Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arcen verdeeld zijn.

1. Aziatisch Arcen

S.v/d Bosch

Zondag 29 januari 2017

Het eten was koud, later nadat we het terug kregen nog lauw. Kip was rauw van binnen niet gaar dus. Kortom gewoon slecht.

2. Pannenkoekenhuis Arcen

Moet soms wel even wachten voor een plaats wegens drukte, maar er wordt wel rekening gehouden dat je staat te wachten. Snelle en vriendelijk bediening. Prima kwaliteit/prijs verhouding. Proper restaurant.

3. Pannenkoekenhuis Arcen

Lekker gegeten. Beetje jammer dat er geen klein formaat pannenkoek besteld kon worden voor onze dochter (van 16 mnd.) Ik neem aan dat er wel vaker "kleine" kinderen komen. Op de kaart staat ook geen naturel. Argument; We hebben 1 formaat pan. Beetje hylarisch dat bij de uitgang een advertentie staat met pannen te koop in 3 maten! Kortom kwaliteit goed maar nog wel wat verbeterpuntjes!

6,7
  4. Menu 1 en 2 uitgeprobeerd. Heerlijk gegeten met zijn tweetjes in een relaxte en zeer sfeervolle omgeving!

5. We hebben hier gegeten met een Gift for 2 bon. Keuze uit twee soorten soep en drie hoofdgerechten. De soep was prima. De biefstuk was doorbakken ipv medium gebakken. Daarbij was de smaak zeer flauw en kwalitatief slecht. Geen goed stukje vlees. Ook niet het idee dat men iets met onze opmerking heeft gedaan.
    Service in dit restaurant is verder prima.

6. Mijn man en ik zijn al jaren te gast bij het Zoete Genot en we vinden dat ze een goede recensie verdienen. We worden altijd gastvrij ontvangen, het eten en de koffie smaakt altijd erg lekker. Er hangt een hele prettige sfeer en ook het personeel bestaat uit allemaal zeer gemotiveerde mensen. Wij zullen hier nog vaak te vinden zijn.

7. Super lekker gegeten! Bediening is heel vriendelijk en het eten is zeer goed!

Een echte aanrader

8. Zeer lekker gegeten en een hele goede service. Top restaurant.

9. Wat een vreselijke ervaring. Een veredelde vieze snackbar. Overal voedselresten op de grond, na ons bezoek roken onze kleren alsof we in een snackbar hadden gewerkt. Personeel hangt ongeïnteresseerd aan de bar, ga liever eens aan de schoonmaak. Eten was totaal smaakloos en absoluut niet vers. Te hoge prijs voor een plateservice. Website van deze zaak doet heel anders aan.

1,2
  10. Met de kortingskaarten een high tea voor 3 personen geboekt. Kwaliteit was ronduit beneden de maat. De hartige hapjes die warm behoorden te zijn, waren lauw en klef. Kwaliteit van de koude hapjes was ook niet bijzonder (supermarktgevoel). Al met al een high tea die zijn prijs € 26,90 p.p. absoluut niet waard is. Zelfs met de kortingkaart nog veel te prijzig voor de kwaliteit die geleverd werd. Eens maar nooit meer.

3,5
  11. Heerlijk gegeten goede keuken en vriendelijke bediening.

12. Pannenkoekenhuis Arcen

In de zomer hier gegeten op het terras. Lekkere pannenkoeken. Het kinderijsje was een teleurstelling. Een porseleinen beker met bol ijs erin en slagroom. Sfeer matig. Speeltuintje hekje niet op slot waardoor kind kan weglopen, de parkeerplaats op. In ieder geval lekker en mooi bos erachter. We komen terug, al mag er meer zorg aan het kinderijsje en speeltuintje besteed worden.

13. Friture is wel goed, alleen jammer dat ze verzuimen om verse friet te bakken. Aviko friet kun je overal eten.

14. Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en natuurlijk een lekker biertje.

15. Pannenkoekenhuis Arcen

nathan batenburg

het was gezellig druk het was heel lekker dit was de beste pannenkoeken huis waar wij geweest zijn

het was vooral leuk voor kinderen

16. Pannenkoekenhuis Arcen

Nico Valenteijn

Een hele leuke en mooie ervaring, mijn vrouw is geen grote eter dus die eet hooguit een halve pannenkoek op. Geen probleem zegt de serveerster dan neemt u de ander helft gewoon mee.
    Ik gaan betalen en vraag om het pakje van mijn vrouw, 'ooo sorry dat heb ik weggegooid'.
    Geen probleem we maken gewoon een hele nieuwe voor uw vrouw dan kan ze er thuis van genieten.
    SUPER service.

17. Nederlands Arcen

Mw. W.G. Baar

Heerlijk gegeten. Alles klaargemaakt met vers fruit en verse groenten. Gezellig personeel. Goede sfeer. Prachtig uitzicht over de Maas. Voor herhaling vatbaar

18. Pannenkoekenhuis Arcen

Anita van der Laan

Gezellig, schoon, lekkere pannenkoeken!

19. Nederlands Arcen

Hele vriendelijke en behulpzame correcte bediening, vlug eten en netjes. We hadden een tafel voor twee bon... We konden kiezen uit voorgerecht en hoofdgerecht en koffie of thee na. Geweldig en gezellig.

20. Internationaal Arcen

Hele fijne avond gehad met fantastische bediening!

21. Internationaal Arcen

Het eten werd pas na een uur geserveerd en het was niet eens goed warm. Smaakte flauw en voldeed niet aan de beschrijvingen van de kaart. Het lekkerste was nog de aardappelgarnituur. Personeel probeert heel luxe te doen, maar komt daardoor heel arrogant over. Prijs hiervoor was veel te hoog voor wat je krijgt.

2,9
  22. Nederlands Arcen

Gisteren koffie gedronken op het fraaie terras, maar... de onvriendelijke bediening en de wel zeer lange wachttijd waren verschrikkelijk. Heel erg jammer, maar ik kom hier nimmer weer!!

5,9
  23. Huiskamerrestaurant Arcen

Super. Orginele gerechten.

24. Huiskamerrestaurant Arcen

Vorige week hier op het terras gezeten. We hebben genoten van heerlijk (door eigenares) zelf gemaakte taarten. Echt een aanrader. Na onze kooppunten-fietstocht hier teruggekomen en heerlijk gegeten.
    Het was voortreffelijk en we komen zeker nog eens terug. Op het terras ontmoetten we mensen die al diverse malen hier gegeten hadden en vertelde dat het altijd prima was.

25. Huiskamerrestaurant Arcen

Ik heb hier onlangs uitgebreid mijn 70e verjaardag gevierd.
    Omdat het een besloten aangelegenheid was zaten we achter in de tuin.
    Het was heerlijk zonnig weer en dat maakte mijn verjaardag extra feestelijk.
    Wij hebben genoten van alle dranken en heerlijke spijzen en daarom de complimenten voor de eigenaren die ons een geweldig feest hebben bereid.
    Het was geweldig en nogmaals dank daarvoor

26. IJssalon Arcen

Wauw....wat een heerlijk ijs! Clevers heeft een heel grote keuze aan lekkere ijscoupes. We hebben ze geteld en er staan er maar liefst 92 op de kaart! Wij zijn echte ijsfans en moeten zeggen, dat bij alle ijssalons waar we hebben gegeten er geen één is die kan tippen aan de kwaliteit van Clevers. Hadden ze hier in het Westen van Nederland ook maar een Clevers!

27. Fam. Visser

We hebben heerlijk gegeten, lekkere gerechten en hele vriendelijke bediening.

28. jacobien Vrijenhoek

Weer heerlijk gegeten bij de proeverij. Hele goede service, eten was heerlijk, sfeer is goed en de prijs/kwaliteit verhouding kan niet beter. Heb genoten xxx

29. Harrie

Eenvoudig, gezellig, een prima biertje en snelle service. Wat wil je nog meer. Misschien voorverwarmde borden. Maar dat is ook het enige. Gewoon zo doorgaan. Prima prijzen ook.

30. Het eten was kwalitatief en prijsmatig goed.
    Ondanks dat we geen schotel hadden besteld, werd het toch netjes buiten aan het tafeltje gebracht. Terras is ook gezellig.
    Smaak van het eten was goed en de hoeveelheid ruim voldoende.
    Het frietei was heerlijk, benaderd bijna het venloos frietei, wat toch een geheim recept is.
    Het enige minpuntje vond ik de hoeveelheid mayonaise.
    Voor 45 cent, had ik toch meer dan streepje verwacht, op andere plaatsen ontvang je toch een bakje.
    Puntje van aandacht!