Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Velp gld verdeeld zijn.

Zeer slechte ervaring vanavond met de bediening.twee keer om drankjes moeten vragen. Na 1 1/2 uur wachten koude bami en nasi gekregen. Toen ik het eten uiteindelijk wilde afbestellen kregen we voorgerecht en hoofdgerecht meteen na elkaar. Voorgerecht van mijn dochter werd weggehaald terwijl ze niet klaar was. Andere gasten waren boos vanwege lang wachten, serveren van verkeerde gerechten enz enz. Het ging maar door!
    Een gezelschap met een jarige in hun midden was zeer teleurgesteld! Kortom: het leek Fawlty towers wel ! Nooit zo meegemaakt! Toen ik minder wilde betalen( drankjes gratis) begon de serveerster te schreeuwen en later heel hard te huilen. Kan echt niet.Wel verbondenheid onder elkaar, eerst nog lachwekkend maar later niet meer. €53,20 betaald voor zeer slechte en onprofessionele bediening en koud eten. Mijn hoofdgerecht was trouwens wel goed ( pittige kip)! Dat is het enige positieve van deze avond.

wilma

Vandaag (zondag 5 november 2017) wederom bij Rossetti II in Velp (GLD) gegeten. De maaltijden waren wederom erg lekker. Wat alleen wel opviel; de panna cotta was heel erg stevig. (Wiebelde niet). En werd deze keer in een glazen kom geserveerd. De panna cotta zwom in de rode saus. Zo hoort een panna cotta niet te worden geserveerd.
    Jammer. De smaak was oké. Maar toch een kleine domper op een verder lekker diner.

Heerlijk de zelfgemaakte kroketten/bamiballen. We hebben zelfs een doos voor thuis meegenomen. Leuke personeel, altijd in voor een geintje. Rijden geregeld vanaf Arnhem schuytgraaf naar Velp alleen om hier iets te eten. Ik schrik dan ook van de cijfer 1 die ik nu heel vaak voorbij zie komen… van mij krijgen ze een dikke 10!

Matthias M.

Wat wil Beurskens nou bereiken!?
    Ooit een begrip vanwege de bamischijven en openingstijden. Nu lang niet meer. Om te beginnen zijn de prijzen te hoog. De kwaliteit is niet noemenswaardig. Een half uur voor sluitingstijd nemen ze met frisse tegenzin een bestelling in ontvangst. Ze willen liever niet dat je -een half uur voor sluitingstijd- besteld. Ze jagen je op en kijken je de zaak uit. Als dat niet lukt kan je vervolgens door een plas water en sop het pand verlaten. Een prettige avond werd me wel gewenst, maar genieten van een paar snacks kennelijk niet. Het zou een zegen zijn als de zaak "klapt". Tijd voor een frisse wind! Een vakman die het ambacht echt verstaat kan het vak dan over nemen. Goede snacks en ruime openingstijden maakt de zaak weer een begrip. De huidige uitbater doet er goed aan plaats te maken voor iemand anders. Slechts snacks worden verkocht en zélfs dat weet het incompetente personeel te verknallen! Tijd voor een frisse wind! Tijd voor wat anders! Bedroevend! Wel een compliment: Heel knap dat je een begrip keihard weet te verkloten!

6. Eetcafé Velp gld

Met een groep gegeten bij Woodz en het is echt een aanrader. We zijn buiten begonnen met een borrel, omdat het al erg fris begon te worden konden we gebruik maken van verwarmde kussentjes en dekentjes, echt een plus! Daarna zijn we naar binnen gegaan waar we heerlijk hebben gegeten. Leuke sfeer, prachtig gelegen, goede bediening. Ik ga zeker nog een keer terug.

7. Italiaans Velp gld

Zeer jong, on ervaren niet opgeleid personeel (dat is lekker goedkoop)!
    In juni 50 min. gewacht tot dat er een voorgerecht kwam (restaurant zit alles behalve vol). Op de vraag: wanneer komt 'het' eten, barst de 16 jarige serveerster in tranen uit waarop we een verhaal krijgen over kinderen in Afrika die niet te eten hebben… Te gek voor woorden.

1,1

P. Jansen en collega's

Een van de betere durums uit de omgeving gegeten hier. Ingrediënten zijn vers, de zaak ziet er schoon uit en de service is goed.

1 nadeel: de knoflooksaus lijkt niet eens op knoflooksaus. Lijkt eerder een soort slasaus te zijn zonder smaak. Als ze andere knoflooksaus inkopen komen wij hier zeker terug.

9. Italiaans Velp gld

Wij zij in het restaurant van La Padella gaan eten. Dit restaurant is nog maar net een paar maanden open. Bediening is echt TOP. En het eten zet zo TOP ! Hier kun je zeker voor een heel redelijk bedrag heel lekker eten waar je bij andere bedrijven toch al snel een paar tientjes meer kwijt bent. Een echte aanrader, we komen zeker nog eens.

Heerlijk ijs goede service en altijd een heerlijk muziekje op prima winkel echt een aanrader.

Anna Bouwsma

We hebben met z'n vieren op het terras genoten van de voorgerechten: we kozen als voorgerechten: vlezige oesters of een prima"vleesplankje". Hoofd- en nagerechten waren ook heel lekker.
    De bediening was inderdaad ongedwongen.
    Kortom een HEERLIJKE ervaring en voor herhaling vatbaar!
    Ons hondje Koert heeft genoten van de restjes biefstuk die we, verpakt in een heuse doggybag,
    mee naar huis hadden genomen.
    Overigens zijn hondjes altijd welkom bij Ongedwongen.

CvE1975

Op zondag 23 juli weer lekker gegeten in dit restaurant. Als voorgerecht had ik deze keer een combinatie van een aangepaste kleine pasta (spaghetti met olijfolie, knoflook basilicum en pikante pepers) met daarbij de in Italiaanse kruiden gebakken champignons. Een heerlijke combinatie en achteraf gezien nodig om een compleet menu te ervaren. (Maar daarover straks meer). Het hoofdgerecht was de Arrosto Misto; een vleesmix van de grill bestaande uit kalfsvlees, ossenhaas, lamsvlees en kipfilet met verse Italiaanse kruiden. Drie van de vier tafelgenoten bestelde dit gerecht. Wat mij al eerder opviel en deze keer dus ook, is dat er bijzonder weinig groente bij de gerechten wordt geserveerd. Twee plakjes gegrilde aubergine een plak gegrilde courgette een klein beetje gegrilde paprika en een kwart van een aardappel. Kijk, op zo'n moment ben je blij dat je een behoorlijk voorgerecht hebt gebruikt. Want ook het aandeel van het vlees viel nogal tegen. Een blokje ossenhaas, een plakje kalfsvlees, een plakje kipfilet en een mini lamskoteletje. Het was wel erg lekker maar voor die prijs wel heel erg weinig. Het is dan jammer als je met een schuin oog naar je buurman aan het andere tafeltje kijkt met zijn pizza calzone… Al met al was het wel erg lekker. Maar de portionenring zou iets beter kunnen. Niet dat je met een plof gevoel weg wil gaan. Dat ook weer niet. Maar serveer het dan op iets kleinere borden. Dan valt het niet zo op, dat de porties vlees en groente niet zo groot zijn.

Wat een lieve mensen werken daar en echt een aanrader om daar te gaan eten want dat was heerlijk

15. Italiaans Velp gld

17:50 Bestelling geplaatst. Zou er binnen het uur zijn. Na 5 kwartier gebeld wanneer we de bestelling zouden mogen verwachten.
    Helaas was er iets misgegaan en ze konden de bestelling niet terugvinden.

Opnieuw besteld om 19:10, deze keer zou het er zeker binnen 15 minuten zijn. Helaas na een half uur nog geen bestelling ontvangen.

Op naar de frietzaak, voor mij de eerste en laatste bestelling bij La Padella. Wellicht erg goed eten, lastig te beoordelen als het niet komt.

Klein restaurant met pakweg 20 zitplaatsen. We waren de eersten en in totaal waren er 9 gasten op de avond. Er werden erg veel telefonische bestellingen gedaan en die leken steeds voor te gaan. Gevolg was dat onze dochter in een uur tijd 1 negiri en wat zeewier heeft gehad. Zwaaien hielp niet, de serveerster zag ons niet en begreep ons niet. Zeer rommelig doordat de bestellingen in het restaurant worden afgehaald, de koerier in en uit loopt en de vriendin van de serveerster maar wat staat te hangen en te kletsen met het personeel. Dit komt erg onprofessioneel over. De serveerster aangesproken op het lange wachten en die schiet direct in de verdediging. Dat we keurig op ons beurt moeten wachten omdat zij 4 tafeltjes moet bedienen. 4 Tafeltjes… pfff maar goed dat het niet helemaal vol zit, dan hadden we nog een tijd moeten wachten. Een half uur later komt de kok (waarschijnlijk de baas) bij ons uitleggen dat als je heel veel tegelijk besteld, het kan zijn dat je lang moet wachten. En dat we hadden moeten aangeven wat we als eerste wilde eten. En passant zegt hij dat de serveerster het niet goed heeft uitgelegd. En dat dit geen gewoon restaurant is maar dat je hier kunt genieten van de sushi. Ook de kok staat niet open voor kritiek, hetgeen jammer is.
    Over de sushi niets dan lof! De sushi is geweldig en dit maakte veel goed. In het laatste half uur ging het in een keer heel snel en was het allemaal geen probleem. Men is gewoon niet ingericht op de spits… wel erg jammer. De service aan het einde van de avond was meer dan goed toen bleek dat we enkele sushi mee mochten nemen. De serveerster is het gezicht van het restaurant, maar die leek niets te snappen van klantgerichtheid…

Geweldig lekker gegeten. We zijn hier al meerdere keren geweest en steeds andere gerechten uitgeprobeerd.
    Laatst een voorgerecht genuttigd van "in Italiaanse kruiden gebakken champignons". Heerlijk, het erbij geserveerde brood gebruikt om de jus 'te vangen' en te nuttigen. Daarna als hoofdgerecht een spaghetti carbonara met daarbij een lekker glas droge witte wijn. Ook dat was genieten. Als afsluiter een huisgemaakte panna cotta met een rode bessen saus. Tot slot kregen we van het huis een lekker glaasje limoncello aangeboden. Waarom dan sfeer en service een 8? Er staan wel heel veel tafeltjes. Daardoor wordt het al snel erg warm (omdat dit restaurant goed loopt). Dat is niet zo prettig. Ook het sanitair behoeft aandacht. Maar dit neemt niet weg, dat we hier binnenkort weer plaatsnemen voor een heerlijk diner.

w van Es

Ben hier vaker geweest altijd prima deze keer zou mijn dochter betalen van haar eerst verdiende loon

ik heb een Pizza Calzone gevuld met Bolognese saus genomen de recensie betreft dan ook de alleen de pizza

Dr Oetker is beter de pizza was een sliert kaas die links in de pizza zat een paar uien ringen en twee kleuren paprika paar stukjes met een 4 stukje champion de bolognese saus was op want ik denk dat ik 3 stukjes gehakt heb gezien maar heb het in ieder geval niet geproefd

Het is dat ik het sneu voor mijn dochter vond om er voor het eerst in mijn leven er wat van te zeggen

hier onder staat wat Bolognese betekend graag betaal ik meer voor een goede Pizza maar nu komt de Pizza
    eigenlijk ook niet uit Italië was 800 jaar daarvoor al bekend in andere landen rond het middellandse zee gebied vandaar dat veel broden daar rond zijn

Bolognesesaus (ragù bolognese) is een traditionele Italiaanse pastasaus, afkomstig uit Bologna. Bologna staat bekend om zijn zeer voedzame keuken en de saus is dan ook, in tegenstelling tot de meeste andere pastasauzen, behoorlijk gevuld.

19. Afhaal en bezorg Velp gld

Pizza's besteld die mooi op tijd werden bezorgd. Maar wat ons vooral verbaasde; de kwaliteit van de Pizza's. Heerlijke zachte bodem, je hebt echt het idee dat ze vers bereid zijn. Echt super pizzeria, aanrader voor iedereen!!

Rob

21. Chinees-Indisch Velp gld

Rob

Heerlijk gegeten gisteren met mijn verjaardag! Eigenaar Gigi kwam er nog even gezellig bijzitten en gaf het recept van de heerlijke limoncello. Die smaakte wel ERG lekker!!
    Dank jullie wel , team Rosetti, we hebben een superleuke avond gehad👍🍽😀

23. Italiaans Velp gld

Als wij pizza willen eten gaan we altijd naar La Padella. Wat een top tent! Super vriendelijk personeel, het is er altijd druk dus mensen die lopen te zeiken dat ze een uur moeten wachten dan ga je maar lekker naar Domino's waar je kant en klare pizza's kan eten. Ik wacht liever wat langer dat ik kwaliteit heb dan zo'n slap ding van iemand anders. Van binnen is het wat oud maar erg schoon! Wat ons ook opvalt is dat 1 iemand afrekent dus de rest van het personeel raakt het geld niet aan terwijl ze een pizza aan t maken zijn. Hoe druk het ook is, geen stress, daarom is het eten ook zo goed! als gast zit je daar dan heel relaxt, ze zijn zo vriendelijk, hebben heel veel geduld. Jullie zijn top!!

24. Italiaans Velp gld

Amarens

Ik moest 5 kwartier wachten op mn bestelling en ben heel klantonvriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. Het ging om 1 pizza... schandalig hoor. Geen excuus oid

25. Eetcafé Velp gld

Bert Gebben

Prachtig rustige omgeving. Grappig onverwachts restaurantje. Lekker gegeten en leuke tijd gehad. Bediening liet lang op zich wachten.

26. West-Europees Velp gld

R.van Bijsteren

Prachtig weer om buiten te eten. Afgestapt ( we waren op de fiets) bij Bommels in Velp om daar te dineren. Aardige gastheer Cees. We kregen een gebruikte tafelloper met vlekken. Niet fris. Biertje werd geserveerd met de mededeling: een Hertog Jan, Grolsch is op. Gelukkig wilde mijn man Hertog Jan, dus hij had de bestelling niet goed onthouden maar wel vreemd dat niet vooraf gevraagd wordt of je akkoord gaat met ander bier. Ook met de wijn werd de boel een beetje door elkaar gegooid. Wij kozen vega als hoofdgerecht. Volgens fantasie vd chef. Smaak was wel ok, Maar echt creatief was het niet. Koffie na, 3,50 wel erg duur. Of moesten wij ongevraagd voor de pindarotsjes betalen die erbij werden geserveerd? Kortom er mogen wel wat puntjes op de i worden gezet bij Bommel's.

27. Chinees-Indisch Velp gld

Was erg gezellig en vriendelijke bediening.
    Eten was goed, we waren met 10 personen en ondanks dat kregen wij het eten snel en tegelijkertijd.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

28. West-Europees Velp gld

Gisteren met z'n tweetjes per toeval ontdekt.
    Gastvrij, ongedwongen en heerlijke warme gezelligheid.
    Gastheer Kees gaf ons een huiselijk avondje uit.
    Heerlijk eten met verassende smaken waarbij een fantastisch glas wijn ons maagje vulde.
    Het verhaal achter elk gerecht en wijn gaf een extra dimensie aan het geheel.
    Voorbeeld van hoe gastheerschap hoort te zijn.

Dank Kees. Je ziet ons zeker nog een keer terug.
    Groet!

Erg lang moeten wachten tussen de gangen. Verder uiterst klantonvriendelijk indien je een wijziging wenst in het menu. 'Is niet mogelijk meneer'.

30. Eetcafé Velp gld

Meegenomen door een goede vriend vanwege de bouw, containers, van dit pop-up restaurant. Geweldig mooi qua bouw en prachtige luifel! Mooie potentie met de buiten kachels die helaas niet brandden. En tja, ik weet het niet, maar van een pop-up restaurant mag je iets anders verwachten. Oerfriet zonder jasje, te kort voorgebakken en deels dus rauw. Mayo uit een potje? :-( Een kop tomatensoep voor €6,50? Tja, ik verwacht heel veel verbeteringen, anders is het en blijft het een leuk gebouw.