Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wenum-Wiesel verdeeld zijn.

gerben de bruin

Op een vrijdagavond hiernaartoe geweest samen met vrienden. Gezellig druk, iets wat gehaast afruimen van de tafel door het personeel, was niet echt storend. Genoeg keuze aan eten en het smaakte prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

Hier met een grote groep gegeten. Het eten was prima maar we hebben bij een andere wok wel eens uitgebreider gegeten m.n. de groenten voor de wok gerechten kan wel wat uitgebreider. Alles werd goed en op tijd bijgevuld. Ontzettend groot en druk waardoor het nogal onpersoonlijk was, wel sfeervol ingericht. Groot minpunt; het personeel! Erg kortaf, snauwerig en er kan geen vriendelijk woord af. Hoewel we een uur extra bijgeboekt hadden en dit nog niet voorbij was, werden we weggekeken omdat ze de tafels nodig hadden, ze stonden bij de tafels te wachten tot de borden leeg waren en die werden direct weg gehaald evenals het bestek. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

Annemarie

Na meerdere malen bij dit restaurant gegeten te hebben, besloten wij met onze hele familie een tafel te reserveren op 1e kerstdag. Tot mijn grote verbazing werd mij verteld dat wij ook moeten betalen voor ons meervoudig gehandicapt neefje die in een rolstoel zit en voeding krijgt via een sonde.
    Ondanks mijn uitleg en verontwaardiging was dit bedrijf niet bereid van hun standpunt af te zien.
    Ik vind dit weerzinwekkend. Voor ons nooit geen wok meer bij de Sprengenhorst.

We zijn nu 3 x in dit geweldige WOK restaurant geweest. Je wordt persoonlijk naar je tafel gebracht, moet ook wel want het is enorm groot, maar toch sfeervol ingericht. Massaliteit valt weg. Het eten is erg goed, genoeg keus en alles is er lekker en vers. Het is er wel al-tijd druk...tip: ga rond 17 uur of na 20 uur vanwege de lange rij bij de wok of teppanjaki dan heb je alle tijd, want inderdaad...na 2 uur moet je weer wegwezen of bijbetalen. Kortom: hele goede stek voor de lekkere trek!

Erg goed en zeer uitgebreid wokrestaurant met luxe voorgerechten en nagerechten. Ziet er allemaal erg netjes en schoon uit en het eten is erg goed. Enige minpunt is dat je 2 uur de tijd krijgt en dat gaat gelijk in als je binnen komt en is afgelopen als je bij de kassa staat, anders moet je bijbetalen. Beter is om 2,5 uur te nemen, dan heb je nog even tijd om rustig een bakje koffie of thee te drinken.

Martin

19/08/13 was ik jarig. Zijn gaan eten bij de Sprengenhorst wat een prachtige entourage. Ontvangst was netjes je word naar je besproken tafel gebracht ( klasse ) bij de meesten wijzen ze met de vinger. uitstekend gevulde tafels constant werd er bijgevuld. De kwaliteit van het eten grandioos. Geen minpunt te ontdekken. Gaan we voortaan in de buurt van Apeldoorn/Epe dan is Sprengenhorst onze vaste stek. Ga zo door wij hebben genoten.

Als je romantisch wil dineren moet je hier natuurlijk niet naar toe. Het is en blijft een vreetschuur. Maar binnen het concept doen ze het prima met zeer ruime keus. De door mij gegeven cijfers moet je ook binnen dit kader zien. De grille plaat blijft voor mij het enige echt goede in deze wok. Heerlijke lamskotelletjes bijvoorbeeld. De smaken zijn vaak wel hetzelfde op de grille vanwege de gebruikte methode en lenteuitjes/saus maar je moet er ook niet elke week eten denk ik dan. Prijs/kwaliteit (mits je goed kiest) is gewoon prima.

Wij hebben veel wok ervaring. Maar dit restaurant in een prachtige omgeving en in een prachtig pand liet ons verstomd staan. Wat een veelheid aan heerlijke spijzen, supervers en heerlijk van smaak. Een overdaad aan desserts, voor elk wat wils. Tenminste als het je lukt om na de hoofdmaaltijd nog wat naar binnen te werken. Een genot om hier bij aan te mogen schuiven. Dit is het verschil tussen naar een wok-restaurant gaan of een wok-restaurant te mogen beleven! Een prettige ontvangst en een prima bediening! We komen uit het hoge noorden maar wij komen hier zeker terug! O ja, om de prijs hoeft niemand het te laten, deze is lager dan gemiddeld!

Kerst 2012, kwart voor 5 aangekomen en de bediening vraagt om 17.00 of we vast willen afrekenen i.v.m. de drukte straks, al met al werd het 4 x gevraagd vervolgens betalen we om 18.00 terwijl we tot 18.30 konden eten na afrekening wilden ze gelijk het bestek meenemen, ik vond het super asociaal hoe hier gewerkt word, ik weet het niet maar je betaald wel 40 euro pp. Laat ons dan ook even de tijd uitzitten! Voor ons nooit meer, zo kan ik mijn zakken ook vullen.

Week geleden met de hele familie gegeten bij dit wokrestaurant. Het ziet er redelijk uit als een grote eetfabriek en dat was ook wel te merken aan het type klanten die er kwamen. Voor een romantisch diner moet je hier niet wezen.

Wat betreft het eten is er volop keuze. Het wokken zelf viel mij tegen, de woksausen hadden niet veel smaak. De tepanyaki grillplaat was daarentegen wel goed. De kant en klare warme gerechten heb ik niet veel van geprobeerd maar wat ik gegeten heb was prima. Nagerechten veel keuze.

Voor een wokrestaurant is het prima, maar in Apeldoorn zijn er betere te vinden.

Eten en drinken zeer goed!
    Personeel zeer onvriendelijk.
    Bij het wok gedeelte wordt het eten op je bord gegooid en niet eens gezegd voor wie het is.
    Spelcomputers voor kinderen in speelhoek volgens personeel beide defect ??

Kock-Ploeg

We zijn hier op een zaterdagavond 18.00 geweest voor 2 uur. Begroeting was vriendelijk. Entourage binnen en buiten mooi alleen jammer dat er geen linnen is gedekt op de tafels maar papieren placemats en servetten. Verder erg massaal en qua publiek wat er ook komt krijgt het meer iets van een "vreetschuur". Hier helpt ook de bediening en de koks aan mee. Gebakken in de wok en op de plaat wordt het echt op je bord gegooid waardoor de saus wegspat en er eten op de grond belandt. Ook heeft de bediening voorrang als je met een bord eten naar je tafel loopt. Ze laten je niet voorgaan. Ook het rennen en schreeuwen van kinderen is geen plezier te noemen als je gezellig wilt eten. Als dan ook het licht ineens uitgaat en door de speakers een hard"lang zal ze leven" komt omdat er iemand jarig is, is dan de bekende druppel voor ons. Hier hoeven wij toch niet van mee te genieten.
    Ook zijn de bekende warme gerechten niet zo warm, wordt er slecht bijgevuld en hebben veel gerechten dezelfde smaak.
    Dit restaurant heeft een goed concept maar er moet nog heel wat verbetert worden te beginnen met klantvriendelijkheid. Hier komen wij geen 2e keer meer. Dan zijn er betere restaurants.

Erg mooi restaurant. Eten ziet er prima en vers uit. Ook de kant en klare gerechten zijn heerlijk, zo ook de voorgerechten en toetjes. Wat een keus! Slush puppy's waren erg waterig, weinig smaak. Voor de rest was er zoveel soorten drank, zowel alcoholisch als non-alcoholisch. Voor ieder wat wils. Voor service een 2 gegeven, omdat er lange wachttijden zijn bij de wok en de tepanyakiplaat en de koks die avond erg onvriendelijk waren. Het bord wordt uit je hand gerukt, het eten wordt bereid en daarna neergegooid zodat het vet over het bord schiet en jou net niet raakt. De dames die er rondliepen waren gelukkig wel erg vriendelijk. Voor de rest niets dan goed te zeggen over dit restaurant.

Ja heel erg gezellig binnen komen en het eten is er erg goed ziet er ook verzorgd uit, wij waren er op een woensdagavond, zijn er volgende week weer want hier wil ik wel vertoeven!
    Heel leuk voor een verjaardag of iets gezellig doen met vriendinnen of vriend.
    Dit is de mooiste gelegenheid op dit gebied!

Henk Veldman Deventer

Heerlijk eten en een perfecte lokatie.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Top.

Een leuke en gezellige gelegenheid om - ook met groepen - heen te gaan, het is erg goed maar ook erg druk, reserveren is wel belangrijk. De medewerkers en chef zijn erg behulpzaam, de keuze is erg groot en de kwaliteit is goed.

Mooi ruim opgezet wokrestaurant. Goed van kwaliteit, met name de grill/bakplaat. Veel keus aan vlees en vis. Als je bij de woksauzen wat extra sambal vraagt dan zijn ook deze lekker. Deze mogen dus wel wat pittiger van smaak. In vergelijking met andere wokrestaurants is dit een wat minder onderdeel. Wat ik verder mis is de "gewone" witte rijst, wat voor mij een belangrijk onderdeel is bij een wokmaaltijd. Dit kun je wel apart vragen maar daarvoor moet je wel bij de goede persoon zijn. Een tip voor het restaurant: serveer buiten de nasi, bami en mihoen ook gewone witte rijst. Als hierbij ook nog nasi "Singapore" (pittige nasi met kerrie) wordt geserveerd dan is het helemaal top. Verder zijn er veel andere gerechten te krijgen en wat het dessert betreft is er een ruime keuze aan ijs e.d. Al met al een prima restaurant

Vanavond zijn we hier met 14 collega's wezen eten en we vonden het uit de kunst! Veel keus uit soorten vlees en vis, lekkere voorgerechten en toetjes, genoeg te drinken, aardig personeel etc. En dit alles voor een lage prijs. De ligging is heel mooi en het pand zelf ziet er ook mooi uit. Al met al hebben we een leuke en gezellige avond gehad. En we komen zeker nog een keer terug!!!

Antje Miltenburg

Een toppie restaurant met uitsluitend verse ingredienten !!!

Waardering : 8++

Prima vakkundige en gemotiveerde bediening ....

Hebben hier heerlijk genoten van al het lekkere eten dat voor ons klaar lag. De keuze is geweldig en anders dan je bij de "normale" wok gewend bent. Er is n chocoladefontein dat bij mijn vrouw erg geliefd was. Ook de keuze vlees en vis is erg uitgebreid. Liefst laat ik het vlees op de bakplaat bereiden omdat de wok normaal bijna allemaal hetzelfde smaakt maar ook hier was saus nr 3 erg goed en lekker. Restaurant ziet er van binnen erg sjiek uit en alle kleuren en uitgezochte materialen kloppen bij elkaar. Dit kun je bijna geen wok meer noemen. Ik ga er binnenkort alleen met mijn vrouw naartoe om voor het eerst met z'n tweetjes bij n wok gezellig uit te gaan eten, want ook voor 2 personen zijn er gezellige plaatsen beschikbaar. echt n volle aanrader!

FAM.RONALD JURRIUS

Heel mooi gezellig restaurant met ook zeer gezelige mensen.
    gr. Ronald, Peggy, Rodney en Justin

Mooi en schoon restaurant, eten was ook erg goed en veel keuze.

Nieuw Wok-restaurant in het buitengebied. Heel veel keus (ook Hollands). Meerdere zalen, dus daardoor doet het niet massaal aan. Prima eten al met al zonder uitschieters.