Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uithoorn verdeeld zijn.

1. Danique

Ruim 2 uur moeten wachten op ons eten (spareribs en ossehaassate met champignonroomsaus). De bestelling zou om 19:00 uur bezorgd worden. Om 19:30 uur gebeld het zou de deur uit gaan. Om 20:10 uur nogmaals gebeld. Eerst werd er weer gezegd het gaat nu de deur uit. Vervolgens werd er gezegd we hebben geen spareribs meer. En er was geprobeerd te bellen maar mijn telefoonnummer klopte niet, dit nagekeken en het klopte wel. Nou dan maar 2x de ossehaassate. Om 21:00 eindelijk ons eten. Toch wel spareribs alleen deze waren uitgedroogd en veel te zout. Geen champignonroomsaus en de ossehaas was echt geen ossehaas dit was gewoon (ook hartstikke droge) varkenssate. Wel een fles wijn gekregen als "excuus" maar wij bestelling hier nooit meer. Een hele slechte ervaring.

2. Matig. Saté was niet goed. Bezorging niet al te snel. Jammer, geen aanrader!

3. Snelle bezorging. Wisselende kwaliteit van de spareribs. 1 keer top, andere keer redelijk.

4. Goedkope snackbar, netjes schoon. Vriendelijke service. Prima!

5. Prima eten en snel klaar! Prijzen zijn normaal voor een Chinees. Aanrader!

6. Super cafetaria met service van een goed restaurant. Vriendelijk personeel, goed eten. Snel klaar. Echt top!!

7. Sylvia Klerx

5 februari hier gegeten met 6 personen. Ieder van ons had een andere schotel en wij hebben allemaal genoten van het voedsel. Het eten was heerlijk en de bediening uitstekend. De vleesspiezen waren goed gekruid en het vlees goed bereid. Alles geserveerd met warme verse groenten en een salade. Gelukkig niet alleen menus met frites, maar ook menus met rijst of gepofte aardappel.

8. Chinees-Indisch Uithoorn

Alice rijnbeek

5-2-2015 gegeten bij Jade uithoorn. We hadden niet verwacht dat het zo veranderd zou zijn. Er is geen buffet meer, geen aparte wok. Maar het is eten van een lijst. Allerlei lekkere hapjes, waarvan je er per persoon 5 per ronde mag uit zoeken. Dus met twee heb je 10 hapjes. Er zijn 5 rondes. Wij zaten door dat sommige porties best groot zijn, na 2,5 ronde behoorlijk vol. Na het eten, kan je zelf je toetjes uitzoeken en pakken. Aan te raden, ja zeker. Wel met minimaal 4 personen. Is gezelliger.

Foto is beetje wazig, en bakjes zaten nog wat voller. Maar het is een beeld van hoe en wat.

9. Ruim anderhalf uur wachten op je eten en nog is het niet bezorgd. We gaan richting de 2 uur, echt top.

Volgende keer weer lekker bij de concurrent bestellen. De Amstel heeft nu drie keer de gelegenheid gehad om het te regelen en drie keer moesten we veel te lang wachten. Drie keer slag is uit, de groeten!

10. Erg jammer, nooit meer. Patat niet doorbakken, bijna rauw. Snacks slap.

1,9
  11. Chinees-Indisch Uithoorn

Zeer lekker gegeten met een groep collega's. Goede service bovendien. Prima restaurant en voor herhaling vatbaar.

12. Aziatisch Uithoorn

Bij aankomst werd je goed verwelkomt. Vertelde iets specials te kunnen maken en hebben dit gedaan na eerst te informeren waar wij trek in hadden. Gerecht was super. Vertelde niet te veel tijd te hebben en daar werd rekening mee gehouden.

13. Aziatisch Uithoorn

Kees Veltman

14. Prima Griek. Vriendelijke en behulpzame bediening.
    Orion schotel met heerlijk flesje wijn voor herhaling vatbaar.

15. Aziatisch Uithoorn

Goede kwaliteit, service is netjes en goed. Porties zijn groot genoeg.

16. Pas gegeten, verschrikkelijk!! Slechte bediening en sfeer, en het eten heel slecht. Biefstuk met veel draden. Erg weinig salade, patat slecht. Toen ik er wat van zei bleek het om sucade lappen te gaan, aldus de medewerkster. Ze zullen mij daar niet meer zien.

17. Manouk Kortstra

Jullie allereerste recensie!
    Gisteren hebben mijn vriend en ik heerlijk gegeten bij grand café Amstelhof!! Goed eten en erg vriendelijk personeel. Voornamelijk de saté en de hamburger xxl zijn echte aanraders. Kortom je kunt er gerust een keertje heerlijk eten en genieten!

18. Ontevreden klant

Na anderhalf uur (drie kwartier te laat) kregen wij ons eten pas. Het was heel vies (ben heel makkelijk met eten)! Het eten is niet op maar in de prullenbak gegaan.

19. N. Oldenburg

Had van vrienden een bon via vakantieveilingen gekregen en dus gezellig gaan eten met een vriendin bij gran café plux. Het is mooi en warm ingericht met buiten nog een terras. We hebben heerlijk gegeten en de laatste ronde overgeslagen om ruimte over te houden voor het toetje! Vriendelijk personeel en complimenten aan de kok! Ik kom zeker nog een keer terug met mijn gezin, want ook voor mijn kinderen staan er gerechten op de kaart die ze lusten.

20. Meiden uit Duiven

Zondagavond op zoek naar een leuke en lekkere eetgelegenheid. Via Eet.nu kwamen bij de Franse slag in Uithoorn. Zonder te reserveren gingen we naar binnen. We werden vriendelijke ontvangen door de heer Peter. Op dat moment was er nog geen plek vrij, maar 30 minuten later wel. Dankzij het zeer leuke ontvangst van Peter hebben we besloten om nog even een rondje te wandelen en later terug te komen.

Een half uur later was onze tafel bijna gereed en met een gratis drankje voor het wachten konden we 5 minuten later aan een tafel voor vier personen. We hadden besloten om te gaan steengrillen. We kregen ruim voldoende vlees: ossenhaas, varkenshaas en kipfilet met veel gevarieerde sauzen. Het was heerlijk!!

21. Van de week hier gegeten. De bediening is aller vriendelijkst, maar konden bij het afrekenen niet goed rekenen (in mijn nadeel..) Dat is wel recht getrokken.
    De uiensoep was een combi van tomaten en ossenstaart soep met een paar uitjes erin. Jammer. De carpaccio was bedolven onder een hoeveelheid sla. Maar was wel lekker. De biefstukpuntjes kreeg ik in een soepkommetje opgediend. De puntjes kreeg ik niet goed weggekauwd, dus laten staan.
    En als klap op de vuurpijl had ik een aardbeiensorbet met, jawel, wel geteld 1 aardbei! Het is nu hoogseizoen voor de aardbeien. Dat had best wel meer gekund. Mijn moeder had een toetje waar ik de naam van kwijt ben, maar daar zat kraak nog smaak aan. Het leek op een bevroren pakje roomboter.
    Kortom, ookal had ik een bon via vakantieveiling, vond het allemaal teveel betaald voor zeer slechte kwaliteit.

3,3
  22. Zeer gezellig en aan al onze wensen werd voldaan.. wij vroegen en het werd ter plekke geregeld. Helemaal top en we komen gauw weer.. groetjes vanuit veenendaal.

23. Chinees-Indisch Uithoorn

Met 5 personen een keer gaan proberen bij Jade. Wij kozen voor :"all you can eat". We kregen voor 5 man 1 menukaart? We vroegen om meer kaarten. Kregen er één bij. Onbegrijpelijk of hoort dit zo bij dit concept? Ik zou zeggen geef toch gewoon ieder een kaart, zodat ieder op z'n gemak kan kijken wat er voor hem of haar bij zit. Afijn eerst gang besteld: Je verwacht dan dat er voor alle vijf personen tegelijk opgediend krijgt. Helaas dus. Eerst werden nog kleinen bakjes neergezet, zonder enige uitleg waar voor dit was of hoe dit werkte? Zeer slordig. Ook dingen die besteld werden waren er niet bij. De algemene indruk is dat er vrij slordig bediend word. Ook de ingrediënten die geserveerd werden, werden zonder enige uitleg neergezet. Het eten was niet slecht maar om daar nu een 10 voor te geven dat gaat ons wat te ver. Wanneer dit restaurant wat meer aandacht aan deze punten geeft dan is er al heel wat gewonnen en daar zullen ook andere gasten blij mee zijn. Of we er ooit weer gaan eten??

24. R.E. Verkerk

Een aantal jaar geleden was dit een top restaurant, maar helaas sinds het verkocht is, lijkt het nergens meer op. Pas geleden toch nog even op het terras gaan zitten voor een biertje en wat bitterballen. Toen we de kaart bekeken, zat deze onder de vieze spetters. De bediening straalde helemaal niets uit en de bitterballen waren lauw. Het hele terras was leeg en in de zaak zaten twee mensen. Wat vreselijk jammer dat je op deze prachtige locatie niet meer lekker en gezellig eten kan. Nee...voor mij voortaan geen Oude Spoorhuis meer!

25. Met een vv-voucher voor een "All you can eat" menu in the pocket was het even zoeken naar Grand cafe Plux in de plaatselijke waarderpolder van Uithoorn, maar gelukkig gevonden.
    Zeer sfeervol en mooi ingericht binnen (accent op rood) en met dit weer natuurlijk buiten gaan zitten in de groene oase, waarin je vergat dat je op een industrieterrein bent.

Zeer vriendelijk, vlot en servicegerichte jongedame in de bediening.
    Waar we voorheen nooit aan de 5 rondjes kwamen, omdat we constant opgeblazen werden door de sushi-rijst, hadden we hier keus uit verschillende gerechtjes (mosselen, salade, soep etc, met speciale complimenten voor de biefstukpuntjes), waarvan sushi maar een klein deel vormde.
    Zodoende konden we de 5 rondjes met gemak volmaken, waarbij een van ons zelfs ruimte had om nog een dessert naar binnen te werken.

Voor 't eerst hier geweest en positief verrast. We komen vast wel eens terug om dit nog eens te doen of gewoon a la carte te eten.

26. Peter PPG

Super lekkere pizza's en maaltijden voor een goede prijs.

27. Ria van wely

Zeer vriendelijk personeel en alle wensen gingen in vervulling.. eten top, gezellig en goed.. Dus een aanrader.

28. Leuk restaurantje op een mooie locatie. Er is een kleine kaart, maar alles smaakte uitstekend. De bediening was heel vriendelijk en de sfeer was ongedwongen. Een aanrader!

29. Erik

Via vakantieveilingen met 4 man wezen eten daar op 20 Juni. Op het eerste gezicht leuke tent en we hadden een all you can eat menu. Het eten is ruim voldoende, wij mochten kiezen uit 5 maal 4 gerechtjes en zaten na de derde ronde al aardig vol. Dus de vijf rondes hebben wij niet gehaald. Helaas kreeg 1 van mijn vrienden een stukje bedorven ossenhaas spies op haar bord en kreeg daar een nieuw stuk spies voor, en in de volgende ronde kreeg ik zelf een stuk rauw kippenvlees op mijn bord geserveerd wat niet goed was gebakken en nog behoorlijk rood van binnen was. Hebben dit gemeld en zou doorgegeven worden aan de kok waar wij vervolgens niets meer van te horen kregen.

Al met al was het toch een geslaagde avond, maar ik had enige coulance verwacht. De prijs die je er normaal voor zou moeten betalen vind ik het zelf niet waard, maar de prijs via vv daarentegen kan ik het mee doen. Vandaar dat ik ook 5 punten heb gegeven voor de prijs/kwaliteit mede door de 2 stukken vlees wat niet goed waren.

30. P.J. Lambooy

Een aangename plek om te vertoeven. Aardige bediening maar culinair bepaald geen hoogstand.
    Roodbaars besteld maar we kregen skrei. De bedienster bleef toch volhouden dat het roodbaars was.
    Naast de vis lag een plak gekookte spinazie zonder smaak. Het bord was wel aangemaakt met een saus.
    Verder krijg je friet, gebakken aardappeltjes en watermeloen. Voor dit alles heb je niet echt een kokschool nodig.
    Jammer. Het ziet er zo leuk uit.