• Lid sinds 28 juni 2009

Brummen
  3. 9,3

Eighteen

Enkhuizen

Ria heeft nog geen foto toegevoegd

Activiteiten

1. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Tante Blanche
    Internationaal Brummen

Heerlijk eten en de kok heeft een passie voor zijn vak. De jonge bediening mag nog wel wat leren over hoe het restaurant wezen in elkaar zit.

2. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Wok Sprengenhorst

Erg goed en zeer uitgebreid wokrestaurant met luxe voorgerechten en nagerechten. Eten is altijd vers en de sushi's zijn heerlijk. Het is er alleen altijd druk, veel rond rendende blagen. Maar het eten is altijd goed

3. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Eighteen

Wij zijn hier in de zomer een keer wezen eten en het was erg goed.

De biefstuk was goed gebakken en met genoeg garnituur erbij. De sliptongen waren overheerlijk. Ook de koffie was erg goed (wat voor ons altijd een pre is).

Vriendelijke bediening, en de hond was ook welkom en kreeg een bak water, zonder dat wij daar om hoefden te vragen.

4. Ria's profielfoto
    Ria heeft een recensie geschreven voor Edison Roadhouse

28 september daar gegeten. Ronduit slecht, veel lawaai en geen muziek op de achtergrond, omdat de tv aan stond op het voetballen.

De chocolade milkshake was gewoon Nesquik met melk,
    stokbrood was goed alleen erg weinig kruidenboter, uien ringen uit de diepvries.

De kip vleugels waren droog en erg veel saus, hamburger was droog en koud teruggestuurd, want er zat ook sla tussen, wat ik niet had besteld. De biefstuk was doorgeslagen dus terug.

De twister friet was helemaal een drama, ook koud en na het terug sturen kregen we weer een koude hamburger en koude kleffe twister friet. En ja hoor, weer sla tussen de hamburger.

De vriendelijke jongenman had wel keurig de bestelling opgenomen, alleen de keuken moet beter communiceren met het bedienend personeel.

Wij komen hier niet meer.

5. Ria's profielfoto
    Ria heeft De Lange Muur toegevoegd als favoriet restaurant