Gratis parkeren op 3 minuten lopen.
    Betaald parkeren in de directe omgeving.

• Catering

1384419599 81
1519355342 78
1620557150 77

1. Tiny Keuning

Prima eten met een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een heerlijk punt (met sfeervol terras) in Doesburg. Moet nog vele jaren blijven bestaan.

2. Bert Snippe

Heerlijke avond gehad in een vertrouwde omgeving met leuke mensen hopelijk blijft dit heerlijke eetcafé open.

3. J Derksen

Gezellig en knus vlotte bediening heerlijk gegeten.

4. Han Veldman

5. Gezellig en sfeervol restaurant op een prachtige plek in het historische hart van Doesburg. Fijn terras erbij. Eten is goed, leuke kaart met aandacht voor veggies. Bediening correct, informeel en vriendelijk. Extra leuk is de wijnkaart met een keur aan speciale wijnen die goed betaalbaar zijn. Kortom; wat mij betreft een aanrader!

6. Om 13.00 Afgesproken en om 12.45 Uur was nog niemand aanwezig. Naar gevoel kwam over ons heen, maar later bleek de zaak wel open te zijn.
    Ons bestelde koffie kwam niet geheel vlekkeloos, zelf de kopjes bleken niet echt schoon.
    Broodje Brie was warm en royaal voorzien van Brie. Met bijbetaling van onze kadobon kon ik een uitsmijter bestellen met bruin brood. Nu was er geen bruin brood. De uitsmijter kon mij niet echt bekoren omdat het vet er vanaf liep zodat het broodje nogal machtig over kwam zoals ook de bij betaling ruim was berekend. Het bestek hebben om laten ruilen omdat het ook niet schoon was. Conclusie; eens maar nooit weer.

2,8
  7. S. Koudstaal

Wanneer je denkt heerlijk ergens te gaan lunchen en je beland in een soort café waar het muf ruikt, de kussentjes op de houten stoelen echt smoezelig zijn, de vensterbanken vies en een bureaulamp je tafeltje zou verlichten als het donker zou worden en je bestek in een wat onfris blik van tomaten gegeven wordt dan kijk je niet direct uit naar het eten. Je verwacht niet dat er een lekker soepje of broodje komt op een schoon bord. Maar dat viel uiteindelijk echt wel weer mee. Hoop dat je snapt dat het geen ruimte was waar je gezellig nog wat had willen blijven zitten. Het viel ons echt tegen dat we bij Bongo dit café (restaurantje) tegen kwamen.

3,7
  8. We hadden een gift for you bon die hadden we beter ergens anders kunnen besteden, het leek wel of dat we hierdoor niet welkom waren.
    Erg onvriendelijke gastheer de borden werden zonder een woord onder je neus vandaag gehaald.
    Normaal vraag je toch heeft t gesmaakt?
    Het eten was verder oke alleen was de Caldo Burger niet warm meer.
    Ook bij t verlaten vd zaak werd er niet eens tot ziens gezegd.
    De gastheer had er niet veel zin in die avond wij komen er in elk geval nooit meer.

3,9
  9. Onze reservering, waarvan een bevestiging, was niet geplaatst. De garnalen waren te hard en in een waterig sausje dus niet je van het. Geen sausje of bakje rauwkost bij de mosselen. 1 Vork en 1 servet voor 2 personen. De andere hoofdmaaltijd; Vis, was er al uit voor we het pand hadden verlaten. Jammer. De sfeer was eerst goed, tot er dronken bezoekers aan de bar de sfeer verpesten. Zonde. Geen volgende x voor ons, hooguit op het terras voor een drankje.

10. Eind augustus s'avonds prima gegeten met mijn 2 volwassenen kinderen. Het menu bevat veel keus tussen allerlei smakelijke en gezonde hoofdmaaltijden. Bediening was vlot, en erg prettig.

11. stephan Jansen

Gezellig buiten op terras gezeten en heerlojk gegeten.

12. Het is er heel goed eten. De biefstuk was precies zoals het op de menukaart staat.
    De bediening was ook goed ondanks de drukte.
    Heerlijk buiten gezeten onder de parasols.

13. Hans Arendsen

Sfeer is erg ongedwongen, ronduit gezellig.
    En op het eten valt weinig af te dingen; voor en hoofdgerecht waren bijzonder lekker. Als er al iets te verbeteren valt dan misschien wat meer rauwkost serveren om het feest van smakelijke oerfriet nog een beetje te vergroten.

14. In een woord: wow. Een geweldige gastheer die alles tot in de puntjes verzorgd. Als voorgerecht hadden we een voortreffelijk vispannetje. Daarna? Tsja. Wat zal ik zeggen? Nooit eerder heb ik zo'n goede kip 'cordon blue ' gehad. Ja, het mag gezegd worden. Vooral de saus. Na afloop even kennis kunnen maken met de chef kok. Leuke vent. Enige minpunt van de avond: er hing een penetrant luchtje.

tot snel,

Rimbaud (HumphreY) en Cliff

15. Het was een heerlijke zomeravond met lekker eten en een goed glas wijn. Lekkere ongedwongen sfeer. Voor herhaling vatbaar.

16. Meindert

Gezellig gegeten op terras.

17. Goseling

Via eet.nu ging de reservering. We kregen netjes de bevestiging maar toen we daar aankwamen wisten ze van niks. Het waren feestdagen in Doesburg, dan reserveren ze nooit. Het was goed druk. Maar gelukkig kwam er net een tafeltje vrij. Het eten was goed, niks op aan te merken. Ondanks dat ze van niks wisten was het geen punt dat we met een bongokaart aan kwamen. Dus gelukkig goed opgelost.

18. johan henning

Erg positief. Vriendelijke en gezellige bediening, heerlijk geluncht.

19. Heerlijk met 4 personen gegeten. Gezellig eerst buiten een wijntje gedronken waarna we binnen genoten hebben van een heerlijke maaltijd. Dit restaurant is een absolute aanrader, niet groot maar een gezellige huiskamer sfeer.

20. Mevr. Seek

Meerdere malen genoten van het eten en drinken, sfeer en entourage bij Caldo e Freddo. Een heerlijk uitje om naar toe te gaan!
    Een aanrader. Wij blijven zeker komen!

21. Fam. Janssen

Hadden voor de zaterdagavond een tafeltje voor 2 gereserveerd. Bij het brengen van het eerste drankje kregen we zonder overleg een ander (niet koud)biertje dan besteld, andere was helaas niet meer voorradig… als voorgerecht hadden we soep. Smaak was ok, soep lauw, stokbrood er bij uitgedroogd. Toen we na drie kwartier wachten vroegen of ze ons misschien vergeten waren met het hoofdgerecht, deelde men mede dat ze er catering tussendoor hadden, maar dat het zo kwam… hoofdgerecht bestond uit prima frites, lauwe biefstuk en wat salade… vork erbij was vuil… nagerecht hebben we maar niet meer genomen… men heeft niet 1× gevraagd of alles naar wens was of iets dergelijks… geen excuses voor wat ook maar… jammer, maar voor ons nooit weer!

22. Eerder bij Caldo e Freddo lekker gegeten, goede service en een goede sfeer. Ditmaal een andere ervaring, dronken gasten die andere gasten gingen “bedienen” (en oa mayonaise druipten op een suede tas, hinderlijk lallend opdringerig gedrag, etc). Bediening was erg druk, duurde lang voordat we zelf de kaart maar binnen zijn gaan vragen. Eten was ok, snel koud en ditmaal niet zo bijzonder/lekker als de voorgaande keren.

5,1
  23. Op een rustige donderdag gegeten bij Caldo e Freddo. Mosterdsoep was heerlijk. Daarna tonijn en eendenborst. De eerste iets te ver doorbakken, de tweede klein en net niet helemaal zoals je een eendenborst graag op je bord ziet. Tiramisu was klein, creme brulee was heerlijk. Goede wijnen. Kortom: vroeger vonden wij het beter. Zeker geen slecht restaurant maar het kan beter.

24. vandenberg

Matige maaltijd goede bediening.

25. Altijd heerlijk eten en een gevarieerde menukaart. Ook een gezellige sfeer. Zeer aan te raden.

26. Heerlijk en gezellig gegeten!

27. Wij hebben erg lekker gegeten.
    Bediening was goed.
    Echt een aanrader.

Groetjes Ron en Sandra Pas

28. Dorothe

Wat een gezelligheid in dit kleine eetcafé. Tonijn op salade, echt heerlijk en ook de wijn niet te vergeten. Gezellige, fijne bediening, zoals het past bij een eetcafé. Komen zeker terug.

29. Leuke locatie in mooi Doesburg. Prima eten, en uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

30. KJ ter Beest

Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer.

31. Lekker gegeten in prettige sfeer!

32. Lekker gegeten, goeie bediening en gezellige sfeer!

33. Anneke Wienema

Mijn ervaring met de wijnwebwinkel van Caldo e Freddo is bar slecht. Een maand geleden wijn besteld, betaald en nooit meer iets gehoord. Ook niet na diverse mailtjes en in gesproken antwoordapparaat. Ik hoop nog steeds dat er een goed excuus is maar begin me grote zorgen te maken.......

34. Minderjarig personeel. Beschonken bediening en eigenaar. Amateuristisch.
    Slecht eten. Onvriendelijke bediening. Prijzig.
    Al met al een aanfluiting.

35. Klein cafe -achtig restaurantje. Beetje fris als de deur open ging. We zaten er eerst nog met andere gasten, later alleen. Ongedwongen sfeer, maar toch wat onverzorgd qua aankleding van ruimte en tafel.
    Het eten was prima, maar de bediening was wat vreemd. We hadden het idee dat de ober behoorlijk gedronken had. Om klokslag 22:00 stond hij naast ons tafeltje, en vertelde dat hij ging sluiten.
    Wij vonden dit niet heel gastvrij. Wij komen hier niet meer terug.
    Eigenlijk heel jammer want een top-locatie in Doesburg, super gezellig terras in de zomer, en er werd goed gekookt.
    Valt veel meer te halen uit dit restaurantje!

6,3
  36. Uiterst klein restaurantje. Lijkt helaas veel op de plaatselijke buurtkroeg waar ook nog binnen gerookt is. Niet in ons bijzijn maar er hangt duidelijk een sigarenlucht. Quasi nochalant interieur, kapot servies, bestek uit Butonni blikken en totaal niet bij elkaar passend. Eten redelijk tot goed. Wijn, service en gezelligheid zijn zeker aanwezig. Een aanrader voor hippie lovers en liefhebbers van een ongedwongen sfeer en wijn. In de zomer wellicht op t terras een unieke ervaring. In de winterperiode niet voor iedereen geschikt.

37. Heerlijk gegeten.
    We hadden als voorgerecht het anti pasta plankje voor twee personen met heerlijke gerechten erop!
    De ham was verrukkelijk en overheerlijke vitello tonato, caprese, olijven champignons, heerlijk brood met aiolli!
    Als hoofdgerecht hadden we pasta met een heerlijke wijn!
    Koffie na! Het was een geslaagde avond!

38. G. Zoethout

Wij kwamen hier terecht via gift for you met een bon van €75.00. Dit hield in een 4 gangen menu wat ook vermeld stond op de E card. Voor-, hoofd- en nagerecht met koffie na. Wij hebben gegeten en geen koffie gekregen. Nu had ik echt niet in de gaten gehouden voor hoeveel wij gegeten hebben dus dachten wij dat wij dat geld aan eten hadden gehad. We hebben zelf de drankjes betaald. Toen we thuis waren en via het menu op internet gingen controleren bleek dat we voor € 64,70 hebben gegeten.
    Zo verdienen ze vlug meer als € 10.00. Eten is prima maar 1 advies ga er niet heen met een bon.

6,5
  39. Romke van de Kaa

Gezellig restaurant. Prijs/kwaliteit prima. Goede huiswijn.

40. Top locatie, super gezellige sfeer en erg gastvrij. Je kunt hier heerlijk eten. De kwaliteit van het eten is meer dan goed. Een echte aanrader deze locatie.

41. Ineke en Henk Boeijink

Hallo,

Wat zal ik zeggen.

We zijn met zijn vieren wezen eten. De ontvangst was goed.
    De ruimte om ons heen was wat beperkt.

We hebben eerst wat gedronken maar bij de bestelling werd gezegd dat dit bier het laatste was, dus daarna over over op een ander speciaal biertje.
    Dat merk bleek ook het laatste biertje te zijn.
    Toen gekozen voor La chouffe. Wat we keregen was een Duval. Was waarschijnlijk ook niet op voorraad, we hebben er maar niets meer van gezegd… (je moet de bierkaart eens goed bijwerken)

nadat het hoofdgerecht was opgediend bleek de entrecote niet gaar te zijn en er zaten harde stukken in.
    Toen de ober kwam (niets dan lof over hem) heb ik het tegen hem gezegd dat het vlees niet goed was. Geen probleem, terug naar de keuken. Ik heb nog gevraagd of mijn kritiek terecht was en de ober gaf mij gelijk.
    Ze hebben, met toestemming een biefstuk klaargemaakt en de KOK kwam deze met een chagarijnge uitstraling brengen.

Onze mening was dat het eten ok was maar de friet was veel te zout.

We hebben maar geen dessert meer genomen omdat we hier geen zin meer in hadden.

In ieder geval komen wij hier niet meer terug.

42. Heel erg matig deze avond in dit restaurant. Trage en late bediening.
    14 februari, wij zijn 45 jaar samen, willen dit vieren, helaas hier in de kou, uitermate onprettig. Blij dat ik een dikke wolle sjaal bij me had. De deur zwaait nl. open in het restaurant!
    Rode wijn: kaart geeft 5 opties...geen keuze wordt aangeboden, de standaard wordt neergezet.
    Eten wordt erg laat gereserveerd, anderen krijgen nog later dan wij, hun maal.
    Biefstuk, Black Angus, blijkt niet voorradig (vooraf gemeld) daarvoor komt een entrecote!
    Grote garnalen zijn niet gaar. Groenten zijn klaarblijkelijke niet bekend, we kregen een klein bakje wortel/kool salade met krenten...
    Tafeltjes staan 15 cm uit elkaar, je zit op elkaars lip en je hoort je buurtjes hun gesprek voeren.
    Niet tevreden? De serveerster weet niet wat ze moet zeggen of doen.
    Na een herhaling van de klacht komt de eigenaar die ook niet weet wat hij moet doen of zeggen.....no way never hier meer eten!
    NB de garnalen werden niet in rekening gebracht!

43. Anne-Sophie

Ontzettend genoten van onze avond bij 'Caldo e Freddo'. We hebben heerlijk gegeten en er was een prettige sfeer (een huiselijke sfeer, met persoonlijke aandacht). Vooral het hoofdgerecht, de Black Angus biefstuk, is een aanrader! Vriendelijk personeel, dat ons met tips voor de omgeving de deur uit hebben laten gaan, fijn als buitenstaander!

44. Prima gegeten. Ongeïnteresseerde eigenaar, vriendelijk bediening. Klein behuisd, goede wijnen, leuke kaart.

45. We hebben hier heel leuk en betaalbaar gegeten op een woensdagavond!
    Het is een klein knus restaurant met een leuke gezellige sfeer. Tafeltjes klein en dicht tegen elkaar, als het vol zit waarschijnlijk te dicht tegen elkaar ;-)
    Er was een jonge bediende die het heel goed deed. Eten was lekker en in goede porties.

46. Heerlijk gegeten met een prima wijn.

47. We hadden een bon voor gift fit jou voor 2 hoofdgerechten.
    Het eten was redelijk.
    De ambiance gezellig, maar zo klein dat je een twee persoonstafeltje had waar maar 1 bord op kon staan.
    En je vast naast een ander tafeltje zat waar maar nauwelijks iemand tussendoor kon lopen.
    Ik zat bij de deur en de eigenaar had ingekocht en bracht via die deur alles naar binnen.
    Nog 8 keer een flinke koude wind in mijn rug.
    Niet voor herhaling vatbaar, jammer.

48. Eten was prima, maar locatie is echt veel te klein voor een restaurant. Tafeltjes veel te dicht op elkaar.

49. Cor Arnoldus

We hebben er heerlijk gegeten in een huislijke gezellige sfeer, personeel uiterst vriendelijk en zorgzaam.
    Kortom een aanrader.
    Een tip, zou graag de kostprijzen op de spijskaart zien, zodat je weet wat de gerechten kosten.

50. Ongedwongen sfeer. Plaatselijk buurtcafé lijkt het. Eten en wijn van goede kwaliteit.

51. Zelden zo’n kille, koude ontvangst meegemaakt. De uitbater kan beter zijn geluk gaan beproeven in een condoleanceruimte van het mortuarium.
    Een bepaalde mate van vriendschappelijkheid richting de gast is volgens ons onmisbaar voor een gezellig etentje. Daar was deze middag, toen we met een gift for you card gingen lunchen in Caldo e Freddo, geen sprake van. Een morsige man, de eigenaar, keek verstoord op toen we zijn verder lege zaak binnenkwamen. Met grote tegenzin werden we bediend, hij keek liever naar een film op zijn tablet. Halverwege de soep wilde hij al afruimen. Het eten was in de categorie grote stappen snel thuis. Niets vers. Vrijwel smakeloos. De eigenaar zag ons liever gaan dan komen, dat hebben we dan ook maar snel gedaan. Er kon zelfs geen groet vanaf! Zeldzaam ongastvrij. Ondanks de goeie locatie een absolute afrader.

1,4
  52. Conny Stiekema

Bij toeval met mijn dochter hier beland…
    hoeveel geluk kun je hebben!
    Heerlijk ontspannen sfeer, gezellige, kundige bediening en blijkbaar een goede kok in de keuken.
    Eendelever op gecarameliseerde appel, met heerlijke zoete Sauvignon Blanc, wat een topgerecht.
    Portugese mosselen, curry met gamba's.… allemaal even lekker en vol smaak.
    Helaas niet aan een dessert toegekomen.
    Gaan dus zeker terug…

53. Marco Steintjes

Het was gelukkig niet heel erg vol wat wij wel fijn vonden. Als voorgerecht hadden we beide de rundercarpacio die erg lekker was. Als hoofdgerecht hadden we samen de Black angus biefstuk met gebakken aardappeltjes en een frisse zoete salade. Ook dit was erg lekker, na het eten tijd voor een nagerecht. Home made tiramisu die erg lekker was. Al met al een heerlijke avond in een gezellig klein restaurantje.

54. Zeer gezellig restaurantje in het gezellige en pitoreske Doesburg met aardig personeel en lekker eten.

55. chris laarakker

Wanneer je minder dan een 10 geeft moet je iets aan te merken hebben maar dat hebben we niet. Goede persoonlijke bediening met heerlijke biertjes en een heel fatsoenlijke witte huiswijn.
    Steak en garnalen voortreffelijk.

56. Een knus tentje waar je heerlijk kan zitten. Het was alleen erg jammer dat de bediening enorme haast had. We hadden de soep nog niet op of onze warme broodjes werden al op de bar gezet. Nadat onze soepkommen werden weg gehaald ontvingen we ons, inmiddels lauwe, tosti's. Deze hadden beter gesmaakt als dit warm werd geserveerd.

57. Jagruti Haas

Gezellige plek, knus eetcafé. Eten was ok, niet meer dan dat.

58. Leuke locatie, leuke sfeer, heerlijk gegeten en niet duur. Gelukkig een tafeltje aan het raam, anders misschien te weinig ruimte.

59. Leuk gezellig klein restaurantje, eerst 3x voorbij gelopen maar toch gevonden. Eten goed, de saus bij de hertenbiefstuk voortreffelijk. Wel kleine tafeltjes waar 2 borden en 2glazen op kunnen en staan erg dicht bij elkaar.

60. Dorien Kiezenberg

Gezellig eetcafé.
    Heerlijk gegeten voor een goede prijs.

61. Heerlijk gegeten (vooral de antipasti is aanbevelenswaardig, als ook de zeebaars met gestoomde groente, rijst en currysaus). Gezellige sfeer en fijn avondje uit gehad.

62. Hans-Otto Echtermeijer

Laatst (weer) een hapje gegeten en zoals altijd was het eten heerlijk en de sfeer meer dan gezellig :-)

63. J van den Akker

Leuk en gezellig eetcafé met heerlijk eten. Gemoedelijke bediening.
    Al met al een prima ervaring en een aan te raden eetcafé in het leuke centrum van Doesburg

64. Gebruik gemaakt van een borrelbon en aansluitend gegeten. Gezellig eetcafe met kleine tafeltjes maar ruimte genoeg. Eten is lekker. Niet alles was voorradig. maar nog genoeg keuzes. Bediening was vriendelijk.

65. Helemaal top. We hebben er weer een leuk ‘uit eten’ adresje bij.

66. We hebben heerlijk gegeten en gezeten bij Caldo e freddo.
    Een leuk, klein en knus restaurant.
    Eten en drinken was heel lekker.

67. We hadden vorig jaar de bon gekregen, en moest voor 17 oktober gebruikt zijn. In eerste instansie wilde we gaan fietsen en dan lunchen onderweg in Giesbeek, maar het restaurant deed niet meer mee.

We hebben heerlijk gegeten buiten op het terras, het was heel rustig.

68. Fijne bediening en gezellig een praatje gemaakt. Heerlijk eten.

69. Genoten van een pasta funghi en een Indiaase Curry, beide smaakvol en porties ruim voldoende. Vriendelijke gastheer. Het was een heerlijke nazomerdag dus we konden nog lekker buiten zitten. Mooie locatie!

70. De recensies lezende vragen wij ons af : wat is er tijdens ons bezoek mis gegaan!
    De ontvangst door de gastheer was ondanks onze reservering vooraf erg koel en ongeïnteresseerd. We zaten op de tocht. Het eten was redelijk. Totaal geen aandacht van de gastheer. Alles bij elkaar voor ons een teleurstellende ervaring!
    Wat was er aan de hand?

71. Fijne sfeer met goede kwaliteit eten en Prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.

72. We hadden een bon voor een kopje soep en een broodje naar keuze. Helaas was er alleen nog tomatensoep. Deze kwam volgens mij uit een pakje, zakje of blik. Zoet en weinig smaak. We hadden een beperkte keuze uit de broodjes. Ze smaakten op zich prima. De bediening was niet erg vriendelijk, chagrijnig. Wc's waren vies en rommelig.

2,3
  73. D. Blankenstein

Vanwege de informele sfeer hadden wij voor onze buitenlandse gasten een tafeltje gereserveerd bij Caldo e Freddo. Op de afgesproken tijd aangekomen bleek er echter geen tafeltje vrij en werden wij verzocht te wachten en maar even plaats te nemen op de bankje bij het stadhuis. Dat even duurde toch wat langer en onze eerste gang werd geserveerd op straat. Na wat doorvragen naar onze tafel kwam na meer dan een uur klein tafeltje vrij. Van het hoofdgerecht viel de gans niet in de smaak. Oordeel te droog. De bestelde fles wijn had schijnbaar in de zon gelegen, was lauw. Kortom Caldo e Freddo was niet wat wij er van verwacht hadden.

5,1
  74. Leuk tentje met lekkere broodjes en goede soep. Eenvoudig, huisgemaakt en vol van smaak. Aanrader.

75. Margriet van Ling

Teleurstelling. Veel verwacht, weinig gekregen. Had gereserveerd voor een lunch en aangegeven dat er een 2 jarige en een baby mee kwamen. De serveerster leek hier niet van op de hoogte te zijn. Moesten toch een heel uur wachten op het eerste gerecht en het kindje van 2 kreeg pas iets nadat wij erom vroegen.
    De carpaccio en de salades waren niet wat je er van verwachten mag, te mager voor die prijs.
    Had een diner cadeaubon van 100 euro. Vraag mij af of ik die niet beter ergens anders had kunnen besteden.
    In het restaurant was het erg rommelig, kratten bier en een openstaand luik, gevaarlijke situatie!
    Enige goedmaker was de wijn en de serveerster die het eigenlijk veel te druk had met het serveren op het terras, dat ging voortdurend voor.

76. Anke en Eric

Genoten van een heerlijke lunch op het terras. Personeel was vriendelijk en vlot. Het was prachtig weer dus het terras was steeds vol. Geen enkel probleem voor het personeel. Zeker een aanrader!

77. Heerlijk eten met hele prettige bediening. We hebben genoten.

78. Vorige week een lunch gedaan, leuk gezellig terras. Thee besteld kreeg glas water met schoteltje geen suiker geen koekje geen lepeltje!! Gevraagd na thee en koekje nou koekjes waren op. Brood met kroketten nou brood 2 dunne sneetjes bruin brood en kroketten zonder vlees en klein.
    Dus al met al geen tweede keer voor mij.

5,5
  79. g. en t. van aalst

Uitstekende mosterd soep met een prima hoofdmenu, biefstuk met champignons.

80. Roy Noordhuizen

Goed eten, vond de indeling van het café wat onhandig. Zat praktisch bij een ander aan tafel. De curry was uitstekend en het bier was erg lekker.

81. Zaterdag avond lekker gegeten alles smaalvol ,biefstuk en alles super

82. Heerlijk gegeten aan de vooravond van het festival Doesburg binnenste buiten. Jammer dat een aantal gerechten niet beschikbaar waren, we hadden 3x pech. Maar dat werd uitstekend gecompenseerd.
    Een aanrader om te gaan.

83. Hans en Hanneke

Lekker eten, alleen de buurtafel stond 15 cm van de onze. Gelukkig kenden we elkaar:)

84. HAMMINK

Leuke ervaring. Lekker gegeten. Ongedwongen sfeer. Prima avond.

85. Jos van Elswijk

Gezellig op het terras in de zon gegeten.
    Heel gezellig personeel.

86. Marloes Zielhorst

Heerlijk gegeten!

87. Greet Eppink

Gemoedelijk personeel en een informele sfeer
    Het eten was op tijd en heerlijk gegeten
    Locatie doet in Franse sferen aan

88. Het duurde lang voordat het voorgerecht mosterdsoep werd gebracht. Het eten was heel goed !!

89. Eettafel is wel aan opknapbeurt toe het ziet er niet netjes uit

90. Els Mathijssen

Lekker gegeten en prettig informele bediening.

91. Ad de Jongh

Waren zelf al overtuigd, nu familie meegenomen en die hebben dezelfde mening, Bourgondisch optima forma

92. Birgitta Dolfing

Heerlijk gegeten. Gezellig terras. Je moet wel een beetje geduld hebben met de bediening.

93. Pien 10 punten

Heerlijk gegeten! Fijn terras, het leek alsof we op vakantie waren. We missen Ruud wel een beetje.

94. Mosterman

Eten was heerlijk en sfeer goed. Duurde alleen wel erg lang voordat het eten er was.

95. Maarten

Eten was perfect. Geen grote kaart. Maar alles was perfect wat er op stond. Ongedwongen sfeer en prima bediening . Aanrader dus en een juiste prijs kwaliteitsverhouding top!!

96. Heerlijk gegeten op het zeer gezellige terras. Een aanrader

97. Hanneke

Geen idee waar al die tienen in de andere recensies vandaag komen. Vandaag beneden de maat, 20 minuten gewacht op het eerste contact met de serveerster. Ook hoofdgerecht benden de maat. Jammer, gemiste kans. Ook geen sorry of zo dat het lang duurde.

98. Uitstekend en heel gezellig gegeten. Goed verzorgd en attent en leuke bediening. Prijs prestatie is echt top. Ik kan iedereen aanraden hier te gaan eten. En vraag om wijn advies. Dan drink je er ook nog een top wijn bij.

99. bj knapen

100. J. Maasen

Heerlijk gegeten, uitstekende kwaliteit. Alles vers.

Volgende pagina