Op dit adres zit nu: Izaya

1. Laura leenders

Via social deal heb ik met een vriendin gereserveerd om lekker sushi te gaan eten.
    Bij binnenkomst merkte je meteen een gespanne sfeer, kon ook aan ons liggen dus gewoon open minded gaan zitten. De sushi is goed.. maar of we lekker hebben gegeten nee.. de serveerster doet haar uiterste best en laat een aantal keer weten dat ze net nieuw is. Ze wordt totaal afgekraakt, kan niks goed doen in de ogen van de chef.. je merkt dat het meisje steeds onzekerder word. Iedereen moet leren maar wij zijn van mening dat zij de kans hier niet krijgt. Het afkraken van het personeel waar al de gasten bij zitten is erg storend. Vaak op het punt gestaan er wat van te zeggen.. maar om de rust voor het meisje te bewaren toch gekozen het niet te doen. Voor ons geen tweede keer hier.. wat een uiterst negatieve sfeer al wel niet met je eten kan doen..