Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velp gld verdeeld zijn.

1. Via groupon een bon gekocht voor een sushibox 48 stuks. Deze is een week voor de uiterste besteldatum niet meer te bestellen via de site. 2 x telefonisch geprobeerd, maar daar wordt gezegd, dat het te druk is en er later teruggebeld moet worden. Dan maar een mail sturen, maar ook hier helaas geen reactie. Al met al, een bon gekocht, maar geen sushi!!

2. Sushi om 17.30 Besteld, en kon het om 18.30 Afhalen… bij aankomst de mededeling dat het nog zeker 45 min. Zou duren voor het klaar zou zijn!
    Werd uiteindelijk om 19.35 Bezorgd.
    Helaas hebben ze de zaak niet op orde en ook de kwaliteit van de sushi was niet wat we er van hadden verwacht!
    Helaas voor een tweede bestelling niet meer naar something nieuw in Velp.

3. Mark

4. Fijne ambiance…
    vriendelijk personeel en adequaat.
    Eten voldoende, voor mijzelf net iets teveel, maar fijn van smaak.
    Dessert was een verbazend toetje… lekker.

5. Het was het rommelig bij aankomst. Niemand zei me gedag. Over de bestelling was van alles onduidelijk, En de eigenaar snauwde zijn personeel en mij van alles toe. Dan het eten; het zag er niet uit, een paar rijen rijst met wat er in. De smaak viel mee, maar het was geen €25 waard. Hooguit een half ons vis, kip en de rest komkommer en rijst. Wij gaan er niet meer heen.

3,3
  6. Leunis Avink

Vorige week met 9 personen gedineerd. Van te voren aangegeven wat we wilden, buiten de menukaart om. Iedereen verrast met kreeft, mosselen, oesters. Voortreffelijk gegeten en een bijzonder geslaagde avond door onder andere de uitermate vriendelijke bediening. Rossetti is een echte aanrader.

7. Heerlijk ijs de moeite waard ook in Oosterbeek zitten ze.
    Leuke aanbieding 4 bollen halen 3 betalen.
    Dat is nog eens heerlijk!!!

8. Onze eerste kennismaking was verwarmend. Het was bloedheet in het restaurant. We hadden geresveerd dus pak je door. Maar aangenaam was het niet. Over het eten kan ik kort zijn. Uitstekend! Als visliefhebber kom je volop aan bod! Heerlijk, heerlijk. We komen alleen terug als de temperatuur in het restaurant acceptabel is. Uiteraard hebben daarover ons beklag gedaan…

9. Prachtige plek, maar nu voor de 4e keer geweest en aardige mensen, maar de bediening is iedere keer erg slecht. Zonder tafelnummer kun je niets bestellen en als je wel wat bestelt, dan kan het na 3× vragen, meer dan een halfuur duren. “We hebben het druk”. Vervolgens snel opdrinken, want de tafel is gereserveerd. Weer vieze toiletten, een voorbeeld van een veel te hoge prijs voor wat je krijgt, is het borrel plankje € 20! Belachelijk gewoon. Voor ons niet meer. Wij zijn overigens niet de enige van wie wij dit horen.

10. Tine van Hintum

Mijn reservering was niet doorgekomen. Kwam gelukkig goed.
    Vriendelijk personeel, maar wel wat ongeorganiseerd.
    Uitstekende kok! En een leuke ambiance.

6,5
  11. Verschrikkelijk slechte service op een mooie plek. Bij aankomst waren veel tafels gereserveerd, er werd door een serveerster gewezen richting een plaats waar we konden zitten. Na 10 minuten gewacht te hebben op een serveerster die niet kwam, bij de buren de kaart geleend (zou het hier zelf bediening zijn? Vroegen wij ons af). Ik liep naar het gebouwtje toe en bestelde daar wat 2 glazen drinken. Dit toch niet de bedoeling, ik kon wel mijn bestelling plaatsen maar dit had daar niet gehoeven. Het drinken zou aan tafel geserveerd worden. Na nog eens 10 (het was binnen erg gezellig tussen de bediening, die meer tijd had voor een gesprek met elkaar, dan oog voor de gasten) minuten gewacht te hebben maar weer eens een serveerster aangesproken dat wij ons drinken nog niet hebben gehad. Uiteindelijk kwam ons drinken 23 minuten na aankomst.

4,9
  12. H.lenderink

Eten is goed. Mis alleen de groente die er voorheen wel bijzat. Alleen salade is wat magertjes.
    Bezuinigen?

6,3
  13. Super cafetaria! Vriendelijk personeel. Patat en snacks van goede kwaliteit. En altijd alles dik in orde.

14. Poleij

15. Manouk

De inrichting is iet wat saai. Het personeel is zeer aardig en attent. Het eten smaakte goed de keuze had iets groter mogen zijn.

16. Jammer, leuk restaurant, goede bediening maar eten is erg onder de maat en erg duur. De doesburgse mosterd soep is zurig en zo dik als mayonaise. Mijn entrecote was voor 1/3 zeen. Groente was smaakloos. Maar toetje was heel lekker. Alleen vreemd dat je bij kersensorbetijs frambozen en aardbei als vrucht krijgt. Desalniettemin een lekker toetje. Eten was helaas erg slecht… voor mij geen tweede x meer.

3,4
  17. Laura leenders

Via social deal heb ik met een vriendin gereserveerd om lekker sushi te gaan eten.
    Bij binnenkomst merkte je meteen een gespanne sfeer, kon ook aan ons liggen dus gewoon open minded gaan zitten. De sushi is goed.. maar of we lekker hebben gegeten nee.. de serveerster doet haar uiterste best en laat een aantal keer weten dat ze net nieuw is. Ze wordt totaal afgekraakt, kan niks goed doen in de ogen van de chef.. je merkt dat het meisje steeds onzekerder word. Iedereen moet leren maar wij zijn van mening dat zij de kans hier niet krijgt. Het afkraken van het personeel waar al de gasten bij zitten is erg storend. Vaak op het punt gestaan er wat van te zeggen.. maar om de rust voor het meisje te bewaren toch gekozen het niet te doen. Voor ons geen tweede keer hier.. wat een uiterst negatieve sfeer al wel niet met je eten kan doen..

18. Vanavond met z'n vieren gegeten bij Rossetti. Wat heerst er een leuke sfeer, iedereen heeft plezier in zijn werk en dat merk je als gast. En het eten was voortreffelijk. Medewerkers van Rossetti, bedankt voor de gezellige avond.

19. H.Lazet

Het was weer helemaal goed lekker gegeten en leuke bediening.

20. A.klijnsmit

Heerlijk en voldoende gegeten en een perfecte bediening.

21. J. Strating

Dit is veruit de beste sushi in Arnhem en omstreken. Eigenaar Desmond heeft sushi maken geoptimaliseerd naar een culinaire kunstvorm.

22. Greta ten Have

Vandaag traktatie van collega. De bamiballen waren weer heerlijk. Ook de andere collega's vonden ze erg lekker!

23. Eten dikke prima. Vriendelijkheid van de bediening ook. Over de kundigheid valt nog te twisten maar zeer vriendelijke dames. Wel erg koud gehad de hele avond en zoals ik al eerder terug las, het afhalen door de kleine ruimte heen kan best storend zijn. Erg jammer dat er geen ijs na is maar daar tegenover staat dat de sushi werkelijk heerlijk is. Wat ook prettig is, hoe klein de ruimte ook is, de tafels staan ruim opgesteld zodat je niet, zoals bij de meeste sushi tenten, bij je buren op schoot zit. ik kom zeker nog eens terug!

24. Leuke frisse tent, goede sfeer en prima eten. Enige minpuntje is dat sommige tafeltjes wel erg dicht bij elkaar staan, waardoor je dus ook van de gesprekken van de buren kan genieten.

25. K Rutgers

Heerlijke steak van Black Angus gegeten hier. Dat alles in een gezellige knusse zaak. Bediening kundig en prettig. Al met al een aanrader.

26. Opzoek naar something new?
    Sla deze tent dan vooral over.
    Ik gooi zelden sushi weg maar dit was echt dramatisch.
    Harde rijst, doorgefrituurde vis/kip tot op het punt dat het alleen nog maar hard is.
    Om dan nog maar te zwijgen over de gebruikte tonijn, ik had namelijk het idee dat deze uit blik kwam.

27. Ken Kruys

28. Flory

29. Ga hier vooral NIET heen voor een gezellig avondje.

- personeel loopt rond ons (4p) heen, heet ons pas na ruim 5 min welkom
    - krijgen tafel recht voor de deur. Het tocht enorm, hele avond koud gehad. jas omgehangen. Daarmee was het minder erg dat er geen kapstok is.
    - Een half uur moeten wachten voordat de bestelling opgenomen werd.
    - na weer een kwartier wachten kwam een matig voorgerecht.
    - bij de bestelling van een 2e ronde drankjes kregen we te horen dat er geen bier meer was...
    - sushi redelijk ok. Keuze werd heel erg beperkt, want het zou te druk zijn (15 vw + 5 kinderen in de zaak..)
    - 'Dessert van de chef' was 1 simpel bolletje vanille-ijs, rechtstreeks uit een bakje. Met chocoladesaus, rechtsreeks uit de fles. Punt.
    - koffie? Niet mogelijk. Koffie-apparaat kapot
    - Ongezellige, sfeerloze ruimte
    - slechte bediening

Teleurstelling uitgesproken over de gang van zaken. Enkel de reactie: sorry, het is druk.

O ja. We kregen nog te horen dat we sushi kunnen bestellen voor afhalen. Ik neem foldertje niet aan en geef aan dat ik desgewenst via internet iets regel. Krijg vervolgens te horen dat internet niet werkt...

Het is dat we gereserveerd hadden en al een voucher hadden gekocht, anders....

1,5
  30. Op 27 november 2017 hebben we heerlijk gegeten in een zeer sfeervol ingericht restaurant. Het aperitief werd geserveerd met wat olijven en gerookte amandelen bij het zitje bij de open haard. Als voorgerecht gekozen voor de GRAVAD LAX : Zalm gemarineerd met Mosterd & Dille, een crème van avocado en mierikswortel. Een heerlijk gerecht met veel smaken en prachtig opgemaakt. Het hoofdgerecht was de NOORDZEE VISSTOOF : Gemaakt van bijvangst (schelvis en grijze poon) met knoflookbrood, rouille, wortel, knolselderij en venkel. Ook weer een lekker gerecht, waarbij de saus wel ietsje te overheersend was waardoor je minder van de vis proefde. Mijn vrouw had als nagerecht: CRÈME CARAMEL : Gemarineerde sinaasappel met een gel van sinaasappel en vanille-ijs en dat vond ze heerlijk. Zelf gekozen voor: PEER : Kruidencake met een tartaar van peer met perengel, vanille hangop en kaneelijs. Een heerlijk, niet te zoet nagerecht. Ook de bijpassende wijnen waren in balans met de gerechten. De bediening zeer accuraat en vriendelijk. Het tempo van de gerechten was prima.
    Kortom een gezellige avond met lekker eten. Een aanrader en voor herhaling vatbaar.
    De BIB GOURMAND waardering is zeer verdiend.