Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Wenum-Wiesel verdeeld zijn.

1. Alles goed verzorgd.

• Eindcijfer 8
  2. Ik had gereageerd met de kerst, alsdat het te druk was en niet goed.

Nu moet ik ook zeggen alsdat ik een mail had gekregen van de sprengenhorst en heb een diner voor 6 pers gekregen. We zijn wezen eten op een donderdag. Met 6 pers. En eerlijk is eerlijk het was nu weer geweldig.
    Sprengenhorst bedankt dat u dat zo netjes op opgelost, en nu was het eten weer lekker en gezellig. Dank u wel. Grtj

3. Astrid ravenzwaaij

Nou hij was wel heel goed

• Eindcijfer 10
  4. Op eerste kerstdag hier geweest. Het was drukker dan normaal, maar dat kun je uiteraard verwachten tijdens de Kerst. Alles werd snel bijgevuld en ook bij de live cooking deden de koks hun best om alles snel te laten verlopen. De service was heel goed en de kwaliteit van het eten was ook top! Wij komen zeker terug.

5. Wij zijn gister 1e kerstdag geweest, maar wat was het slecht en veel te druk. Het leek wel of er meer tafels tussen gezet waren. En ze hadden meer reserveringen aangenomen dan dat ze aan konden. Normaal gaan we er best vaak heen, maar ik zal nu wel 2x nadenken of ik daar naar toe ga. Denk na neem wat minder reserveringen maar dat het wel gladjes verloop, want gister was een ramp. Een domper op onze kerst. Sorry

6. Voor degenen die tweede kerstdag bij deze wok gereserveerd hebben, GA NIET! Haal Chinees een pizza of friet, trek desnoods een magnetronmaaltijd uit de diepvries, alles beter dan de totale chaos van deze tent.

Dat je gebruik maakt van de kerstdagen om wat extra te verdienen door veel hogere prijzen is helemaal prima, maar maak dat dan ook enigszins waar. Stop niet je hele tent volledig vol met veel te veel mensen die elkaar alleen maar staan te verdringen bij alle buffetten. Totale waanzin komt nog het dichtste in de buurt van deze wok tijdens de kerst. En aan het personeel ligt het niet, het personeel is uiterst vriendelijk, voorkomend en hulpvaardig. Het zijn de eigenaars die net iets teveel dollartekens in hun ogen hebben.

7. De sfeer is gezellig en ziet er netjes uit. Eten was ook goed. Het was gewoon een perfecte avond. Wij komen zeker terug.

8. Altijd goed verzorgd en veel keus. Ook uitgebreide koude gerechten van niveau!
    Prettige bediening achter de wok en grilplaat!

9. Elisabeth

Ik ben al regelmatig geweest was top super lekker schoon aardige mensen gewoon een top restaurant

10. Heel erg goed eten, leuk zelf de drankjes te halen. Het is een mooie locatie en de bediening was erg vriendelijk!

11. raamsdonk

Het was er erg goed vertoeven, jammer dat er weinig ijs was, maar dat komt dat ik een enorme liefhebber van ijs ben.

12. T.j.mudde

Aardig personeel alles voldoende, verjaardag gevierd met 35 personen.

13. Aad van Saase

Wij gaan regelmatig hier eten, gezellige sfeer en ambiance.
    Buffetten super goed gevuld en veelzijdig.
    Wilde vanavond samen met mijn vrouw er gaan eten om onze trouwdag te vieren.
    Helaas zag ik op de website dat ze tijdelijk gesloten waren omdat de nieuwe eigenaar de vergunningen niet op orde had !!!
    Hoe dan !!!
    Het restaurant zit er al jaren!!!
    Puur weer een portie burocratie van de gemeente Apeldoorn.
    Veel sterkte voor de nieuwe eigenaar .
    We komen gauw zodra jullie weer open zijn.

14. Anderhalve maand geleden gereserveerd voor het 50 jarig huwelijk van mijn ouders. Enorm naar uitgekeken, vanavond komen we daar aan, zijn ze aan het verbouwen en wordt er gelachen omdat we kwamen eten. Vrij onbeleefd. Ook blijkt er een nieuwe eigenaar te zijn, maar ons niet berichten dat het eten geannuleerd was. Gelukkig hebben we bij een concurrent nog een tafel kunnen krijgen zodat mijn ouders toch nog een leuk etentje hadden. Sprengenhorst geen goed woord voor over dus

15. Mijn zus en zwager waren 50 jaar getrouwd en hadden hier gereserveerd voor donderdag 6 oktober om 18.00 uur. Aangekomen en de deur openend zagen we tot verbazing dat er verbouwd werd, er kwamen wat mensen lachend op ons af wat we kwamen doen, we zeiden dat we gereserveerd hadden, we kregen als antwoord dat hun er niets aan konden doen en dat het een fout was van de oude eigenaar

16. Jan Telnekes

17. Anoniem

Eten en drinken was prima, het was nu wat minder druk daardoor geen wachttijd en toch ruim voldoende keuze.

18. Het was ondanks dat de Wok om 20.00 Uur weer moest sluiten. Corona regel… Erg gezellig erg lekker en geslaagd. Personeel vriendelijk als je iets aan hen vroeg… Bedankt voor de gezellige smakelijke avond.

19. Gerry de jongh

Heerlijk eten, veel keus, netjes verzorgd.

20. Hilda Rosman

21. De Opschepper

22. Jack Custers

23. E de Weerd

Het eten en drinken is goed, de collega’s die er rondlopen zijn niet echt gezellig of spreken geen Nederlands. Men is erg op de tijd gericht dus zorg dat je op tijd je jas aandoet en de kinderen mee krijgt gaat anders wordt er extra in rekening gebracht. Als je daar een opmerking over maakt is men (vermoedelijk de eigenaresse) bepaald niet gastvrij en fatsoenlijk, jammer want het is juist een leuk concept voor de kids. Advies aan de eigenaren, u verdient meer door juist gastvrij te zijn en herhalende gasten te krijgen dan de laatste 10 minuten proberen uit te melken... Wel bedankt dat u vanavond wilde schikken over de 10 minuutjes die we “te laat” waren.

6,5
  24. Eten was goed. Gedeelte bij kinderhoek absoluut minder. Hebben daar gereserveerd vanaf 1630 uur. Schijnbaar zaten we acht minuten eerder aan tafel. Gingen 1830 uur v tafel. Kids nog ff naar toilet. Jammer, kom er net achter dat ze voor ons (2 gezinnen) 2.5 uur hebben aangehouden.

25. Wolffensperger

Heerlijk gegeten bij deze wok. Veel keus , verse produkten , top personeel kortom een zeer geslaagde avond gehad!

26. Jerien Bernard

Ruime eetgelegenheid, echter 2 uur tijd om te eten is ruim 1 uur wachten voor het bak-buffet, hiervoor zouden ze een andere oplossing voor moeten zoeken!

27. Altijd heerlijk eten in een leuke sfeer. Drinken zit bij de prijs in, dus drink en eet zoveel je wilt!
    Ook een super toetjes gedeelte met o. a. warme kersen!

Echt een aanrader. Zorg wel dat je niet bij het kinderspeelterrein komt te zitten als je geen kinderen hebt. Dat is veel lawaai!

Wel prijzig geworden na de laatste prijsstijging.

28. De tafel stond al keurig gedekt in de ruimte waar wij om gevraagd hadden. Het eten was fantastisch, goede kwaliteit en prima verzorgd. Alles was ruimschoots aanwezig en werd continu aangevuld. Bestek, glaswerk en serviesgoed was schoon.
    Het wokken werd snel en smakelijk gedaan, kortom een aanrader.

29. Vanavond gegeten met 3 volwassenen met baby. Er zou rekening gehouden worden met onze baby dmv een rustig plaatsje. We werden echter in de enige ruimte geplaatst die open was. Met een baby ben je minder gefocust op zelf eten dus we liepen uit op de sluitingstijd van de eigenaar die met zn hoge woord bij ons aan tafel zijn regelenten ging toelichten. Wij hadden ons dessert al opgegeven echter een afsluitend drankje kon er niet af. Oprotten werd letterlijk gezegd. Het enige pluspunt is de diversiteit aan eten echter gastvrijheid moet hier nog uitgevonden worden. Zelf werd extra tijd in rekening gebracht voor teveel personen én ook nog betaald voor een baby die niets at. Oordeel zelf zou ik zeggen.

2,9