Jasmin Garden in Borne

Voldoende gratis eigen parkeerplaatsen voor het restaurant.

Bezorgrestaurants in de buurt van Jasmin Garden

• Rookruimte
  4. Betalen pin Visa Master Card American Express Diners Club

1195475661 89
1201968195 64
1208460730 64
1429206903 64
1442191972 63

1. Kwaliteits restaurant, ook voor afhaal.
    Goede sfeer en vriendelijke bediening.

2. Voor 4 personen Chinese rijsttafel besteld, €100,- 2 schaaltjes nasi, 2 schaaltjes bami. Voorgerecht p.p 2 pangsit stukjes, 1 satestokje en 2 mini stukjes gefrituurde banaan. Voor 4 personen 3 mini schaaltjes met vleesgerechten en 1 schaaltje met slabonen (uit blik?). Bijbesteld 1 schaaltje satesaus a €3,- We kwamen met trek en vertrokken met honger. Bediening matig, moesten naar de kelner om nog wat te kunnen bestellen. Afhalen hier is goed, restaurant nooit weer!!

3. Al jaren lang gingen wij regelmatig hier naar de afhaal. Helaas de laatste maanden gaat de kwaliteit erg achter uit.
    Laatste bestelling Chinese rijsttafel voor 4 personen was erg slecht. Helaas maar 2 satéstokjes, schijnbaar 2 vergeten, en erg droog. In de ajam ketjap zaten nog veel kleine botjes.de koe loe kai of yuk erg melig zachte korst en taai. de mini loempia's koud en zonder smaak. En dat alles voor € 30.-
    Helaas erg slechte beurt.
    Volgende bezoek maar uitstellen en naar een andere Chinees in Borne.

4. Op vakantie door Borne aan het rijden. We waren op weg naar een Italiaan, maar daar was niets te doen en we kwamen langs dit restaurant waar de gehele parkeerplaats vol stond. We besloten dus om hier te gaan eten.

Indische rijsttafel op. Erg lekker en ruim voldoende porties voor maar €25 per persoon. Zeker aan te raden dus. Het vlees was niet vet wat je bij een Chinees nogal wel eens tegenkomt. Het restaurant (Chinese kant beoordeelt) ademt echt een Aziatische relaxte sfeer. Japanse kant zal dit ook wel hebben. Er stonden 2 jonge meisjes in de bediening waarvan 1 duidelijk ervarener was. Maar erg netjes geholpen en de serveersters liepen hun benen onder hun gat uit. Kwamen ook regelmatig vragen of we nog wat wilde.

Al met al zeker een bezoekje waard als je in het oosten der land aanwezig bent.

5. Afgelopen weekend gegeten aan de Chinese kant. Een heerlijk 5 gangen verrassingsmenu gehad, super lekkere gerechten en een geweldige bediening!!

We gaan er snel nog een keer van genieten!!

6. Wat een onvriendelijk personeel, staat er kindvriendelijk in de omschrijving, nou bij ons zoontje van 10 jaar werd het menuboek uit zijn handen getrokken en kreeg als mededeling "Geef want ik heb nog meer te doen", terwijl het helemaal niet druk was (maar dan nog).

Eenmaal het eten op tafel werd er geen moment meer naar ons omgekeken, werd niet gevraagd af alles naar wens was, of er nog iets bij moest komen, we hadden geen eens kans om nog iets te drinken te vragen. Toen we uitgegeten waren duurde het een wel een half uur voordat er werd afgeruimd, terwijl het nog steeds rustig was. Naast ons zat een klein gezelschap, deze kregen een verkeerd voorgerecht, dus dat moest terug naar de keuken, de serveerster deed dit al mopperend en kwam ook weer mopperend het bestek omwisselen. We kregen bij ons menu nog koffie, dit duurde weer een half uur voordat dat op tafel stond, nou ja bijna gesmeten zonder een vriendelijk woord.

Eenmaal klaar liepen we richting de kassa, kwam de serveerster al met de rekening aanlopen. Jammer, denk je we blijven in ons eigen dorp, maar eens maar nooit weer. En als je dan binnen een week een soortgelijk verhaal hoort, dan mogen ze zich daar wel eens achter de oren krabben!

7. Ik ben bij meerdere Japanse restaurants geweest, maar dit restaurant was erg lekker. De live-cooking/teppan (een Japanse kok die voor je aan tafel bereid) is goed. Echter heb ik weinig kunstjes gezien (bijvoorbeeld: niet gooien en tikken met zout en peper, geen ei zelf moeten vangen, wel een vlam creëren). Daarentegen was het eten voortreffelijk! Het restaurant ziet er van binnen prachtig uit en er is een serre voor de rokers.
    Wij gaan zeker nog een keer!

8. Johan Kemperink

Een tijdje door omstandigheden niet meer geweest, maar het afhaal gedeelte hebben ze recent compleet verbouwd met een open sushi-keuken waar de koks sushi bereiden. Het is een hele verbetering in vergelijking met vroeger. Het is veel moderner en ruimer geworden. Je wordt snel, vakkundig en vriendelijk geholpen. En het eten is voortreffelijk. We zijn binnenkort van plan om met de familie in het Japans Teppanyaki restaurant te gaan dineren, want dat lijkt ons gezellig in de winter maanden, en we verheugen ons al daarop!

9. Zeker een restaurant voor een gezellig avondje uit met heerlijk eten.

Wij zaten aan de Japanse kant en hadden gekozen voor de menu's. Het eten was heerlijk, er kwam een kok bij onze tafel en hij maakte het eten voor onze neus klaar. We konden precies zien hoe hij dat deed en welke kruiden er toegevoegd werden en hoe het eten verder op smaak werd gebracht. Ik ga het thuis ook proberen in mijn wokpan, hopelijk is die heet genoeg. Bij het laatste gerecht stal de kok de show door te flamberen en het eten vervolgens in (of naast) je mond te mikken. Bij alle gerechtjes werden drie sausjes geserveerd, de kok zei iedere keer welk sausje erbij paste. En wat ik ook heel knap vond, hij kende de verschillende menu's en gaf iedereen precies wat ze besteld hadden.

We kregen eerst de soep hoewel dat zo niet op het menu stond, maar de ober vond dit beter omdat we anders vrij lang op ons voorgerecht moesten wachten. Goed opgelost want wij hadden wel trek omdat het nogal laat geworden was. En het werd nog veel later want tussendoor hebben we ook een keer lang moeten wachten op de volgende gang omdat de kok aan de overzijde aan het bakken was.

De service was prima, keurig en vriendelijk, je kreeg een slabber voor want er lag geen bestek. Er lagen stokjes met een beschrijving hoe je die moest gebruiken. De meesten hadden het naar even oefenen snel door. Wij waren de laatste gasten en helaas zijn ze vergeten om ons een mooi warm servetje te geven om onze handen aan af te vegen.

Het restaurant zag er zeer mooi uit, de inrichting was prima en ademde een Japanse sfeer uit. Een nadeeltje was dat je met andere mensen om de kookplaat heen zat, dat is niet zo knus dan wanneer je met je eigen groepje apart aan een tafel zit te eten. Verder werd het erg heet aan tafel omdat je bij de kookplaat zat.

De prijs vond ik zeer redelijk, ik heb gezien dat ze van goede producten uitgaan.

10. Zyzyx

1 punt
  11. Jasmin Garden

1 punt
  12. Mooi en zeer schoon restaurant met geroutineerde en gezellige bediening. Als je zowel van vis als vlees houdt - kies dan voor het verrassingsmenu (3-4 of 5 gangen) - Geen bakken rijst of bami, lopend buffet of ander alledaags Chinees/Japans eten maar zeer aparte gerechten - Daar mag dus best een prijskaartje aanhangen - consumpties waren overigens heel normaal geprijsd. Aanrader dus voor de fijnproever. Veul eten ken je overal!

13. Laatst gegeten aan de Japanse kant van Jasmin Garden. Uitstekende kwaliteit, uitgebalanceerde hoeveelheden (niet te veel en niet te weinig), zeer sfeervol. We zaten er tegelijktertijd met een grote groep, men vond dat qua service moeilijk te behappen terwijl het naar mijn idee niet erg druk was...

14. 1 keer maar nooit meer... Slechte service bij de afhaal en dan ook nog een verkeerde bestelling.

15. Het eten is echt prima, het personeel is erg vriendelijk. Minpuntje zijn de prijzen die zijn naar verhouding wat te hoog.

Toch kun je hier erg goed eten, een ruime keuze en het personeel is altijd behulpzaam als je even niet weet wat je wilt eten, voor het het weet stort je jezelf in een culinair avontuur.

We komen er vaker, maar vanwege de toch wat hoge prijzen niet met regelmaat.

16. Veel te gladde bediening en hoge prijzen.

Met het eten is weinig mis, maar het springt er ook niet echt uit. Misschien meer iets voor vermogende mensen.

17. Prima Chinees, lekker eten en zeer vers voor zowel Chinees als Japans. Mooi ingericht en schoon.

Ze zouden de muziek die er gedraaid wordt kunnen veranderen.

Personeel erg vriendelijk en soms te humoristisch.

18. Uitsluitend ervaring als vaste klant in het Japanse restaurant.

Altijd uitstekend eten, verser kan niet en super kwaliteit! Betaal je ook voor.

Mag wel wat variatie in de menu's aangebracht worden, sinds jaren dezelfde kaart. Voor een groepsuitje is het omelet gooi spektakel wellicht leuk, maar voor een diner voor 4 of 2 hoeft dat van mij niet (heb dat nu ook wel gezien).

19. Het eten is lekker maar de prijzen zijn schandalig.

Altijd lang wachten en het personeel is verschrikkelijk.

20. De beste Chinees die ik ken; het eten smaakt erg goed en je proeft dat er verse producten worden gebruikt.
    De bediening is bij het afhalen niet erg vriendelijk, maar het went :).
    Wel jammer dat er erg veel gember wordt gebruikt, maar dat is mijn persoonlijke smaak.
    In het restaurant heb ik overigens ook heerlijk (Japans) gegeten; niets op aan te merken.

21. m.k. 345 punten

Het afhalen is niet aan te raden.
    Het eten is gewoon niet lekker.

Weinig groente; nauwelijks wat in de tjap tjoy.
    Een aantal jaren geleden was het beter in orde.
    Jammer.

22. Mvr. van Dijk

Ik heb daar laatst gegeten en ik heb werkelijk waar genoten. Het eten was super en de bediening was helemaal top. Gaan we zeker vaker naar toen.

23. Jan en Wilma

Bij aankomst eerst even naar het toillet gevraagd, tijdens die vraag werd ons meteen gevraagd wat we wilden drinken. Nadat we de bestelling geplaatst hadden kwamen de schotels na ca. 8 minuten waardoor we ca. 40 minuten naar aankomst weer buiten stonden. Geen middagje of avondje uit dus. Bovendien werd alles zogezegd afgeraffeld. Nauwelijks uitgegeten werd al naa het dessert gevraagd. Geen succes van onze kant. Voorlopig niet meer naar terug

24. Joke en Wim

We hebben gegeten in het chineses restaurant. We bestelden een 4-gangen verressingsmenu en hebben geweldig gegeten. Sfeervolle ambience, zeer vriendelijke en humoristische bediening en een uitstekende en verrassende keuken maakten het een zeer aantrekkelijke avond. we verheugen ons op een volgend bezoek want we zijn nu ook zeer nieuwsgierig naar het Japanse restaurant.