Brasserie Hugo's in Velp

Wij adviseren u te parkeren bij de AH Velp op het Vlashof.

Vanaf Arnhem met LIJN 1 naar Velp, uitstappen bij halte 'Wilhelminastraat'. Vervolgens te voet naar Brasserie Hugo's, 100 meter richting centrum

ma lunch 10:00 - 17:00 diner 12:00 - 21:00

1316382020 82
1332631927 76
1419298100 74

1. Irene Rhemrev

Als altijd lekker en gezellig. Super tent.

2. Annemieke

Helaas erg onsmakelijk gegeten, even een snelle lunch maar ook dat hoort lekker te zijn en te kunnen. Ik had een open sandwich geitenkaas, perzik en spek. 3 grote onsmeerbare bollen op oerbrood. Smaak ook niet lekker van de geitenkaas, gebakken spek oud en taai. Grote stukken perzik er omheen en wat sla. Vriend had saté met frietjes en kroepoek. Saté bedolven onder satesaus, kleine en grote stukken saté, de kleine stukjes zeer droog en taai de grote waren redelijk eetbaar maar daar is dan ook alles mee gezegd. Waren daar voor het eerst en dus voor het laatst. Dame bediening was wel vriendelijk.

3. Bedrijfsleider is erg aanwezig. Vind zichzelf heel bijzonder.

Eten is onder de maat. Prijs veel te hoog.

Hoorde later van andere klanten dat het van de zelfde eigenaar als Vette Beursken is, daar kwamen wij al een jaar niet meer. Daar krijg je ook niks voor je geld, enkel een grote mond van het personeel.

4. Marianne middelham

Het zit me erg dwars. Ik wil iemand niet afmaken, maar ik vond het eten niet goed. Ik was hier met mijn muziekgroepje en het was gereserveerd op een woensdagavond een paar weken geleden. Ik had een grill-spies besteld en dat was opgewarmd vlees. Waarschijnlijk in de magnetron. Ik wilde het plezier van de rest niet bederven dus ik heb niets gezegd. Het schijnt dat de asperges wel goed waren, maar het vlees beslist niet. De spies was er ook af omdat het dan niet in de magnetron kan. Ik vind dat dit niet kan. In elk restaurant waar ik nadien geweest ben vraag ik dan ook of het wel vers gebakken of gegrild is omdat ik een zeer slechte ervaring heb gehad. Hoe kan dit? Ik had het niet moeten pikken. Later hoorde ik van iemand dezelfde ervaring. Ik ga hier niet meer naar toe. Zonde van mijn geld. Restaurant: wilt u reageren?

5. Gistermiddag na een wandeling op de Posbank, een lunch met zijn tweeën gehad bij Hugo's in Velp. In het verleden waren we er ook wel eens geweest, en dan was het zo/zo. Er was altijd wel nét iets niet goed. Of de service, of een heel mager belegde Italiaanse bol carpaccio, etc. Omdat we nu wat krapper in de tijd zaten, en we niet meer het centrum van Arnhem wilde opzoeken, zijn we toch eens bij Hugo's naar binnen gegaan. En, ... dát is zeker niet tegengevallen! Het jonge meisje in de bediening deed het heel goed en leuk; daar kan menig persoon in de horeca van leren! En het eten: mijn eega had een 3-in-1 lunch; daar zat een soepje, een sandwich en een salade bij. Ik zelf had de Hugo's Toast. Ook erg goed, en prima! We komen zeker terug.

6. bjdeinum

Correcte ontvangst, reservering klopte met tafel aan raam. Frisse jeugdige vrouwelijke bediening, konden iets alerter om zich heen kijken. Hoofdgerecht en nagerecht naar verwachting, bijlagen idem. Aanrader, komen zeker terug.

7. Vrijdag 22-01-2016 daar een broodje beenham gegeten. Het was een gewoon wit, opengesneden bolletje met drie plakjes gebakken ham en een paar streepjes saus erover en een klein handje vol groene bijlage. En dat voor een prijs van 8.25 euro! Dit grenst voor mij aan diefstal. Hier zien ze mij nooit weer.

8. Evert Boudewijns

Zo'n restaurant waar je gewoon naar toe gast voor een avondje uit. Gezellige sfeer, leuke meiden in de bediening en een gezellige gastheer (eigenaar?). Eten is altijd lekker, goede porties, en meer dan voldoende garnituur. En als je dan nog extra frietjes wil, wordt dat gewoon gebracht. Leuke tent!

9. A Veldhuis

Gister een weinig interessant diner genuttigd bij Brasserie Hugo's. De kaart was op zich niet verkeerd, mijn tafelgenoot koos een vegetarisch hoofdgerecht (een soort opgevouwen pannekoek met groenten) en ik een maaltijdsalade (ook vegetarisch). Beide gerechten waren rommelig opgediend (incl. vette vingers op de rand van het bord zichtbaar) en straalden een gebrek aan creativiteit uit (wellicht is de chef niet thuis in de vegetarische keuken?). De gerechten en garnituren waren niet bijzonder (saai) van smaak, wat een teleurstelling was gezien de prijs die we er voor moesten betalen. De bediening was overigens uiterst vriendelijk.

10. J.Hofland

11. Margotvanbree

Fijne avond gehad. Heerlijk gegeten. Wat echt fantastisch was, de manier waarop ze met een verkeerd aangeleverde Tournedos omgingen. Super opgelost. Echt mooi gastheerschap!

12. jan 7 punten

Lekker geluncht, heerlijke burger en mijn vriendin een open sandwich. Eerst vond ik de prijs wat aan de hoge kant, na het eten is de prijs kwaliteit goed in verhouding en zeker niet te hoog! Top brasserie

13. Geen topper, maar zeker hoge middenmoter. Goed gegeten, prima prijs kwaliteit. Grote porties, soep met asperge erg veel, wel super lekker. Van de mixedgrill, enkele stukken droog, dat was jammer. Kalfslever was heel lekker. Lekker! We zouden hier best nog terug komen als we weer eens in de buurt zijn.

14. Na een eerdere recensie hier nog vaak geweest. Inmiddels is dit voor ons zelfs een vaste stek geworden. Lekkere stevige slagroom voor bij de koffie! De maaltijden zijn prima van kwaliteit en kwantiteit, vaak neem ik de biefstuk of sate. Het torentje van mousse is echt aan te raden! Soms is het jammer dat personeel niet zo goed om zich heen kijkt of klanten nog iets willen bestellen en moet je daar best een tijdje op wachten. Echter het zijn wel erg vriendelijke mensen en altijd wel in voor een praatje. Gezellige inrichting en ook fijn dat je lekker makkelijk in de buurt kunt parkeren. Dat is in de binnenstad van Arnhem wel anders.

15. Bert Ferdinands

Tijdens de fietsroute op het terras gezeten voor een kop koffie met een broodje. Dit beviel prima, waardoor we ook later zijn gaan dineren. Het bedienend personeel was vriendelijk, de keuken kookt goed. Grote porties, maar smaakvol. Al met al 2 geslaagde bezoeken.

16. De huiskamer van Velp! Waar ze in uitblinken is de continuïteit in de kwaliteit van het eten. De smaak is altijd goed! Sfeer is lekker ongedwongen en dat maakt het verleidelijk er regelmatig even aan te waaien. De kaart is pasgeleden wat bijgeschaafd en er staan weer heerlijke gerechten op! Porties zijn voor mij soms wat groot maar mannen zijn hier over het algemeen heel blij mee! Even een opmerking; de bediening vind ik de laatste maanden wat minder scherp. Misschien is het de vakantieperiode...

17. We zijn 2 maal bij Hugo's geweest. De eerste keer (vlak na opening) was prima maar de 2e keer was ronduit slecht. We werden op het terras van ca 10 tafels (helft bezet) niet geholpen ondanks mijn pogingen om oogcontact met het bedienend personeel te krijgen en ondanks de aanwezigheid van minimaal 4 stuks personeel. Dat gold voor vrijwel alle nieuwe klanten, behalve 1. Deze werd met alle egards ontvangen, persoonlijk begroet en de hand geschud. Deze had het geluk binnen 1 minuut na aankomst zijn bestelling te kunnen plaatsen.
    We zijn zonder bestelling weer vertrokken.

Dit was dus eens en nooit weer.

18. Maarten Brandt

Een oergezellig en in de goede zin des woords no nonsense eetcafe met een behoorlijk ruime kaart, en daarnaats ook regelmatig wisselende extra gerechten daarbuiten. Een van mijn stamcafe's waar ik wekelijks graag kom. Een echte aanrader voor een ieder die tegen een betaalbare prijs goed wil eten.

19. We waren met vijf vriendinnen vrijdag 14 maart gezellig wezen eten. Ik heb een gluten intolerantie maar met de kok Bram is alles voortreffelijk geweest. Heerlijk. Ook de anderen hebben genoten, dank je wel.

20. Weer even een keertje geweest na lange tijd. Leuke leestafel, prachtig opnieuw ingericht.
    Helaas nieuwe serveerster. Zeer onvriendelijk naar iedereen, dat begrijp ik dan weer niet. Kan geen glimlachje af. Jammer, want het is de enige leuke plek in Velp waar je lekker wat kunt eten en drinken.

21. Henk en Judith

Vanmiddag met familie een high tea gehad. Het was erg lekker en royaal. Wij konden het aanvullen met drankjes naar keus of nog iets van de kaart maar dat laatste was niet nodig.
    Ook fijn dat we een eigen plek hadden zodat we niet gestoord werden door langslopende mensen. De tafel zag er mooi verzorgd uit. Voor herhaling vatbaar, wij en onze gasten hebben er van genoten.

22. Hier een bezoek gebracht met mijn vriend even geleden. Prettig dat je de auto vrij makkelijk kwijt kan bij bezoek aan deze brasserie. Het is binnen gezellig aangekleed. We hadden een velpenaartje (gebak) en dit smaakte erg lekker. Ook de drankjes waren prima. Jammer dat ze niet een tijd hebben tot wanneer ze minimaal open zijn. Als de laatste gasten die komen eten weggaan dan wordt je als gast die alleen wat komt drinken en snoepen erg makkelijk weg gestuurd. Dit is beleid werd er verteld, maar gastvrij voelde het niet.

23. We waren na de eerste kennismaking van maandag van plan meteen dinsdag weer aan te schuiven bij Hugo's, maar een onverwachte verrassing in Arnhem haalde een streep door die rekening. Maar vandaag (woensdag) toch weer op de fiets gesprongen om op het terras een plekje te zoeken.
    De bediening is vriendelijk en vlot en het is voor een modale dag door de week opmerkelijk druk. De recensies hier waren nogal wisselend van aard en dus hadden we het gevoel dat het een beetje een tref was of het zou bevallen of niet. Om met de deur in huis te vallen: ook deze tweede sessie was meer dan de moeite waard.
    Mijn vrouw had vandaag geen trek in wijn en dus moet ik een keuze maken of ik een glas of een fles Aberdeen Angus wil bestellen. Een fles lijkt me echter ook wel wat veel van het goede in mijn eentje en dus wordt het een glas, dat prompt naast mijn half volle biertje wordt neergezet.
    De mixed grill is rijkelijk en prima. Weinig fantasievol - al smaakt de bijgeleverde champignonsaus voortreffelijk - maar zonder meer een uitstekende dis.
    Mijn vrouw neemt de gevulde flensjes en ook dat is een uitstekende keuze.
    Dan kiepert mijn vrouw het tafeltje half om waardoor haar witbiertje in mijn schoot belandt. Onmiddellijk wordt er een theedoek gebracht en wordt het bijna lege biertje zonder tegenspraak te dulden vervangen door een vol exemplaar. Dat is bediening zoals ik dat wel eens anders - en dan vooral minder - heb meegemaakt deze vakantie.
    Ook de dame-blanche is prima. Iets teveel (voortreffelijke) slagroom naar mijn smaak, maar verder helemaal top. Mijn voruw heeft iets met limoncello en ook dat is genieten.
    Met twee uitstekende ervaringen bij Hugo's verlaten wij met pijn in het hart het nazomerende terras...

24. Voor het laatste deel van onze vakantie strijken we neer in Velp - of all places... Na een prettige fietstocht blijkt op maandag het gros van de restaurants gesloten. Brasserie Hugo's is echter wel open en het terras ligt nog aangenaam in het late zonnetje. Nadeel is wel dat het terras aan een drukke weg ligt en dat Velp nogal wat macho-chauffeurs herbergt.
    Afgeschrikt door de wat wisselende internetrecensies nemen we eerst een biertje en een stokbroodje kruidenboter. Van de vermeende stroefheid van de bediening is geen spoor te bekennen: het is dat mijn vrouw naast me zat, anders had ik een van de dames zeker ten huwelijk gevraagd.
    Waar we elders nog wel eens een voor onze smaak karige keuze aantreffen op de menukaart, biedt Hugo's ons een assortiment waarvan we watertanden en we besluiten deze stoute schoenen dan toch maar te blijven dragen. Zonder problemen reserveren we een tafeltje binnen terwijl we nog even lekker van het zonnetje genieten.
    Voortreffelijke Argentijns rood wijntje (Aberdeen Angus) voor nog geen twintig euro en mijn vrouw bestelt een gevulde courgette en ik ga voor de gevulde kipfilet.
    Beide gerechten zijn meer dan voortreffelijk: van de 'droogheid' die ik in sommige recensies tegenkwam is geen sprake.
    Als we voor het nagerecht gaan, ga ik voor de koffie met Liquor 43, terwijl mijn vrouw voor het nagerecht van de dag gaat. Er wordt wat lacherig gedaan als ik aangeef dat we beide bestellingen gelijk geserveerd willen krijgen, maar desondanks moet ik toch weer enkele minuten wachten voor de koffie voor me staat. Niet lang, maar toch...
    Al met al een prima kennismaking met Hugo's en we zijn van plan hier morgen weer te gaan eten, want de menukaart bood nog voldoende heerlijkheden om ons nogmaals naar die Dorpsstraat in Velp te lokken.

25. Ada teuben

Ondanks lage score toch hier gegeten en het was fantastisch!! Heerlijk gegeten, kalfslever, was fantastisch, en ook de schnitzel uitmuntend. Gastvrijheid was top, wij kwamen er was geen plaats op terras het was 30C maar al snel kwam de bediening dat er plaats op terras voor ons was. Wij hebben niks dan lof, heerlijke wijn!, heerlijk eten voortreffelijke bediening!!

26. Dit was mijn 3e of 4e keer bij Hugo's in 2 jaar tijd: dit komt meer omdat mijn kantoor 'om de hoek zit', en het soms makkelijk is om dan hier te lunchen. Vanmiddag ben ik informeel met mijn vriendin geweest, maar ik denk dat dit nu wel de laatste keer was.

Hugo's is verbouwd, en ze hebben ondermeer een grote(re) serre aangebouwd. Ik vind de stijl wat onsamenhangend. Een poging tot een wat chique're uitstraling, maar lijkt niet met een professioneel interieur-oog gedaan te zijn. An sich, is dit wat minder relevant voor mij want je komt voor het eten.

Waar ik wel eens in het verleden een Bruine bol Carpaccio had besteld als lunch, en ik toen al vond dat je wel érg weinig carpaccio kreeg (nét voldoende om één zijde van het bolletje te bedekken), waren de porties nu van onze bestellening juist heel veel/groot.

Mijn vriendin had een uitsmijter rosbief en ik had een club sandwich. Vooraf bestelden we muntthee en een latte macchiato, maar daarbij vroeg de blonde / oudere serveerster (eigenaresse?) niet of we wat anders wilde hebben, en ze stoof gelijk weg; commercieel ook niet handig en het komt nogal gehaast over. Dit bleek ze bij iedereen te doen, dus dat is een duidelijk verbeterpuntje. De porties waren groot dus; de uitsmijter was rijkelijk voorzien van rosbief, maar de onderliggende en standaard (supermarkt?) sneetjes brood kunnen beter: maak hier dan een speciaal broodtype van? Lekkerder en verser van smaak bijvoorbeeld.

Mijn club sandwich was gemiddeld: de gehanteerde kaas leek ook supermarkt-kaas en kwam wat hard & oud over. Een kant en klaar sneetje uit een verpakking. Dat verpestte de smaak nogal. Daarbij was het sandwich brood weliswaar van de randjes ontdaan, maar was het brood niet geroosterd; dat komt wat lekkerder over.

De latte macchiato vond ik overigens wél erg goed. Al met al een matige ervaring; service kan/moet beter. Vooralsnog wijk ik voortaan uit naar een andere lunchlocatie.

27. Dit was de 2e keer dat we bij deze brasserie hebben gegeten, de 1e keer zo'n half jaar geleden was geen groot succes. We wilden het nu na de verbouwing nog een keer proberen ... ook dit keer geen succes helaas!!
    Prijs-kwaliteit verhouding ver te zoeken, bedienig 'zo zo'.

28. Robert Jan

Erg lekker gegeten. Biefstuk was weliswaar gaarder dan besteld maar erg mals en erg lekker. Bedienend personeel kan nog iets meer in de rondte kijken om op te merken of er nog wensen zijn. Is dit een aanrader? Jazeker, wij komen beslist vaker ook al komen wij niet direct uit de buurt.

29. Eric Rozengaards

Onverwachts terecht gekomen bij Hugos. Malse carpaccio en een prima hertenbiefstuk. Bovenal waren de 2 dames en heer in de bediening erg alert, niets te kort gekomen.

30. Na een zomerse fietstocht op het terras neergestreken.
    Lekker wat gedronken en genoten van prima bitterballen.
    Dat in combinatie met een vriendelijke bediening heeft ons doen besluiten om voor het avond eten een tafeltje te reserveren.
    s'avond kwamen wij niet gelijktijdig aan bij het restaurant.
    Ik heb een kwartier gewacht tot dat de serveerster tijd had om eens te vragen wat ik eigenlijk kwam doen.
    Tafeltjes afruimen was voor haar blijbaar belangrijker. En dat terwijl het eigenlijk helemaal niet druk was.
    Toen mijn vriendin arriveerde, heb ik maar besloten om een ander restaurant te gaan opzoeken.
    Wat een koude douche.
    Complimenten aan de bediening van die middag.

31. Ik had een salade met ossenhaas puntjes. De ossenhaas puntjes waren wat aan de taaie kant. Net warm genoeg en de frietjes waren niet helemaal goed gebakken, soms nog wat rauw. Service en bediening waren goed! Terras was niet echt sfeervol.

32. Ondanks grote drukte door de Velperdonderdagen(braderie) toch lekker gegeten bij restaurant Hugo, alleen de saté was helaas aan de droge kant! Zeker een aanrader!!!

33. Rosa 184 punten

Lekker geluncht.
    Ook lekker velpenaartje bij de thee.

34. Henk van Gastel

Al sinds een paar jaar een vaste uitvalsbasis voor zowel lunch als diner. Prijs kwaliteit zoals het hoort, uitermate vriendelijke bediening. Lunch altijd snel, en dat is fijn omdat ik maar weinig tijd heb. En wanneer ik met mijn vrouw diner kunnen we heerlijk de tijd nemen en een avond genieten van diverse goedbereide gerechten.

35. Zaterdag 10 december gelunched. Zeer onvriendelijke bediening in het bijzonder de eigenaresse en zeker niet kindvriendelijk. Waren absoluut niet bereid om datgene wat er op de kaart stond in kinderformaat te serveren. Vragen ons sterk af of deze horeca ondernemer iets begrijpt van de term gastvrijheid. Komen hier nooit meer.

36. Voor de eerste keer bij Hugo gegeten. Voor mij was het teleurstellend. Het personeel is wel vriendelijk en behulpzaam, maar ik twijfel aan de vaardigheden van de kok. Deze avond was het wel extreem druk en dat zal de kwaliteit niet ten goede zijn gekomen. De biefstuk was taai en wit. De champignons hadden geen smaak en waren hard. De friet was niet gaar. De zalm was te droog evenals de varkenshaas. Ik vond het aardig aan de prijs voor het geleverde eten. Hermoza vond ik echt beter. Misschien toch weer een andere kok? Door de drukte was het ook niet mogelijk om nog een drankje te bestellen. Ik weet niet of ik hier zo snel weer ga eten.

37. We zijn met z,n vieren op zondag 19-06-2011 voor de eerste keer in hugo,s wezen eten en ik kan zeggen dat dit zeker niet de laatste keer zal zijn. Mijn man is kok en zelfs hij had hier niets op aan te merken heerlijk was het eten, leuke bediening, gezellige sfeer, leuke opmaak van de borden, gewoon toppie.

38. We hebben hier met 3 personen gegeten (hoofdgerecht) en gedronken op een rustige donderdagavond. Ieder van ons had een ander gerecht:

- zalmfilet van de grill.

- vispannetje.

- tournedos.

Daarna hebben 2 van ons nog een heerlijke aardbeiensorbet gegeten.

Bij het eten werd volstaan met een enkel glaasje witte huiswijn. Fantastisch.

De kwaliteit en smaak van de hoofdgerechten was uitstekend evenals die van het nagerecht. Verse aardbeien, vers bereid ijs, heerlijke slagroom met een zachte volle smaak. Enige minpuntje was de munt op de sorbet. Die had verser gekund.

Maar dat gezegd hebbende: als dit het enige minpuntje is dan is het totaalresultaat gewoon TOP.

39. Hans Peters

Onlangs deze lokale brasserie geprobeerd, de sfeer was leuk. Genoeg keuze op de kaart met ook nog een bord met aanbevolen gerechten. Vriendelijke bediening en bovendien lekker eten. Prijs/kwaliteit vonden wij prima, royaal glas wijn, flinke porties op het bord en garnituur. Al met al zeer prettig en geslaagd.

40. Gezellig, klantvriendelijk restaurant met lekker eten.

41. Mosselen waren zoals ze horen! Heerlijk gekookt en allemaal open. Prettige sfeer en vriendelijke attente service. Het was mijn eerste bezoek, maar ga zeker nog eens terug.

42. Rob 122 punten

Heerlijk genoten!

Nadat mijn ouders hier een paar keer zijn wezen eten besloten ze op mijn verjaardag op een etentje bij Hugo's te trakteren.

Het vaste tafeltje gereserveerd (op de verhoging aan de linker katnt zit je heerlijk rustig) en ons laten vergasten op een heerlijk diner. Perfecte smaak, mooi opgemaakte borden en de wijn was ook prima.

Het terras buiten grenst (helaas) aan de drukke hoofdstraat, toch valt de verkeershinder wel mee alleen die verdraaide motoren die met veel herrie langs komen zetten zijn vervelend (ben zelf ook motorrijder...)

43. Ga hier regelmatig lunchen. Prima bediening, soms wat afstandelijk. De broodjes en salade's zijn allen zeer royaal! Heerlijk combinaties en ook voor het mannelijk volk prima portie's!

Leuk, gezellig en prima qua prijs.

44. Afgelopen zaterdag met mijn vriendin hier wat gegeten, als voorafje de gebakken brie met honing en noten, hier echt van genoten, de tomatensoep was ook goed gevuld.

Als hoofdgerecht het lamsstoofpotje en de kogelbiefstuk. Lam was erg lekker, biefstuk een beetje aan de droge kant.

Met 6 drankjes in totaal € 65,-- kwijt, mooi bedrag voor lekker eten en gezellige mensen.

45. Zaterdagavond onze eerste kennismaking met deze brasserie. We, 2 volwassenen en 2 kinderen (10, 13) hadden niet gereserveerd, maar er werd direct een tafel klaargemaakt. We wisten niet wat we met de jassen moesten (kapstok ergens? over de stoel?). Was beetje vreemd, maar ok. Al snel kwam de menukaart en de drankjes. Alles prima, ook de witte huiswijn (€ 3,00 per glas). Dagspecialiteit malse biefstuk, niets op aan te merken. Kindermenu: frikandel met frites (matige hoeveelheid). Kinderijsje teveel slagroom. Saté ook goed van kwaliteit. Sfeer beetje donker en veel ouderen. Goede stoelen. Eten goed, maar we voelden ons niet echt een welkome gast.

46. Vanavond bij Hugo's geweest. Helemaal leuk, gezellige sfeer, leuke correcte bediening, heerlijke huiswijn en een prima keuken! Zeker een aanwinst voor een dorp als Velp. Enige nadeel is dat de tafels wat dicht of elkaar staan waardoor je af en toe een beetje worstelt met de buren, beetje krap! Verder, top!

47. Waren hedenmiddag voor een kort bezoek aanwezig bij Brasserie Hugo's.

Voortreffelijke koffie, uitmuntend appelgebak!

Zéér vriendelijke en attente bediening!

Bij een volgend bezoek in Velp zullen wij "Hugo's" zeker niet overslaan!

48. Gisteravond bij Hugo's gegeten, waar wij graag eten, zowel met als zonder onze kinderen (10 en 8 jaar).
    De bediening is vriendelijk en gezellig, de bedrijfsleider is vrolijk, vriendelijk, altijd correct en staat open voor suggesties van zijn klanten. Het eten is erg lekker, flinke porties en gevarieerd.
    Ook voor de kinderen prima keuzes te maken, onze oudste eet al mee van de grote kaart.
    Ook de ambiance staat ons aan, heel gezellig en warm. En wat ik ook een groot pluspunt vind, is dat de stoelen lekker zitten. Eigenlijk snap ik niet dat ze tussen de lunchrooms staan op deze site terwijl ze zoveel meer bieden.

49. Tessa & Yvonne

Sinds kort Hugo's ontdekt en wij zitten er regelmatig voor lunch en diner. Van beide kunnen we alleen maar zeggen dat het goed is, vooral de salades vallen goed in de smaak bij ons. De porties zijn wel groot, dus we krijgen niet altijd alles op. Maar lekker is het zeker.

50. Sandra & Frans

Wij zijn sinds kort in Velp komen wonen en hebben al meerdere restaurants bezocht in de omgeving de afgelopen weken. Vorige week zijn we bij Hugo's geweest, maar dat was helaas geen goede ervaring!

Je zit er best wel leuk hoor, is volgens ons pas verbouwd, doet een beetje 'kitsch' aan, maar dat heeft met persoonlijke smaak te maken. Wat van groter belang is is het eten en dat was niet echt smakelijk. Volgens ons niet zelf bereidt en niet warm..... duurde ook best lang voordat we het eten kregen.

De bediening kwam op ons wat gehaast over en het hoofd van de bediening (bedrijfsleider?) deed erg populair terwijl wij er voor het eerst kwamen.

Het dessert was wel lekker... ijs.

51. Samen met mijn familie gaan wij regelmatig buiten de deur een hapje eten en sinds kort zijn wij vaak te vinden bij Brasserie Hugo's in Velp.

We worden bij aankomst altijd vriendelijk ontvangen en gedurende de avond is het personeel erg attent, betrokken en vriendelijk. (pluspunt: er wordt geïnvesteerd in goed personeel) Ook wisselt een gedeelte van de kaart regelmatig en is het eten altijd van uitstekende kwaliteit.
    Ik ben zelf slager en weet wat kwaliteit is! En daarom vind ik de prijs/kwaliteitsverhouding dik in orde.

Kortom: gezellige en professionele bediening, goede keuken en fijne sfeer in dit 'kleine restaurantje' staan garant voor een geslaagd avondje uit, zoals wij die elke keer weer ervaren. Hopelijk kunnen zij dit blijven bewerkstelligen.

52. Lekkereten

Gastheer vriendelijk en attent, goed lachse dames en heerlijk eten hebben gisterenavond voor ons tot een succes gemaakt. Glazen werden goed vol gehouden en het heksenpannetje was heerlijk! Wij komen snel weer..

53. Hele leuke tent!
    Ziet er trendy uit, personeel is ook erg vriendelijk.
    En serveren kwaliteit..

Alleen zonde van de botte messen die ze der hebben. Probeerde een broodje te eten maar kreeg em niet doorgesneden....

Maar dit is zeker voor herhaling vatbaar.

Super!

54. judy 61 punten

Wij hebben er 2x gegeten. De eerste keer was ok, de tweede keer zo dat wij er voorlopig niet meer gaan eten.

Een maaltijdsalade, die ik de eerste keer had besteld, kon opeens niet meer 's avonds worden besteld, of alleen op vrijdagavond ( ik mis de logica), dus iets anders besteld.
    Sate werd geserveerd met aardappelpuree, die was een compacte bol op het bord met een toefje heel bleke atjar. Verder was de biefstuk bleek (een krokant glanzend korstje).
    Geen apetijtelijk geheel.

De wachttijd was erg lang.
    Ik mis hier een professionele kok.

55. Erg leuk en gezellig. Goede eet kwaliteit.

Als we er nog eens langsrijden zou ik er zo weer eens wat gaan eten!

Ik zou het erg graag proberen als ik u was!

En nog veel plezier en eet smakelijk!

56. Nou wij waren er met de o.r. van school, ons laatste uitje. En het was super gezellig en goed en niet te vergeten heeeeeeeeel lekker. Bianca, echt een super tent hoor. Je ziet mij zeker terug, kus, Marielle.