Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Arcen verdeeld zijn.

1. Drankjes erg duur (2,60 voor cassis fanta) en met gratis muntje van de rondleiding in brouwerij nog 2 euro bijbetalen voor bokbiertje van Hertog Jan. Gezellige sfeer en vriendelijke bediening.

2. Top en vriendelijk personeel.
    Smaakte goed.
    Pizza kon meer salami op.
    Pizza gyros was top.
    Doner was dun gesneden maar goed gekruid.
    Patat was heel veel maar was goed, hou zelf meer van dikke patat.
    Sausen waren top.
    De service en vriendelijkheid waren perfect deze jongens verdienen meer.
    Klanten.

3. Internationaal Arcen

Heerlijk gegeten van een mooi gebakken Zalmmoot. Mooi gegaard en een mooi bruin randje. De eigengemaakte aardappelfrietjes waren mooi bruin gebakken, krokant en goed van smaak. De salade bij het eten was vers en smakelijk.
    Mijn partner had een verrukkelijke risotto die je met liefde even in je mond liet smelten zo heerlijk van smaak. Bediening keurig en accuraat.

Voor ons een echte aanrader.

4. IJssalon Arcen

Nog maar zelden zo lekker ijs gegeten (de koffie compleet met schuim en ijs is overheerlijk)

5. We hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er gezellig uit. De bediening was erg vriendelijk. En dat allemaal voor die prijs…

6. Nederlands Arcen

Goed eten; slechte bediening.

De medewerkers van het restaurant zijn erg jong en kunnen het allemaal niet overzien. Tafels worden niet of erg laat afgeruimd waardoor het allemaal erg rommelig oogt.
    Bij binnenkomst mogen wij een tafel voor 4 personen uitzoeken. Zodra wij plaats hebben genomen duurt het ongeveer 5 minuten voordat iemand de bestelling voor de drank op komt nemen. Een menukaart krijgen wij niet dus wij doen het met de kaart die op de tafel aanwezig is. Na enige tijd wordt de bestelling opgenomen. De tafel is verder niet gedekt en bestek hebben wij niet.
    Bij het serveren van het voorgerecht wijzen wij de bediening erop dat er geen bestek aanwezig is. Het bestek, welke in een mapje met servet wordt bezorgt, wordt in een stapel op tafel gelegd en niet per persoon neergelegd; onder het mom, zoek het zelf maar uit.
    Bij het afruimen van het voorgerecht wordt de halve tafel afgeruimd, de andere helft blijft staan.
    Hierop spreek ik de manager aan en geef aan dat er wel erg veel misgaat deze avond. De manager, een jonge meid van amper 20, geeft aan hier de medewerkers op aan te spreken waarna ook de rest van de tafel wordt afgeruimd. Bij het serveren van het hoofdgerecht gaat het andermaal mis, wederom hebben wij geen bestek en het afruimen verloopt wederom slordig.

Na de maaltijd hebben wij nog een gesprek met een medewerker van het restaurant en deze geeft aan dat het de hele dag erg druk is geweest. Dit mag uiteraard nooit een excuus zijn maar ons zien ze daar niet meer.

5,3
  7. L. van Amsterdam

Goede kwaliteit, goede sfeer, zeer goede service!

8. Aziatisch Arcen

Je kunt hier echt heerlijk eten. Vriendelijk personeel.

9. Leuk restaurant. We hadden met 6 personen verschillende gerechten die allemaal goed smaakten. Vriendelijke bediening. Iets misleidend is de prijs en inhoud van het dagmenu. De derde gang is koffie, voor een echt dessert moet daarbij nog ca 3,50 betaald worden. Dat is dus geen drie gangen menu zoals het gepresenteerd dient te worden.

10. Eten super lekker prijs kwaliteit TOP.
    Bediening vriendelijk personeel.
    Indien in de buurt zeker terug komen.

11. Internationaal Arcen

M. Leeraar

Alles goed geregeld. Vriendelijk personeel. Dikke 10.

12. Internationaal Arcen

Wij hadden met 5 mensen een 3-gangen menu + wijn, bier en fris, en dan is het bij de koffie niet eens mogelijk een glas kraanwater erbij te krijgen. Echt belachelijk! Daarnaast was de risotto véél te papperig.

4,3
  13. Nederlands Arcen

Vanavond, 24-08-2017, op basis van recensies op couverts.nl, met 6 pers. Bij Alte Arce gaan dineren. Wat een ongezellige tent! Het eten was niet slecht, de zonnebloempitten op de carpaccio werden niet gewaardeerd evenmin als de berg olijvenringen die over de carpaccio uitgestrooid was. Het vlees, de zalm en de tonijn waren goed. Jammer dat er geen verse jus d'orange geserveerd kon worden, het was op, ook een gin-tonic was niet mogelijk omdat de gin op was en de ijskoffie was ook op! Om 20.00 Uur kwam een serveerster met veel herrie met een rolcontainer langsrijden om de kussens van de terrasstoelen op te halen, terwijl wij nog zaten te eten! Om 20.30 Uur liep het personeel al druk op te ruimen en schoon te maken! Als je dan vroeg wil sluiten neem dan geen reservering om 19.00 Uur meer aan! Voor ons geen Alte Arce meer.

14. Chris Lemaire

We zijn net klaar met eten: 1x Nackensteak met kruidige biersbiersaus en 1x rundvlees stoofpotje. Werkelijk geweldig lekker gegeten. Complimenten voor de keuken

15. Nederlands Arcen

Anouk Snel

Gisteravond prima gegeten. Ongedwongen sfeer. Voor de prijs hoef je het zeker niet te laten!

16. Nederlands Arcen

Prima geluncht vandaag. Een Broodplank Alt Arcen gepakt met soep vooraf. Vissoep zeer lekker. Preisoep viel ook in de smaak.
    Broodje carpaccio mist wel een sausje of crème. (Truffelcreme?)

Uitzicht is heerlijk aan de maas. Bediening prima in orde. Veel runners, weinig dienbladen om lege glazen op te halen… ;-)

Enige minpunt is de merken frisdrank. Nep bitter lemon en nep cassis en die ice tea green van Nestea is echt nasty. Bied dan gewoon glazen fris aan met green tea uit een 2 liter pak.

Voor de rest prima. Zal dit zeker aanbevelen, prima zaak!

17. louis maessen

Lekker en goede prijs/kwaliteit verhouding

18. Aziatisch Arcen

Rob Bierenbroodspot

All you can eat. Super lekker gegeten. Je kon bij bestellen wat je wilde zonder extra kosten en het personeel was heel klantvriendelijk.

19. Aziatisch Arcen

Olga van derLinden

Echt heerlijk gegeten aardige mensen we hebben een rijsttafel gegeten dan kan je daarna echt weten wat voor resteurant het is doordat je er van alles proeft

20. Thea Remers

Ik heb hier gisteren met mijn vriendin gegeten. Het was vreselijk !
    Nadat we besteld hadden kregen we eerst brood... 15 minuten later door een oplettende kelner de drank !
    Zij had een pannenkoek met spek besteld. Nou iets simpelers kun je niet bedenken.. zo zag hij er ook uit.
    Ik een maaltijdsalade met gerookte kip. Die gerookte kip was geperst vlees uit een blik!! daaronder lagen wat slablaadjes, en daaronder, schrik niet, blokken kaas, die niet te eten was. waarschijnlijk nog van iemand die iets eerder had zitten borrelen. Het was één catastrofe ! De kelner gaf nog aan de kok hierover aangesproken is. Een tip: als de kok zo doorgaat kunnen jullie de poorten sluiten! Horeca is een vak !!!!!
    Het was walgelijk !!!!

1,6
  21. M. Sniers

Al menige keer naar tevredenheid vertoefd en gegeten in de Maasparel. Vandaag (woensdag) duidelijk minder service. Aangekomen om 11.30 u moesten we vrágen om de koffie te kunnen bestellen en later het drankje. Later de lunch, was gelukkig goed verzorgd én lekker. Jammer dat de akoustiek in het restaurant galmend en daarmee slecht is, het zou anders bij kunnen dragen aan de sfeer die nu wat kil blijft.

6,5
  22. Aziatisch Arcen

Nog nooit zo'n slechte Chinese rijsttafel gegeten! Koud en absoluut niet vers. Met onze klachten werd niets gedaan.

23. Internationaal Arcen

All you can eat spareribs gehad. Nog nooit zo'n slechte spareribs gehad. Nog slechter dan kant en klare uit de winkel. Jammer, want verder is het wel een aardig restaurant.

2,2
  24. anne.herpers@gmail.com

Gezellig hier en lekkere pizza's!!!

25. Nederlands Arcen

Ruben

Met afstand het slechtste restaurant, waar ik heb mogen eten. Het eten en de service waren beide bedroevend. Echter het uitzicht is schitterend, dus een kop koffie drinken is geen straf.

1,6
  26. Pannenkoekenhuis Arcen

Der schlechteste Pfannkuchen den ich und meine Frau in 70 Jahren gegessen haben. Habe den Pfannkuchen halb liegen gelassen .Es entzieht sich meiner Kenntnis ob der Pfannkuchen bereits vorgebacken und alt war. Dafür dann diesen Preis gezahlt zu haben. Meinen nächsten Pfannkuchen esse ich Hause oder an der See

(Vertaling door Eet.nu)

De slechtste pannenkoeken die ik en mijn vrouw in 70 jaar gegeten hebben. Heb de pannenkoeken voor de helft laten liggen. Ik weet niet zeker of de pannenkoeken reeds voorgebakken en oud was. Dat ik hiervoor deze prijs betaald heb... Mijn volgende pannenkoeken eet ik thuis of aan de zee.

27. Aziatisch Arcen

Super lekker gegeten! Hadden Singapore saté, zalm met Thaise chilisaus en eend met Thaise kerriesaus. Echt voortreffelijk, complimenten aan de kok!

28. Aziatisch Arcen

Het eten was lauw en niet bijzonder lekker. Ik heb elders lekkerder gegeten.

29. Zelfgemaakt frietei gegeten. Is een echte aanrader! Vriendelijk personeel, frisse zaak, breed aanbod van etenswaren.

30. Pannenkoekenhuis Arcen

Joost