• Lid sinds 24 mei 2010

De Roseboom

Lieren

Ziezo

Zierikzee

CR heeft nog geen foto toegevoegd

1. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Roseboom

CR

Gezellig ingericht, ruim, goede bediening, goede kwaliteit eten en hoeveelheid. Heel goed gegeten hier voor een leuke prijs, aanrader!

2. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Wok Sprengenhorst

CR

Super goede wok met heel veel keus. Gezellig en netjes ingericht.
    Houd wel in de gaten dat je moet bijbetalen als je langer als 2 uur zit, maar dat staat duidelijk op de website. Je kunt in 2 uur echt genoeg eten. Aanrader!

3. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Ziezo
    Pannenkoekenhuis Zierikzee

CR

Helaas geen goede ervaring dit keer. De pannenkoek was zo droog als wat en de broodjes hard en matig. Voor de prijs mag je wel iets meer verwachten, dit kan echt wel iets beter helaas. De bediening was wel goed en vriendelijk, maar ik denk dat we hier niet meer terugkomen.

5,5
  4. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Eethuis Touché

CR

Rustig, gezellig restaurant waar je goed kunt eten en vriendelijke bediening. We hadden een dagschotel die ook gewoon goed is. Aanrader.

5. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Nachtegaal
    Pannenkoekenhuis Rotterdam

CR

Afgelopen zaterdag hier met een groepje gegeten. Eten erg goed, uitsmijter en pannenkoeken waren echt lekker! Ondanks de drukte, was de bediening vlot en is het een gezellig restaurant op een mooie plek.
    Aanrader!

6. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Wok Sprengenhorst

Erg goed en zeer uitgebreid wokrestaurant met luxe voorgerechten en nagerechten. Ziet er allemaal erg netjes en schoon uit en het eten is erg goed. Enige minpunt is dat je 2 uur de tijd krijgt en dat gaat gelijk in als je binnen komt en is afgelopen als je bij de kassa staat, anders moet je bijbetalen. Beter is om 2,5 uur te nemen, dan heb je nog even tijd om rustig een bakje koffie of thee te drinken.

7. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Ria's Bar

Hier met 6 personen gegeten tijdens vakantie in Beekbergen. Echt een dorpsrestaurant waar je heel goed kan eten tegen een goedkoop tarief. Vlotte bediening en goede service. Eten gewoon goed! Aanbevolen!

8. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Slimmerick

CR

Heerlijk broodje zalm en broodje tonijnsalade gegeten hier! Bediening vlot en vriendelijk. Gezellig ingericht en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Topper!

9. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Notaris

CR

Erg druk op het terras door het heerlijke weer. Bediening duurde erg lang en werd door 2 verschillende personeelsleden gevraagd. Tosti's waren redelijk, maar kon beter, geen enkele garnering erbij ofzo. Verschillende mensen moesten erg lang wachten zagen we. Je kunt het wel op de drukte steken en daar heb ik zeker begrip voor, maar zorg dat je zeker op zo'n dag je zaakjes op orde hebt. Bij het afrekenen werd er zelfs 2x iets heel anders berekend dan wat we genuttigd hadden en zei de jongen zelfs een hoger bedrag als wat op de bon stond! Dit kan echt niet! Het werd gelukkig overgenomen door een collega die er wel iets meer verstand van had. Jammer, hier moet duidelijk iets gedaan worden.

6,7
  10. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Kroon

Goede wok met ruime voldoende keus van gerechten. Eigenaar houdt alles goed in de gaten. Goede bediening en mooie zaal, behalve toiletten mogen wel eens opgeknapt worden. Inderdaad een beetje flauwe smaak aan vlees/vis, maar je moet zelf om een sausje vragen, koks zijn niet zo spraakzaam en beetje sjacho. :)

11. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Bokkerijder

Hier pannekoeken gegeten, goed maar best zwaar op de maag. Voor de rest schitterend uitzicht, goede bediening en mooi restaurant!

12. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Krieëkel

Goed gegeten in dit restaurant voor een leuk prijsje. Gezellig en aardige bediening, niks op aan te merken!

13. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Pannekoekenbakker
    Pannenkoekenhuis Heerle

CR

Lekker pannekoeken gegeten! Via de actie van de C1000 kon je de 2e pannekoek gratis krijgen. Wel vooraf reserveren want het kan erg druk zijn, vooral in het weekend. Vlotte bediening en ruime keus uit soorten pannekoeken die ook nog eens heerlijk zijn, aanbevolen!
    Alleen als je de volle pond moet betalen vind ik ze wel wat aan de prijzige kant.

14. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor De Merwelanden

CR

Het eten viel een beetje tegen. We hadden een 3-gangenmenu voor 19,50 EUR, dus helemaal niet duur.
    Het voor en nagerecht was prima, alleen het hoofdgerecht van lamskotelletjes was niet om te pruimen, zoveel vet dat er niet veel vlees overbleef en vieze smaak. Je moet er misschien een liefhebber van zijn, maar dat neem ik dus nooit meer! Wel jammer, maar voor de rest goede service en mooie plek aan het water.

6,7
  15. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Het Schouwse Pannenkoekenhuis

CR

We kwamen hier met maar liefst 80 mensen tegelijk eten op 2e Pinksterdag. Het duurde lang, maar dat was ook geen wonder met zoveel mensen tegelijk. Een dikke pluim voor de medewerkers! Het waren heerlijke pannenkoeken en een leuke sfeer in het restaurant! We komen zeker nog eens terug!

16. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Little Rose / LR all you can eat

CR

Hier voor het eerst gegeten, eten was gewoon goed, niets op aan te merken, ook genoeg keus. Maar inderdaad valt hier nog veel te verbeteren qua netheid, hygiene, ruimte bij de wok ed.

Als het restaurant eens grondig vernieuwd/verbouwd zou worden zou het helemaal top zijn! Is mooie locatie!

17. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor 't Genot
    Steakhouse Zierikzee

CR

We hebben vanavond voor de derde keer hier gegeten en het was weer helemaal top! Zalm was heerlijk en de overige gerechten erbij ook en ruim voldoende. Hier willen we zeker nog meerdere keren komen eten! Vriendelijke bediening.

18. CR's profielfoto
    CR heeft een recensie geschreven voor Nieuw Eiland Tholen

CR

Dit is nog steeds het beste wokrestaurant waar ik ooit heb gegeten en ga hier regelmatig met veel plezier naar toe!

Het is ook nog eens in mijn eigen woonplaats.

Veel keus en buitengewoon verse en goede producten.

Kortom: een toprestaurant, hier moet je zeker eens een keer gaan eten! Is zeer bekend en beroemd hier in de omgeving en daarbuiten!