gratis

bereikbaar via bus 75 vanaf Emmeloord en Steenwijk, uitstappen bij halte Wetering

Laat u eens aangenaam verrassen op een unieke lokatie!
Ons keukenteam staat garant voor een uitstekende maaltijd.
Dit alles in een sfeervolle ambiance.

• Veganistisch

1211619842 100
1302192013 70
1420632545 86
1511204716 83

1. Bediening te weinig personeel en kan de drukte niet aan, veel foute bestellingen kwamen wel 4 x bij onze tafel met drinken wat we niet besteld hebben. Vele dubbele bestellingen. Koud eten. Veelste duur voor wat je krijgt. Alleen leuke locatie met mooi weer. Nooit weer.

1,7
  2. Mooie locatie en al lang op de planning staan om heen te gaan. Voor verjaardag met een groep van 11 man geweest. Helaas een overall teleurstellende ervaring. Bediening kon de toch beperkte drukte niet aan. Bestellingen die niet goed gaan, ook niet na meerdere herinneringen. Drinken 4 keer moeten bestellen om het te krijgen. Benadering eveneens weinig klantgericht waarbij probleem wordt neergelegd bij klant. Opmaak eten goed, echter zand in salade en soep. Verder deel eten koud en niet vers. Eens maar nooit weer.

3. Nico van Veen

Heerlijk gegeten en wat een prachtige locatie.

4. Prima gegeten in een ongedwongen sfeer.

5. Sipke Hulzinga

Heerlijk gegeten, net als de vorige keren, leuke en vlotte bediening, een aanrader.

6. Jacco Gorte

7. Ella van der Tol

Vrijdagavond met man en dochter heerlijk gegeten bij Geertien. Een echte aanrader.

8. Viergangenmenu ivm restaurantweek, heerlijk gegeten, perfect menu.

9. Esther Boot

Super gegeten, erg lekker... De sfeer is heel goed ,in de zomer gaan wij er zeker ook een keer heen.

10. Nicolien Elpenhof

Top locatie.
    Super lekker eten.

11. Geert de Lange

Super lekker allemaal. Was erg gezellig en leuke ober.

12. Gastvrij ontvangen.
    Eten was uitstekend.
    Interieur is nogal oudbollig.

13. Prima eten, gezellig restaurant.

14. Wij hebben, zoals vanouds, weer heerlijk gegeten. Klasse, fijn achtergrondmuziekje, lekker warm, fijne bediening, gezellig. Kortom: we komen weer graag terug want de kwaliteit is hoog.

15. ten klooster

Top. Ontvangst was vriendelijk nadat wij eerder kwamen dan afgesproken. Het eten was van goede kwaliteit met voldoende diversiteit aan groente. Er werd goed ingespeeld op onze wensen.

16. hennie Kannegieter

Heerlijk gegeten, aardige bediening, gewoon heel goed.

17. Familie Hofstede

Het was enorm gezellig, zaten in de opkamer. Eten was top, en personeel was erg vriendelijk! Zeker een aanrader ; )

18. Heerlijk gegeten. De vraag was al of we met een volgende verjaardag weer hier gaan eten

19. Van Antwerpen

We hebben lekker gegeten in een gemoedelijke sfeer.

20. G.Schreuder

Hebben hier met 9 mensen heerlijk gegeten in een prettige sfeer en goede bediening, was ons 50 jarig huwelijk.

21. Heerlijk gegeten in een prettige sfeer, prettige bediening en een heerlijk glaasje wijn.

22. Joke van Rijn

Het Herfstmenu, wat tijdelijk beschikbaar is, was heerlijk! Met natuurlijk een prachtige wijn erbij van de kaart.

23. H spannenburg

Heerlijk gegeten, de ambiance is heel gezellig, het personeel is super aan tafel. Het totaal plaatje geweldig.

24. Familie Cordes

ERG lekker voor gerecht, ERG lekker Hoofd gerecht, ERG lekker toetje, ERG goede bediening en weer ERG gezellig. Wederom waren we weer de laatsten die weg gingen.

25. We komen hier vaak, nemen bijna altijd een menu. De opzet van het 4 gangenmenu is veranderd. I p.v. soep serveren ze nu een warm tussengerecht. Wij kregen wilde eendenborstfilet met cantharellenjus en een gekonfijt eendenpootje. Rest was ook erg lekker. 2 leuke dames van midden 30 bedienden ons en gaven goede wijnadviezen.

26. Helaas valt bij Geertien nog heel veel te verbeteren. Qua service en qua eten geen goede ervaring. Eten werd half koud opgediend en de bijgerechten waren niet lekker (slecht gekozen door de chef), te veel bedekt met kaas en veel te rauw. Café is erg gedateerd en verdient een grondige opknapbeurt. Je zit in een te donkere krappe ruimte, aan een te krap tafeltje, en je krijgt niet het idee dat men je probeert in de watten te leggen. Een gedeelte van de bediening weet dus niet hoe je met gasten om moet gaan, ze waren kil en ongeïnteresseerd. Teleurstellend!

27. Vlotte jonge dame in de bediening, zeer vriendelijk met kennis van de kaart. Heerlijk gegeten in een sfeervol café. Ook de dessert waren super! Wij komen nog eens terug, een aanrader

28. Echt buitengewoon aangenaam verblijf gehad, persoonlijke aandacht van het personeel en de eigenaar. Eten was heerlijk.

29. Ongeduldige en beetje verveelde bediening. Nadat het eten was gebracht is niemand komen vragen of we nog iets te drinken wilden. Service is samengevat ver te zoeken.

30. Op maandagavond tijdens doorreis even wat lekkers in het oude cafeetje genomen. Ouderwets lekker stoofvlees. Heerlijk.

31. Met kerst hier gegeten. Mooi kerstmenu, alles was heel lekker.

32. Door de vele goede recensies, het hoge prijsniveau en het soort gerechten op de à la carte menukaart verwacht je hier topkwaliteit. Dat viel helaas tegen. Het was oké (op een te zout voorgerecht na), maar niet bijzonder en kwalitatief goed genoeg voor die prijs. De plate-gerechten in het cafégedeelte zijn waarschijnlijk meer 'waar naar z'n geld'.

33. Wat kun je hier heerlijk zitten aan het water!! Hebben hier een hele middag gezeten met de familie tijdens onze vakantie in Giethoorn. We waren een stuk gaan fietsen en kwamen via Google Maps hier terecht om te eten. Echt een aanrader!!

34. Het was druk, duurde allemaal iets langer, maar we hebben een heerlijk diner gehad.

35. Lia van der Heijden

Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk.

36. Gerhard en Grietje

Alweer een heerlijke ervaring rijker. Royale visschotel en de ossenhaas super gesmaakt.
    Tot September 2016.

37. Terras werd hem helaas niet. Binnen prima diner gehad, 3 gangen menu. De Mediterranean rood bars was fenomenaal, evenals het dessert, Scroppino-limoen pie, hmmm...

38. Besteld: vers geperste sinaasappelsap... Gekregen: het leek sinaasappelsap uit een pak en maar een half wijnglas... Kosten €3.25... Maaltijdsalade met haricots verts... Welgeteld 3 stuks... Conclusie: voor eerlijk lekker eten moet je hier niet zijn...

1,3
  39. Margreet Andreee

Uitstekend restaurant. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
    Geweldige ambiance. Voor herhaling vatbaar!

40. We hadden zo uitgekeken op een mooie avond op het terras buiten (had al maanden lopen opscheppen dat Geertien het allermooiste terras van Nederland heeft), maar regen en harde wind hebben ons parten gespeeld. Binnen in het restaurant werd dat allemaal goed opgevangen. We hebben heerlijk gegeten en genoten van goede gastvrijheid. We komen graag volgend jaar weer terug en hopen dat de weergoden ons dan beter gezind zijn.

41. Miranda

's Avonds op het terras aan het water heerlijk gegeten. Bediening was vlot en attent. Een aanrader!

42. W. Post

We zijn heel vriendelijk ontvangen door een net geklede jongedame. Ook wel een leuke plaats om te zitten, maar het geblindeerde raam vonden we jammer. Ik kan me ook niet herinneren of er achtergrondmuziek was. Persoonlijk vinden wij het café gedeelte gezelliger. Het eten was voortreffelijk en mooie garnituur. Wij komen zeker weer.

44. Heerlijk genieten! In een prachtig knus restaurant.

45. Arend Bouwer

Locatie in Muggenbeet en ambiance is altijd goed. De service had iets vriendelijker en attenter gemogen, misschien zijn we wat verwend geraakt door onze eerdere bezoeken. Het eten was heerlijk, een aantal hoofdgerechten iets te koud geserveerd. We waren wel met een groep van 11. Heerlijke wijn en de overige zaken prima in orde!

46. sarie van andel

Heerlijk gegeten, zoals we eerder al ervaren hadden. Het was lekker warm en we kregen alle tijd om te genieten.

47. Vlotte bediening, uitstekende keuken, lekkere wijnen, ontspannen ambiance en verrukkelijk klaar gemaakte maaltijden.
    Wij kozen voor het 4 gangen menu en kunnen dit iedereen aanbevelen

48. Voor ons de eerste keer dat we hier kwamen. Ik heb me laten leiden om mijn keuze door de locatie en de meningen van andere gasten. Mijn conclusie; subliem restaurant, uitmuntende keuken. Wij komen zeker nog eens terug!!

49. Zoals gewoonlijk was het weer top. We komen hier een paar keer per jaar en hebben geen behoefte om een ander toprestaurant te zoeken. Opmaak ziet eruit als in een sterrenrestaurant. Geweldig gegeten. Fijne ongedwongen sfeer.

50. In mijn vakantie weer hier gegeten. Door het mooie weer lekker op het terras kunnen zitten. Dit jaar is hier flink in geïnvesteerd, en dat is te zien. Er zijn veel meer zitplaatsen en tafels bijgekomen.

Zoals altijd is de bediening goed en, hoe druk het ook is, er is altijd ruimte voor een praatje. Ik kom hier vaker eten, daardoor herkennen ze mij ondertussen wel. Het feit dat ze dit laten merken in een kort praatje en je bezoek dan extra op prijs stellen, is dan alleen maar extra leuk om te merken.

51. Alweer een tijdje geleden dat ik hier eten naar binnen gewerkt heb. Mooie en best wel fantasierijke gerechten. Een erg leuk team wat hier werkt lijkt mij en dat merk je als je hier komt. Ze hebben degelijke gerechten, die goed op smaak zijn. Kortom ik kom hier vaker.

52. Erik

53. Bijzonder leuk en een bijzondere sfeer!

Vlees en vis gerechten zijn verrukkelijk! Vegetarisch heb ik nog nooit bij Geertien gegeten maar dit zal vast ook heerlijk zijn.

Het liefst eten wij in het cafe omdat het daar zo gezellig (bruin) is!

54. Timmermans

Bediening tot het weggaan was goed, tijdens het nuttigen van ons drankje kregen we ee kussentje waar we op konden zitten. Toen we later opstonden bleek de broek van mijn vrouw nat te zijn van het kussentje. Ik heb het kussentje meegenomen en hier melding van gemaakt. Als enig antwoord kreeg ik, ja het heeft geregend maar een excuus bleef uit. Ik vind dit erg slordig.

55. truus de leeuw

Ik heb samen met mijn familie gedineerd in de onlangs verbouwde taveerne, alles klopte. Eten was zeer goed, we waren met 19 personen, hele prestatie om dan zo goed te koken a la carte!

56. A.DUURSMA

57. Bistro is gezellig, lang op het eten moeten wachten, het was er druk, wild prima, schnitzel klef, visschotel een beetje koud, lam prima.

58. Een tijdje terug hier geweest.
    Hebben het er nog regelmatig over.
    Alles was goed! En hoe ze die bloemkool hebben bereid weet ik niet, maar heel bijzonder.
    Ik heb er bijna niets van gehad, omdat mijn man (die "normaal" vaak de groente laat staan) bijna alles opat! haha.

Prijs/kwaliteit en hoeveelheid is goed in balans!

We komen vast nog eens weer....

59. johhny d. maertens

Hier medio mei '09 gegeten. Ideale setting, echter prijs-/kwaliteit verhouding niet bepaald optimaal. Conform de culinaire creativiteit....

60. Muggebeet is een lekker restaurant zeiden ze. Ze bedoelde café Geertien, je kunt voor eten in het café, maar ik heb gegeten achter in het restaurant. Het was geweldig lekker. We zijn er later nog eens heen gegaan, vanuit Limburg niet naast de deur.

We hebben een viergangen diner gegeten, op de vistoer.

Het was heerlijk genieten.

61. jan-joost

Gisteren hier gegeten en geslapen in het restaurant, eten was redelijk.

Het restaurant en het hotel doet wat oudbollig aan, hoog tijd voor een metamorfose!

We hebben naar de tijd nog in het cafe gezeten dat is wel echt een aanrader. Maar over het algemeen genomen mag er wel eens een frisse wind door.

62. wij hebbenmeerdere malen bij geertien gegeten,alle keren naar volle tevredenheid.we gaan binnenkort weer.

63. fam de boer

vorige week hebben we met z'n vieren in het cafe gegeten. prima sfeer daar! het eten was erg goed! een 4 gangen verrassingsmenu gehad en we werden inderdaad verrast, in positieve zin! de bediening nam goed de tijd voor ons ondanks het feit dat het toch wel een beetje druk was. de baas was ook erg gemoedelijk en vertelde ons van alles over muggenbeet! al met al een supergezellige avond gehad en heerlijk gegeten!

64. Komen al jaren. sinds vorig jaar is de prijs/kwaliteit verhouding diep gedaald....

65. Wat een mooie gerechten. Echt een aanrader.
    Leuke wijnkaart (niet te duur)
    Vriendelijke bediening en een prachtige ambiance