Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Hier word ik nou echt blij van! Super kwaliteit patat en heel aardig personeel. Zo fijn die Aziatische mensen, ze zijn altijd aardig tegen mij. Daarnaast ben ik super blij met de snelheid van mijn bestelling, ik mocht mijn bestelling al na 5 minuten(!!!) ophalen. Heel veel succes met het verdere bestaan van deze geweldige cafetaria.

2. Italiaans Borne

Tegenvaller… we hadden het verrassingsmenu en dat was geen prettige verrassing. Voorgerecht was wat antipasti en was weinig en hoofdgerecht was een bord vol met risotto met klein beetje vet vlees en twee plakjes mozzarella. Nagerecht viel mee. Veel te duur voor wat je kreeg. Jammer dat personeel aan tafel en personeel bij het afrekenen beiden niets doen met de opmerking dat het tegenviel, hierdoor komen wij hier niet weer.

3,2
  3. Chinees-Indisch Borne

Heb in het restaurant gegeten. De bediening was aardig en netjes. De gerechten erg vlak en weinig van smaak. En wat duurde het ontzettend lang voordat gerechtjes werden opgediend. Ongelofelijk.
    Was erg teleurstellend om in het restaurant te eten.
    Sfeer en aankleding ook saai en met weinig beleving, zoals het eten.
    Helaas geen aanrader.

3,9
  4. Chinees-Indisch Borne

Hoewel je telefonisch moet kunnen bestellen blijkt dit in de praktijk bijna onmogelijk.
    Gebrekkig nederlands is de oorzaak.
    Belachelijk.

5. Lucy en Wijnand

Maandag eind middag(16juli) na 70 km fietsen:heerlijk frietje en voortreffelijk schaslik zigeunersaus! Een oppepper, aardig personeel, priiiiima! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

6. Alles een keer proberen, maar daar blijft het dan ook bij. Meer dan een uur gewacht op eten... en dat eten is niks. Omhooggevallen shoarmatent. Bediening wist het verschil niet tussen een entrecote en een ossenhaas (...schijf... van de Makro). Ik kan morgen een restaurant beginnen dat beter voedsel serveert.

2,8
  7. A.Z. Enschede

Afgelopen dinsdag heerlijk gegeten bij ROASTit! We hebben ons laten verrassen door een chef's 3 gangen menu.
    Vooraf heerlijk, mooi opgemaakt en niet te veel. Daarna een mooi opgemaakte plank met een "rondje langs de koe". Een verrukkelijke "Dame Blanche" als toetje.
    De chef communiceert vriendelijk en licht op een vermakelijke manier het eten toe.
    De bediening vriendelijk en voorkomend. We komen zeker op herhaling!!

8. Heerlijk gegeten, prettige bediening, fijne sfeer, goede prijs/kwaliteit.

9. Internationaal Borne

Marijke

10. Italiaans Borne

Rudy

We waren hier voor het eerst en we waren absoluut enthousiast. Een mooi ruim en sfeervol restaurant, vriendelijke bediening en prima eten. Brood vooraf en water bij de wijn! Enige opmerking: weet wat je serveert. Als je een Pizza quattro formaggio serveert vraag je niet wie de pizza gorgonzola heeft besteld :-)

11. Italiaans Borne

Rudy

12. Heerlijk gegeten daghap super.

13. Cees Bekker

14. Pannenkoekenhuis Borne

wolters

Toen wij aankwamen was het niet heel druk. Maar we hebben bijna een uur moeten wachten voordat de bestelling werd opgenomen. Mensen die later binnen kwamen zaten al te eten terwijl wij zaten te wachten. Er zit geen systeem in de bediening die overigens wel erg aardig was. Pannenkoeken waren net aan gaar.

6,3
  15. Super goed verder maar 1 euro per bol in amsterdam loop je al tegen de 2,50 dus en dit si gewn goed en elkker ik haal hier.

16. Chinees-Indisch Borne

Beste chinees in Borne.
    Zeer smakelijke eten en vriendelijke personeel.
    Zeker een aanrader!!

17. Snackbar Borne

Spareribs sweet bestelt waren zurig en niet lang genoeg gebraden.
    Blijf de cafetaria gedeelte van slechte kwaliteit vinden.
    Ga niet meer bestellen.

18. Superlekker gegeten. Als nagerecht is ‘Bonbon caramel’ een absolute aanrader!!

19. Heerlijke uitgebreide vleeskaart. Goed personeel met duidelijk hart voor de zaak. De eigenaar loopt veel rond en heeft ons een mooie toelichting gegeven op de dry aged entrecote.

Fantastische sfeer, goede wijn, goede prijs… kortom een fantastische ervaring!

20. Pannenkoekenhuis Borne

Gezellig en altijd lekkere pannenkoeken!

21. Chinees-Indisch Borne

1e kerstdag het “kerstbuffet” gegeten. Wat een aanfluiting. Buffet was zeer matig. Weing keus. Saté zat dik aangekoekt in de bak. Er werd (bijna) niet aangevuld. De bakken waren leeg terwijl het personeel gewoon stond toe te kijken. Toetje bestond uit 2 bolletjes kaal ijs. Het was zeer ongezellig om te zitten en het was koud. Voor €19,90 mag je wel iets meer verwachten. Totaal geen aanrader.

22. Prachtige plek, in een rustige omgeving.
    Authentiek restaurant waar we een heerlijk familiefeest hebben gehouden.
    Goed verzorgd, zeer smakelijk en zeer betaalbaar. Een aanrader.

23. Geweldige frietzaak! Patat bestellen altijd goed, snel klaar en uitstekende kwaliteit voedsel!
    Zeker een aanrader. (veelvuldig gegeten hier met mijn maatje vic)

24. Ik heb gebeld om te reserveren maar dat kon niet. Toen we daar aankwamen moesten we 10 min wachten met nog 8 andere mensen, omdat het nog vol was. We moesten voor de ingang wachten, want iedereen stond daar en het was heel onhandig en druk. Ook gingen er mensen weg, omdat het te lang duurde. Als ze nou gewoon aan reserveren doen, dan kunnen ze dit voorkomen. Want vol = vol! Voor de rest was het eten prima!

25. Al vele jaren eten we bij de mex in Borne. Prima keuken en fijne bediening. Nog nooit een tegenvaller gehad. Toppie. 👍👏

26. Lekker gegeten, alleen wel heel kleine porties.

27. Internationaal Borne

Sander Grondman

Een zeer slechte ervaring begin augustus bij Kir Royal. Een hele prijzige chateau briand vernaggeld geserveerd gekregen. Veels teveel zout zodat er niets anders te proeven viel. 3 plakjes vlees voor 34,50 Ook de champignons Dordogne waren niet smaakvol
    Personeel was gehaast en we kregen te snel het eten achter elkaar geserveerd. Daarnaast waren ze niet fris gekleed. Al met al vergaande glorie. Geen aanrader !
    Helemaal niet als ook een kritische recensie steeds verwijderd wordt door Kir Royal

3,3
  28. Vaak lekker gegeten, deze avond was het eten zeer, zeer slecht. Bonen waren geen bonen meer maar aangebrande steentjes, burrito's en enchilada aangebrand, niet te eten. Bediening uitermate ongeïnteresseerd. Voorlopig geen Carretas meer. Jammer. Hoe moeilijk kan het zijn om een redelijke maaltijd te verzorgen met geïnteresseerd personeel?

29. Even op het terras met 2 Aperol Spritz. Beste mensen, 8 euro per Aperol, ze waren lekker, maar dat zijn Venetiaanse San Marco prijzen. Beetje bij de weg blijven graag.

30. Internationaal Borne

Zakelijk gegeten, mooi weer dus op het terras. Sfeervol en modern ingericht. Ik had niet zoveel trek dus alleen een hoofdgerecht (lekker stukje vlees) en koffie voor toe. Prima.