Izumi in Weert

1442078535 83
1471981465 83
1476581916 82
1520286197 85

1. Veel nieuwe gerechten sinds de vorige keer dat we geweest waren.

2. Heel lekker eten voor een goede prijs.
    De bediening is prima al gaat het vaak mis.
    Zo kregen we vaker iets niet wat we besteld hadden. Of kregen we juist iets wat we niet besteld hadden.
    Als je dit aangeeft lossen ze dit wel goed op.
    Het ligt vooral aan het feit dat het hier altijd erg druk is.
    Wij gaan meestal ook om 17:00 uur al eten omdat het dan nog redelijk rustig is en alles dan snel en goed verloopt.
    Het blijft wel mijn favoriet. Vooral de bediening met de Ipad werkt handig.

3. Fijn gegeten enige tijd geleden. Voor de prijs vind ik de sushi nog best lekker! Manier van bestellen is wel handig en werkte goed bij ons.
    Sfeer en aankleding ook goed, modern.

4. Gezellig, geweldig en lekker! Zeker een aanrader!

5. We hadden niet gereserveerd, maar we hadden geluk: er was 1 tafeltje voor 2 vrij.
    De bediening is uitstekend: alle tafels worden goed in de gaten gehouden en als er lege bordjes/schaaltjes stonden werden ze heel snel door iemand weggehaald zodat je altijd ruimte had. Ook de bejegening was prima. Dat alles in combinatie met prima sushi zorgde voor een hele fijne eetervaring.

6. Alweer heerlijk gegeten. Snelle bediening goede kwaliteit. Een topper!!!

7. Norbert

Eten is toppie maar erg veel last van airco. Met jas aan gegeten

8. Afhaalsushi besteld aan de bali, 40 min. zitten te wachten en dat op een zondag, om 13.05 besteld.

9. P. Moonen

Het eten was heel lekker, de bediening heel vriendelijk, maar wij hadden twee keer kanguroo yaki besteld en geen Kangaroos yaki gekregen.
    Izumi is een aanrader!

10. Ik ben daar vaak gekomen met mijn moeder en vriendinnen en altijd als we daar kwamen, kregen we super lekker eten. Het bestelde eten kwam niet allemaal tegelijkertijd, maar dat vind ik niet erg, want de sushi is natuurlijk eerder klaar dan gefrituurd eten en je kunt het daar niet lagen liggen want er is vast geen ruimte voor. De service is uitstekend, alhoewel ze misschien een klein beetje chaotisch lijken. Maar dat is wel te verwachten als het druk is. Verder is de sfeer echt relaxed daar. Ze kiezen de juiste muziek altijd die het eten romantisch kunnen maken, maar als je met vrienden bent, klinkt het gewoon gezellig en rustig. Ik zou het zeker aanraden om daar te eten.

11. Wij zijn met zijn vieren gaan eten voor de eerste keer. Restaurant zat bomvol. Het eten was er heerlijk en veel keuze. Vriendelijke bediening en je kunt alles in een klik op de iPad bestellen. Gerechten worden in zeer korte tijd geserveerd. Kortom: voor ons nooit meer wat anders!!

12. Ik ben helemaal weg van Izumi. De sushi is heerlijk, de kaart is uitgebreid en het personeel klantvriendelijk. Natuurlijk is er bij mij ook wel eens gerechten vergeten, maar dan bestel ik ze bij de volgende ronde. Mijn favo sushi restaurant!

13. Super restaurant. Heerlijk eten voor een goede prijs! Echt een topper!

14. Linda van Zetten

We hadden gereserveerd voor 4 personen en 1 kind. Ze deden moeilijk over een kinderstoel want we werden in eerste instantie bij de ingang op een grote bank neergezet, ons kind kan nog niet lang op de bank zitten en we zouden dan midden in de trek zitten. (Ze hadden jassen aan bij de ingang.) We moesten even wachten voor een andere meer geschikte plaats. Verder hebben we weer heerlijk gegeten, alleen jammer dat je soms lang moet wachten voordat je de bestelde gang compleet uitgeserveerd krijgt. Er zit soms veel tijdverschil tussen het soort product. Bv. als je gemengd sushi en gewokt vlees besteld duurt het vaak lang voordat je beiden op tafel hebt. Ook de tablets werken niet zo goed. Je moet vaak hard drukken/tikken.

15. Na goede ervaringen over dit restaurant gehoord te hebben, zijn we hier met 4 personen gaan eten. Je mag de gerechtjes aanklikken op een tablet. Onze tablet had vaak geen verbinding of het aantikken van een gerechtje lukte niet goed. Vervolgens miste elke ronde 1 besteld gerechtje. Na 1x vragen zou het eraan komen, na 10 min. weer gevraagd en 't zou geregeld worden. De 3e keer aan een oudere ober gevraagd en hij maakte er gelukkig wel werk van. Ook qua drinken 15 min. op een cola wachten. Of ze leveren het zonder glas met de woorden 'ik ga nog even de glazen halen'. Na 7 minuten toch maar gevraagd waar deze dan bleven? Uiteindelijk waren 2,5 uur verstreken en hadden we pas 3 rondes gehad. Ondertussen waren we erg ontevreden over de service die we hier kregen en hebben we gevraagd naar de manager. In eerste instantie werden we een beetje tegengesproken, maar vervolgens heeft deze meneer toch nog zijn best voor ons gedaan en hebben we de overige rondes nog kunnen nuttigen; met een nieuwe (beter werkende) tablet en korting. Toch komen wij hier niet meer terug. Laat ons maar streepjes op papier zetten! :)

16. Super lekkere sushi! Onze dochter was jarig en werd ook nog in t zonnetje gezet! Vriendelijk personeel. Prijs kwaliteit uitstekend!

17. Franca Naus

Eten goed, maar de bediening was chaotisch.

18. M. Janssen

Heerlijk eten en lekker vers! Alleen jammer dat de gerechten zo door elkaar uit de keuken komen. Als je met een aantal personen bent weet je niet meer voor wie wat is, en de ene heeft alle gerechten al gehad, terwijl de andere het nog moet krijgen. Een beetje jammer en zeker een verbeterpunt.

19. rene en Linda

20. Ik bezoek regelmatig sushi restaurants, maar hier heb ik toch echt de lekkerste sushi gegeten tot nu toe! Echt een aanrader dus! Ook veel keus wat betreft andere gerechten, die overigens ook fantastisch zijn!!

21. Gisteren met 8 personen gegeten. Wij waren zeer tevreden. Het was hartstikke druk en toch snelle bediening. Goede verse sushi. En een leuke spaarpot voor onze jarige job. Originele sushi's zoals met banaan of zalm en kaas. Aanrader.

22. Voor ons een nieuwe ervaring, bestellen via een tablet. Dat gaat prima, gerechtjes zijn vers en smakelijk. Het was druk (wat volgens 1 van de serveersters wel meeviel), wellicht dat daardoor het serveren het wat af liet weten.

De gerechtjes werden gehaast op tafel gedeponeerd en tijdens het verder lopen werd nog gemeld wat het was. Met de menukaart erbij konden we terug zoeken wat het ook weer was en zo bepalen voor wie van ons zessen het was. Fijner was geweest als hier meer tijd aan besteed werd.

De sfeer is het net niet, mede door de diverse geuren die het restaurant binnen komen drijven; rioollucht van de toiletruimtes beneden; rooklucht van buiten en halverwege onze 2 1/2 uur eten een enorme vetlucht vanuit de keukens.

Ik denk niet dat we hier nog eens komen.

23. Dirksen

Mooie zaak met heerlijke sushi waar je steeds voor terug blijft komen. Jammer genoeg laatst lang moeten wachten op zowel de warme als de koude gerechten (op een dinsdag notabene).

24. Prima gegeten met 4 volwassenen en 1 kind. Vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit verhouding voor volwassenen niets op aan te merken. Maar wanneer je eerlijk verteld dat je kind net 11 jaar is en je een opmerking maakt over het feit dat ze de volwasseneprijs moet afrekenen voor 2 kleine bordjes friet, 2 zakjes mayonaise en 1 minil loempia en als antwoord krijgt; "Sorry, kinderen is van 4 t/m 10 jaar," dan sla je mijns inziens de plank mis wat betreft service en gastvrijheid. Wanneer mijn dochter de volgende keer weer zegt; "Ik wil liever ergens anders eten," dan bedenk ik me toch nog een keer.

25. Met de hele familie verjaardag gevierd. Gezellige zaak, mooi interieur, vriendelijke bediening. Prijs kwaliteit zeer goed, mooie zaak. Komen zeker terug.

26. Gegeten met zn tweeën op zondagavond. Het restaurant zat goed vol. De zaak ziet er netjes uit en van de drukte merk je niet veel. Bestellen via de tablet werkt prima. De gerechten worden niet tegelijkertijd geserveerd, dat vonden wij niet storend omdat we de gerechten veelal gedeeld hebben en je toch niet alles tegelijk kunt eten. Wij hebben alles gekregen wat we besteld hebben, maar om ons heen ging af en toe wat mis. De gerechten zijn heerlijk en er is veel keuze in sushi en andere gerechten. Er loopt veel bediening rond om eten te serveren en de lege borden worden snel weer afgeruimd. Ons eerste bezoek gaat zeker een vervolg krijgen.

27. Zeer nette gelegenheid, ook net geopend dus alles ziet er top uit, strak maar wel gezellig. Vriendelijke bediening ondanks dat er zeer jonge meiden werken. Gedeeltelijk open keuken, erg leuk en prettig. Bestellen via een tablet, klinkt onpersoonlijk maar werkt hetzelfde als de bekende briefjes invullen. Het leuke is zelfs dat er een beschrijving is bij elk gerecht. Gerechten zijn super vers, ruime keuze. Eén keer ging kwam een bestelling niet aan bij onze tafel maar werd meteen opgelost met een lach. Ik was met een vriendin en twee kinderen, juist voor de kinderen was de tablet natuurlijk erg leuk en de snelle verwerking van de bestelling.

28. Voor sushi liefhebbers, the place to be. Het veelzijdig menu is erg uitgebreid en uitermate smaakvol, het eten is overheerlijk (en zelfs overheerlijk is een understatement) en de service is geweldig. Binnen no time staat het eten op je tafel. Als ik reis zoek ik altijd sushi restaurantjes op en ik moet bekennen dat ik wereldwijd nog geen beter sushi restaurant ben tegen gekomen dan Izumi in Weert.

Ik schrijf nooit recensies, maar voor Izumi maak ik een uitzondering want het is echt een top restaurant waarbij de prijs is niet duur is en het interieur ook zeer goed verzorgd is.

29. Heerlijk gegeten bij Izumi. Sushi is erg lekker en de warme gerechten zijn divers van smaak en heel lekker gekruid. Bestellen via Tablet vonden wij niets en wij hebben het op de ouderwetse manier gedaan en dat ging prima. Wij komen zeker nog een keer terug!

30. Super eten, goede service. Ga regelmatig sushi eten met een vriendin. Nu ligt onze voorkeur bij Izumi Weert, betere sfeer dan elders.

31. Marc 861 punten

Hele grote zaak. Kil door heldere belichting. Bestelling via een tablet. Voortdurend ander personeel aan je tafel die de gerechten serveren. Wil je iets wat niet op de tablet staat, moeten ze zelf gaan denken en daar zijn ze niet op getraind (ligt niet aan de dames in de bediening maar aan het gekozen systeem). Naar een nieuw servetje of een schoon bord moet je 3 keer vragen.

De sushi is van prima kwaliteit. De warme gerechten missen smaak. Vlakke sauzen en weinig knoflook. Uitzondering is de curry, wel goed op smaak.

Restaurant is niet geschikt voor een romantisch diner maar om in gezelschap lekker even sushi te eten niet verkeerd. 2 personen incl drank €85

32. Heerlijk gegeten, mooie zaak en vriendelijk personeel.

33. carla welten

Met de familie super lekker gegeten. Bediening zeer klantvriendelijk. Gezellige sfeer. Zeker een aanrader voor Weert. Gaan zeker nog eens terug.

34. Gisteren voor het eerst geweest. Zaak is mooi ingericht en ziet er gezellig uit. Super is bestellen via tablet, je rekening is continue in te zien. Wij hadden het probleem dat toen we tussendoor onze rekening bekeken er drankjes van een andere tafel bijstonden, opletten dus. Ook hadden wij het probleem dat er in de derde bestelronde nog gerechten van de eerste ronde geserveerd werden. Je krijgt dus niet je complete bestelling maar de gerechten komen als ze klaar zijn en heb je het probleem dat niet iedereen aan tafel tegelijk eet.

35. Nathalie