• Lid sinds 28 januari 2018

Lotje Wine & Dine

2. Lotje Wine & Dine

De Pieterman

Volendam

Ada heeft nog geen foto toegevoegd

1. Ada's profielfoto
    Ada vindt de recensie door Joke Mes voor Lotje Wine & Dine niet leuk

Gereserveerd op 23/11, duidelijk aangegeven dat het ging om kerstavond dus niet 1e kerstdag! Geen probleem wij zijn open, reservering 6 personen en 1 kleintje van 4 jaar.
    Op kerstavond door weer en wind de dijk over en toen stonden we daar met onze gasten en de kleine meid die zich zo had verheugd om bij Jan Smit te eten. Gesloten!!! Kunt u zich voorstellen hoe je je dan voelt? Wij zijn op 2e kerstdag langs gegaan, ze konden niets terug vinden. Mijn man kon de telefoongegevens nog laten zien maar ja vervelend geen idee hoe dit kon gebeuren. Waar gewerkt wordt vallen er spaanders maar een kopje koffie aanbieden voor deze blamage had toch wel op zijn plaats geweest. Maar ook dat was niet aan de orde.

2. Ada's profielfoto
    Ada heeft een recensie geschreven voor Lotje Wine & Dine

Prima restaurant. Vegetarische “fruit”burger is heerlijk! Angus burger van de familie was ook goed. Piepkuiken was te duur en niet bijzonder. Burgers zijn kwa prijs ook aan de hoge kant. Vraag bij voorkeur een plekje aan het raam! Personeel wil alles voor je regelen en roept de “manager” erbij als ze het even niet weten. Heel netjes. Manager helpt goed. Mocht je het willen weten dit is het restaurant van Jan Smit. Kaart is niet heel uitgebreid.

3. Ada's profielfoto
    Ada vindt Lotje Wine & Dine leuk

Ada

4. Ada's profielfoto
    Ada heeft een recensie geschreven voor De Pieterman
    Internationaal Volendam

Samen met de familie gekozen voor tapas. Heerlijk! Ik had mijn twijfels over het vega tapas (dacht te weinig keuze) maar is meer dan voldoende. De porties zijn best groot. De smaken van de tapas zijn fantastisch! Ook mijn vega was subliem. Vis en vlees vond de familie ook heerlijk! Tapas is aan de prijs, maar dat zijn de andere restaurants ook in Volendam. Wij hebben bij Pieterman het lekkerst gegeten. Zijn natuurlijk niet overal geweest. Ook de nagerechten zitten bij het concept in. Voor kids tm 12 jaar betaal je 19,95. Mijn andere kind van 11 koos een kindermenu, maar voor hem was de biefstuk bij het kindermenu te klein. Sfeer is heel gezellig uitziend restaurant. Bediening top!

5. Ada's profielfoto
    Ada vindt De Pieterman leuk
    Internationaal Volendam

Ada

6. Ada's profielfoto
    Ada heeft een recensie geschreven voor Wok Sprengenhorst

Eten erg lekker. Mijn kids genieten van de spareribs. Ambiance is top! Kinderspeelplek is slecht. Kids die niet van de game afwillen terwijl er staat dat ze er 2 min op mogen. Ook wij hebben dit al eens aangegeven. Zet er in t weekend tussen 17.15 En 20.15 Uur een meisje/ jongen ter controle achter. Een jongere kost weinig kwa uurloon. Er wordt dan eerlijk gewisseld. Wat weer tevreden kids opleveren zal. Dit is zo teleurstellend. Bovendien mag het hele achterste hok wel speelplek worden. Wat dat betreft kan er een vb genomen worden aan de mega grote speelruimte elders. Maar daar vinden mijn kids de spareribs niet lekker. Wij wisselen vaak om kwa restaurant.