Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Weert verdeeld zijn.

1. Frits van Dijk

Wij zijn 80-plussers en eten bijna iedere zaterdag bij De Wildenberg. Het eten is zeer naar onze smaak: grootmoeders stijl en zeer smakelijk. Bediening en omgang heel hartelijk. De prijsstelling is goed, zeker bij deze kwaliteit. Van de explosie van de gasprijs zien we (nog?) niks terug en toch is het er lekker warm. Een écht heilig huisje op onze oude dag.

2. Heerlijk Grieks Gegeten! 6 A 7 jaar geleden zijn we in de buurt van Weert op vakantie gegaan en hebben we uiteindelijk hier iets gegeten, dit was zo lekker dat we tegen elkaar zeiden dat als we hier nog een keer in de buurt op vakantie zouden gaan we hier nog een keer heen zouden gaan!
    Nu 6/7 jaar later wederom dit gezellige sfeervolle restaurant bezocht, met nog steeds dezelfde liefdevolle meegaande goedverzorgende gastvrouw die nog steeds met de zelfde passie en plezier voor de lekkerste ruime gerechten zorgt.
    Dus als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer langs! Gr uit Barneveld :)
    ps nr63 op de kaart proberen als je met z’n 2en bent ;)

3. niels

4. Een friettent zoals het hoort, geen tv's aan de muur of overbodige stroomverspilling, sfeer zoals het hoort, dialect praten geen probleem.
    Op aanraden van een collega voor het zuurvlees gegaan (beste van Weert) een echte aanrader, ze maken deze zelf. Ik kom zeker weer terug.
    Goede lekkere snack en te veel friet.

5. Hans De Kegel

Ik eet op heel veel plaatsen. Binnenland (België) en buitenland. Ik reis veel voor zaken en zoek telkens een Grieks restaurant. Maar wat ik nu heb gevonden is de authentieke Griekse keuken in een restaurant in Nederland. Restaurant Rhodes in Weert. Gewoon heel lekker, goed super lekker. En ik zeg dit niet zomaar. Meeste restaurants passen zich aan aan de omgeving. Maar restaurant Rhodos is echt authentieke Griekse keuken. Aanrader voor iedereen die lekker wilt eten.

6. Koen van Esterik

7. Wat een verademing, dit nieuw jong team!
    Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Ruime keuze van goede kwaliteit.

8. Vriendelijke, zingende gastvrouw. Eten was voortreffelijk!

9. De slechte Mexicaan ooit.
    Diepvries gerei niks zelf gemaakt.
    Slome bediening.
    Ongeïnteresseerd werkvolk.
    We vroegen ons laatst af hoelang zal het nog open zijn..een dag later was de tent voorgoed dicht

1 positieve stem1 negatieve stem
  10. Miriam Seerden

Het eten was heerlijk, de bediening perfect, alleen jammer dat we de schuld kregen van een brandalarm dat afging en dat we erg onvriendelijk werden behandeld bij het afrekenen. Dit was voor ons een domper op het eind. Dan ga je met een rot gevoel naar huis, erg jammer.

11. M.Cuijpers

Het eten was goed maar we hebben heel langzaam gegeten anders hadden we na 1 uur al weer buiten gestaan! Voorgerecht en hoofdgerecht zat nog geen 5 min. tussen. En was voor mijn verjaardag. Ik ga er nooit meer heen.

12. P Van den Bosch

Gezellige sfeer leuke bediening lekker eten.

13. Hartelijk ontvangen door een hele lieve Griekse mama! Authentiek goed Grieks eten. Gezellige muziek; een stukje Griekenland in Nederland.

14. Op zoek naar snelle hap? Vooral doorlopen. De eigenaren nemen de tijd voor je voor een avond vullende culinaire verassing. Van harte aanbevolen.

15. Telkens we in de buurt op vakantie zijn, zakken we steeds af naar dit restaurant! De enthousiaste eigenares neemt je vriendelijk in ontvangst! Als je op zoek bent naar authentiek grieks eten, dan ben je hier aan het juiste adres! Overheerlijke voorgerechten en goed gevulde hoofdschotels, met honger kom je hier niet buiten. Weet je niet wat te kiezen, laat je dan zeker adviseren door de eigenares. Wij komen absoluut terug!

16. Brigit Vossen

17. Leuk ontvangst van een lieve Griekse vrouw. Ongecompliceerde opnamen van onze wensen was genoeg om heerlijk te eten. Willen jullie vlees? Meer was niet nodig. Eten was heerlijk een echte aanrader voor even wat anders dan een burger.

Als we in de buurt zijn komen wij zeker terug!

18. De meest geslaagde bonte avond in Weert. Heeeeeeel goed eten (beste bifteki ooit), beste service ooit gehad, lief voor de kinderen, limoncello is heerlijk en heerlijk dansen op Thessaloniki👍
    Komen volgend jaar zeker terug
    Een 🔟!!!!!

19. Nour Alsaleem

Alles was geweldig. Het is mijn favoriete restaurant geworden. Dank aan al het personeel.

20. Vandaag 25 oktober 2022 Rhodos bezocht waar we gastvrij werden ontvangen door de eigenaresse. Zij adviseerde de gehaktballetjes en de mousaka welke echt heerlijk waren. De sfeer was goed en het advies van de eigenaresse ook. Zeker een aanrader om te gaan eten.

21. Eten kwam 20 minuten later dan gezegd werd ook een slechte service mevrouw aan de telefoon is niet te verstaan.
    Samengevat een ballen tent.

3,7
  22. Eigenlijk tegen beter weten in hier toch gegeten met 4 volwassenen, een kind van 5 en een baby, kosten: €128.75!
    Helaas viel de prijs kwaliteit verhouding enorm tegen.
    Eten is lauw, vet, smaakloos, veelal kant-en-klaar producten even opgewarmd.
    Salades zijn redelijk evenals de desserts maar heel beperkt.
    Als je van een biertje houdt krijg je ook een flinke teleurstelling te verwerken, smaakloos slootwater helaas!!
    Bediening neemt zomaar je bord weg. Had net toch maar iets gehaald, maar toen ik nog om een drankje ging was mijn volle bord ineens verdwenen!
    Ook niet echt heel gezellig, je zit hutjemutje op elkaars lip en bij het relatief kleine buffet is het dringen.
    Positief is dat kinderen een eigen buffetje hebben waar ze zelf bij kunnen.
    Al met al geen aanrader!!!

23. Ruben Bethlehem

Afgelopen zaterdag voor de 2e keer er gegeten met de familie. De eigenaresse is vriendelijk en geeft goede tips omtrent de gerechten. We kregen allerlei voorgerechtjes en vervolgens een schaal friet en salade. Daarnaast grote schalen met verschillende soorten vlees. Het overgebleven vlees konden we meekrijgen in een bakje. Ook is het afhalen van een pita broodje gyros een aanrader. Erg lekker eten en leuke sfeer binnen.

24. Chris Smeets

Zaterdagavond met 4 personen gegeten. Het restaurant zat gezellig vol.
    We bestelden de Griekse tafel (voor 4pers): een zeer uitgebreid aanbod van diverse warme en koude voorgerechten, gevolgd door een grote schaal met heerlijk bereide gyros, moussaka, spiesen en nog veel meer. Alles was lekker vers en perfect gebakken.
    Wij komen hier regelmatig en de eigenaresse zorgt er altijd voor dat je niets tekort komt!

Voor ons een geslaagde avond!

25. Lekker (h)eerlijk eten voor een eerlijke prijs.

26. M. Legeer

Zeer, zeer slecht, komen al jaren bij bakker Bart in Weert, altijd perfect tot nu, nieuwe mensen achter de counter, 2 Duitse broodjes kaas, belegging: half plakje kaas (vroeger altijd 2) met verkleurde, verdroogde, randen, het bestelde broodje zalm werd een broodje Tuna, broodje gezond met 2 plakjes ei en uitgedroogde sla, als dit dan de manier is om meer te verdienen, verdienen jullie de gasten niet.

27. Claudia de Klerk

Dit restaurant is en blijft mijn favoriet.
    Ik kom er al zo'n 10 jaar.
    Het eten is van sublieme kwaliteit. Een echte aanrader! De verfijnde griekse smaken zorgen hier voor een geweldige smaakbeleving.
    Een heerlijke griekse sfeer met een goede service waar je je echt in Griekenland waant.
    De lieve gastvrouw komt met plezier en liefde de heerlijke gerechten en wijnen aan de tafel toelichten. Ook zingt zij af en toe vrolijk mee met de griekse muziek op de achtergrond. Dit restaurant is een parel in Weert. Nogmaals een echte aanrader voor wie van kwaliteit en finesse houdt.

28. Uit Budel

In de jaren 80 liep ik van school (SG Hoogh Weert) naar Dils om daar een portie bitterballen te halen met gratis mosterd. Ik vond ze heerlijk smaken en at ze altijd tijdens het wachten op de bus naar huis. Good memories.

29. Nederlands Weert

Ook vandaag weer een leuke ontvangst van de lieve serveerster. Het was weer supergezellig en we hebben lekker gegeten. Achteraf hebben we genoten van de heerlijke tiramisu met speculaas ❤️ een echte aanrader! Lieve groetjes van Patrick & Inneke uit België 👍🥂😋😋😋