Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Blokzijl verdeeld zijn.

Geert de Lange

Super lekker allemaal. Was erg gezellig en leuke ober.

Gastvrij ontvangen.
    Eten was uitstekend.
    Interieur is nogal oudbollig.

Prima eten, gezellig restaurant.

Wij hebben, zoals vanouds, weer heerlijk gegeten. Klasse, fijn achtergrondmuziekje, lekker warm, fijne bediening, gezellig. Kortom: we komen weer graag terug want de kwaliteit is hoog.

ten klooster

Top. Ontvangst was vriendelijk nadat wij eerder kwamen dan afgesproken. Het eten was van goede kwaliteit met voldoende diversiteit aan groente. Er werd goed ingespeeld op onze wensen.

hennie Kannegieter

Heerlijk gegeten, aardige bediening, gewoon heel goed.

Familie Hofstede

Het was enorm gezellig, zaten in de opkamer. Eten was top, en personeel was erg vriendelijk! Zeker een aanrader ; )

We hebben een arrangement gereserveerd, een combinatie met diner en hotelovernachting incl. ontbijt! Allereerst het hotel met ontbijt was overweldigend. Wij komen bij veel restaurants dus we waren zo benieuwd hoe dit restaurant zou zijn. Helaas vonden wij de prijs-kwaliteitverhouding in het restaurant minder. Van te voren kregen wij een mail om aan te geven of er allergie heerst bij een van ons! De gerechten bij het diner waren goed van smaak maar niet overweldigend of verrassend, daarnaast was de presentatie van alle gerechten karig en minimalistisch (totaal niet wat er op de foto's wordt gepresenteerd). In het begin ging het erg snel met de gerechten en hadden gevraagd een extra pauze in te willen lassen en dat was geen probleem. Wij hadden ook gekozen voor een Bob wijn arrangement 6 gangen (halve glazen). De wijnen waren goed, maar te duur per glas. Een normaal glas € 8,- en een half glas € 5,-. We kenden een aantal wijnen en wisten dus ook wat de inkoop hiervan was. Het personeel was correct en erg vriendelijk, echter er was geen sommelier aanwezig.

Heerlijk gegeten. De vraag was al of we met een volgende verjaardag weer hier gaan eten

Van Antwerpen

We hebben lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer.

G.Schreuder

Hebben hier met 9 mensen heerlijk gegeten in een prettige sfeer en goede bediening, was ons 50 jarig huwelijk.

Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, prettige bediening en een heerlijk glaasje wijn.

Joke van Rijn

Het Herfstmenu, wat tijdelijk beschikbaar is, was heerlijk! Met natuurlijk een prachtige wijn erbij van de kaart.

H spannenburg

Heerlijk gegeten, de ambiance is heel gezellig, het personeel is super aan tafel. Het totaal plaatje geweldig.

Familie Cordes

ERG lekker voor gerecht, ERG lekker Hoofd gerecht, ERG lekker toetje, ERG goede bediening en weer ERG gezellig. Wederom waren we weer de laatsten die weg gingen.

We komen hier vaak, nemen bijna altijd een menu. De opzet van het 4 gangenmenu is veranderd. I p.v. soep serveren ze nu een warm tussengerecht. Wij kregen wilde eendenborstfilet met cantharellenjus en een gekonfijt eendenpootje. Rest was ook erg lekker. 2 leuke dames van midden 30 bedienden ons en gaven goede wijnadviezen.

17. Nederlands Blokzijl

Het eten en de bediening in een woord: Fantastisch!

Het restaurant lig meteen tegen over de sluis, genieten in de zomer, alle boten komen voorbij en iedereen, wij ook, mogen dan laten zien of je het aanmeren ook in pacht hebt.

Wij hadden een vooroordeel en twijfelden over de kwaliteit van het eten. Was het zo druk omdat de kwaliteit en vriendelijkheid zo goed zou zijn of alleen voor het uitzicht. Conclusie: Zeer goede kwaliteit, goede prijs, top bediening en super uitzicht!

Helaas valt bij Geertien nog heel veel te verbeteren. Qua service en qua eten geen goede ervaring. Eten werd half koud opgediend en de bijgerechten waren niet lekker (slecht gekozen door de chef), te veel bedekt met kaas en veel te rauw. Café is erg gedateerd en verdient een grondige opknapbeurt. Je zit in een te donkere krappe ruimte, aan een te krap tafeltje, en je krijgt niet het idee dat men je probeert in de watten te leggen. Een gedeelte van de bediening weet dus niet hoe je met gasten om moet gaan, ze waren kil en ongeïnteresseerd. Teleurstellend!

Nog nooit hier in Nederland zo smaakvol tapas gegeten. Niks kant en klaar alles zelf gemaakt. Kunnen de grote ketens nog een puntje aan zuigen.

Vlotte jonge dame in de bediening, zeer vriendelijk met kennis van de kaart. Heerlijk gegeten in een sfeervol café. Ook de dessert waren super! Wij komen nog eens terug, een aanrader

We hebben heerlijk gegeten bij het Prins Mauritshuis. Gezellige sfeer en aardige bediening. Gewoon lekker normaal en niet opdringerig. Goeie plek om lekker informeel te eten met vrienden.

22. Nederlands Blokzijl

Anja Snoek

Vier keer een 10! Het was gewoon goed!! Vooral de zalm is een aanbeveling, heerlijk zacht met een kruidig en krokant toplaagje! Groente goed vers. Sfeer is er prima, al moet je daar natuurlijk zelf ook aan meewerken. Gezellig en gemoedelijk. En zo aan het water, wat wil je nog meer!
    Anja

Ary recourt

Een avondvullend culinaire programma waar we heerlijk van hebben genoten. Via ticketveiling dit gekocht geen verschil gemerkt met andere gasten. De bediening was aardig… we haan zo weer terug.

Echt buitengewoon aangenaam verblijf gehad, persoonlijke aandacht van het personeel en de eigenaar. Eten was heerlijk.

Jopie Roseboom

Wij hebben heerlijk gegeten. De kok had weer een heel lekker verrassingsmenu voor ons samengesteld

EMC Stöver

Dit was een etentje om nooit te vergeten. Heel gastvrij en toen we het buiten wat koud kregen, konden we in een apart gedeelte de rest van het diner krijgen. Ondertussen werden we ook nog vermaakt door de eigenaar, die ons het verhaal vertelde van het pand. En wat een humor heeft die man en kan hij leuk vertellen. Dit was dus niet alleen een gezellig etentje, maar ook 1 met amusement. Toptent en echt een aanrader.

Fantastisch heerlijk gegeten alles klopt snelle bediening vriendelijke bediening helemaal top kom hier graag nog een keer terug 17072017

28. Nederlands Blokzijl

F. de Vries

Bijzonder slechte ervaring.
    De scholfilé was zodanig verziekt dat er geen smaak meer aan zat.
    Het was net een bord met vispap.
    (Waarschijnlijk lange tijd onder de warmhoudlamp gestaan)
    Aan de ober laten weten dat de kwaliteit slecht was met als reactie: "ik zal het doorgeven".
    De bijgerechten waren minimaal.
    Voor drie personen één bakje patat ter grootte van een kop cappuccino, eenzelfde klein bakje met sla en een bakje rabarber.
    En dan ook nog apart moeten betalen voor een beetje mayonaise.
    Als vergoelijking een gratis kopje koffie.
    Geen aanrader, er zijn zondermeer betere restaurants te vinden in Blokzijl.

1,3

Ongeduldige en beetje verveelde bediening. Nadat het eten was gebracht is niemand komen vragen of we nog iets te drinken wilden. Service is samengevat ver te zoeken.

30. Nederlands Blokzijl

Fam. Bakker

Wij eten hier wel vaker en het is altijd goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding en ook vriendelijk personeel.