Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uithoorn verdeeld zijn.

1. Het Rechthuis aan de Amstel is een prima locatie om lekker uit eten te gaan. Goede, afwisselende keus en prima prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast mooie omgeving, gezellig aangekleed, leuke sfeer. Voor herhaling vatbaar.

2. Chinees-Indisch Uithoorn

Het eten was veruit zout, niet vers en heel droog. Dit geldt zowel voor de Japanse als de Chinese "all you can eat" gerechten. De service was erg slecht. De plaatjes van het eten op de kaart en de website, komen niet overeen met de gerechten zelf. De zalm en tonijn in de sushi's zijn gekookt uit blik. Dus niet vers/rauw. Ga daar niet eten!

2,1
  3. Marian Breuer

Nadat we de nieuwe kaart gezien hadden even gereserveerd. Geen spijt van. Voor, hoofd en nagerechten die we uitgezocht hadden waren prima. Met een aperitief en lekker flesje wijn erbij perfecte avond gehad.

4. Arna Kroon

Heb heerlijk gegeten, ik vond de patat niet geweldig. Om te reserveren vond ik het jammer dat er nergens werd aangegeven dat het na de Kerst gesloten was, heb verschillende keren gebeld en hoorde dat ze 2 januari weer open gingen en kon daardoor toch Zondag lunchen.

5. J. vd Velden

Heerlijke pannenkoeken in een sfeervol fort

6. Aziatisch Uithoorn

19-12-2012 gegeten bij jullie, en het was perfect! Bediening heel vriendelijk. Menu's waren van prima kwaliteit! Mijn verjaardagsgasten waren zeer tevreden. We komen terug!
    Vriendelijke groet, N. Bergh

7. Mark v.d. Zijden

Heb heerlijk gegeten aan een tafeltje bij het raam met uitzicht op de Amstel.

8. Internationaal Uithoorn
    Vertaal van English naar Nederlands

Voorheen hebben we regelmatig hier afgehaald maar vandaag was zwaar beroerd. Dit is totaal niet wat we van hun gewend zijn maar dit is wel onze laatste keer geweest.
    We hebben veel te lang moeten wachten op ons eten. Er waren maar 2 tafels bezet alhoewel via de telefoon ook orders werden besteld. Thuis aangekomen en inmiddels erge trek gekregen meteen met eten begonnen. Al bij de eerste hap hadden we door dat de smaak niet in orde was. Smaakloos en totaal niet vers. Uiteindelijk de tiramisu wat er erg lekker uitzag bleek gewoon zuur te smaken. Dit kan gewoon niet en wij komen er in ieder geval niet meer...

2,3
  9. Hans van der Sluijs

Modern en gezellig restaurant met uitzicht over de Amstel. Hartelijke ontvangst en leuke bediening. Goede keuze aan lunches, decoratief opgediend en heerlijk van smaak. Terras buiten komen we bij beter weer proberen!

10. Diana van Bruggen - Bakker

Heel hartelijke ontvangst, leuke bediening, mooie plek! Ik zelf vond de saté van ossenhaas te rood, had niet gevraagd of het medium mocht, maar de andere 2 tafelgenoten vonden het prima! Lekker mals. We hebben een heerlijke lunch genoten en komen zeker weer terug, een aanrader. Ook de lieve opmerking van de bediening dat ze zag dat wij het heel gezellig hadden. Top! Prijs/kwaliteit is prima!

11. H.van rijn

Wat een heerlijk eten en de keuze was voor iedereen prima en lekker. Mooi avondje uit eten.

12. 29-11-'15 het 4 gangen verrassingsmenu gegeten en het was voortreffelijk. We hebben vis, wild en hertenbiefstukjes gegeten in de verschillende gangen en bij het hoofdgerecht hadden we verse groenten, een heerlijk compote en aardappeltjes in de schil. Het toetje was een heerlijk mousse taartje. Ze maken zich er hier niet vanaf met sla, patat, vlees en een bakje ijs, dit was echt genieten voor een zeer schappelijke prijs. We gaan zeker nog eens terug!

13. Zeer goede ervaring! Heerlijke specialiteiten van het huis, goede wijn werd geadviseerd. Leuke meiden, vriendelijk kok. Zeker voor herhaling

14. til splinter

Met 4 personen heerlijk gegeten.

15. We hadden nog een dinerbon liggen in de la. We hebben heerlijk gegeten met z'n tweeën. Snelle en spontane bediening.

16. Wij eten hier gemiddeld acht keer per jaar en meestal naar tevredenheid. Dit keer waren wij met zijn 4en en hebben goed gegeten, de bediening was goed en de service uitstekend.

We blijven hier naar toe gaan.

17. Edvard NIessing

Als altijd weer prima menu en kwalitatief uitstekend.

18. Anoek van de hoek

Mijn nieuwe favoriet! Geweldig eten, ook voor de vegetariër. Gecombineerd met goede kwaliteit, goede spaanse en italiaanse gerechten en heerlijke wijn. Leuk concept, aardig en vriendelijk personeel. Toptent!

19. Jeron Ave

Heerlijk pizza's en pasta's gegeten. Wij komen zeker terug. Echt goede kwaliteit en vriendelijke service. Top.

20. Heerlijke pasta's en pizza's, goede kwaliteit, heerlijke wijnen, fijne ambiance en heerlijke oma's toetje: Mattonella. Wij komen zeker terug. Highly recommend 👍

21. Maru Pisters

Lekker eten, empanadas zijn alsof je naar Latin America reist of de echte Spaanse tortilla, maar de pizza's zijn onvergetelijk. De kwaliteit van de producten en de originele smaak. Het wijnadvies was perfect!

22. iensuser

24. Mijn ervaring vrijdag avond is op zijn best gezegd matig. Ik kreeg 2,5 kleine spareribs, terwijl ik nog had gevraag of het wel een goede portie zou krijgen. Ik denk nog geen 200 gram vlees. Toen ik ze hier op wees werd mij direct gezegd dat ze nog een stuk zouden brengen. Later stond deze gewoon op de rekening. Jammer. (Ribs op zich waren gewoon goed, alleen echt te weinig.)

De pasta bolognese van mij vrouw was lekker en zeker voldoende, ik heb daar de helft maar van opgegeten.
    De Cola Zero die ik bestelde bleek op te zijn.

Bij betalen werkte de draadloze pin-automaat niet, na een kwartier dat ze deze probeerden te laten werken zit je toch niet lekker meer. Uiteindelijk moet mijn vrouw 200 meter verder bij een pinautomaat geld halen. Heel vervelend, iedereen kijken.

Er werd alleen mij een drankje ter compensatie aan geboden. Uiteraard bleek de Cola-light op te zijn.
    Het kwam niet bij ze op bijvoorbeeld twee drankjes van de rekening af te halen om het goed te maken.
    Geen excuses van het meisje...

Kortom ik raad u aan hier niet te gaan eten, en uit te wijken naar een concurrent.

Ralph

4,3

26. h uit tuithoorn

Eten was gewoon, maar ik heb een bijzonder vervelende ervaring gehad. Wij kwamen met 2 volwassenen en 2 kinderen (10 en 11 jaar) eten op zaterdag 30 mei 2015.

Ik gaf duidelijk aan dat mijn zoontje 10 jaar was geworden, ze keek mij toen al schaapachtig aan. Ik attendeerde haar nog op een bonnetje welke ik met de paasdagen had gekregen, maar ook daar geen reactie op. Ze had geen idee wat dit was. Ik gaf daarna aan "Ik ben niet uit op een gratis pannenkoek maar maak er wat leuks van!" Er gebeurde helemaal niets....

Uiteindelijk, toen wij klaar waren met het eten, kwam er een hele mooie vuurfontein voorbij en bijna het voltallige personeel kwam aan de tafel staan en lang zal ze leven zingen, echter... niet bij onze tafel maar achter ons. Daar was een dame jarig. De teleurstelling van mijn zoontje is niet in woorden uit te drukken.

Toen ik uiteindelijk maar naar de bar ging vragen of ik alsjeblieft mocht betalen (had al ruim een half uur op de gevraagde rekening gewacht) en op de vraag "was alles naar wens" aangaf dat ik het heel erg vervelend vond, kreeg ik wederom een schaapachtige blik, maar helaas geen sorry of excuus. Druk was het ook niet, restaurant zat voor circa een derde vol.

27. Wij halen altijd onze patat hier. Aardige eigenaren en de patat is altijd super lekker. En de prijzen zijn netjes. Beste snackbar in Uithoorn!

28. A. Luijten-Voorbij

Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer, ouderwets gezellig! Wij zijn al jaren bekend met de Fransche Slag. Altijd weer thuiskomen daar.

29. Ongelooflijk lekker gegeten! We hadden een verrassingsmenu wat zeer aan te bevelen is. De kok stond in z'n eentje zeer relaxed alle heerlijkheden te bereiden in de open keuken (waar je geen hinder aan ondervond) wat een gezellige sfeer brengt. Super vriendelijke bediening, tijd voor een uitgebreide uitleg ondanks dat het vol zat. Interieur zou een opknapbeurtje kunnen gebruiken maar het heerlijke eten en de vriendelijkheid van de bediening maken een hoop goed!

30. Paulus Limburg

Alles is in perfectie geregeld: eten, bediening, service, en vooral de vriendelijke vorm van bediening en hulpverlening. Maar waar we voor komen, het eten: altijd perfect en van uitstekende klasse.