Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Heerlijk gegeten op het terras. Voorgerecht, hoofdgerecht en een heerlijk ijsje voor twee was goed verzorgd.
    Bediening vriendelijk en attent.

2. Richard

Wij wilden op een mooie zomeravond lekker eten bij Las Carretas, echter onze avond werd wreed verstoord door andere gasten die met stoel en al "vluchten" voor enkele regendruppels. Daarbij werd er met de stoel flink tegen onze tafel gestoten waar net 2 Weizenbier en een portie Nachos op stond. Het gevolg was dat mijn vrouw en ik volledig onder het bier zaten en dat de Nachos daar ook in dreven. Het te jonge en onbekwame personeel wisten niet wat ze hiermee aan moesten. Alleen dat wij nog wel even moesten betalen voordat wij wilden 'afdruipen'. Niets gedronken en niets gegeten en direct naar huis kunnen voor een douche en toch betalen. Helaas een ontzettend slechte en ongastvriendelijke service dus.

3. Jan/Almelo

Je moet van vlees houden, kaart is niet uitgebreid, maar gedurfd. Steak tartaar met een knots van een mergpijp prachtig.
    M'n zoon en ik samen een kilo vlees aan het bot.
    Bediening super. Nagerecht kaart mager.
    Al met al heerlijk gegeten.

4. Heerlijk eten met een buitenlands tintje gebracht door vriendelijke bedieners. Gezellig restaurant zonder veel overbodige chick. Heerlijk eten voor een zeer acceptabele prijs. Door de grote aanloop bleek op zich al dat het een geliefd restaurant was.

5. Pannenkoekenhuis Borne

Prima tafel bij de reservering. Echter loopt de bediening chaotisch door elkaar. Bestellingen worden half verwerkt, verkeerde bestellingen.
    Kleine tafels die volgepakt blijven staan.

Pannenkoeken zijn wel goed en voldoende. Controle bij drinken kan/mag beter.

5,7
  6. Matthijs

Prima bereid, lekkere smaken, leuke kaart. Persoonlijk vind ik het wél aan de prijs (€5,10 voor een glas rode wijn gaat mij echt te ver, dat is een onaangename verrassing op de rekening).

7. Jaqueline

Een erg gezellig en gastvrij restaurant! Het eten is uitstekend en het personeel heeft kennis over alles wat er geserveerd wordt.

8. Jan Lievers

Zeer slechte bediening. Eten redelijk. Wij waren met een groep. Betalen werd erg moeilijk daardoor. Totaal onervaren mensen.

9. Esther bruinsma

Heerlijk gegeten, super mooie inrichting, heel gezellig en een top bediening met een fantastische eigenaar. Vriendelijk... Aanrader

10. Vanavond gegeten bij Roast it in Borne!! Een hele gezellige en leuke avond gehad met heerlijk eten. Werden bij binnenkomst al welkom ontvangen door de gastheer! Restaurant heeft een hele gezellige setting en leuke spontane bediening met veel kennis over de wijnen en gerechten. Als nagerecht de chocozoenen... een echte aanrader! Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen!!

11. Kwaliteit altijd goed. Frites altijd lekker knapperig.

12. Pannenkoekenhuis Borne

Kim Egberink

Lekker gegeten met vijf kindjes en twee volwassenen. Het eten was lekker en de serveerster is vriendelijk als altijd. Even zelf wat aandacht geschonken aan de jarig jet.

13. Internationaal Borne

Zeer goed restaurant. Met als onze favoriet de geweldige vleesgerechten. De bediening komt erg professioneel over en is gastvrij. Dit restaurant is voor ons het ideaal plaatje. Alles klopt, het eten is hier geweldig en ik zou dit iedereen aanraden. De enige tip die wij zouden kunnen geven is dat de hoge stoelen niet erg comfortabel zitten.

14. Leuk restaurant. Het eten was soms heel lekker en soms iets minder. We hadden een verrassingsmenu van de chef. Staat niet op de kaart, maar werd ter plekke bedacht en geregeld. Top! Bediening was zeer goed.

15. Jian Zhang

16. G Zweverink

Jammer dat je bij De Eetkamer bij een AH actie geen cadeau kaart in kunt leveren van henzelf, het is toch betaald? Hier maak je geen vrienden mee. Hele slechte zaak.

17. Internationaal Borne

Lidy Slaghekke

Woensdag 30 nov. bij Kir Royal echt voortreffelijk gegeten! Het was er altijd al goed, maar sinds kort is er een nieuwe chefkok, en het eten was top! Helemaal niets op aan te merken, personeel was vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Vanwege de prachtige rookgelegenheid, zou je bijna weer gaan roken. Kortom een bezoekje meer dan waard.

18. De dames van de bediening zijn timide maar vriendelijk. En wat een onbeschofte man in de bediening werkt daar, misschien wel de eigenaar, wat de timide houding van de dames wel zou verklaren. Eten was oké maar kom er nooit meer door die ene persoon.

19. Pannenkoekenhuis Borne

Adelheid Huiskes

Prima pannenkoek, erg lekker. Bediening netjes en vriendelijk. Met kinderen een prima locatie, zeer kindvriendelijk. Zonder kinderen wel erg rumoerig i.v.m. met rondrennende kinderen, maar dat lag misschien aan de ouders

20. Ja, we hebben redelijk goed gegeten. Jammer dat de bediening 4 keer heeft gevraagd of we naast de fles wijn ook een fles tafelwater wilden hebben, erg vervelend. Wat sommigen suggereren over een ster voor deze zaak, dan kan ik ze snel uit de droom helpen. Dan zal het niveau naar een hoger peil moeten, de Cas Spijkers academie kan deze zaak vooruit helpen. De chefkok moet de bediening weer met 2 voeten op de grond zetten, teveel blabla en te weinig echte aandacht voor wat de klant wil. Bijvoorbeeld vraag of men de steak medium of welldone wil hebben, er zijn mensen die niet van bloederig vlees houden.
    Afin, volgend jaar nog maar eens proberen of er progressie is geboekt.

21. Prima eten in sfeervol intiem restaurant!
    Voor herhaling vatbaar.

22. Chinees-Indisch Borne

Kwaliteits restaurant, ook voor afhaal.
    Goede sfeer en vriendelijke bediening.

23. Afhaal en bezorg Borne

Niet zo goede pizza. Vegetarische pizza en Hawaï pizza besteld. Op de Vegetarische pizza bijna rauwe paprika en ui. Beide pizza's waren niet erg warm.

24. Pannenkoekenhuis Borne

Het was allemaal prima geregeld. Aardig personeel en goede service!

25. Chinees-Indisch Borne

Voor 4 personen Chinese rijsttafel besteld, €100,- 2 schaaltjes nasi, 2 schaaltjes bami. Voorgerecht p.p 2 pangsit stukjes, 1 satestokje en 2 mini stukjes gefrituurde banaan. Voor 4 personen 3 mini schaaltjes met vleesgerechten en 1 schaaltje met slabonen (uit blik?). Bijbesteld 1 schaaltje satesaus a €3,- We kwamen met trek en vertrokken met honger. Bediening matig, moesten naar de kelner om nog wat te kunnen bestellen. Afhalen hier is goed, restaurant nooit weer!!

3,6
  26. Super lekker gegeten! Vitello en steak tartaar waren heerlijk. Tonijn was perfect! Niet teveel poespas maar pure eerlijke smaak. We hebben genoten!

27. Pannenkoekenhuis Borne

Super lekkere pannenkoek, vriendelijke bediening en gezellige sfeer.

(Beetje raar, bij de kinderpannenkoek een verrassing en bij het kindermenu patat met... geen verrassing, dus 1 kindje kreeg niets en 2 wel, dat kan dus niet, dus een verrassing erbij gekocht). Verder wel kindvriendelijk met kleurplaten en potloden en speelhoekje.

28. Erg slechte bediening, voor mij de druppel deze avond. Pinautomaat werkt hele dag niet maar melden ze niet, laten je eerst rustig wachten 20 minuten.

Wilde reserveren, kon niet, maar naam werd opgeschreven. Nou dus niets mee gedaan is prima, maar zeg dan niet dat je een tafel krijgt hebt vanavond, veel boze potentiële klanten weg zien gaan zonder ook maar enige reactie van de bediening.

Eten compenseert de bediening niet

29. Pannenkoekenhuis Borne

fam. Delfsma

Met de hele familie wezen eten, was keurig verzorgd terwijl het al zo druk was.

30. Wat een heerlijke lunch.
    Heerlijk eten en alles vers bereidt, wat een heerlijke ervaring!
    Nog nooit een hamburger zo heerlijk gehad, vers vlees en geen leren lap uit de frituur.
    Prachtig stuk vlees met liefde bereid.
    Met een hamburger als deze elke dag, ben ik een gelukkig mens. :-)
    Gezellig terras en geweldig aardig personeel.
    De eigenaar, finalist Masterchef 2014, is een toffe kerel, die ook echt even de tijd voor je neemt als je hem wat vraagt.
    Wij komen zeker snel terug voor het diner!