Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Blokzijl verdeeld zijn.

Heerlijk gegeten. De vraag was al of we met een volgende verjaardag weer hier gaan eten

Van Antwerpen

We hebben lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer.

G.Schreuder

Hebben hier met 9 mensen heerlijk gegeten in een prettige sfeer en goede bediening, was ons 50 jarig huwelijk.

Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, prettige bediening en een heerlijk glaasje wijn.

Joke van Rijn

Het Herfstmenu, wat tijdelijk beschikbaar is, was heerlijk! Met natuurlijk een prachtige wijn erbij van de kaart.

H spannenburg

Heerlijk gegeten, de ambiance is heel gezellig, het personeel is super aan tafel. Het totaal plaatje geweldig.

Familie Cordes

ERG lekker voor gerecht, ERG lekker Hoofd gerecht, ERG lekker toetje, ERG goede bediening en weer ERG gezellig. Wederom waren we weer de laatsten die weg gingen.

We komen hier vaak, nemen bijna altijd een menu. De opzet van het 4 gangenmenu is veranderd. I p.v. soep serveren ze nu een warm tussengerecht. Wij kregen wilde eendenborstfilet met cantharellenjus en een gekonfijt eendenpootje. Rest was ook erg lekker. 2 leuke dames van midden 30 bedienden ons en gaven goede wijnadviezen.

9. Nederlands Blokzijl

Het eten en de bediening in een woord: Fantastisch!

Het restaurant lig meteen tegen over de sluis, genieten in de zomer, alle boten komen voorbij en iedereen, wij ook, mogen dan laten zien of je het aanmeren ook in pacht hebt.

Wij hadden een vooroordeel en twijfelden over de kwaliteit van het eten. Was het zo druk omdat de kwaliteit en vriendelijkheid zo goed zou zijn of alleen voor het uitzicht. Conclusie: Zeer goede kwaliteit, goede prijs, top bediening en super uitzicht!

Helaas valt bij Geertien nog heel veel te verbeteren. Qua service en qua eten geen goede ervaring. Eten werd half koud opgediend en de bijgerechten waren niet lekker (slecht gekozen door de chef), te veel bedekt met kaas en veel te rauw. Café is erg gedateerd en verdient een grondige opknapbeurt. Je zit in een te donkere krappe ruimte, aan een te krap tafeltje, en je krijgt niet het idee dat men je probeert in de watten te leggen. Een gedeelte van de bediening weet dus niet hoe je met gasten om moet gaan, ze waren kil en ongeïnteresseerd. Teleurstellend!

Nog nooit hier in Nederland zo smaakvol tapas gegeten. Niks kant en klaar alles zelf gemaakt. Kunnen de grote ketens nog een puntje aan zuigen.

Vlotte jonge dame in de bediening, zeer vriendelijk met kennis van de kaart. Heerlijk gegeten in een sfeervol café. Ook de dessert waren super! Wij komen nog eens terug, een aanrader

We hebben heerlijk gegeten bij het Prins Mauritshuis. Gezellige sfeer en aardige bediening. Gewoon lekker normaal en niet opdringerig. Goeie plek om lekker informeel te eten met vrienden.

14. Nederlands Blokzijl

Anja Snoek

Vier keer een 10! Het was gewoon goed!! Vooral de zalm is een aanbeveling, heerlijk zacht met een kruidig en krokant toplaagje! Groente goed vers. Sfeer is er prima, al moet je daar natuurlijk zelf ook aan meewerken. Gezellig en gemoedelijk. En zo aan het water, wat wil je nog meer!
    Anja

Ary recourt

Een avondvullend culinaire programma waar we heerlijk van hebben genoten. Via ticketveiling dit gekocht geen verschil gemerkt met andere gasten. De bediening was aardig… we haan zo weer terug.

Echt buitengewoon aangenaam verblijf gehad, persoonlijke aandacht van het personeel en de eigenaar. Eten was heerlijk.

Jopie Roseboom

Wij hebben heerlijk gegeten. De kok had weer een heel lekker verrassingsmenu voor ons samengesteld

EMC Stöver

Dit was een etentje om nooit te vergeten. Heel gastvrij en toen we het buiten wat koud kregen, konden we in een apart gedeelte de rest van het diner krijgen. Ondertussen werden we ook nog vermaakt door de eigenaar, die ons het verhaal vertelde van het pand. En wat een humor heeft die man en kan hij leuk vertellen. Dit was dus niet alleen een gezellig etentje, maar ook 1 met amusement. Toptent en echt een aanrader.

Fantastisch heerlijk gegeten alles klopt snelle bediening vriendelijke bediening helemaal top kom hier graag nog een keer terug 17072017

20. Nederlands Blokzijl

F. de Vries

Bijzonder slechte ervaring.
    De scholfilé was zodanig verziekt dat er geen smaak meer aan zat.
    Het was net een bord met vispap.
    (Waarschijnlijk lange tijd onder de warmhoudlamp gestaan)
    Aan de ober laten weten dat de kwaliteit slecht was met als reactie: "ik zal het doorgeven".
    De bijgerechten waren minimaal.
    Voor drie personen één bakje patat ter grootte van een kop cappuccino, eenzelfde klein bakje met sla en een bakje rabarber.
    En dan ook nog apart moeten betalen voor een beetje mayonaise.
    Als vergoelijking een gratis kopje koffie.
    Geen aanrader, er zijn zondermeer betere restaurants te vinden in Blokzijl.

1,3

Ongeduldige en beetje verveelde bediening. Nadat het eten was gebracht is niemand komen vragen of we nog iets te drinken wilden. Service is samengevat ver te zoeken.

22. Nederlands Blokzijl

Fam. Bakker

Wij eten hier wel vaker en het is altijd goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding en ook vriendelijk personeel.

23. Nederlands Blokzijl

D.M. Reitsma

Prima gegeten in goede sfeer, gaan we nog eens doen!

Pepijn Neger

Het eten kwam uit de streek. Een beetje teveel uit de streek, als je het mij vraagt. Elk gerecht had wel iets van kaas of andere zuivel. Als je daar verzot op bent, is dit restaurant zeker aan te raden. Ik ben dat echter niet. De kaaskar werd vlakbij de tafels geplaatst, wat zorgde voor een uiterst onsmakelijke geur. Wel was het eten goed bereid, vandaar de (naar mijn smaak toch onverdiende) michelinster. De bediening was echter zeer aardig, behulpzaam en respectvol, met als enige minuscule minpuntje dat ze een wijn waren vergeten te presenteren. Verder was het restaurant bijna volledig wit, alsof alles was overgoten met de biologische melk, die overal in zat. Dat lijkt misschien niet zo erg, maar dit was witter dan ik me ooit had kunnen voorstellen. Ook hingen er zogenaamd grappige plaatjes aan de muur, waarvan sommige vulgair. Het was erg duur, dat kwam vast vanwege de michelinster. Wel was het uiterst leuk dat er speciale bonbons waren. Hoera.

Bij reservering via een aanbieding krijg je zeker geen gastronomisch menu.
    Het eten wordt "aangepast" aan de prijs, waardoor inferieure ingrediënten worden gebruikt.

Tevens mag er niet apart per persoon gekozen worden wat je wilt eten, dit gaat per tafel.
    Service aanzienlijk minder bij klanten die via acties etc. komen, dan bij andere gasten.

Zeker niet ster waardig, je voelt je beetgenomen aangezien er geen gastronomisch eten geserveerd wordt maar restaurant eten. wel aardig qua smaak, maar zeker geen culinaire hoogstand.
    Daarvoor mag je blijkbaar niet via een actie reserveren. Jammer.

26. Nederlands Blokzijl

Heerlijk in de zon en zeer verzorgde sate gegeten. Hele vriendelijke en vlotte bediening.

T visscher

Heerlijk gegeten. We komen zelf uit Almere, dus we kennen Barça al heel lang. Met familie uit het noorden des lands in Blokzijl gegeten, altijd lekker en leuke bediening. Zeker een aanrader en een aanwinst voor Blokzijl.
    2 juli zeker naar Blokzijl, komen markt en gerechten proeven.

Op maandagavond tijdens doorreis even wat lekkers in het oude cafeetje genomen. Ouderwets lekker stoofvlees. Heerlijk.

Met kerst hier gegeten. Mooi kerstmenu, alles was heel lekker.

Het eten was heerlijk, de behandeling van klanten is alleen niet zo eerlijk.

Via vakantieveiling een etentje voor 2 gewonnen. Voor €78,- zouden wij een 7 gangen menu mogen nuttigen t.w.v. €185,-.

Bij het afrekenen werden we echter onaangenaam verrast.
    I.p.v. een speciaal menu, was ons het reguliere menu ter keuze voorgelegd. Een rekening van €365,- was het gevolg.

Eerlijk zou zijn dat er €185,- zou worden verrekend met de gewonnen voucher van vakantieveiling. Kaatje wilde echter niet meer verrekenen dan de €78,- die ik had betaald op de veiling.

Een vervelend slot bij Kaatje aan de sluis, die voor een wrange nasmaak heeft gezorgd.