Wok Sprengenhorst in Wenum-Wiesel

Gratis en zeer ruime eigen parkeerplaatsen voor de deur.
    U hoeft hier niets voor te betalen. De parkeerplaatsen zijn goed bestraat, goed verlicht en zeer ruim. Voor minder valide gasten zijn er enkele plekken direct voor de entree gereserveerd. Voor (grote) bussen is het ook geen probleem.

Iedereen is welkom dus!

1394204401 71
1459120249 71
1588951947 72
1661982277 79

1. Ik had gereageerd met de kerst, alsdat het te druk was en niet goed.

Nu moet ik ook zeggen alsdat ik een mail had gekregen van de sprengenhorst en heb een diner voor 6 pers gekregen. We zijn wezen eten op een donderdag. Met 6 pers. En eerlijk is eerlijk het was nu weer geweldig.
    Sprengenhorst bedankt dat u dat zo netjes op opgelost, en nu was het eten weer lekker en gezellig. Dank u wel. Grtj

2. Astrid ravenzwaaij

Nou hij was wel heel goed

3. Op eerste kerstdag hier geweest. Het was drukker dan normaal, maar dat kun je uiteraard verwachten tijdens de Kerst. Alles werd snel bijgevuld en ook bij de live cooking deden de koks hun best om alles snel te laten verlopen. De service was heel goed en de kwaliteit van het eten was ook top! Wij komen zeker terug.

4. Voor degenen die tweede kerstdag bij deze wok gereserveerd hebben, GA NIET! Haal Chinees een pizza of friet, trek desnoods een magnetronmaaltijd uit de diepvries, alles beter dan de totale chaos van deze tent.

Dat je gebruik maakt van de kerstdagen om wat extra te verdienen door veel hogere prijzen is helemaal prima, maar maak dat dan ook enigszins waar. Stop niet je hele tent volledig vol met veel te veel mensen die elkaar alleen maar staan te verdringen bij alle buffetten. Totale waanzin komt nog het dichtste in de buurt van deze wok tijdens de kerst. En aan het personeel ligt het niet, het personeel is uiterst vriendelijk, voorkomend en hulpvaardig. Het zijn de eigenaars die net iets teveel dollartekens in hun ogen hebben.

5. De sfeer is gezellig en ziet er netjes uit. Eten was ook goed. Het was gewoon een perfecte avond. Wij komen zeker terug.

6. Altijd goed verzorgd en veel keus. Ook uitgebreide koude gerechten van niveau!
    Prettige bediening achter de wok en grilplaat!

7. Elisabeth

Ik ben al regelmatig geweest was top super lekker schoon aardige mensen gewoon een top restaurant

8. Heel erg goed eten, leuk zelf de drankjes te halen. Het is een mooie locatie en de bediening was erg vriendelijk!

9. raamsdonk

Het was er erg goed vertoeven, jammer dat er weinig ijs was, maar dat komt dat ik een enorme liefhebber van ijs ben.

10. T.j.mudde

Aardig personeel alles voldoende, verjaardag gevierd met 35 personen.

11. Aad van Saase

Wij gaan regelmatig hier eten, gezellige sfeer en ambiance.
    Buffetten super goed gevuld en veelzijdig.
    Wilde vanavond samen met mijn vrouw er gaan eten om onze trouwdag te vieren.
    Helaas zag ik op de website dat ze tijdelijk gesloten waren omdat de nieuwe eigenaar de vergunningen niet op orde had !!!
    Hoe dan !!!
    Het restaurant zit er al jaren!!!
    Puur weer een portie burocratie van de gemeente Apeldoorn.
    Veel sterkte voor de nieuwe eigenaar .
    We komen gauw zodra jullie weer open zijn.

12. Anderhalve maand geleden gereserveerd voor het 50 jarig huwelijk van mijn ouders. Enorm naar uitgekeken, vanavond komen we daar aan, zijn ze aan het verbouwen en wordt er gelachen omdat we kwamen eten. Vrij onbeleefd. Ook blijkt er een nieuwe eigenaar te zijn, maar ons niet berichten dat het eten geannuleerd was. Gelukkig hebben we bij een concurrent nog een tafel kunnen krijgen zodat mijn ouders toch nog een leuk etentje hadden. Sprengenhorst geen goed woord voor over dus

13. Mijn zus en zwager waren 50 jaar getrouwd en hadden hier gereserveerd voor donderdag 6 oktober om 18.00 uur. Aangekomen en de deur openend zagen we tot verbazing dat er verbouwd werd, er kwamen wat mensen lachend op ons af wat we kwamen doen, we zeiden dat we gereserveerd hadden, we kregen als antwoord dat hun er niets aan konden doen en dat het een fout was van de oude eigenaar

14. Anoniem

Eten en drinken was prima, het was nu wat minder druk daardoor geen wachttijd en toch ruim voldoende keuze.

15. Het was ondanks dat de Wok om 20.00 Uur weer moest sluiten. Corona regel… Erg gezellig erg lekker en geslaagd. Personeel vriendelijk als je iets aan hen vroeg… Bedankt voor de gezellige smakelijke avond.

16. Gerry de jongh

Heerlijk eten, veel keus, netjes verzorgd.

17. Hilda Rosman

18. De Opschepper

19. Jack Custers

20. E de Weerd

Het eten en drinken is goed, de collega’s die er rondlopen zijn niet echt gezellig of spreken geen Nederlands. Men is erg op de tijd gericht dus zorg dat je op tijd je jas aandoet en de kinderen mee krijgt gaat anders wordt er extra in rekening gebracht. Als je daar een opmerking over maakt is men (vermoedelijk de eigenaresse) bepaald niet gastvrij en fatsoenlijk, jammer want het is juist een leuk concept voor de kids. Advies aan de eigenaren, u verdient meer door juist gastvrij te zijn en herhalende gasten te krijgen dan de laatste 10 minuten proberen uit te melken... Wel bedankt dat u vanavond wilde schikken over de 10 minuutjes die we “te laat” waren.

6,5
  21. Eten was goed. Gedeelte bij kinderhoek absoluut minder. Hebben daar gereserveerd vanaf 1630 uur. Schijnbaar zaten we acht minuten eerder aan tafel. Gingen 1830 uur v tafel. Kids nog ff naar toilet. Jammer, kom er net achter dat ze voor ons (2 gezinnen) 2.5 uur hebben aangehouden.

22. Wolffensperger

Heerlijk gegeten bij deze wok. Veel keus , verse produkten , top personeel kortom een zeer geslaagde avond gehad!

23. Jerien Bernard

Ruime eetgelegenheid, echter 2 uur tijd om te eten is ruim 1 uur wachten voor het bak-buffet, hiervoor zouden ze een andere oplossing voor moeten zoeken!

24. Altijd heerlijk eten in een leuke sfeer. Drinken zit bij de prijs in, dus drink en eet zoveel je wilt!
    Ook een super toetjes gedeelte met o. a. warme kersen!

Echt een aanrader. Zorg wel dat je niet bij het kinderspeelterrein komt te zitten als je geen kinderen hebt. Dat is veel lawaai!

Wel prijzig geworden na de laatste prijsstijging.

25. De tafel stond al keurig gedekt in de ruimte waar wij om gevraagd hadden. Het eten was fantastisch, goede kwaliteit en prima verzorgd. Alles was ruimschoots aanwezig en werd continu aangevuld. Bestek, glaswerk en serviesgoed was schoon.
    Het wokken werd snel en smakelijk gedaan, kortom een aanrader.

26. Vanavond gegeten met 3 volwassenen met baby. Er zou rekening gehouden worden met onze baby dmv een rustig plaatsje. We werden echter in de enige ruimte geplaatst die open was. Met een baby ben je minder gefocust op zelf eten dus we liepen uit op de sluitingstijd van de eigenaar die met zn hoge woord bij ons aan tafel zijn regelenten ging toelichten. Wij hadden ons dessert al opgegeven echter een afsluitend drankje kon er niet af. Oprotten werd letterlijk gezegd. Het enige pluspunt is de diversiteit aan eten echter gastvrijheid moet hier nog uitgevonden worden. Zelf werd extra tijd in rekening gebracht voor teveel personen én ook nog betaald voor een baby die niets at. Oordeel zelf zou ik zeggen.

2,9
  27. Vandaag hadden wij gereserveerd voor 8 volwassen, 1 kind en 2 baby’s met kinderwagen. Ze zouden hier rekening houden met de kinderwagens. Daar 1maal aangekomen werden wij midden in de kleine ruimte geplaatst. De kinderwagen moest midden in het gang pad staan waar iedereen met hete borden langs lopen. Wij hebben gevraagd of we niet ergens anders mochten gaan zitten. Ze zou kijken naar een oplossing. Echter kwam ze naar ons toe dat het niet anders kon want het was druk. Ja maar zeiden wij, wij hebben het expres optijd geboekt en om.
    Gevraagd. Deze mevrouw ging volop met ons in discussie. Helaas hebben wij de zaak verlaten zonder te eten. Voor ons nooit weer onbeschoft personeel.

28. Eten erg lekker. Mijn kids genieten van de spareribs. Ambiance is top! Kinderspeelplek is slecht. Kids die niet van de game afwillen terwijl er staat dat ze er 2 min op mogen. Ook wij hebben dit al eens aangegeven. Zet er in t weekend tussen 17.15 En 20.15 Uur een meisje/ jongen ter controle achter. Een jongere kost weinig kwa uurloon. Er wordt dan eerlijk gewisseld. Wat weer tevreden kids opleveren zal. Dit is zo teleurstellend. Bovendien mag het hele achterste hok wel speelplek worden. Wat dat betreft kan er een vb genomen worden aan de mega grote speelruimte elders. Maar daar vinden mijn kids de spareribs niet lekker. Wij wisselen vaak om kwa restaurant.

29. Vanavond een nare ervaring gehad de Mihoen was niet te eten was knetterhard, de sushi zag er niet uit, en om 21:00 beginnen ze al met de stoelen te schuiven en op te ruimen.
    Dit aangegeven bij de eigenaar wordt je gewoon uitgelachen en wordt er gezegd de volgende keer beter,
    Erg jammer dat hij zo reageert.

30. Sandra Marlin

31. CR 173 punten

Super goede wok met heel veel keus. Gezellig en netjes ingericht.
    Houd wel in de gaten dat je moet bijbetalen als je langer als 2 uur zit, maar dat staat duidelijk op de website. Je kunt in 2 uur echt genoeg eten. Aanrader!

32. Naar personeel, en vervelende eigenaar/ chef. Alleen maar bezig met centjes verdienen

33. Klaassen

Wat een waardeloze lui , zit je binnen de tijd van 2 uur je eten en koffie te nemen en zit je nog even na te praten , zonder iets te nemen met zn zessen, berekenen die schooiers dat als extra tijd. NOOIT HEENGAAN GELDZUIGERS EEN GROTE ROT ZAAK DAARDOOR. Raad het sterk af WAARDELOOS!!!!!!

2,6
  34. onze ervaring met de Sprengenhorst is super gezellig en genoeg te eten er is voor ieder wat .
    Soms is het moeilijk van wat zal ik nu weer eens nemen want het is allemaal lekker en goed we komen zeker
    weer terug om lekker bij jullie te dineren het zaterdag dan ook voor het eerst sushi gegeten en vond het erg lekker en de bediening is goed jullie zijn een top resturant vriendelijke gr e de vos

35. Ray Silva

36. Eten is goed. Kinderspeelplek erg slecht. Te klein voor teveel kids. Veel ruzies hierdoor. Wordt ook niet in geïnvesteerd om deze beter te maken of überhaupt iets aan te doen.
    2 uur eten is te kort als het te druk is.
    Om 18 uur kunnen eten is vaak een probleem. Je moet dan al om 16.30 uur komen. Of uiterlijk 17 uur. Ze willen
    de tafels maximaal benutten. Maar wij willen een leuk avondje uit. Ben je 5 minuten te laat bij de kassa komen er kosten bovenop.
    Het eten vind ik persoonlijk bij Wok Sprengenhorst iets lekkerder. Maar hier wel behoorlijk minder keus. Doordat je er vaak niet op gewenste tijd terug komt, gaan wij nu toch sneller ergens anders heen. Onze kinderen gaan hier ook liever heen. Grote speelruimte en echte kinderbioscoop.
    De service geef ik bij Sprengenhorst een 2 i.v.m. de ruzies van de kinderen en teleurstelling. De speelzaal kan veel beter. Ook als je vraagt of ze er iets aan willen doen, wordt er onverschillig gereageerd. Ze kunnen nergens wat aan doen.
    Ook de service wanneer je te lang wacht in de rij en dus niet tijdig bij de kassa bent, laten ze je toch extra betalen. Ze gaan echt de discussie met de klant aan.
    Wanneer het restaurant te vol is, kun je soms niet fatsoenlijk bij het ijs. Je hebt dan geen ijs gehad. Wederom onverschillig, kunnen ze niks aan doen als het zo druk is. En ook het inplannen van de tijden om te kunnen komen eten, vind ik slecht.
    Wij gaan elders.

37. Voor de kinderen zochten we (na eerdere teleurstelling) een wokrestaurant met chocoladefontein die ook doordeweeks aan stond. Daarom hebben we eerst even gebeld. Toen we 's avonds kwamen hadden ze voor ons een tafeltje gereserveerd vlakbij de fonteinen. Groot feest. De zaal waar wij zaten was in kleinere ruimtes ingedeeld, waardoor je niet het gevoel hebt in een groot eethok te zitten. De ruimte was sfeervol.
    Het eten was lekker en er was voldoende keuze, zowel voor volwassenen als voor kinderen. Ook aan de mensen die niet van Chinees eten houden was gedacht. Er was een gevarieerd aanbod en deze werd regelmatig aangevuld. Ook een uitgebreid toetjesbuffet.
    Kortom: Alle lof voor de Sprengenhorst!

38. Erg fijn! Heerlijk eten! Super gezellige avond gehad!

39. Wok Sprengenhorst is gezellig en heerlijk. Samen met een wok in Hoofddorp een van onze favoriete woks. Ook goed vega. Veel keuze. Wel wat duur voor de kleintjes. Zij eten immers weinig. Speelhalletje kan veel beter. Ook na dit aangegeven te hebben, doen ze er niks mee. Veel kids zitten lang op de Computers terwijl er 3 min. staat. Controle erbij zetten op de zaterdagen zou veel beter zijn tussen 17 en 19.30 uur. Tv op verkeerde plek. Wat nieuw hangend speelgoed is welkom. Speelhal oogt nu armoedig.

40. Heel lekker gegeten bij deze wok. Alles is vers en wordt steeds aangevuld. Zeer veel keus. Ook de ijsbar is een aanrader! Vriendelijk personeel. Kortom een topavond gehad!

41. We zijn vriendelijk ontvangen, hadden gereserveerd. Naar onze tafel gebracht, in mooie verbouwde eetzaal. Zeer lekker gegeten met onze vrienden, die zich ook prima hebben vermaakt.
    Komen zeker nog eens terug naar Wok Sprengenhorst.

42. Bij binnenkomst werden wij naar een zaal gebracht met 2 afstapjes. Toen ik aangaf dat we een ouder persoon bij ons hebben die moeilijk ter been is was het heel moeilijk om een andere tafel te krijgen. Dat hadden we bij de reservering aan moeten geven.

Het is zo druk dat je lang in de rij staat voordat je eten hebt, eigenlijk te massaal. Erg vriendelijk is het personeel niet, zowel bedienend personeel als de koks kijken behoorlijk chagrijnig. Aan het einde van de tijd werd ons meegedeeld dat als we nu niet op zouden staan werd er gelijk meer geld in rekening gebracht pp. De manier waarop is totaal niet gastvrij! Naar de uitgang komen is een heel gedoe want de mensen staan daar al te wachten.. Dat moet ook anders geregeld kunnen worden.

Al met al dus slechte ervaring en komen niet meer terug hier. Hoop dat ze er wat mee doen want zo te lezen hebben wij dit niet als enige zo ervaren.

43. Gisteren met een groep van 12 personen uit eten geweest bij deze wok. We hebben hier heerlijk gegeten, niks op aan te merken. Nadat de tijd vol was werd er aan de tafel gezegd dat de tijd om was. Uiteraard hebben we toen niet meer opgeschept. We zijn daarna nog een half uurtje aan tafel blijven zitten.

Bij het afrekenen werden wij verrast door extra te moeten bijbetalen voor het half uurtje extra terwijl we niks meer hebben gegeten / gedronken. Je mag toch aannemen dat je na het eten toch nog wel even aan tafel mag blijven zitten? Maar volgens de medewerker kon dit niet veranderd worden in de computer... Het gaat mij niet om een paar euro, maar ik vind dit erg kinderachtig!!

Conclusie:
    Het restaurant: prima.
    Klantvriendelijkheid: zeer slecht!

3,5
  44. Dik V.d. Berg

Heerlijk gegeten, ruime keus. De borden worden zodra ze leeg zijn snel bij je weggehaald. Het personeel werkt ijverig.
    In ieder geval een aanrader.

45. Buitenhuis

Na een leuke avond in wokcentrum sprengenhorst wenum wiesel wouden we betalen maar er stond een lange rij bij de kassa dus we wachten wel even aan tafel totdat de rij weg was. 10 min later was de rij weg. Aan de kassa zegt de vrouw "je bent 10 min te laat, jullie moeten p.p 2,50 bij betalen". Wij zeiden er stond zo een lange rij dat we even haden gewacht tot de rij weg was. Zei zegt "daar heb ik niks mee te maken". Na ons kwamen geen tafels meer. Gaat mij niet om het geld, het is echt een principekwestie. En ons ook nog de deur uit kijken, ben er gelijk klaar mee. Zal iedereen die ik ken afraden om daar te eten. Wij deden ook niet moeilijk dat je 15min bij de wok moest staan wachten vanwege de drukte.

46. Zaterdagmiddag gebeld, konden om 18 uur terecht. We werden hartelijk ontvangen. De ambiance was erg gezellig, mooie schilderijen en gordijnen. Ook even aandacht besteed aan de stoelen en verlichting. Het eten was diverse, de keuze van de div. salades liet te wensen over maar het warm/koud en dessert buffet was heerlijk. De teppan yaki en wokbuffet waren mijn favoriet. Ook voor de kinderen is er volop keuze. De speelzaal waar kids kunnen vermaken is volop vertier. De bediening neemt de vieze borden van tafel weg, je hoeft dit niet zelf te doen, helemaal geweldig. De bediening is ook vriendelijk en behulpzaam. De ruimtes zijn opgesplitst waardoor je niet het idee hebt in een eetschuur/zaal te zitten. We komen zeker weten terug.

47. Met een groot gezelschap hebben we hier gegeten. Precies op tijd, om half zes stonden we voor de deur, en we konden zo doorlopen naar onze tafel.

Bij dit restaurant betaal je een all-in prijs per persoon. Alleen sterke drank is niet inbegrepen, voor de rest kun je onbeperkt eten en drinken.

De eetzaal zelf heeft niet veel sfeer. Een paar grote kroonluchters, wat gordijnen en dat is het wel. Het geheel doet helemaal niet oosters aan. Gewoon een vreetschuur eigenlijk..

Maar we kwamen natuurlijk voor het eten. En dat zat wel goed! Uiteraard het bekende stokbrood met kruidenboter, lekker vers gebakken. Da's een begin toch? Dan is er het buffet met voorgerechten, waaronder haring, zalm, diverse kleine hapjes van vlees, salades, sushi en nog veel meer. Allemaal bijzonder lekker en prima van kwaliteit. Er stond alleen een schaal met een droge worst, buiten het koel-gedeelte. Die worst was al aardig aan het verkleuren. Het is ook best warm binnen..

Dan de teppanyaki en het wokgedeelte: het was er beredruk, maar toch wisten de koks er wel raad mee. Ik hoefde bij de teppan niet langer dan 4 minuten te wachten op mijn maaltijd. Hoewel ze weinig tot niet spreken, wisten ze keihard door te werken. Ik had geen moment het gevoel dat ze geen plezier in hun werk hadden; de kok achter de teppan floot een liedje terwijl hij bezig was met het bereiden van een prima biefstukje.

Het buffetgedeelte voor de hoofdgerechten bevat de gebruikelijke bami, nasi en Chinese noedels. Allemaal prima van kwaliteit. De foo-young-hai is een beetje een rommeltje, maar smaakte wel, en ook het geroosterde varkensvlees, de babi pangang, het rundvlees in ketjapsaus en de diverse groenten smaakten prima.

De dames en heren van de 'bediening' (figuurlijk bedoeld, want alles haal je hier zelf, tot en met de drankjes en desserts toe) weten in rap tempo de gebruikte serviezen af te ruimen. Gemiddeld stond een leeg gebruikt bord nog geen twee minuten op tafel!

Nou, en na een goede maaltijd lusten we wel een toetje. Zes soorten ijs, waaronder natuurlijk vanille-, aardbeien- en chocoladeijs, maar ook mokka- en pistacheijs. Er staat een machine waar de slagroom uit komt, en dit is een prima oplossing. Lekker en vol van smaak, veel beter dan zo'n spuitbus. Vers fruit, van aardbeien tot meloen en zelfs lychees! Ook mini-tompoezen, een vruchtencake en slagroomsoesjes. Verder chocolademousse, vanillemousse en aardbeienmousse, prachtig geserveerd in kleine glaasjes en netjes gegarneerd.

De smaak van de vanille- en aardbeienmousse vond ik niet echt natuurlijk overkomen, tikje chemisch.. Maar de chocolademousse was prima. Ook staat er tiramisù, en de crême brulee is aanwezig. Beiden niet heel succesvol. De tiramisù miste de smaak van een krachtige espresso en de crême brulee leek van custard te zijn gemaakt. Zo jammer! Dat je dan nét met het toetje zo'n missertje hebt.

Wat dan weer wél erg leuk is, zijn de diverse koekjes en snoepspekjes rondom een chocoladefontein! Leuk voor de kinderen, maar ook ik heb er gebruik van gemaakt.

Tot slot: uniek, en ik zag het nog niet eerder: Dit restaurant heeft 3 slush-puppie automaten staan! Goed bedacht, ik mag er graag eens eentje nemen op een warme zomerdag, maar ach, het was die dag ook nog 19 graden geweest.

Conclusie: Wij hebben prima gegeten, met enkele puntjes van aandacht, maar dat mag eigenlijk geen naam hebben. Het is er wel beredruk, en voor een intiem dineetje voor twee moet je hier niet zijn. Toch hadden wij een gezellige avond met de familie. En twee uur is voor ons meer dan genoeg geweest. Wij hadden 1:45 nodig voor alle gerechten en hadden nog ruim de tijd voor een prima kopje koffie van vers gemalen bonen. Een prima smakende cappuccino is altijd een goede afsluiting van elke maaltijd.

Tot de volgende keer!

48. Erg goed en zeer uitgebreid wokrestaurant met luxe voorgerechten en nagerechten. Eten is altijd vers en de sushi's zijn heerlijk. Het is er alleen altijd druk, veel rond rendende blagen. Maar het eten is altijd goed

49. Arie van de Kamp

Wij hebben er heerlijk gegeten met totaal 50 personen en nog een aantal kinderen van 0 tot 11 jaar. Onze familie leden waren allen vol lof over de kwaliteit, smaak en service.
    Dus voor ons allemaal zeker een reden om nog eens een keer terug te gaan.

50. Verschrikkelijk! Eten was redelijk hoor maar de service! Eerst krijg je al de mededeling dat als je je bestek kwijtraakt je absoluut geen nieuwe krijgt! Vervolgens op de vraag: waar is het toilet? Het antwoord: buiten!!!
    En het ergste van alles: we hadden nog een minuut of 5. Ik had een kopje koffie maar er werd ons verteld dat onze tijd erop zat en we NU allemaal tegelijk weg moesten! Ik mocht mijn koffie niet eens opdrinken!!!!!

Echt nooit meer naar deze wok!!!!

51. William van Asselt

Voor heerlijk eten en een gezellige zaal moet je echt bij Sprengenhorst zijn. Goed eten. Goeie prijs en goeie service. Goed personeel en vriendelijk.

52. Sprengenhorst is een uitstekend wok restaurant. Qua eten denk ik de beste in de regio Apeldoorn. Een gigantische keuze mogelijkheid van zeer lekker eten. En dat blijkt, want het zit altijd vol!
    Het is er niet erg sfeervol, zeker niet als je in de grote zaal terecht komt, dat lijkt een beetje op een vreetschuur. In de kleine zaaltjes gaat het nog wel. Maar het gaat mij om het eten en drinken en dat is ok!

53. Annebeth

Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel! Wij komen hier regelmatig en het bevalt altijd goed.

54. geen lekker eten

De ontvangst is prima en vriendelijk maar daarna begint de ellende. Je krijgt een tafel toegewezen en er wordt verteld hoe het werkt. De kwaliteit van het eten is slecht. Het zijn totaal geen verse producten. Bij de wok heeft de kok duidelijk plezier in zijn werk (niet dus). Een vriendelijk woord kan er niet af. Boos word je bordje neergezet. Dat moet wel een bijzonder goed bordje zijn. Heb de heetste saus met 3 pepers genomen. Deze saus is niet heet te noemen, het is smakeloos gewoon. Ik heb nog nooit zo'n slechte formule gezien. Ik ben toch bij veel wok restaurants geweest en ik weet dat ze vernederlandst zijn, maar dit gaat wel heel erg ver.

2,8
  55. Ik heb hier een kado bon gekocht voor mijn oom en tante van 55 euro. Mijn oom is inmiddels ziek en niet mobiel.

Vervolgens ben ik naar Sprengenhorst gereden en heb ik gevraagd of ze misschien wat eten wilden bezorgen (zij wonen om de hoek van Sprengenhorst).

Toen heb ik aangeboden het zelf op te halen en zelfs zelf voor bakjes te zorgen om het te vervoeren. Ik kreeg serieus als antwoord dat ik de bon dan maar aan iemand anders moet geven want dat ging niet.

Echt een slechte service dus! Ik en al mijn vrienden en familie komen hier nooit meer!

56. Paul

57. gerben de bruin

Op een vrijdagavond hiernaartoe geweest samen met vrienden. Gezellig druk, iets wat gehaast afruimen van de tafel door het personeel, was niet echt storend. Genoeg keuze aan eten en het smaakte prima. Zeker voor herhaling vatbaar.

58. Hier met een grote groep gegeten. Het eten was prima maar we hebben bij een andere wok wel eens uitgebreider gegeten m.n. de groenten voor de wok gerechten kan wel wat uitgebreider. Alles werd goed en op tijd bijgevuld. Ontzettend groot en druk waardoor het nogal onpersoonlijk was, wel sfeervol ingericht. Groot minpunt; het personeel! Erg kortaf, snauwerig en er kan geen vriendelijk woord af. Hoewel we een uur extra bijgeboekt hadden en dit nog niet voorbij was, werden we weggekeken omdat ze de tafels nodig hadden, ze stonden bij de tafels te wachten tot de borden leeg waren en die werden direct weg gehaald evenals het bestek. Niet voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

59. Annemarie

Na meerdere malen bij dit restaurant gegeten te hebben, besloten wij met onze hele familie een tafel te reserveren op 1e kerstdag. Tot mijn grote verbazing werd mij verteld dat wij ook moeten betalen voor ons meervoudig gehandicapt neefje die in een rolstoel zit en voeding krijgt via een sonde.
    Ondanks mijn uitleg en verontwaardiging was dit bedrijf niet bereid van hun standpunt af te zien.
    Ik vind dit weerzinwekkend. Voor ons nooit geen wok meer bij de Sprengenhorst.

60. We zijn nu 3 x in dit geweldige WOK restaurant geweest. Je wordt persoonlijk naar je tafel gebracht, moet ook wel want het is enorm groot, maar toch sfeervol ingericht. Massaliteit valt weg. Het eten is erg goed, genoeg keus en alles is er lekker en vers. Het is er wel al-tijd druk...tip: ga rond 17 uur of na 20 uur vanwege de lange rij bij de wok of teppanjaki dan heb je alle tijd, want inderdaad...na 2 uur moet je weer wegwezen of bijbetalen. Kortom: hele goede stek voor de lekkere trek!

61. Martin

62. 19/08/13 was ik jarig. Zijn gaan eten bij de Sprengenhorst wat een prachtige entourage. Ontvangst was netjes je word naar je besproken tafel gebracht ( klasse ) bij de meesten wijzen ze met de vinger. uitstekend gevulde tafels constant werd er bijgevuld. De kwaliteit van het eten grandioos. Geen minpunt te ontdekken. Gaan we voortaan in de buurt van Apeldoorn/Epe dan is Sprengenhorst onze vaste stek. Ga zo door wij hebben genoten.

63. Als je romantisch wil dineren moet je hier natuurlijk niet naar toe. Het is en blijft een vreetschuur. Maar binnen het concept doen ze het prima met zeer ruime keus. De door mij gegeven cijfers moet je ook binnen dit kader zien. De grille plaat blijft voor mij het enige echt goede in deze wok. Heerlijke lamskotelletjes bijvoorbeeld. De smaken zijn vaak wel hetzelfde op de grille vanwege de gebruikte methode en lenteuitjes/saus maar je moet er ook niet elke week eten denk ik dan. Prijs/kwaliteit (mits je goed kiest) is gewoon prima.

64. Wij hebben veel wok ervaring. Maar dit restaurant in een prachtige omgeving en in een prachtig pand liet ons verstomd staan. Wat een veelheid aan heerlijke spijzen, supervers en heerlijk van smaak. Een overdaad aan desserts, voor elk wat wils. Tenminste als het je lukt om na de hoofdmaaltijd nog wat naar binnen te werken. Een genot om hier bij aan te mogen schuiven. Dit is het verschil tussen naar een wok-restaurant gaan of een wok-restaurant te mogen beleven! Een prettige ontvangst en een prima bediening! We komen uit het hoge noorden maar wij komen hier zeker terug! O ja, om de prijs hoeft niemand het te laten, deze is lager dan gemiddeld!

65. Kerst 2012, kwart voor 5 aangekomen en de bediening vraagt om 17.00 of we vast willen afrekenen i.v.m. de drukte straks, al met al werd het 4 x gevraagd vervolgens betalen we om 18.00 terwijl we tot 18.30 konden eten na afrekening wilden ze gelijk het bestek meenemen, ik vond het super asociaal hoe hier gewerkt word, ik weet het niet maar je betaald wel 40 euro pp. Laat ons dan ook even de tijd uitzitten! Voor ons nooit meer, zo kan ik mijn zakken ook vullen.

66. Week geleden met de hele familie gegeten bij dit wokrestaurant. Het ziet er redelijk uit als een grote eetfabriek en dat was ook wel te merken aan het type klanten die er kwamen. Voor een romantisch diner moet je hier niet wezen.

Wat betreft het eten is er volop keuze. Het wokken zelf viel mij tegen, de woksausen hadden niet veel smaak. De tepanyaki grillplaat was daarentegen wel goed. De kant en klare warme gerechten heb ik niet veel van geprobeerd maar wat ik gegeten heb was prima. Nagerechten veel keuze.

Voor een wokrestaurant is het prima, maar in Apeldoorn zijn er betere te vinden.

67. Eten en drinken zeer goed!
    Personeel zeer onvriendelijk.
    Bij het wok gedeelte wordt het eten op je bord gegooid en niet eens gezegd voor wie het is.
    Spelcomputers voor kinderen in speelhoek volgens personeel beide defect ??

68. Kock-Ploeg

We zijn hier op een zaterdagavond 18.00 geweest voor 2 uur. Begroeting was vriendelijk. Entourage binnen en buiten mooi alleen jammer dat er geen linnen is gedekt op de tafels maar papieren placemats en servetten. Verder erg massaal en qua publiek wat er ook komt krijgt het meer iets van een "vreetschuur". Hier helpt ook de bediening en de koks aan mee. Gebakken in de wok en op de plaat wordt het echt op je bord gegooid waardoor de saus wegspat en er eten op de grond belandt. Ook heeft de bediening voorrang als je met een bord eten naar je tafel loopt. Ze laten je niet voorgaan. Ook het rennen en schreeuwen van kinderen is geen plezier te noemen als je gezellig wilt eten. Als dan ook het licht ineens uitgaat en door de speakers een hard"lang zal ze leven" komt omdat er iemand jarig is, is dan de bekende druppel voor ons. Hier hoeven wij toch niet van mee te genieten.
    Ook zijn de bekende warme gerechten niet zo warm, wordt er slecht bijgevuld en hebben veel gerechten dezelfde smaak.
    Dit restaurant heeft een goed concept maar er moet nog heel wat verbetert worden te beginnen met klantvriendelijkheid. Hier komen wij geen 2e keer meer. Dan zijn er betere restaurants.

69. Erg mooi restaurant. Eten ziet er prima en vers uit. Ook de kant en klare gerechten zijn heerlijk, zo ook de voorgerechten en toetjes. Wat een keus! Slush puppy's waren erg waterig, weinig smaak. Voor de rest was er zoveel soorten drank, zowel alcoholisch als non-alcoholisch. Voor ieder wat wils. Voor service een 2 gegeven, omdat er lange wachttijden zijn bij de wok en de tepanyakiplaat en de koks die avond erg onvriendelijk waren. Het bord wordt uit je hand gerukt, het eten wordt bereid en daarna neergegooid zodat het vet over het bord schiet en jou net niet raakt. De dames die er rondliepen waren gelukkig wel erg vriendelijk. Voor de rest niets dan goed te zeggen over dit restaurant.

70. Ja heel erg gezellig binnen komen en het eten is er erg goed ziet er ook verzorgd uit, wij waren er op een woensdagavond, zijn er volgende week weer want hier wil ik wel vertoeven!
    Heel leuk voor een verjaardag of iets gezellig doen met vriendinnen of vriend.
    Dit is de mooiste gelegenheid op dit gebied!

71. Henk Veldman Deventer

Heerlijk eten en een perfecte lokatie.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Top.

72. Een leuke en gezellige gelegenheid om - ook met groepen - heen te gaan, het is erg goed maar ook erg druk, reserveren is wel belangrijk. De medewerkers en chef zijn erg behulpzaam, de keuze is erg groot en de kwaliteit is goed.

73. Mooi ruim opgezet wokrestaurant. Goed van kwaliteit, met name de grill/bakplaat. Veel keus aan vlees en vis. Als je bij de woksauzen wat extra sambal vraagt dan zijn ook deze lekker. Deze mogen dus wel wat pittiger van smaak. In vergelijking met andere wokrestaurants is dit een wat minder onderdeel. Wat ik verder mis is de "gewone" witte rijst, wat voor mij een belangrijk onderdeel is bij een wokmaaltijd. Dit kun je wel apart vragen maar daarvoor moet je wel bij de goede persoon zijn. Een tip voor het restaurant: serveer buiten de nasi, bami en mihoen ook gewone witte rijst. Als hierbij ook nog nasi "Singapore" (pittige nasi met kerrie) wordt geserveerd dan is het helemaal top. Verder zijn er veel andere gerechten te krijgen en wat het dessert betreft is er een ruime keuze aan ijs e.d. Al met al een prima restaurant

74. Vanavond zijn we hier met 14 collega's wezen eten en we vonden het uit de kunst! Veel keus uit soorten vlees en vis, lekkere voorgerechten en toetjes, genoeg te drinken, aardig personeel etc. En dit alles voor een lage prijs. De ligging is heel mooi en het pand zelf ziet er ook mooi uit. Al met al hebben we een leuke en gezellige avond gehad. En we komen zeker nog een keer terug!!!

75. Antje Miltenburg

76. Een toppie restaurant met uitsluitend verse ingredienten !!!

Waardering : 8++

Prima vakkundige en gemotiveerde bediening ....

77. Hebben hier heerlijk genoten van al het lekkere eten dat voor ons klaar lag. De keuze is geweldig en anders dan je bij de "normale" wok gewend bent. Er is n chocoladefontein dat bij mijn vrouw erg geliefd was. Ook de keuze vlees en vis is erg uitgebreid. Liefst laat ik het vlees op de bakplaat bereiden omdat de wok normaal bijna allemaal hetzelfde smaakt maar ook hier was saus nr 3 erg goed en lekker. Restaurant ziet er van binnen erg sjiek uit en alle kleuren en uitgezochte materialen kloppen bij elkaar. Dit kun je bijna geen wok meer noemen. Ik ga er binnenkort alleen met mijn vrouw naartoe om voor het eerst met z'n tweetjes bij n wok gezellig uit te gaan eten, want ook voor 2 personen zijn er gezellige plaatsen beschikbaar. echt n volle aanrader!

78. FAM.RONALD JURRIUS

Heel mooi gezellig restaurant met ook zeer gezelige mensen.
    gr. Ronald, Peggy, Rodney en Justin

79. Mooi en schoon restaurant, eten was ook erg goed en veel keuze.

80. Nieuw Wok-restaurant in het buitengebied. Heel veel keus (ook Hollands). Meerdere zalen, dus daardoor doet het niet massaal aan. Prima eten al met al zonder uitschieters.