Automatiek Beursken in Velp

Automatiek Beursken laten bezorgen?

1193369851 80
1200436363 88
1207502876 88
1249901950 68
1320567073 57
1419498246 52

1. Heerlijk de zelfgemaakte kroketten/bamiballen. We hebben zelfs een doos voor thuis meegenomen. Leuke personeel, altijd in voor een geintje. Rijden geregeld vanaf Arnhem schuytgraaf naar Velp alleen om hier iets te eten. Ik schrik dan ook van de cijfer 1 die ik nu heel vaak voorbij zie komen… van mij krijgen ze een dikke 10!

2. Matthias M.

Wat wil Beurskens nou bereiken!?
    Ooit een begrip vanwege de bamischijven en openingstijden. Nu lang niet meer. Om te beginnen zijn de prijzen te hoog. De kwaliteit is niet noemenswaardig. Een half uur voor sluitingstijd nemen ze met frisse tegenzin een bestelling in ontvangst. Ze willen liever niet dat je -een half uur voor sluitingstijd- besteld. Ze jagen je op en kijken je de zaak uit. Als dat niet lukt kan je vervolgens door een plas water en sop het pand verlaten. Een prettige avond werd me wel gewenst, maar genieten van een paar snacks kennelijk niet. Het zou een zegen zijn als de zaak "klapt". Tijd voor een frisse wind! Een vakman die het ambacht echt verstaat kan het vak dan over nemen. Goede snacks en ruime openingstijden maakt de zaak weer een begrip. De huidige uitbater doet er goed aan plaats te maken voor iemand anders. Slechts snacks worden verkocht en zélfs dat weet het incompetente personeel te verknallen! Tijd voor een frisse wind! Tijd voor wat anders! Bedroevend! Wel een compliment: Heel knap dat je een begrip keihard weet te verkloten!

3. De friet die ik besteld had was zacht, niet goed door gebakken! Er zat geen zout op! Ik zou letterlijk alleen maar saus eten! Omdat ik er vroeger regelmatig heen ging omdat het eten wel lekker was, heb ik die slechte friet laten staan en gewoon een nieuwe besteld. Daar lieten ze me gewoon weer voor betalen, dus nu heb ik 7 euro betaald voor een frietje! Deze heb ik ook niet helemaal opgegeten alhoewel deze wel beter was dan de vorige.

Er stonden 3 man aan personeel en die waren in mijn ogen incompetent. Ze konden de drukte niet aan en mensen wachten echt lang. Er kwam zelfs iemand terug die een half uur er voor ook al stond te wachten. Ik ben zelf ook al een keer weg gegaan omdat ze me gewoon oversloegen met bedienen.

Ze nemen eerder de telefoon aan voor een bestelling terwijl er een rij van hier tot Tokyo staat! Deze mensen staan dan te wachten totdat ze de hele bestelling heeft genoteerd van diegene die belt! Ik stel dan voor dat iedereen maar moet bellen, want dan wordt je eerder geholpen, ook al sta je in de rij!
    Bijvoorbeeld dat je in de rij staat en dan gaat bellen, want dan wordt je eerder geholpen!

Ik ga nooit meer terug, terwijl het vroeger een cafetaria was waar ik graag heen ging. Ik heb ze nu al meerdere keren kansen gegeven om te kijken of het beter wordt. Maar tevergeefs, het gaat zelfs de verkeerde kant op!

Voor mijn part mag Automatiek Beursken van de aardbol verdwijnen! Met de grond gelijk maken! Ruimte maken voor een maatschappelijk doel waar men wel iets aan heeft!

4. In Velp gewoond tot mijn 18e. Kruutje was gewoon dé cafetaria. Altijd druk. Iedereen had altijd wel zin in iets van Kruutje. Vooral de bamiballen...
    Nu 25 jaar later vroeg ik mijn man op een zondag tijdens een ritje even daar langs te rijden. Ik wilde zo graag weer de bamibal proeven en de frietjes.
    Ik ben nog nooit zo teleurgesteld. Wat was dat smerig. Ik moest mijn man echt overtuigen dat je er ooit heerlijk kon eten maar voor hem was dit eens en nooit meer. Ook voor mij.
    En dan het personeel...geen woorden voor...

5. Alles veel te zout!

Zout zout zout dus. Wel snel bezorgd.

6. Kruutje.. ja, dat was wat! Na het stappen in Arnhem de taxi even laten omrijden, goede ouwe tijd. Van de magie van Kruutje is niets meer over. Ik ben zo nu en dan eens binnen gestapt na de verbouwingen. Allereerst is het personeel zo ontzettend onaardig en ronduit onbeschoft, er kan geen 'goede middag' of 'wat mag het zijn voor u' nee, je wordt net zo lang schaapachtig aangekeken tot je zelf maar uit frustratie gewoon zegt wat je wilt bestellen.

Maar goed, concreet: afgelopen dinsdag middag wandelde ik Kruutje weer eens binnen. Over het feit dat ze belachelijk duur waren geworden heb ik mij al jaren geleden vol op aan geërgerd, maar oké. Ik bestelde een broodje kroket en een bamibal, weetjewel dé bamibal?! Ik kreeg mijn broodje kroket gelijk in m'n handen gedrukt, en vervolgens in een zakje doordrenkt met vet, mijn bamibal.

Buiten ging ik even zitten, binnen was de gezelligheid ver te zoeken. Ik wil mijn kroket door midden breken om het over mijn broodje te verdelen, en zie eigenlijk een vieze bleke bedoeling van binnen aan. Vervolgens pak ik mijn bolletje, maar de binnen en buitenkant was dermate hard dat ik ging twijfelen of dit een broodje van 4 dagen terug was. Ik neem een hap van het broodje en krijg het gewoon niet weg, mijn hele flesje water moest er aan te pas komen om die droge meel meuk door mijn slokdarm heen te krijgen. Oké, daar sloegen ze de plank mis, maar ik heb altijd nog dé bamibal. Of toch niet.. ik nam een hapje van iets waar ik mij al weer een tijd op had verheugd en voel zo het oude frituurvet over mijn kin druipen. Oei oei. De ranzigheid boer ik nu nog helaas op.

Nee, jullie zijn het niet meer waard om nog Kruutje genoemd te worden, die eer komt jullie niet na. Volgende keer gewoon de Hoofdstraat aflopen.

7. Tamara

Eten is daar prima. Maar de service is ver te zoeken! Als ze zelf een fout maken, krijg je te horen dat je het thuis hebt laten staan en gratis eten wilt hebben.. Ze gaan een discussie met je aan en geven nog een grote mond ook! Wat een personeel!

8. Is sinds enige tijd kwalitatief hard achteruit gegaan. De zaak is helemaal verbouwd maar dat had van mij niet gehoeven als dan de kwaliteit van vroeger overeind was gebleven. De omgangsvormen van het personeel daar moet je ook van houden.

9. Na vijftig jaar voor ons geen eten meer van de kruit. Je wilt wat bestellen, moet nu boven de 15 euro. En de persoon aan de telefoon ook niet al te vriendelijk. Gaat ze blijkbaar te goed.

10. gerard ribbers

Slecht eten. Geen smaak. Dik anderhalf uur moeten wachten op de bezorger.

11. 30 dec 2015 wij ging wat eten bij Vette Beurske. Wat een bende daar binnen! Je kunt er van de vloer eten er ligt genoeg! Het personeel had alle tijd om wat te drinken en te roken maar opruimen kende ze niet! Als je vraagt of de buiten deur dicht kan omdat het veel te koud is kan niet want dan komen er geen klanten binnen! Maar nu lopen de klanten ook weg vanwege de kou en de viezigheid! Een mailtje gedaan OOK naar Hugo's van dezelfde eigenaar. Van beide geen reactie! Zielig hoor!

12. Slechte kwaliteit, de bamiballen smaken nergens meer naar. Oud vet, personeelsleden zijn niet klantvriendelijk. Geen aanrader, weggegooid geld!

13. Net eten besteld. Dacht doe een keer een shaslick, nou merendeel was keihard en veelal zwart, echt smerig. Valt me ontzettend tegen! En dat voor €5,55!

14. John 656 punten

Hoewel deze snackbar erg bekend staat in de omgeving, is de kwaliteit van het eten achteruit gehold. De naamsbekendheid is vooral te danken aan de zelfgemaakte bami- en nasiballen. Maar ook deze producten zijn lang niet meer wat ze waren. Een aantal jaren geleden is de snackbar van eigenaar gewisseld. Het zal daarmee te maken hebben. En hoewel er een verbouwing is geweest, is de sfeer daardoor helemaal niet verhoogd. Het personeel maakt een flauwe indruk. En de frites is ook al lang niet meer zo lekker. Die tweetraps manier van bakken is wel een goede manier om lekkere frites te bereiden. Maar op de één of andere manier is dat inmiddels geen garantie voor lekkere frites. Jammer. Blijft alleen de naam, waardoor men nog steeds (te) veel klanten trekt.

15. Duur, weinig, friet is niet eens gaar, bestellingen zijn altijd incompleet, personeel grotendeels onverschillig.

16. Noel Visser

Ik ben net voor de 5e keer geweest sinds de verbouwing...

Ik ga niet zomaar na één keer zeggen dat ik het eten en dergelijke niet goed vind, dus heb ik het een kans gegeven en ben meerdere malen geweest inmiddels.

Ik had liever gezien dat het bij het oude gebleven was en dan uiteraard met de lekkere snacks e.d. want daar ga je tenslotte voor naar de snackbar! Jammer genoeg is de werkelijkheid dat er maar flauwe hap geserveerd wordt...

Sauzen smaken platjes zoals de satésaus zigeunersaus jagersaus noem maar op... Porties zijn erg klein geworden, een bakje friet bij Beursken schuift een peuter zo naar binnen zonder problemen.

Erg jammer.

17. Tegenwoordig ook lekker met mijn gezin een uitje, frietje op een bordje, lekkere bamibal erbij en voor mn dochter een heerlijk ijsje na. Toppertje !!!

18. belinda

19. Waardeloos je belt en er kan niet eens tot ziens vanaf!!

20. Tja ... toen 'Kruutje', Beursken werd had ook ik al mijn bedenkingen. Maar: die waren niet terecht!

Maar nu Beursken al een tijd 'nieuwe Beursken' is: Slecht! Vergane glorie van deze lokale snacklegende.

Waarom?
    - Spectaculaire prijsstijgingen.
    - Extreem ingekorte openingstijden.
    - Patatje stoof? Is nu een soort uien/kerrie smurrie met nog geen 5% vlees
    - De unieke kroketten/blokken/schijven met rode paneer? Nog steeds uniek, maar tegenwoordig door de overdaad aan boullionblokjes.
    - Als je een (streek)legende overneemt, neem dan ook de recepten en traditie over.

21. Scholte

Na het werk, ook horeca even met een paar collega's een snackje halen. De Velpseschijf was hard en te lang gebakken. De bankbalans waren wel oke, vroeger beter van smaak en de friet ging.

Wat ons erg opviel dat een kwartier voor sluitingstijd de emmers met schrobwater al midden in de zaak stonden, de schrobbezem en trekker waren ook alvast neer gezet. De stoelen werden al op de kop neer gezet en de verlichting werd alvast uitgedaan. Een erg goede manier om een klant, iemand die je salaris betaald duidelijk te maken dat hij niet welkom is, en zeker geen idee moet gaan krijgen om ook maar iets te gaan bestellen.

Erg jammer te merken dat de nieuwe inrichting, los van het feit of die mooi of niet mooi is, samen met de klantvriendelijkheid in de container is afgevoerd. Misschien daarom dat het 's avonds er niet echt druk meer is. Het hoogte punt kwam toen ons op een bijzonder vriendelijke manier werd gevraagd of we wilden vertrekken.

Kortom, eten slecht, uitgezonderd de authentieke bami/nasi ballen die ook al minder zijn geworden. Service en vriendelijkheid, kansloze missie!

22. F.Vennema

Jammer... kwaliteit loopt terug.
    Snel koud en de frites zijn niet gaar.
    Het enige pluspunt zijn de openingstijden.

23. Door recentelijke verbouwing oogt Automatiek Beurskens tegenwoordig een goede snackbar. Vandaar dat ik laatst een bezoek heb gebracht aan deze snackbar. Zo mooi dat het uiterlijk tegenwoordig is, zo slecht zijn de artikelen die ze verkopen. De snacks zijn erg klein en niet allemaal even smaakvol. Het valt me op dat de snacks wel heel erg snel klaar zijn voor het feit dat ze 'vers' gefrituurd worden. De patat is redelijk goed op smaak, maar de porties die ze serveren zijn wel erg klein. Het enige moment dat je echt van Automatiek Beurskens kunt genieten is na 00:00 uur als de alcoholische versnaperingen behoorlijk hebben gevloeid.

24. Ben Beurskens croquetten zijn de lekkerste. Zijn patat is heerlijk! Ik woon in Doetinchem, maar ik ga altijd speciaal de snelweg even af voor een kroketje uit de muur als ik uit het westen kom. Dat was vaak zo toen ik nog studeerde in Utrecht. En die Arnhemse stugheid? Ach ik houd er wel van!!

25. Alice Strootman

26. Vaak oude spullen in de muur, patat smaakt gewoon niet. personeel is ongeïnteresseerd. Alles bij elkaar is het enige voordeel dat ze lang open zijn. Als je een andere keus hebt, kies daar dan voor!

27. Het is allemaal niet echt slecht maar het kan gewoon een stuk beter. Als iemand iets aan de balie besteld haal het dan niet uit de muur.. Groot pluspunt is dat ze lang open zijn dus ik kom er vaak na 23:00 uur nog ff snacken.

28. Snacks te vaak taai en personeel soms te vrij in uitspraken naar de klant! Ze moeten beseffen dat je dat niet kunt maken.. Soms bij het brutale af.

29. Wat ik uit de automatiek haal is lauw, taai en ligt er dus lang in. Geen aanrader, na 5x geprobeerd te hebben.

30. De tijd dat wij zelfs 's nachts naar Velp reden voor een heerlijk portie saté ligt ver achter ons.
    Het varkensvlees is veranderd in kip (droog),het gewicht is gehalveerd en de saus is ook achteruitgegaan in smaak.

31. Friet is vaak half gebakken. Moet er altijd bij zeggen dat de friet doorgebakken moet worden. Bamiballen zijn niet meer wat ze waren, flauw van smaak en een stuk kleiner dan bij de officiele eigenaar. Erg jammer, want die bamiballen waren de statement van Beurskens Velp......

32. Lekker na het zaalvoetbal vrijdags

Lekker frietje pinda & bamiballetje, hoppa!

Wordt inmiddels wel wat aan de prijzige kant :-(

33. De friet is vaak slap.

Wanneer je vraagt of ze het speciaal vers willen bakken doen ze dat wel.

Eigenlijk alleen de moeite waard om een lekker bamiballetje te nemen.

34. door velpenaar

Ach ja, de ene keer wel wat lekkerder als de andere keer, maakt mij niet veel uit.

Thuis is het eten ook niet altijd het zelfde!

Het blijft voor mij de lekkerste frietzaak...

Groetjes.

35. Ik ben al 12 jaar weg uit Velp en woon nu in Duiven. Speciaal voor de lekkere bamibal of schnitzel reed ik wel eens naar Velp. Altijd voor mij de echte snackbar geweest.
    2 weken geleden bestelde ik 2 schnitzels en tijdens het wachten even € 1,30 in de muur gegooid voor zo'n lekkere bamibal. De schnitzels hebben we opgegeten in het hokje achterin. De schnitzels smaakten naar olie.... ook niet te eten. Tijdens het eten viel me op dat alles vies was en dat onderhoud erg nodig was. Waar is mijn goede snackbar nou gebleven?

36. Vieze tent geworden. Mieren in het softijs en heb zelfs gezien dat er met een spuitbus tegen de vliegen werd gespoten, dit kan niet.

Ga er dus ook nooit meer naar toe.

2,1
  37. A.G. Smit

Al 35 jaar geleden fietste ik en andere leden van het gezin van Arnhem naar Velp om te genieten van de zelfgemaakte produkten van deze automatiek. Naast het unieke en eerlijke snacken, zijn inmiddels ook het nostalgische gevoel bij de ongewijzigde service, indeling van de zaak en locatie in de Hoofdstraat de reden om elke gelegenheid dat ik in de buurt ben, ook even langs te gaan! Bami- en nasibal zijn daarbij verplicht.

38. Altijd gewoond in Velp nu andere kant land, maar komen regelmatig genieten van de schnitzel en patat en ijs niet te vergeten fantastisch lekker.

39. liefhebber

service en kwalitijd is wel eens veel beter geweest is er soms een nieuwe kok of eigenaar

40. Fantastische automatiek, maken bijna alle snacks nog zelf. Aanrader!!!

41. Maarten Doornbos

Zeer goede automatiek, met vlotte, prettige bediening!Lekkere,knapperige, op de juiste wijze, bruin gebakken patatjes. Kaassoufles, broodjes,frisdrank, en ijs zijn hier ook van prima kwaliteit !