Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Borne verdeeld zijn.

1. Chinees-Indisch Borne

Al jaren lang gingen wij regelmatig hier naar de afhaal. Helaas de laatste maanden gaat de kwaliteit erg achter uit.
    Laatste bestelling Chinese rijsttafel voor 4 personen was erg slecht. Helaas maar 2 satéstokjes, schijnbaar 2 vergeten, en erg droog. In de ajam ketjap zaten nog veel kleine botjes.de koe loe kai of yuk erg melig zachte korst en taai. de mini loempia's koud en zonder smaak. En dat alles voor € 30.-
    Helaas erg slechte beurt.
    Volgende bezoek maar uitstellen en naar een andere Chinees in Borne.

2. Heerlijk ambachtelijk ijs. Enorme vriendelijke man die eigenlijk al aan het opruimen was, maar de tijd nam om ons nog even een ijsje te geven (tegen sluitingstijd op een enorme regenachtige dag). Gewoon erg lekker ijs wat je geproefd moet hebben. Ook erg goedkoop naar mijn mening, namelijk €1 per bolletje. In Breda loop je al tegen de €2 per bolletje aan voor fabrieksijs.

3. Chinees-Indisch Borne

Op vakantie door Borne aan het rijden. We waren op weg naar een Italiaan, maar daar was niets te doen en we kwamen langs dit restaurant waar de gehele parkeerplaats vol stond. We besloten dus om hier te gaan eten.

Indische rijsttafel op. Erg lekker en ruim voldoende porties voor maar €25 per persoon. Zeker aan te raden dus. Het vlees was niet vet wat je bij een Chinees nogal wel eens tegenkomt. Het restaurant (Chinese kant beoordeelt) ademt echt een Aziatische relaxte sfeer. Japanse kant zal dit ook wel hebben. Er stonden 2 jonge meisjes in de bediening waarvan 1 duidelijk ervarener was. Maar erg netjes geholpen en de serveersters liepen hun benen onder hun gat uit. Kwamen ook regelmatig vragen of we nog wat wilde.

Al met al zeker een bezoekje waard als je in het oosten der land aanwezig bent.

4. Het is erg gezellig, goede sfeer, goede service's. En super lekker ijs!

5. coen van den berg

Hele goede snackbar, beste van Borne!

6. Pannenkoekenhuis Borne

Tafel keurig gereserveerd. Personeel loopt als een stel dolle kippen rond zodat je niet de kans krijgt extra drinken te bestellen. Stokbroodje knap duur en klein. Mijn pannenkoek was niet geheel gaar. Bij ijs leuk vuurwerk fontein i.v.m. een verjaardag...

Leuk restaurant maar geen fooi gegeven i.v.m. de service

7. Pannenkoekenhuis Borne

A.Snuverink

Fijne avond gehad, voor vaderdag met onze familie, alles was netjes verzorgd

8. Internationaal Borne

Heerlijk gegeten hier! Voorgerecht en hoofdgerecht waren super. Ook superfijn als je een gerecht aangepast wil hebben dat het geen probleem is.

Wij komen vaker!!!

9. Afhaal en bezorg Borne

Chantal

We hebben ons eten om 18:00 uur besteld en om 20:00 uur hadden we nog steeds niks gekregen. Echt belachelijk

10. Italiaans Borne

Wij zijn al meerdere keren geweest en iedere keer valt het toch tegen. De kaart is in alle jaren dat het restaurant bestaat nog nooit aangepast, de service is vriendelijk maar er gaat altijd iets mis met de bestelling. Daarnaast is het eten van slechte en goedkope kwaliteit. Wij zijn hier voor nu voor de laatste keer geweest.

11. Afhaal en bezorg Borne

Na lange tijd weer eens lasagne besteld. Was eerder echt een aanrader! Gadverdamme!! Het leek tomatensaus uit blik met lasagne vellen! Dus linea recta kliko!

12. Italiaans Borne

freek de jongen

13. freek de jongen

14. freek de jongen

15. Victor Schoonderwoerd

Ik als een doorgewinterde cafetaria veteraan, weet de verschillende spotjes wel te vinden. Maar deze cafetaria staat met stipt op mijn nummer 1! Het mooiste vind ik dat de mensen daar met verantwoord frituurvet frituren, echt top.

16. Pannenkoekenhuis Borne

j.zwijnenburg

Leuke locatie, goede en vriendelijke bediening, heerlijke pannenkoeken! En prima prijs.
    We komen graag terug.

17. Rs optie1

Lekker gegeten. Kom hier al 5 jaar. Deze zaak is zeker een Michelin ster waard!

18. Top grandcafé waar je gezellig kunt borrelen en lekker kunt eten! Zeker een aanrader!

19. Pannenkoekenhuis Borne

Lang wachten op plekje, geen wachttijd systeem. Eindelijk een plekje, dan weer heel lang wachten op bediening/kaart. Bediening vliegt als kippen zonder koppen rond, totaal geen strategie/regie daarom een 2. Pannenkoeken waren prima, niet heel bijzonder. Vers fruit heb ik vraagtekens bij.

20. Internationaal Borne

Erik de Reuver

Super goed restaurant, gisteravond gegeten met vrienden, die sterren restaurants gewend zijn. Zij waren onder de indruk van Kir Royal. Bedankt voor de fijne avond.

21. Er was nog 1 klant in de zaak. De bediening was aan het opruimen aan de andere kant van de zaak en wij vroegen of we een wijntje mochten drinken. Ze reageerde niet, liep achter de toonbank om haar bestel apparaatje te halen. Kwam naar ons toe en vroeg wat we wilden drinken. Ik vroeg of ze ons niet gehoord had en ze reageerde: Ik hou er niet van als mensen naar mij schreeuwen.

We hebben gelijk betaald en zijn weggegaan, maar wel verteld dat het nogal onvriendelijk is om tegen klanten zo te reageren. Toen we binnen kwamen gebeurde hetzelfde. Ze stond achter de bar en vroegen haar om 2 cappuccino. Ze deed ook net als ze het niet hoorde en kwam daarna aan tafel wat we wilden drinken. Vond het al een beetje raar.

Slechte ervaring, weinig klanten, onvriendelijk personeel, niet gezellig. Het Dorpshuys in Borne zeker geen aanrader!!

22. Hariëtte

Erg goede cafetaria. De pluspunten zijn: Snel, schoon, vriendelijke bediening en lekker eten. Het enige nadeel is wel dat de prijzen wat hoger liggen dan gemiddeld.

23. albertine

Goed restaurant.Sfeer is goed. Het ijs is ambachtelijk. Het vlees, ossenhaas, is mooi zacht en vers. Niet uit een verpakking. Salade kan beter, het is rommelig. De papieren plate zou ik vervangen, lijkt goedkoop op tafel.

24. Italiaans Borne

Bediening was echt beneden de maat, we hebben er dik 2,5 uur gezeten. Erg lang gewacht op voor- en hoofdgerecht. Voordat we het voorgerecht hadden, hadden twee personen aan tafel het drankje al op maar er werd niet gevraagd of we nog iets wilden drinken. Bij het hoofdgerecht zelf maar gevraagd of we nog wat drinken konden bestellen, maar ook toen dit op was geen vraag meer gehad. Nu snap ik dat ik zelf ook kan vragen maar ik vind het gewoon niet handig :) Bij het brengen van het dessert werd direct gevraagd of we ook nog koffie wilden, dat zou ik zelf na het dessert doen maar nu ben ik wel erg kritisch ;) Voorgerecht de carpaccio was perfect, als hoofdgerecht hadden twee van ons de gemarineerde varkenshaas met proscuitto, waar hij in gemarineerd was weet ik niet maar er zat helaas bijzonder weinig smaak aan. De pasta bij twee van ons was gewoon goed, net als het dessert; de soesjes het grande dessert. Zelf had ik de scroppino die normaal aan tafel bereid wordt, maar bij het brengen van de desserts werd het glas voor de scroppino weggehaald en na een paar minuten zag een van de serveersters dat ik nog niks had en toen kwam het glas gevuld en al alsnog. Het was alleen waarschijnlijk even vlug vlug gemaakt waardoor hij echt niet lekker was, ik proefde enkel en alleen citroen. Na dit aangegeven te hebben kreeg ik netjes een nieuwe aangeboden maar aangezien de rest al klaar was heb ik daar geen gebruik van gemaakt waardoor hij wel netjes van de rekening werd gehaald :) Al met al geen reden om hier opnieuw heen te gaan helaas!

25. Internationaal Borne

Martin

26. De gerechtjes waren heerlijk! De service ver beneden de maat. Bij 3 gangen maandmenu was de wachttijd tussen elke gang ca 45 minuten. De bediening was ver beneden de te verwachten maat. De menu's zijn weinig transparant. Men heeft seizoensgebonden maaltijden, doch weinig groente. Ook relatief veel suiker!
    En dan de betaling. De rekening moest ik nadat ik vier keer had gevraagd ophalen. De rekening was vals. Er stonden bedragen op die veel te hoog waren. Zelfs nadat ik had gereclameerd was de gecorrigeerde rekening niet correct. Nooit meer naar toe gaan!

3,4
  27. Erg lawaaierige omgeving. Het eetcafé is erg klein, en daardoor zit iedereen erg dicht op elkaar. Het is lastig je tafelgenoten te verstaan. Ook de bediening konden we meerdere malen niet verstaan.

Eten was prima, groot stuk (kwalitatief goed) vlees, weinig groente (klein bakje sla) en wat friet.

28. Vriendelijke bediening en grote porties.

29. Internationaal Borne

Erik de Reuver

Gisterenavond 17-10-2015 de verjaardag van mijn partner gevierd. Met een gezelschap van 11 personen à la carte gegeten en super avond gehad. De menukaart zag er goed en uitgebreid uit. De bediening was erg goed. Het eten voortreffelijk. Super gastvrij en culinair restaurant waar we al vaker kwamen en in de toekomst nog regelmatig gaan eten. Aanrader. Team Kir Roal, bedankt voor de fantastische avond.

30. Afhaal en bezorg Borne

Fam. Van lohuizen

Altijd goed en lekker!
    Prima bezorging en overheerlijke shoarma, spare ribs en aardappeltjes.
    Onze favoriet in Borne!!