Bezorgrestaurants in de buurt van Jade

4. Betalen Visa Master Card

1420708666 71
1519197970 69

1. Priscilla

Eten was goed.
    Bediening was in begin snel en vriendelijk.
    Daarna steed minder.
    Op einde werden we gewoon weg gekeken en was er geen bediening meer.

2. Altijd lekker eten voor nette prijs.
    Mensen zijn er erg vriendelijk.

3. Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk en meer dan voldoende.

4. We komen hier al jaren eten en ook afhalen.
    Gewoon een goed en betaalbaar Chinees restaurant.
    De bediening is aardig en vlot en de porties zijn ruim.
    Het all you can eat concept is hier een aanrader.

5. We hebben maandag 18 september bij Jade in Uithoorn gegeten maar het is daar schrikbarend slecht. Ik ben zo geschrokken dat ik het gemeld heb na enkele gerechtjes geprobeerd te hebben. Ik heb bijna niks gegeten en toen ben ik maar aan het ijs/gebak/fruit begonnen wat wel ok was. Echt alles behalve loempia's en ijs en fruit zijn niet eetbaar.

Verder:
    - Locatie centraal en goede parkeergelegenheid.
    - Buiten eten in de zomer is niet mogelijk.
    - Leuk voor een (kinder)feestje.
    - Redelijk schoon en goed verzorgd.
    - Veel keuze; grote menulijst (zoals elke all you can eat gelegenheid).
    - Serveersters luidruchtig.
    - Tafeltjes en servies schoon.
    - Eten ligt te lang en smaakt daar ook naar.
    - Idee dat alles uit de magnetron komt.
    - Nog nooit zo taai zeewier gegeten met vingerafdrukken.
    - Vieze smaken van sausjes.
    - Eten is zo goor dat je op een gegeven moment gewoon niet meer kan eten.
    - Ik ben al in heel wat all you can eat locaties geweest maar dit slaat alles.
    - Nog nooit zo slecht smerig vlees gegeten, draadjes draadjes draadjes.
    - Heb het idee dat alles meerdere malen is opgewarmd.
    - Prijs ligt lager dan gemiddelde all you can eat, vandaar dat het vaak vol zit maar daar trap ik niet in.
    - Hoewel ik geklaagd heb over de kwalitiet, liet men doorschemeren daar niets aan te gaan doen.
    - Nog nooit zulke chemisch-smakende maki gegeten, maki gigantisch taai en oud.
    - Algehele indruk dat het restaurant er niet onhygienisch uitziet, maar het eten wel.
    - Enige wat goed en vers en schoon was waren loempia's/sojabonen/ijs/fruit/gebak (desserthoek is goed met veel keus).

6. Goede combinatie van Japans & Chinees in een gezellig restaurantje, goede en vlotte bediening.
    Doet niet onder voor het traditionele Japanse 'all you can eat' restaurant. Goede sushi en voortreffelijk dessert- buffet.

7. H . Liesveld

Bediening slecht, regelmatig moeten vragen waar onze bestelling blijft en als men dan eindelijk kwam, dan vergat men nog de helft. 🤔🤔 Op eerste ronde ruim een uur moeten wachten. 😩😩 Eten prima!

8. OWnWise

Onvriendelijk personeel. We kwamen binnen en ze waren uitgebreid aan het kletsen met elkaar. Het menu is 1/3 Chinees en een paar Japanse gerechten. Foto's en gerechten zijn totaal anders.

Gerechten worden bij elkaar gegooid op een bord met sojasaus en sesam zaden. Rijst is geen Japanse rijst. Vis is niet vers en mosselen zijn taai.

Desert is fruit uit blik en ijsjes of to poesjes.

9. Ondanks dat de zaak helemaal vol zat toch lekker gegeten. Het duurde soms wat langer maar dat vonden wij niet zo erg.

10. Hennie van der zon

Al jaren gaan we met het gezin bij een bijzondere gelegenheid naar Jade en onze dochter werd dit weekend dertig jaar dus als verrassing hadden we daar gereserveerd en ook nog een speciale verrassing besteld voor haar verjaardag.

Bij binnenkomst was het al niet zo gastvrij als anders en kregen dus in de gaten dat het erg druk was, natuurlijk kunnen we daar begrip voor opbrengen maar als je 3 kwartier moet wachten op je eerste ronde al you can eat en 3 kwartier later je 3e ronde krijgt en de 2e nooit gebracht is ga je je toch wat irriteren. Ik heb het ook gemeld en we kregen toen al het eten in een keer met als verontschuldiging een drankje gratis. Uiteindelijk hebben we afgerekend en zijn weggegaan zonder dat de verrassing die ik besteld had gebracht was.

Jammer Jade, ik denk dat we de volgende keer iets anders gaan zoeken

11. Onbeschoft er smerig eten, zowel afhaal en in het restaurant. Personeel is onbeschoft en ongeïnteresseerd, lang wachten op je eten en drinken. Bier wat wordt getapt wordt overgegoten in een ander glas van resten, zelf gezien.
    Als je afhaalt en 1 ding aanpast wat mag zeggen ze zelf wordt er moeilijk gedaan, bij andere weer niet. Wordt chagerijnig geholpen en bijna afgeblaft, zeker als je een gegronde klacht hebt. Het interesseert ze niks. Misschien een keuringsdienst van waren heen sturen. Zou een hoop aan het licht brengen, dus eten hier nooit meer.

1,1
  12. Het eten was veruit zout, niet vers en heel droog. Dit geldt zowel voor de Japanse als de Chinese "all you can eat" gerechten. De service was erg slecht. De plaatjes van het eten op de kaart en de website, komen niet overeen met de gerechten zelf. De zalm en tonijn in de sushi's zijn gekookt uit blik. Dus niet vers/rauw. Ga daar niet eten!

2,1
  13. Alice rijnbeek

5-2-2015 gegeten bij Jade uithoorn. We hadden niet verwacht dat het zo veranderd zou zijn. Er is geen buffet meer, geen aparte wok. Maar het is eten van een lijst. Allerlei lekkere hapjes, waarvan je er per persoon 5 per ronde mag uit zoeken. Dus met twee heb je 10 hapjes. Er zijn 5 rondes. Wij zaten door dat sommige porties best groot zijn, na 2,5 ronde behoorlijk vol. Na het eten, kan je zelf je toetjes uitzoeken en pakken. Aan te raden, ja zeker. Wel met minimaal 4 personen. Is gezelliger.

Foto is beetje wazig, en bakjes zaten nog wat voller. Maar het is een beeld van hoe en wat.

14. Zeer lekker gegeten met een groep collega's. Goede service bovendien. Prima restaurant en voor herhaling vatbaar.

15. Met 5 personen een keer gaan proberen bij Jade. Wij kozen voor :"all you can eat". We kregen voor 5 man 1 menukaart? We vroegen om meer kaarten. Kregen er één bij. Onbegrijpelijk of hoort dit zo bij dit concept? Ik zou zeggen geef toch gewoon ieder een kaart, zodat ieder op z'n gemak kan kijken wat er voor hem of haar bij zit. Afijn eerst gang besteld: Je verwacht dan dat er voor alle vijf personen tegelijk opgediend krijgt. Helaas dus. Eerst werden nog kleinen bakjes neergezet, zonder enige uitleg waar voor dit was of hoe dit werkte? Zeer slordig. Ook dingen die besteld werden waren er niet bij. De algemene indruk is dat er vrij slordig bediend word. Ook de ingrediënten die geserveerd werden, werden zonder enige uitleg neergezet. Het eten was niet slecht maar om daar nu een 10 voor te geven dat gaat ons wat te ver. Wanneer dit restaurant wat meer aandacht aan deze punten geeft dan is er al heel wat gewonnen en daar zullen ook andere gasten blij mee zijn. Of we er ooit weer gaan eten??

16. Martin Den Haan

17. Martin Hartman

18. We hebben gisteren bij Jade gegeten met 8 personen. Het begon al bij binnenkomst. De ronde tafel die gereserveerd was voor ons, was ineens weg!! De service was superslecht. Heel erg lang moeten wachten op ons drinken! Als je wilde wokken, kreeg je je saus niet die jij wilde hebben. Je betaald toch voor je eten, mag je toch ook zelf beslissen wat je eet!? En de tafel werd ook raar afgeruimd: stond ze links van je, ging ze vóór je langs de spullen van je rechterbuurman weg te halen. Heel apart. Kortom erg ontevreden, was vroeger beter. Jammer, nu blijven wij in ieder geval weg!

19. Ik heb afgelopen zaterdag geeten het was heerlijk!! Ik snap niet waarom niet alle mensen tevreden zijn maar ik ben tevreden, de service was vriendlijk en ze hebben een onberkt teppan!! Je kan onberkt biefstuk, lamskotet, visfilet, yakitori (japanse sate) en de sfeer was goed!!

20. Wij hebben hier met de kerst gegeten en het goed naar onze zin gehad. Teppan Yakki was lekker en de sushi ook, ons 7-jarige dochtertje heeft ook lekker van alles gesmuld. Relaxed restaurant met vriendelijk personeel en een ongedwongen sfeer!

21. We hebben hier 2 weken geleden zitten wokken met vrienden van ons.
    Service is niet meer wat het geweest is. Het warme buffet was koud. En wat koud hoorde te zijn was weer te warm.
    Vloer waar je spullen kan pakken om te wokken plakt aan alle kanten.
    Wij komen hier niet meer.

22. Over smaak valt niet te twisten...
    Ik heb hier zondag met 3 vrienden gewokt. Prima te eten en goede bediening. Neem vooraf alleen niet de 'zeebaars' want die viel tegen (slap, taai) Het is geen sterrenrestaurant, maar daar ga je ook niet voor naar de Chinees.

23. Mijn vrouw heeft vanavond een meimenu gehaald met een extra portie Babi Pangang. Helaas was het vlees hiervan niet te eten... het was zo droog dat je haast niet weg kreeg.

24. We hebben hier 30-04-2011 heerlijk gegeten met 14 man en het was super gezellig. Er werd goed voor ons gezorgd! En alles was lekker op voorraad.

25. Met Kerst hebben we met 10 personen hier gegeten waarvan 3 kinderen. Het eten was heerlijk, er waren twee koks die erg hard stonden te werken. Alles was heel vers en goed gewokt, ook de sushi was lekker en het ijs ook. De eigenaar en het personeel waren erg vriendelijk, prima om hier met kinderen te komen.

26. Een woord ervoor, top!

Kom hier al jaren! Echt, het eten is hier heerlijk...

De kok was alleen maar was wel erg goed bezig en danste met de pan mee! Erg grappig. Mooi restaurantje, goed verzorgd en onderhouden. Voor mij een 10!

27. Vanavond hier gegeten met 9 personen. We hadden gekozen voor het wokmenu excl. drankjes (19,50).
    Het voorgerechtje was echt heerlijk. De sushi was redelijk. Helaas was er maar 1 kok die het echt veel te druk had (de arme man). Wel leuk was dat hij meedanste met het opschudden van de pan. Nagerecht viel zwaar tegen. Goedkoop ijs met n.b. een bus slagroom van de Aldi erbij. Waterijsjes voor de kinderen waren smakeloos!

28. Ik heb donderdag 19 aug 2010, bij Jade in Uithoorn wok gegeten.

Ik vond de wok kok helemaal niets, vlees wat in het water lag werd niet uit geklopt maar meteen de pan in waardoor je een zwembad op je bord krijgt. En het vlees was niet goed gebakken, ik heb de helft weg laten halen, ik kreeg het niet naar binnen.

Het buffetkarretje waar kleine loempia"s in liggen en stukjes frikandel en bitterballen en satestokjes waren koud en niet te eten.

Nasi en bami, mie en witte rijst vond ik te klef, was ook niet lekker.

Kortom ik kom niet meer bij Jade in Uithoorn, ik zoek wel een andere wok gelegenheid.

29. Wij hebben gebruik gemaakt van het "onbeperkt drinken". Op de kaart staat dat het buitenlands gedistilleerd niet is inbegrepen.

Echter op de eindrekening werden de vieux en jenever er wel bij gerekend, en dat is toch binnenlands gedistilleerd! En die extra kosten kregen we echt niet terug omdat deze mevrouw het van tevoren zou hebben gezegd....jaja!

Koude loempia's, weinig bijgevulde schalen met hapjes...erg karig allemaal.

Ook jammer dat al voordat we klaar waren de toetjes en het ijs werd afgedekt. Vroeger was dit één van de toptenten van Nederland! Jammer!

30. Wat een afknapper. Ziet er leuk uit aan de buitenkant maar we kwamen voor het eten en niet de entourage.

Het eten smaakt allemaal hetzelfde. Kleffe nasi met zo weinig inhoud dat ik even dacht dat het witte rijst was.

Kleine porties eten en flink aan de prijs. Ooit eens een keer als beste restaurant geroemd, maar inmiddels vergane glorie. Prima restaurant voor Jan modaal die niet verder komt als de loempia met babi pangang.

De Chinees liefhebbers kunnnen beter verder zoeken.

+ puntje is gratis drankje bij afhalen, maar dat mag ook wel voor die prijs.

31. Ik kom al vele jaren bij dit restaurant. Vroeger hadden ze nog geen wokgedeelte. Zowel afhaal als wokken of a la carte eten is hier prima. De bediening is vlot, al kost het soms wat moeite om nieuw drinken te bestellen als het erg druk is.

Doordeweeks ook wel gewokt met een grote groep en de keuze was precies hetzelfde als in het weekend.

Voor mensen die het snel koud hebben is het overigens wel verstandig om je iets warmer aan te kleden, ik vind het er namelijk nogal frisjes.

32. Vaak op vrijdag gegeten.
    Gewoon goed voor een chinees.

Afgelopen donderdag geweest... een drama!
    En nog goed uitgedrukt. Je gaat met zen viertjes, door de week dus € 2,= goedkoper, ( het gaat niet om de prijs ) maar de helft van wat je lekker vindt is er niet bij.
    Wij zijn weggelopen en moesten nog wel € 20,00 betalen voor 4 kleine voorgerechtjes die je als binnenkomst krijgt.
    Overigens wordt pangafilet als zeebaars verkocht.
    Wat een afgang.

33. Perfecte bereiding al jarenlang, prima prijs/kwaliteit verhouding, heerlijk eten zowel meenemen als in het restaurant.

34. jeanette

De bediening bij jade is uitstekend.
    Eten is formidabel lekker en voor de prijs hoef je het al helemaal niet te laten.
    Jeanette v.d Heiden

35. Prima Chinees met een ruimer kaart waarop ook lekker Indonesische menu's staan. Daarbij in het weekend ook gelegenheid om te wokken, maar die keuze is niet zo groot. Al uitgeroepen geweest tot beste Chinees!!!