• Lid sinds 18 augustus 2014

3. 6,1

Gastvrij

Zetten
Nieuwe recensie

Harrie heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Wissink
    Lunchroom Groenlo

Leuk restaurant. Kleine porties, maar wel redelijk van smaak. Geen gedurfde smaken. Iets te duur voor hetgeen aangeboden wordt.

2. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Selamat Datang

We gingen voor het Javaanse buffet. Een heerlijke ervaring met de Indonesische keuken. Heerlijk soep vooraf, daarna het onbeperkt buffet en vervolgens een ijsje na.
    Allemaal bijzonder lekker. Zeer prettige bediening. Alles is perfect schoon.

3. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor De Blaauwe Kamer

Af en toe strijken we hier neer voor een paar drankjes en natuurlijk wat eten. Het is gelukkig geen super uitgebreide kaart, zodat je snel kunt kiezen.
    Een prima broodje vooraf met wat tapenades blijkt standaard te zijn en een prima start. Daarna een voorgerecht wat een prima basis is voor het hoofdgerecht. Voor mij mag het hoofdgerecht wel iets ruimer bemeten zijn, maar de smaak van alles is echt prima. Een lekker ijsje na en de maag kan er weer even tegen. Een goed glas wijn en een goed getapt pilsje doet de rest.
    De bediening is gewoon gezellig en na de eerste keer lijkt het wel of je al stamgast bent.
    We komen zeker als het weer het toelaat af en toe weer eens aanwaaien.

4. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor 't Zoete Genot

Harrie

Eenvoudig, gezellig, een prima biertje en snelle service. Wat wil je nog meer. Misschien voorverwarmde borden. Maar dat is ook het enige. Gewoon zo doorgaan. Prima prijzen ook.

5. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Fine Food Village

Mede vanwege het enthousiasme van Rob de Geus hier maar eens neergestreken. Erg vriendelijke bediening, we werden snel naar onze tafel begeleid. Natuurlijk is er geen echte bediening, alleen de vuile vaat werd opgehaald.

Het restaurant heeft iets weg van een aangeklede kantine, maar ook dat zie je vaak bij deze mega zaken. Op zich niet echt ongezellig, maar om er een avond door te brengen langer dan noodzakelijk lijkt me geen succes.

Ik moet wel zeggen dat de gerechten uit het buffet erg lauw waren en de sushi ook. Ook werd er naar mijn idee wel erg veel vet gebruikt wat natuurlijk niet zo prettig is.
    Misschien moet Rob toch nog maar eens langs komen. Voorlopig houden we het voor wat betreft wokrestaurants even voor gezien, behalve de eigen stek. Je wil wel een stukje zekerheid voor je geld. Biertje was overigens prima.

6. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Eten & Zo
    Internationaal Zoetermeer

Meestal ga ik naar dit soort restaurants voor de wok. Hier is echter de wok zo ontdaan van de lekkere ingrediënten als zalm en lekker vlees dat het meer een vegetarische aanbieding wordt. Wel waren de garnalen prima, de vismix was echter een aanfluiting. Dan maar aanvullen met de spullen uit de diverse buffetten. Helaas zijn hier de producten beslist niet op temperatuur. De sushi's te warm en de warme spullen zijn lauw. Je kunt hierdoor wel snel eten.

De sfeer in "onze" zaal was wel aardig, het is een oude discotheek en de grootte en inrichting van de ruimte geeft je de indruk op een dorpsplein te zitten. De andere zaal is echter net een bedrijfskantine.

De prijs/kwaliteit ligt erg onder vuur vanwege het feit dat er steeds meer goedkope producten worden gebruikt in megarestaurants als deze.

7. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Gastvrij

Dit restaurant ziet er superstrak uit ondanks dat het gebouw oud is. Eigenlijk een beetje te modern naar mijn mening. Wel is het eten prima voor mekaar. De porties zouden iets groter mogen, maar de smaak is prima. Hierdoor is de prijs ook wel wat hoog denk ik. Verder wel gezellig.

8. Harrie's profielfoto
    Harrie heeft een recensie geschreven voor Het Veerhuis

Voornamelijk in de zomer heeft dit restaurant een mooi terras met uitzicht op de rijn, het opheusdense veer en de grebbeberg. Het is hier dan prima vertoeven. Niet goedkoop, maar wel heerlijk rustig.
    Helaas hebben we hier nog nooit gegeten, maar zoals het een en ander voorbijkomt ziet het er allemaal prima uit. De bediening is altijd vriendelijk, maar niet gericht op overmatig gebruik van drankjes. Het is dan ook geen kroeg.
    Lekker doorgaan zo.