Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

Prachtige plek, in een rustige omgeving.
    Authentiek restaurant waar we een heerlijk familiefeest hebben gehouden.
    Goed verzorgd, zeer smakelijk en zeer betaalbaar. Een aanrader.

Geweldige frietzaak! Patat bestellen altijd goed, snel klaar en uitstekende kwaliteit voedsel!
    Zeker een aanrader. (veelvuldig gegeten hier met mijn maatje vic)

3. Mexicaans Borne

Ik heb gebeld om te reserveren maar dat kon niet. Toen we daar aankwamen moesten we 10 min wachten met nog 8 andere mensen, omdat het nog vol was. We moesten voor de ingang wachten, want iedereen stond daar en het was heel onhandig en druk. Ook gingen er mensen weg, omdat het te lang duurde. Als ze nou gewoon aan reserveren doen, dan kunnen ze dit voorkomen. Want vol = vol! Voor de rest was het eten prima!

4. Mexicaans Borne

Al vele jaren eten we bij de mex in Borne. Prima keuken en fijne bediening. Nog nooit een tegenvaller gehad. Toppie. šŸ‘šŸ‘

5. Frans Borne

Lekker gegeten, alleen wel heel kleine porties.

6. Internationaal Borne

Sander Grondman

Een zeer slechte ervaring begin augustus bij Kir Royal. Een hele prijzige chateau briand vernaggeld geserveerd gekregen. Veels teveel zout zodat er niets anders te proeven viel. 3 plakjes vlees voor 34,50 Ook de champignons Dordogne waren niet smaakvol
    Personeel was gehaast en we kregen te snel het eten achter elkaar geserveerd. Daarnaast waren ze niet fris gekleed. Al met al vergaande glorie. Geen aanrader !
    Helemaal niet als ook een kritische recensie steeds verwijderd wordt door Kir Royal

7. Mexicaans Borne

Vaak lekker gegeten, deze avond was het eten zeer, zeer slecht. Bonen waren geen bonen meer maar aangebrande steentjes, burrito's en enchilada aangebrand, niet te eten. Bediening uitermate ongeĆÆnteresseerd. Voorlopig geen Carretas meer. Jammer. Hoe moeilijk kan het zijn om een redelijke maaltijd te verzorgen met geĆÆnteresseerd personeel?

Even op het terras met 2 Aperol Spritz. Beste mensen, 8 euro per Aperol, ze waren lekker, maar dat zijn Venetiaanse San Marco prijzen. Beetje bij de weg blijven graag.

9. Internationaal Borne

Zakelijk gegeten, mooi weer dus op het terras. Sfeervol en modern ingericht. Ik had niet zoveel trek dus alleen een hoofdgerecht (lekker stukje vlees) en koffie voor toe. Prima.

10. Mexicaans Borne

Heerlijk gegeten op het terras. Voorgerecht, hoofdgerecht en een heerlijk ijsje voor twee was goed verzorgd.
    Bediening vriendelijk en attent.

11. Mexicaans Borne

Richard

Wij wilden op een mooie zomeravond lekker eten bij Las Carretas, echter onze avond werd wreed verstoord door andere gasten die met stoel en al "vluchten" voor enkele regendruppels. Daarbij werd er met de stoel flink tegen onze tafel gestoten waar net 2 Weizenbier en een portie Nachos op stond. Het gevolg was dat mijn vrouw en ik volledig onder het bier zaten en dat de Nachos daar ook in dreven. Het te jonge en onbekwame personeel wisten niet wat ze hiermee aan moesten. Alleen dat wij nog wel even moesten betalen voordat wij wilden 'afdruipen'. Niets gedronken en niets gegeten en direct naar huis kunnen voor een douche en toch betalen. Helaas een ontzettend slechte en ongastvriendelijke service dus.

Jan/Almelo

Je moet van vlees houden, kaart is niet uitgebreid, maar gedurfd. Steak tartaar met een knots van een mergpijp prachtig.
    M'n zoon en ik samen een kilo vlees aan het bot.
    Bediening super. Nagerecht kaart mager.
    Al met al heerlijk gegeten.

13. Mexicaans Borne

Heerlijk eten met een buitenlands tintje gebracht door vriendelijke bedieners. Gezellig restaurant zonder veel overbodige chick. Heerlijk eten voor een zeer acceptabele prijs. Door de grote aanloop bleek op zich al dat het een geliefd restaurant was.

14. Pannenkoekenhuis Borne

Prima tafel bij de reservering. Echter loopt de bediening chaotisch door elkaar. Bestellingen worden half verwerkt, verkeerde bestellingen.
    Kleine tafels die volgepakt blijven staan.

Pannenkoeken zijn wel goed en voldoende. Controle bij drinken kan/mag beter.

Matthijs

Prima bereid, lekkere smaken, leuke kaart. Persoonlijk vind ik het wĆ©l aan de prijs (ā‚¬5,10 voor een glas rode wijn gaat mij echt te ver, dat is een onaangename verrassing op de rekening).

Jaqueline

Een erg gezellig en gastvrij restaurant! Het eten is uitstekend en het personeel heeft kennis over alles wat er geserveerd wordt.

17. Mexicaans Borne

Jan Lievers

Zeer slechte bediening. Eten redelijk. Wij waren met een groep. Betalen werd erg moeilijk daardoor. Totaal onervaren mensen.

Esther bruinsma

Heerlijk gegeten, super mooie inrichting, heel gezellig en een top bediening met een fantastische eigenaar. Vriendelijk... Aanrader

Vanavond gegeten bij Roast it in Borne!! Een hele gezellige en leuke avond gehad met heerlijk eten. Werden bij binnenkomst al welkom ontvangen door gastheer David! Restaurant heeft een hele gezellige setting en leuke spontane bediening met veel kennis over de wijnen en gerechten. Als nagerecht de chocozoenen... een echte aanrader! Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen!!

Kwaliteit altijd goed. Frites altijd lekker knapperig.

21. Pannenkoekenhuis Borne

Kim Egberink

Lekker gegeten met vijf kindjes en twee volwassenen. Het eten was lekker en de serveerster is vriendelijk als altijd. Even zelf wat aandacht geschonken aan de jarig jet.

22. Internationaal Borne

Zeer goed restaurant. Met als onze favoriet de geweldige vleesgerechten. De bediening komt erg professioneel over en is gastvrij. Dit restaurant is voor ons het ideaal plaatje. Alles klopt, het eten is hier geweldig en ik zou dit iedereen aanraden. De enige tip die wij zouden kunnen geven is dat de hoge stoelen niet erg comfortabel zitten.

Leuk restaurant. Het eten was soms heel lekker en soms iets minder. We hadden een verrassingsmenu van de chef. Staat niet op de kaart, maar werd ter plekke bedacht en geregeld. Top! Bediening was zeer goed.

Jian Zhang

25. Nederlands Borne

G Zweverink

Jammer dat je bij De Eetkamer bij een AH actie geen cadeau kaart in kunt leveren van henzelf, het is toch betaald? Hier maak je geen vrienden mee. Hele slechte zaak.

26. Internationaal Borne

Lidy Slaghekke

Woensdag 30 nov. bij Kir Royal echt voortreffelijk gegeten! Het was er altijd al goed, maar sinds kort is er een nieuwe chefkok, en het eten was top! Helemaal niets op aan te merken, personeel was vriendelijk, zonder opdringerig te zijn. Vanwege de prachtige rookgelegenheid, zou je bijna weer gaan roken. Kortom een bezoekje meer dan waard.

27. Pizzeria Borne

De dames van de bediening zijn timide maar vriendelijk. En wat een onbeschofte man in de bediening werkt daar, misschien wel de eigenaar, wat de timide houding van de dames wel zou verklaren. Eten was okƩ maar kom er nooit meer door die ene persoon.

28. Pannenkoekenhuis Borne

Adelheid Huiskes

Prima pannenkoek, erg lekker. Bediening netjes en vriendelijk. Met kinderen een prima locatie, zeer kindvriendelijk. Zonder kinderen wel erg rumoerig i.v.m. met rondrennende kinderen, maar dat lag misschien aan de ouders

29. Frans Borne

Ja, we hebben redelijk goed gegeten. Jammer dat de bediening 4 keer heeft gevraagd of we naast de fles wijn ook een fles tafelwater wilden hebben, erg vervelend. Wat sommigen suggereren over een ster voor deze zaak, dan kan ik ze snel uit de droom helpen. Dan zal het niveau naar een hoger peil moeten, de Cas Spijkers academie kan deze zaak vooruit helpen. De chefkok moet de bediening weer met 2 voeten op de grond zetten, teveel blabla en te weinig echte aandacht voor wat de klant wil. Bijvoorbeeld vraag of men de steak medium of welldone wil hebben, er zijn mensen die niet van bloederig vlees houden.
    Afin, volgend jaar nog maar eens proberen of er progressie is geboekt.

30. Nederlands Borne

Prima eten in sfeervol intiem restaurant!
    Voor herhaling vatbaar.