed stuk vlees. Koffie en cappuccino smaakten ook voortreffelijk: de dessertkaart hebben we laten voorbijgaan, we waren na het hoofdgerecht verzadigd.
    Dankzij de AH-restaurantactie waren we voor een vriendelijk prijsje klaar. Een aangenaam verblijf in Doesburg!

80. Wij hebben een erg gezellige lunch gehad met heerlijke broodjes. En gaan er zeker nog eens naar toe om meer van de kaart te proeven.

81. Heerlijk gegeten in een gezellig klein restaurant, met zorg gemaakt menu, Chateaubriand voor 2 personen was een prima keus!

82. Helaas waren diverse gerechten "op", waardoor we opnieuw een keuze moesten maken, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de kwaliteit. Wat hebben we heerlijk gegeten. Elk gerecht was om te smullen :)

83. H.Schuiling

Wij kwamen gebak eten en koffie drinken met de gift for you kaart en belden vlak van tevoren of dit mogelijk was. Toen wij er waren om 15.30 uur (half uur later) bleek het gebak al op te zijn. Het alternatief was bitterballen eten of chocoladegebak. We zijn uiteindelijk alleen cappuccino gaan drinken en daarna nog een borrel met bitterballen. Gedurende deze tijd werden er complete werkoverleggen voor onze neus gehouden en de roosters werden o.a. uitgebreid doorgenomen. De nieuwe medewerkster (aflos) was zich uitgebreid aan het opmaken en haar staart in een elastiekje aan het doen achter de bar en zette haar tas op de tap. Dit leek de gewoonste zaak van de wereld want niemand zei er iets van. Daarna ging deze medewerkster aan de slag en de stokbroden werden dan ook zonder schone handen verplaatst. We zijn dan ook vol verbazing vertrokken!

84. Gezellige ambiance in een prachtige stad met heerlijk eten en een snelle service

85. Jeroen Schlief

Heerlijk gegeten, lekker buiten op een klein en druk, maar bovenal gezellig, verwarmd terras. Zeker een aanrader als je van niet te moeilijke gerechten houdt en van een heerlijke wijn.

86. zwoele zomermaandag avond goed bezet terras aan een rustiek pleintje.
    menukaart klassiekers afgewisseld met curry,s veel vegetarische gerechten.goed sfeertje, bediening onervaren!gaan voor de vlees klassiekers. Carpaccio van Agnus Beef met truffelmayonaise roquette sla en verse truffel de fles steenwijn was helaas uitverkocht. De carpaccio maakt veel goed sterren niveau waardig ( voor de prijs van een portie bitterballen) De Chateaubriand met oerfriet en salade zag er feestelijk uit helaas was de bestelde fles Priorat uitverkocht.een fles Chianti werd als alternatief geadviseerd, geen probleem met een iets belegen Italiaan. vlees mooi
    saignant gebraden oer friet: staat voor krokant gebakken medium friet. is over nagedacht hulde, subtiele salade met uiteraard Doesburgse mosterd dressing.Het dessert Tiramisu kon de temperatuur niet aan en was ingestort de nep slagroom kon het niet verhullen. Limoncello en een prima Moretti espresso was een plezierige afsluiting van een mooie avond. Gezien de zeer bescheiden nota voor herhaling vatbaar als de wijnkelder is aangevuld!

87. Erg lekker gegeten! Erg vriendelijk personeel en snel geholpen ondanks dat het hele terras vol zat!
    Perfecte locatie midden in Doesburg!

88. Half uurtje moeten wachten op 4 soeppies (mosterdsoep van Unox?) terwijl het niet druk was. Na de soep ruim een uur moeten wachten op ons eten. Kip tiki masala met weinig kip, biefstuk zonder te vragen hoe te serveren (rw./med./weld.) en alleen een ieniemienie schaaltje salade p/p. als groente.

Smaak van alles was niet slecht, maar zeker niet restaurantwaardig. Wij gaan hier niet nog eens eten.

89. Anita Kuiters

We hebben heerlijk gegeten. Restaurant met bijzonder gezellige mensen. Er wordt zomaar een tafeltje bij gezet, zodat we buiten konden zitten.
    Bijzondere ervaring... komen vast nog terug😃

90. Erg onvriendelijk personeel. We hebben 1,5 uur op ons eten moeten wachten. Er werd ons niet gevraagd hoe het heeft gesmaakt, maar borden werden na het eten zonder iets te zeggen weggehaald. Ook geen excuses dat we 1,5 uur hebben gewacht, de enige reactie was 'we zijn jullie bon vergeten door te zetten naar de keuken'. Op het terras zit je boven op elkaar. Eten is overigens wel goed.

91. jan en magda de graaff

Lekker ontspannen sfeertje in een 'nostalgische ambiance'!
    Keurige bediening en lekker gegeten.

92. lokale fijnproever

Meerdere malen gegeten. Aanraders zijn de indiase curry's met garnalen of kip naar keuze. Ook veelvuldig geroemd zijn de biefstuk, kip-sate van kippen-dij en de Caldo-burger. Verwacht echter niet teveel van de bij-gerechten (friet en groenten/sla) hierbij doel ik op de kwantiteit. Beetje jammer want Zonder voor- en nagerecht buik niet voldoende gevuld. Verder top.

93. Super gezellige avond gehad. Super vriendelijke bediening! Lekker buiten gegeten! Gezellige sfeer, eten helemaal top, prijzen niet hoog! Beste restaurant van Doesburg!

94. Knus en kleinschalig mediterraan aandoend restaurant, op één van de mooiste plekjes van Doesburg, waar je binnen en buiten kunt eten. Je zit dicht op elkaar, maar met de schitterende open andere clientèle is dat eerder een pré dan een con, en leidt dat tot soms hilarische conversaties en opmerkingen die van de ene tafel naar de ander vliegen. Kortom: een sfeer zoals die in zo een restaurant zijn moet, waarbij de bediening door de twee eigenaren (?) ook nog eens eerder aan een gratis voorstelling doet denken, en een surplus daarbij vormt. Eten en drank waren prima. Een aanrader, zeker voor wie zich niet met zijn gezelschap wil opsluiten aan een stiltetafeltje.

95. Ik heb genoten van mijn maaltijd, het voldeed aan alle verwachtingen. Ik raad dit restaurant zeer zeker aan als je van lekker eten houd.

96. Nellie Dijk

Heerlijk gegeten. We waren een dagje en nachtje in Doesburg en hadden gelezen over dit restaurantje. Klein maar fijn

97. Bert Deege

Dachten dat het een Italiaan was, stond een minimaal aantal Italiaanse gerechten op de kaart.
    Wel heerlijk gegeten van de Frans?/Italiaanse kaart.

98. Leuke plek met mooi uitzicht. Gezellig terras! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen nog eens terug.

99. Erik Akse

Prima en knus restaurant waar wij graag een keer terugkomen.

100. Leuke locatie en top kwaliteit eten.

Volgende pagina