Caldo e Freddo in Doesburg

Al sinds 2004 een begrip in Doesburg!

Gratis parkeren op 3 minuten lopen.
    Betaald parkeren in de directe omgeving.

Bezorgrestaurants in de buurt van Caldo e Freddo

Uitzonderingen

Open

• 1e Kerstdag – 25 dec
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Oudejaarsdag – 31 dec

Gesloten

• Nieuwjaarsdag – 1 jan

Welkom bij Caldo e Freddo.

Ons eetcafé ligt op een van de mooiste plekjes in Doesburg. Op ons terras kunt u genieten van het eeuwenoude monumentale pleintje, van de gezellige geveltjes, schattige winkeltjes en het lommerrijke groen dat de historische en grote plataan ons in de zomer biedt.

Overdag zijn wij een lunchroom, met heerlijke broodjes, salades en taarten.

's Avonds een eetcafé, met keuze uit verschillende tapas, voorgerechten en hoofdgerechten zoals angus biefstuk, de caldo burger, black tijger garnalen, saté, mosselen, Indiase curry, pasta's, etc.
Alle hoofdgerechten zijn schappelijk geprijsd: van € 11.50 tot maximaal € 17.95.

Met onze producten proberen wij ons te onderscheiden door kwaliteit en originaliteit. Daarnaast hebben we geprobeerd om een mediterrane uitstraling te creëren

Kijk voor onze openingstijden en meer informatie ook eens op www.caldoefreddo.nl.

Wil je vegetarisch of glutenvrij? Laat dit even weten, dan houden we daar rekening mee.

Wil je een B&B in Doesburg? We kennen een paar leuke adressen en kunnen dit voor je boeken.

• EV-oplaadpunt

1267200056 97
1382051642 81
1425120987 73
1468190332 85

1. Heerlijk gegeten bij Caldo e Freddo. Zeebaars met groenten en een heerlijke curry. Geweldige huisgemaakte tiramisu. Topwijn. Gezellig, klein knus eetcafé. Bediening relaxed en gezellig. Aanrader...

2. Joyce&Peter

Prima, ontspannen sfeer en lekker hapje eten.
    Komen zeker vaker als we om de hoek wonen!

3. Hans-Otto Echtermeijer

Laatst (weer) een hapje gegeten en zoals altijd was het eten heerlijk en de sfeer meer dan gezellig :-)

4. J van den Akker

Leuk en gezellig eetcafé met heerlijk eten. Gemoedelijke bediening.
    Al met al een prima ervaring en een aan te raden eetcafé in het leuke centrum van Doesburg

5. Gebruik gemaakt van een borrelbon en aansluitend gegeten. Gezellig eetcafe met kleine tafeltjes maar ruimte genoeg. Eten is lekker. Niet alles was voorradig. maar nog genoeg keuzes. Bediening was vriendelijk.

6. Helemaal top. We hebben er weer een leuk ‘uit eten’ adresje bij.

7. We hebben heerlijk gegeten en gezeten bij Caldo e freddo.
    Een leuk, klein en knus restaurant.
    Eten en drinken was heel lekker.

8. We hadden vorig jaar de bon gekregen, en moest voor 17 oktober gebruikt zijn. In eerste instansie wilde we gaan fietsen en dan lunchen onderweg in Giesbeek, maar het restaurant deed niet meer mee.

We hebben heerlijk gegeten buiten op het terras, het was heel rustig.

9. Fijne bediening en gezellig een praatje gemaakt. Heerlijk eten.

10. Genoten van een pasta funghi en een Indiaase Curry, beide smaakvol en porties ruim voldoende. Vriendelijke gastheer. Het was een heerlijke nazomerdag dus we konden nog lekker buiten zitten. Mooie locatie!

11. De recensies lezende vragen wij ons af : wat is er tijdens ons bezoek mis gegaan!
    De ontvangst door de gastheer was ondanks onze reservering vooraf erg koel en ongeïnteresseerd. We zaten op de tocht. Het eten was redelijk. Totaal geen aandacht van de gastheer. Alles bij elkaar voor ons een teleurstellende ervaring!
    Wat was er aan de hand?

12. Fijne sfeer met goede kwaliteit eten en Prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.

13. We hadden een bon voor een kopje soep en een broodje naar keuze. Helaas was er alleen nog tomatensoep. Deze kwam volgens mij uit een pakje, zakje of blik. Zoet en weinig smaak. We hadden een beperkte keuze uit de broodjes. Ze smaakten op zich prima. De bediening was niet erg vriendelijk, chagrijnig. Wc's waren vies en rommelig.

14. D. Blankenstein

Vanwege de informele sfeer hadden wij voor onze buitenlandse gasten een tafeltje gereserveerd bij Caldo e Freddo. Op de afgesproken tijd aangekomen bleek er echter geen tafeltje vrij en werden wij verzocht te wachten en maar even plaats te nemen op de bankje bij het stadhuis. Dat even duurde toch wat langer en onze eerste gang werd geserveerd op straat. Na wat doorvragen naar onze tafel kwam na meer dan een uur klein tafeltje vrij. Van het hoofdgerecht viel de gans niet in de smaak. Oordeel te droog. De bestelde fles wijn had schijnbaar in de zon gelegen, was lauw. Kortom Caldo e Freddo was niet wat wij er van verwacht hadden.

15. Leuk tentje met lekkere broodjes en goede soep. Eenvoudig, huisgemaakt en vol van smaak. Aanrader.

16. Margriet van Ling

Teleurstelling. Veel verwacht, weinig gekregen. Had gereserveerd voor een lunch en aangegeven dat er een 2 jarige en een baby mee kwamen. De serveerster leek hier niet van op de hoogte te zijn. Moesten toch een heel uur wachten op het eerste gerecht en het kindje van 2 kreeg pas iets nadat wij erom vroegen.
    De carpaccio en de salades waren niet wat je er van verwachten mag, te mager voor die prijs.
    Had een diner cadeaubon van 100 euro. Vraag mij af of ik die niet beter ergens anders had kunnen besteden.
    In het restaurant was het erg rommelig, kratten bier en een openstaand luik, gevaarlijke situatie!
    Enige goedmaker was de wijn en de serveerster die het eigenlijk veel te druk had met het serveren op het terras, dat ging voortdurend voor.

17. Anke en Eric

Genoten van een heerlijke lunch op het terras. Personeel was vriendelijk en vlot. Het was prachtig weer dus het terras was steeds vol. Geen enkel probleem voor het personeel. Zeker een aanrader!

18. Heerlijk eten met hele prettige bediening. We hebben genoten.

19. Vorige week een lunch gedaan, leuk gezellig terras. Thee besteld kreeg glas water met schoteltje geen suiker geen koekje geen lepeltje!! Gevraagd na thee en koekje nou koekjes waren op. Brood met kroketten nou brood 2 dunne sneetjes bruin brood en kroketten zonder vlees en klein.
    Dus al met al geen tweede keer voor mij.

20. g. en t. van aalst

Uitstekende mosterd soep met een prima hoofdmenu, biefstuk met champignons.

21. Roy Noordhuizen

Goed eten, vond de indeling van het café wat onhandig. Zat praktisch bij een ander aan tafel. De curry was uitstekend en het bier was erg lekker.

22. Zaterdag avond lekker gegeten alles smaalvol ,biefstuk en alles super

23. Heerlijk gegeten aan de vooravond van het festival Doesburg binnenste buiten. Jammer dat een aantal gerechten niet beschikbaar waren, we hadden 3x pech. Maar dat werd uitstekend gecompenseerd.
    Een aanrader om te gaan.

24. Hans en Hanneke

Lekker eten, alleen de buurtafel stond 15 cm van de onze. Gelukkig kenden we elkaar:)

25. HAMMINK

Leuke ervaring. Lekker gegeten. Ongedwongen sfeer. Prima avond.

26. Jos van Elswijk

Gezellig op het terras in de zon gegeten.
    Heel gezellig personeel.

27. Marloes Zielhorst

Heerlijk gegeten!

28. Greet Eppink

Gemoedelijk personeel en een informele sfeer
    Het eten was op tijd en heerlijk gegeten
    Locatie doet in Franse sferen aan

29. Het duurde lang voordat het voorgerecht mosterdsoep werd gebracht. Het eten was heel goed !!

30. Eettafel is wel aan opknapbeurt toe het ziet er niet netjes uit

31. Els Mathijssen

Lekker gegeten en prettig informele bediening.

32. Waren zelf al overtuigd, nu familie meegenomen en die hebben dezelfde mening, Bourgondisch optima forma

33. Birgitta Dolfing

Heerlijk gegeten. Gezellig terras. Je moet wel een beetje geduld hebben met de bediening.

34. Pien 10 punten

Heerlijk gegeten! Fijn terras, het leek alsof we op vakantie waren. We missen Ruud wel een beetje.

35. Mosterman

Eten was heerlijk en sfeer goed. Duurde alleen wel erg lang voordat het eten er was.

36. Maarten

Eten was perfect. Geen grote kaart. Maar alles was perfect wat er op stond. Ongedwongen sfeer en prima bediening . Aanrader dus en een juiste prijs kwaliteitsverhouding top!!

37. Heerlijk gegeten op het zeer gezellige terras. Een aanrader

38. Hanneke

Geen idee waar al die tienen in de andere recensies vandaag komen. Vandaag beneden de maat, 20 minuten gewacht op het eerste contact met de serveerster. Ook hoofdgerecht benden de maat. Jammer, gemiste kans. Ook geen sorry of zo dat het lang duurde.

39. Uitstekend en heel gezellig gegeten. Goed verzorgd en attent en leuke bediening. Prijs prestatie is echt top. Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten. En vraag om wijn advies. Dan drink je er ook nog een top wijn bij.

40. Als oude Bosschenaar weer dat Bourgondische gevoel gehad. Perfecte keuken en super gastvrijheid. Persoonlijk ook genoten van de speciale Rogge jenever!
    Erna genoot weer van de chateaubriand met hemelse remoulade!

41. bj knapen

42. J. Maasen

Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit. Alles vers.

43. Machteld Licht

Met 8 personen gegeten bij een vertrouwd adres: midden in sfeervol Doesburg aan een pleintje. Mediterrane sfeer en heerlijk eten voor een prima prijs. De gastheer en gastvrouw zorgen voor een ontspannen en ongedwongen sfeer. Een lach en een glas en een goed bord eten.
    Top adresje.

44. Slechte bediening. Bijna 2 uur gewacht op hoofdgerecht. Zeer kleine tafels die ook nog eens erg dicht naast elkaar staan. Mijn varkensvlees was rauw. Werd opgelost maar niemand is daarna wezen vragen of het nu wel goed was. Overal zaten mensen te wachten omdat er geen tafels vrij waren, terwijl ze wel gereserveerd hadden. Erg rommelig.

45. Zaterdag wezen eten daar...
    Eigenaar richte zijn aandacht vooral op de vaste bekende klanten.
    De carpaccio was om te huilen.
    Prijs/kwaliteit verhouding is wel goed, het kost niks en het is ook niks.

46. Vanavond heerlijk gegeten bij Caldo e Freddo in Doesburg. Het restaurant is onlangs verbouwd en heeft hierdoor een open maar toch huiskamersfeer. De prijs/kwaliteit van de gerechten is erg goed en ze smaken ook uitmuntend! Een echte aanrader voor een gezellig hapje in Doesburg.

47. Erg lekker getegeten en een goed sfeer! Zeker een aanrader 👌🏼

48. Gisteravond gegeten. Aangenaam verrast! Wat heb ik hier heerlijk gegeten. Gezellige sfeer. Een echte aanrader! Kom hier zeker terug.

49. Annemieke Fabry

Gisteren gegeten in de pas verbouwde Caldo. Super gegeten en super gezellig!! Hier komen wij vaker terug... een echte aanrader voor een gezellige avond met heerlijk eten.

50. Erg slecht, via de site gereserveerd en via de telefoon bevestigd. Uiteindelijk staan we voor een dichte deur wordt er eerst gezegd dat alles is afgezegd, ik heb niks ontvangen behalve een bevestiging, toen werden we nog zo goed als het kon geholpen om te kijken of we ergens anders terecht konden. Niet gelukt en zelf naar Duitsland gereden om daar te eten. Een week later zijn we alsnog hier gaan eten, maar hebben er enorm veel spijt van, geen sfeer, incompetent personeel, ruim een half uur op een bordje soep en ruim een uur op een koud hoofdgerecht moeten wachten, ik lust echt geen sla met rauwe tomaat en komkommer, en was ook blij dat er ratatouille bij het gerecht zat, niet dus, bleek verouderde kaart, werd niks mee gedaan. Dit was eens maar nooit weer.

51. Van den Berg

Sfeer ongezellig. Eten liet bijzonder lang op zich wachten. Gasten begonnen hierover te klagen. 2 tafels, totaal 8 personen vetrokken na het voorgerecht omdat het hoofdgerecht opnieuw tijden op zich liet wachten. Geen bestek en geen servet. Bediening ging erg laconiek met de situatie om. Eten goed, maar geen dessert en koffie genomen i.v.m. wachttijden. Na 2.30 uur was het wel genoeg.

52. Gezellige sfeer, bediening is zeer vakkundig. Het eten is top. Zeker een eetgelegenheid die we vaker gaan bezoeken!

53. Harrie van den boom

De ruimte is wat beperkt maar het eten
    Was voortreffelijk en dat maakt alles goed. We gaan er zeker vaker naar toe. Gr harrie

54. De service was geweldig, toen ik -voor mij heen- uitsprak dat ik wel behoefte had aan een vingerkommetje om mijn handen na het pellen van de garnalen af te spoelen, stond het er al binnen een minuut. De porties waren alleen erg ruim, en voor onze jongste dochter die al geen grote eter is, was het erg ontmoedigend om een bord leeg te moeten eten waarvan de inhoud maar niet leek te slinken.
    Smaakvolle, zilte witte wijn! Wij hadden één heerlijk grand dessert met z'n vieren. Na de hoofdgerechten meer dan genoeg.

55. Vriendelijke bediening, ontspannen sfeer, wat kleine tafeltjes voor 2 personen. Alle gerechten van goede kwaliteit en een goede prijs kwaliteit-verhouding.

56. Wat een ontdekking!
    Alle ingrediënten voor een fijne avond bij elkaar: heerlijk eten, uitstekende wijn, lieve mensen in de bediening en een blije sfeer!
    Wij komen terug.

57. Gezellig leuk klein tentje. Een aanrader.

58. Met een klein gezelschap boven zitten is echt heel knus. Ideaal!

59. Wij hebben gisterenavond heerlijk gegeten bij Caldo e Freddo. De bediening was heel vriendelijk. Leuke sfeer. Komen we zeker terug.

60. Aankleding en bediening zeer matig, eten lekker.

61. Kleine bistro met wat teveel (erg kleine) tafeltjes voor deze ruimte. Wij misten bij de carpaccio wat stokbrood en kruidenboter. Hoofdgerecht liet erg lang op zich wachten. Smaakte overigens allemaal wel goed. Komen vast nog eens terug, denk dat het in de zomer op het terras ook goed vertoeven is.

62. J. Kleingeld

Totaal wat anders dan we hadden verwacht. Klein, knus en veel vaste bezoekers. Erg leuke ervaring.
    Aardige eigenaar, een praatje met iedereen en scheutig met het laten proeven van lekkere drankjes.
    Dan ook leuke wijntip gekregen.

63. Kleinschalig gezellig restaurant in het mooie centrum van Doesburg. Weer heerlijk gegeten, dit keer de black angus biefstuk. Goed stukje vlees, geen zeen, mooi, iets rosé gebakken en mooi op smaak.

Hier kan je prima terecht voor een lekker etentje tegen een redelijke prijs!

64. Kennismaking via de AH actie viel tegen. De smaak van het eten was prima maar ik en mijn vriendin kregen ieder een half angus biefstukje (echt een super klein stukje). Toen we aangaven dat we dit erg weinig vonden werd er aangegeven dat ze dachten dat dames niet veel vlees zouden eten en kregen we er nog een (klein) biefstukje bij om samen te delen. We voelen ons toch een beetje bekocht.

65. De tonijn op de vitello tonnato was te droog. We moesten erg lang wachten op het hoofdgerecht. De tafeltjes staan erg dichtbij elkaar, geen gevoel van privacy. De prijzen zijn wel heel redelijk. Niet voor herhaling vatbaar.

66. A.Klarenbeek

In 1e instantie gezellige accommodatie, maar al snel kom je erachter dat het wel érg vol staat. Om onze gereserveerde tafel vrij te krijgen op de 1e verdieping moesten andere gasten eerst verplaatst worden. Planningsfoutje? De heel vriendelijke dames van de bediening waren zó druk dat ze zich meerde keren vergisten bij ander tafels. Een bordje 'toilet' op de deur ontbreekt en het herentoilet was vies. M'n schoonzoon kon z'n benen niet kwijt. We hebben een gezellige avond gehad en lekker gegeten. Maar omdat je echt hutje-mutje op elkaar gepakt zit, doet dat wat af aan de ambiance. Mijn advies: een paar tafels minder en meer serveersters.

67. Selma en Martin

Wij hebben heerlijk gegeten, ongedwongen sfeer en leuke bediening!!

68. janny/bert

Lekker eten, goede wijn. Advies voor sherry bij kaasplankje was top.

69. Martine Hendriks

Heerlijk gegeten, fantastische wijn, fijne sfeer, super bediening!

70. Leo 1659 punten

Caldo e Freddo: een klein eetcafé aan een gezellig pleintje in het knusse stadje Doesburg. Klein: gasten die te vroeg arriveren, moeten in deze wintermaanden binnen wachten tot er een tafel vrij komt en daardoor kan het knap vol worden op de vloer, zodat het bedienend personeel amper ruimte heeft om haar werk te doen. Ze doen dat overigens met veel enthousiasme en bevlogenheid, hartelijk maar niet opdringerig.
    We hebben heerlijk gegeten! De voorgerechten waren in orde: duo van zalm en aan de overkant de mosterdsoep. Het stond vlot op tafel. Het hoofdgerecht liet wat langer op zich wachten, maar het was het wachten waard: de chateaubriand was heerlijk. Super lekkere oerfrieten erbij, uitstekende bearnaisesaus en een goed stuk vlees. Koffie en cappuccino smaakten ook voortreffelijk: de dessertkaart hebben we laten voorbijgaan, we waren na het hoofdgerecht verzadigd.
    Dankzij de AH-restaurantactie waren we voor een vriendelijk prijsje klaar. Een aangenaam verblijf in Doesburg!

71. Wij hebben een erg gezellige lunch gehad met heerlijke broodjes. En gaan er zeker nog eens naar toe om meer van de kaart te proeven.

72. Heerlijk gegeten in een gezellig klein restaurant, met zorg gemaakt menu, Chateaubriand voor 2 personen was een prima keus!

73. Helaas waren diverse gerechten "op", waardoor we opnieuw een keuze moesten maken, maar dat werd ruimschoots goed gemaakt door de kwaliteit. Wat hebben we heerlijk gegeten. Elk gerecht was om te smullen :)

74. H.Schuiling

Wij kwamen gebak eten en koffie drinken met de gift for you kaart en belden vlak van tevoren of dit mogelijk was. Toen wij er waren om 15.30 uur (half uur later) bleek het gebak al op te zijn. Het alternatief was bitterballen eten of chocoladegebak. We zijn uiteindelijk alleen cappuccino gaan drinken en daarna nog een borrel met bitterballen. Gedurende deze tijd werden er complete werkoverleggen voor onze neus gehouden en de roosters werden o.a. uitgebreid doorgenomen. De nieuwe medewerkster (aflos) was zich uitgebreid aan het opmaken en haar staart in een elastiekje aan het doen achter de bar en zette haar tas op de tap. Dit leek de gewoonste zaak van de wereld want niemand zei er iets van. Daarna ging deze medewerkster aan de slag en de stokbroden werden dan ook zonder schone handen verplaatst. We zijn dan ook vol verbazing vertrokken!

75. Gezellige ambiance in een prachtige stad met heerlijk eten en een snelle service

76. Jeroen Schlief

Heerlijk gegeten, lekker buiten op een klein en druk, maar bovenal gezellig, verwarmd terras. Zeker een aanrader als je van niet te moeilijke gerechten houdt en van een heerlijke wijn.

77. zwoele zomermaandag avond goed bezet terras aan een rustiek pleintje.
    menukaart klassiekers afgewisseld met curry,s veel vegetarische gerechten.goed sfeertje, bediening onervaren!gaan voor de vlees klassiekers. Carpaccio van Agnus Beef met truffelmayonaise roquette sla en verse truffel de fles steenwijn was helaas uitverkocht. De carpaccio maakt veel goed sterren niveau waardig ( voor de prijs van een portie bitterballen) De Chateaubriand met oerfriet en salade zag er feestelijk uit helaas was de bestelde fles Priorat uitverkocht.een fles Chianti werd als alternatief geadviseerd, geen probleem met een iets belegen Italiaan. vlees mooi
    saignant gebraden oer friet: staat voor krokant gebakken medium friet. is over nagedacht hulde, subtiele salade met uiteraard Doesburgse mosterd dressing.Het dessert Tiramisu kon de temperatuur niet aan en was ingestort de nep slagroom kon het niet verhullen. Limoncello en een prima Moretti espresso was een plezierige afsluiting van een mooie avond. Gezien de zeer bescheiden nota voor herhaling vatbaar als de wijnkelder is aangevuld!

78. Erg lekker gegeten! Erg vriendelijk personeel en snel geholpen ondanks dat het hele terras vol zat!
    Perfecte locatie midden in Doesburg!

79. Half uurtje moeten wachten op 4 soeppies (mosterdsoep van Unox?) terwijl het niet druk was. Na de soep ruim een uur moeten wachten op ons eten. Kip tiki masala met weinig kip, biefstuk zonder te vragen hoe te serveren (rw./med./weld.) en alleen een ieniemienie schaaltje salade p/p. als groente.

Smaak van alles was niet slecht, maar zeker niet restaurantwaardig. Wij gaan hier niet nog eens eten.

80. Anita Kuiters

We hebben heerlijk gegeten. Restaurant met bijzonder gezellige mensen. Er wordt zomaar een tafeltje bij gezet, zodat we buiten konden zitten.
    Bijzondere ervaring... komen vast nog terug😃

81. Erg onvriendelijk personeel. We hebben 1,5 uur op ons eten moeten wachten. Er werd ons niet gevraagd hoe het heeft gesmaakt, maar borden werden na het eten zonder iets te zeggen weggehaald. Ook geen excuses dat we 1,5 uur hebben gewacht, de enige reactie was 'we zijn jullie bon vergeten door te zetten naar de keuken'. Op het terras zit je boven op elkaar. Eten is overigens wel goed.

82. jan en magda de graaff

Lekker ontspannen sfeertje in een 'nostalgische ambiance'!
    Keurige bediening en lekker gegeten.

83. lokale fijnproever

Meerdere malen gegeten. Aanraders zijn de indiase curry's met garnalen of kip naar keuze. Ook veelvuldig geroemd zijn de biefstuk, kip-sate van kippen-dij en de Caldo-burger. Verwacht echter niet teveel van de bij-gerechten (friet en groenten/sla) hierbij doel ik op de kwantiteit. Beetje jammer want Zonder voor- en nagerecht buik niet voldoende gevuld. Verder top.

84. Super gezellige avond gehad. Super vriendelijke bediening! Lekker buiten gegeten! Gezellige sfeer, eten helemaal top, prijzen niet hoog! Beste restaurant van Doesburg!

85. Knus en kleinschalig mediterraan aandoend restaurant, op één van de mooiste plekjes van Doesburg, waar je binnen en buiten kunt eten. Je zit dicht op elkaar, maar met de schitterende open andere clientèle is dat eerder een pré dan een con, en leidt dat tot soms hilarische conversaties en opmerkingen die van de ene tafel naar de ander vliegen. Kortom: een sfeer zoals die in zo een restaurant zijn moet, waarbij de bediening door de twee eigenaren (?) ook nog eens eerder aan een gratis voorstelling doet denken, en een surplus daarbij vormt. Eten en drank waren prima. Een aanrader, zeker voor wie zich niet met zijn gezelschap wil opsluiten aan een stiltetafeltje.

86. Ik heb genoten van mijn maaltijd, het voldeed aan alle verwachtingen. Ik raad dit restaurant zeer zeker aan als je van lekker eten houd.

87. Nellie Dijk

Heerlijk gegeten. We waren een dagje en nachtje in Doesburg en hadden gelezen over dit restaurantje. Klein maar fijn

88. Bert Deege

Dachten dat het een Italiaan was, stond een minimaal aantal Italiaanse gerechten op de kaart.
    Wel heerlijk gegeten van de Frans?/Italiaanse kaart.

89. Leuke plek met mooi uitzicht. Gezellig terras! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke en vlotte bediening. We komen nog eens terug.

90. Erik Akse

Prima en knus restaurant waar wij graag een keer terugkomen.

91. Het eten was voortreffelijk. Het biefstuk was zo mals dat je er amper tanden voor nodig had!
    Het duurde wel een beetje lang, voordat het eten kwam. Maar we redden.

92. Leuke locatie en top kwaliteit eten.

93. We hebben lekker gegeten. Goede ontvangst en bediening. Wel hadden we nog een puntje over de hygiëne. We zaten bij het raam en het was erg stoffig en de tafeltjes en vloer waren niet echt schoon.

94. Hans en Netty

Op zondagavond 20 maart naar Caldo e Freddo in Doesburg geweest. Leuke ambiance, ongedwongen sfeer, gezellig klein restaurant in mooi pand. Alle tafels bezet.
    Prima voorgerechten,1x Carpaccio en 1x Vitello Tonato (lekker!!)
    Als hoofdgerecht namen we beide de Angus biefstuk. En inderdaad, heerlijk goed bereid en echt lekker mals.

We waren met de Shell-actie. Gewoon kiezen van de kaart!

95. I.M.E. Veenstra- Siebenga

Het menu met biefstuk was uitstekend. Het kip menu was slecht.
    Teveel een brei op het bord. Het dessert was lekker

96. GerdienWijnen

We hebben heerlijk gegeten in een superknus restaurantje. Prima bediening en goed verzorgd! Compliment!

97. Prima maaltijd, gezellig eetcafé. Vriendelijk personeel, mooie locatie.

98. Lekker gegeten. Biefstuk en bijlagen waren prima. Attente bediening. Kortom voor herhaling vatbaar.

99. Weer heerlijk gegeten en gedronken. Wel jammer dat er steeds meer tafeltjes neergezet worden.

100. rob vaupell

Prima eten voor een goede prijs. De bediening is snel, goed en zeer vriendelijk. Zelfs de kok kwam even vragen hoe wij het eten vonden.

101. Pieter van der Sleen

Heel lekker gegeten in een gemoedelijke ambiance. De gastheren hebben veel aandacht aan de gasten besteed. Dank jullie wel.

102. Wij hebben met zijn vieren heerlijk gegeten, de biefstuk is inderdaad heel goed. De sfeer is lekker kneuterig, gezellig. De kok vertelde dat ze verbouwingsplannen hebben en dat ze de keuken willen verplaatsen ivm de geur. Dat lijkt ons een goed plan!!

103. Rutger en Astrid

Prettige ontvangst, alle tijd om je keuze te maken en vragen te stellen. Heerlijk eten, smaakvol en mooi opgemaakt. Prijs/kwaliteit is zeer goed. Wij komen hier zeker terug om te genieten!

104. Gezellig druk! Goede sfeer! Soep wat lauw maar goed van smaak! Burger is geweldig. Toetje prima.

105. W.Gietelink

Gezellige avond gehad en heerlijk gegeten en gedronken!!

106. Super gegeten, leuke antourage/huiskamersfeer, leuke bediening. Het was top, bedankt. Groetjes uit Westervoort

107. Els Scholten

Wij hebben weer een super avond gehad bij Caldo e Freddo. De sfeer is altijd goed en het eten heerlijk! De bediening is leuk, persoonlijk. met gevoel voor humor en aandacht voor alle gasten. Een echte aanrader voor een heerlijk etentje/avondje uit!

108. José voskamp

Op de shell voucher heerlijk gegeten in dit kleine huiselijke restaurant. De bediening was goed en met humor. Het eten was heerlijk. Ze hadden alleen niet gezien dat we via internet hadden gereserveerd, er was wel een plekje maar telefonisch contact was beter geweest. Zeker een aanrader.

109. We hebben genoten van een heerlijk, smakelijk 3-gangen diner in een ongedwongen sfeer, en de bediening was weergaloos, ze waren er als ze nodig waren en kregen de lachers op hun hand door de "juiste" reacties op het goede moment. Fantastisch.

110. Super gezellig, geweldig eten fijn personeel. Werkelijk een aanrader voor een fijne avond uit.

111. Erg lekker eten en prijs kwaliteitverhouding is super. Gastvrij en gezellig.

112. Ze zijn erg gastvrij en er hangt een gezellige sfeer. Het eten was erg lekker!!

113. Ik was aangenaam verrast, kwam er voor het eerst. Een kleine gezellige ruimte, fijne sfeer, gezellige heren in de bediening en het eten was erg lekker! We hebben heerlijk nagetafeld, complimenten!

114. Jannie Verbeek

Deze week heerlijk met mijn man gegeten in dit kleinschalig eetcafe. Wat een heerlijke ontspannen sfeer, service is fantastisch, bediening heeft oog voor de gasten. Anders dan bij andere restaurants. Doen erg hun best om de klant een leuke avond te bezorgen. Eten was voortreffelijk en daarbij een prachtige mooie rode wijn. Qua wijnen is er genoeg keuze voor iedereen.
    Wij hebben erg genoten. Zeker een aanrader en een plek waar wij nog graag een keer terug willen komen.

115. Kleinschalig, leuke bediening, goed eten.

116. Vanavond fantastisch gegeten. De Agnus biefstuk was perfect. Ook de mosselen van mijn vrouw waren heerlijk. Super gezellige omgeving en een leuke bediening. De wijnen zijn ook geweldig en je krijgt letterlijk meer dan waar voor je geld. De prijzen zijn gezien de kwaliteit meer dan schappelijk. Als je in Doesburg bent, moet je hier echt gaan eten. Daar krijg je geen spijt van. Een top eetcafé.

117. Dolf Peeters

118. Op 10 oktober om een uur of 19.00 op het terras in de warmte van een terraswarmer. Met voor mijn tafelgenote en mij een uitzicht als op een vakantie prentbriefkaart. Een paar locals in gesprek en aan de borrel aan een tafeltje tegen de gevel. Vriendelijke, losse bediening. Een sfeer als in een reclamespotje, maar dan in het echt. De kok heeft duidelijk plezier in zijn werk, en zijn werk doet hij erg goed. Heerlijk gegeten tegen een faire prijs. Wij hoefden er alleen maar de IJssel voor over te wippen. En dat gaan we vaker doen.

119. A.Holkenborg

Hele avond koud gezeten, omdat de deur de hele avond open stond. Medaillons niet vers, erg taai. Tiramisu niet vers. Anti-pasta viel tegen qua hoeveelheid.

120. Koude soep, ook gezegd. Antwoord van de bediening: O. Een vieze tent. Iets voor Rob Geus!!!

121. Genoten van de wijnproeverij op het terras. Ook nog heerlijke asperges gegeten. Voor herhaling vatbaar!!

123. Een leuke, kleine, brasserie-achtige eetgelegenheid. Een goede keuken en inderdaad met een leuke prijs. De vaatwasser maakte af en toe wat lawaai en de lekkere geuren uit de keuken komen af en toe behoorlijk vanuit de keuken (in de kelder) het zaaltje binnen. Attente bediening die graag helpt met de wijn keuze. Wij hebben genoten en hadden een beetje een vakantie idee gekregen.

124. Wij vonden het een prima restaurant. Heerlijke herten biefstuk gegeten met goede bijgerechten. De gemengde groenten waren ook heerlijk!! Gezellig restaurant -soort buitenlandse huiskamer gevoel - met vriendelijke bediening. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

125. Jan Ponstijn

Gezellige sfeer, goed eten. Wij waren zeer tevreden. Heerlijke huiswijn en vriendelijke bediening.

126. Gezellige sfeer, goed eten. Vorige week heb ik zelf de biefstuk gegeten en mijn vrouw de curry, heerlijke huiswijn en vriendelijke bediening. Wij waren zeer tevreden. Goed eten hoeft niet prijzig te zijn.

Groetjes uit,

Doetinchem

127. Matige indiase curry die ook nog eens lauw was ipv warm, ongeinterresseerde bediening die op de grens van het onbeleefde was. Eens maar nooit meer ! Een echte afrader.

128. Boudewijn

Samen met mijn vriendin heerlijk gegeten. Vriendelijke en goede bediening. Toen ik de rekening kreeg was het nog meer de moeite waard. Wat een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Ik had er al een keer eerder gegeten. Toen was ik er alleen met de kinderen die vonden het ook erg lekker en waren ook dol op het ijs. Ik ga er zeker vaker komen en we komen uit Arnhem dan moet het zeker de moeite waard zijn.

129. Ik vind de recensies zeker niet overeen komen met wat wij hebben ondervonden.
    Wij geven het een 6,5 gemiddeld. Ik vond het zeer misleidend. De kip was niet warm en heb er wat van gezegd maar er is niets mee gedaan.

130. Wat een ontzettend leuk restaurantje! Vijf gerechten en voor ieder wat wils, het eten was zeer goed. Het personeel is uiterst vriendelijk en maken met iedereen een leuk praatje. Wij komen zeker een keer terug.

131. Lekker en leuk gegeten in ontspannen sfeer. Heerlijke rosé en goed speciaal biertje. Wij komen zeker terug!

132. Daan Keijser

Voor een Bistro in de "Mosterd stad" Doesburg, verwacht je geen AH soep uit zak voor € 4,-. De tomatensoep is van dezelfde leverancier! Prijs/kwaliteit laat zeer te wensen over. Jammer, want het is wel een mooi plekje.

133. Gezellig tentje met vreselijk leuke meiden in de bediening en achter de bar. Heerlijk eten, wat goed bij de relaxte sfeer van het tentje past. Een echte aanrader!

134. Mooi weer, even samen op het terras zitten. Wijntje erbij, en echt lekkere rueda. Een lekker broodje met zalm. Een uur later nog wat tappas erbij. Hmm heerlijke middag gehad. De rekening viel ons erg mee. Hier kom snel weer. De sfeer is heerlijk en geen poespas. Het voelde alsof ik niet in Nederland was. Ik was heel even in Spanje of Italië. Een aanrader voor mensen die houden van een wijntje en een lekkere lunch.

135. Sanne uit Den Bosch

Een heel gezellig tentje met zeer vriendelijk personeel. Leuke locatie in het schattige plaatsje Doesburg. Je kunt dichtbij parkeren op een grote parkeerplaats.

Heerlijke lekkernijen, ijsjes, broodjes, curry's, pasta's.

Echt de moeite waard!

136. Een van de heerlijkste plekken in Doesburg, waarin je je waant in mediterrane sferen. Een glaasje wijn, bolletjes ijs en op vrijdag de 'Plat du Jour', een moment om niet te missen.

137. Tja wat kun je over dit bedrijf zeggen..

Een eerlijk en super klantvriendelijk horecabedrijf met een uitstekende wijnkaart en een heerlijke daghap ( op vrijdagavond) tegen een schappelijke prijs.

De typische Doesburgse gastvrijheid zoals het hoort!

138. Regelmatig bezoeken wij dit sfeervolle etablissement op de mooiste plek van Doesburg. De daghap op vrijdag is steevast uitstekend en er is altijd een gevarieerd aanbod goede wijnen. Salade, broodjes en ijs, alles is prima! De bediening is vriendelijk en gastvrij.

139. Thuiskomen na verblijf in het buitenland is minder erg als je kunt aanschuiven bij BJ en Marleen: de vakantiesfeer en de ontspannen gastvrijheid helpen het vakantiegevoel vast te houden. Heerlijke soep en salade, en op vrijdag een warme daghap of een wijnproeverij met tapas: het maakt niet uit wat je bestelt, het is altijd heerlijk!

140. Heerlijke plek, met een formidabele wijnkaart!

Eten op vrijdag is altijd een feest! En heel betaalbaar.

En als je op een andere dag jezelf wil tracteren is een salade ook heerlijk! Ik kom hier met heel veel plezier!

141. Liesbeth

Ziet er op zich leuk uit maar als je een maaltijdsalade voor die 9,- verwacht kom je ronduit bedrogen uit - is hooguit een voorafje! Ook de karaf Rosé leek aangelengd met water - smaakte nergens naar. En als je om nog wat brood vraagt moet je hier 2x om vragen en krijg je het met tegenzin pas na ruim een kwartier wachten. Op beleefde kritiek werd vervolgens laconiek gereageerd. Hier kom ik dus nooit meer!

142. een woord: geweldig. Mooi, gezellig lekker. Ben je in Doesnurg moet je hier naar toe.

143. MMMM gewoon gaan proeven en dan genieten op het terras.niet alleen het ijs ook de lunch is er heerlijk

144. Gezellig klein net alsof je in het buitenland bent op een prachtige locatie in de binnenstad van Doesburg. Doet me denken aan het schilderij het terras van Vincent van Gogh.