Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uithoorn verdeeld zijn.

C. Koeleman

Met familie gegeten, 14 personen.
    Geen gastvrije ontvangst, slechte bediening, moesten steeds achter een fles water of wijn aan. De dames waren steeds erg druk in gesprek aan de bar en lette niet op de gasten.
    Op een gegeven moment werd zelfs gezegd dat we wel erg veel wijn dronken!

2. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Heerlijk gegeten.
    Het was niet druk, maar dat vonden wij wel fijn.
    Kleindochter kon lekker spelen in de speelgrot.

P.E.L. Leffers

Goede sfeer en stijlvol interieur. Met 9 personen hier goed gegeten met mooi uitzicht over de Amstel. Vriendelijke enthousiaste bediening. We hadden allemaal verschillende gerechten en iedereen was goed te spreken over de kwaliteit en de smaak. Ook de wijnen waren prima. Kom hier zeker weer eens terug.

Opvallend duur voor wat er geboden wordt. Zelfs de drankjes zijn duur. Hele koele en kale sfeer. Niet super sympathiek. Mooi schoon en vlees is redelijk van kwaliteit maar dat is niet genoeg reden om terug te gaan. Ik vond het ronduit ongezellig.

Max van Velzen

1E kerstdag gegeten met de familie. Heerlijke gerechten en fijne bediening. Kom er zéker nog eens terug.

Prima gegeten, kom hier al vaker. Leuke menu's, goede ambiance. Fijne bediening.

Hennie Courtier

We hebben er weer heerlijk gegeten en het was weer erg gezellig.
    Iedereen aan te raden.

Heerlijk gegeten in een prachtig versierde omgeving leuk kerstgevoel.

W.Oosterveld

Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was top en de sfeer ook.
    Voor herhaling vatbaar.

Ida Sietsma

We eten hier altijd heerlijk. Goede bediening. Leuk dat je een 3 gangen menu kan kiezen tegen een aantrekkelijke prijs.

K.G. Bakker

Jaren geleden voor het laatste geweest en nooit meer teruggekomen, vanwege heel erg tegenvallen.
    Nu de stoute schoenen weer aangetrokken. Interieur was zeer sfeervol in kerststijl ingericht. Fijne stoelen en dito tafels, ook voor de wat langere mens. Bediening hartelijk, vriendelijk en kundig.

Als voorgerecht tweemaal de tartaar van Corvina met Ansjovis. Erg lekker en mooi opgemaakt. Wel erg zout, volgens bediening door de Ansjovis, dat kan natuurlijk.
    Als hoofdgerecht de tournedos en de kaasfondue, beide heerlijk. Tournedos mals en prima medium gebakken, groenten knapperig en in een redelijke hoeveelheid (voor mij kan er nooit genoeg groente bij zitten ;-)), kaasfondue mooi van textuur en bleef goed vloeibaar. Enige minpuntje: teveel zout, bij beide gerechten.
    Als dessert het kaasplankje met een heerlijke oude Port en een Dame Blanche. Beide prima.

Ook de wijnen (Verdejo en Primitivo) smaakten prima.

Conclusie: we gaan hier (weer) vaker eten.

Dini Boonstra

Heerlijk gegeten, prima bediening en schappelijke prijzen. Voor mensen met een lengte tussen de 190 en 205 cm zijn de stoelen erg comfortabel, wat voor ons heel belangrijk is.

13. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Renate Joon

Een leuke kindvriendelijke locatie met goede en vriendelijke bediening. We hebben lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

14. Pannenkoekenhuis Uithoorn

helma van der jagt

Heerlijke pannenkoeken, ook de glutenvrije (en lactosevrije)!
    Goede bieren en wijn en vriendelijke bediening!
    Een aanrader!

Zeer tevreden altijd geweest, heerlijke gerechten, hele vriendelijke bediening.
    Ik ben zeer verbaasd te lezen dat de zaak failliet is.
    Veel sterkte gewenst voor de eigenaar en zijn vrouw.
    Groet, M. de Longte/Berlips

16. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Jaap de Cooker

Ook 's-middags voor de lunch is dit Pannenkoekenfort een aanrader. Goede bediening en uitstekende pannenkoeken evenals de toetjes.

Guido de Groot

Heerlijk gegeten. Ondanks dat het restaurant vol zat, was de bediening super. Zelfs de kok kwam even aan tafel!!

18. Pannenkoekenhuis Uithoorn

De lekkerste pannenkoeken eet je hier

Goed middenklasse restaurant. Beter dan verwacht. Leuke seizoensgerechten. Bediening was vriendelijk, maar leken het vooral druk te hebben met elkaar. Lange wachttijden tussen voor en hoofdgerecht en na hoofdgerecht.
    Te veel zout op de friet (maar dat kan persoonlijk zijn).

20. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Het was heel erg gezellig. De pannenkoeken waren ook heel erg lekker, alleen vonden we ze een beetje dun.
    Maar ik denk dat de prijs er dan ook naar was.

21. Chinees-Indisch Uithoorn

Altijd lekker eten voor nette prijs.
    Mensen zijn er erg vriendelijk.

Lucas Levenbach

Relaxed koffie gedronken. Bediening van gezellig.
    De fietsers (geen wielrenners).

Anita van der Hulst

Wij hadden 7 oktober online gereserveerd. Wij kregen bevestiging via de mail. Toen wij daar aankwamen bij De Fransche Slag was het pikkedonker en het zat dicht. Daar baalde wij enorm van.

24. Chinees-Indisch Uithoorn

Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk en meer dan voldoende.

25. Chinees-Indisch Uithoorn

We komen hier al jaren eten en ook afhalen.
    Gewoon een goed en betaalbaar Chinees restaurant.
    De bediening is aardig en vlot en de porties zijn ruim.
    Het all you can eat concept is hier een aanrader.

Goed middenklasse restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. Correcte bediening. Het zou leuk zijn als je niet alleen en fles of een glas maar ook een karafje wijn zou kunnen bestellen.

27. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Zeer kind-vriendelijk. Uitgebreide keuze pannenkoeken. Smaakte goed. Vriendelijke bediening, maar niet erg pro-actief.

28. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Prima plek, alleen had de bediening die avond 'hun avond niet'… het was niet buitengewoon druk, en na bestelling drinken kwam men niet zo snel met opname eten… (misschien hadden wij eerder moeten 'herinneren' dat we nog moesten bestellen) maar goed. Al met al pas eten na 50 min. Wat erg traag is voor 2 pannenkoeken (en schnitzels). Nadat wij er wat van hadden gezegd, ging men met ons in discussie (regel 1: klant heeft gelijk, tenzij…) en hier hadden ze wel een steekje laten vallen. Kan gebeuren, maar biedt dan excuses aan en bijvoorbeeld een kopje koffie of zo :-) daarna ging het wel beter (met drinken bijschenken) en nagerecht… Eten was trouwens verder prima!

29. Chinees-Indisch Uithoorn

We hebben maandag 18 september bij Jade in Uithoorn gegeten maar het is daar schrikbarend slecht. Ik ben zo geschrokken dat ik het gemeld heb na enkele gerechtjes geprobeerd te hebben. Ik heb bijna niks gegeten en toen ben ik maar aan het ijs/gebak/fruit begonnen wat wel ok was. Echt alles behalve loempia's en ijs en fruit zijn niet eetbaar.

Verder:
    - Locatie centraal en goede parkeergelegenheid.
    - Buiten eten in de zomer is niet mogelijk.
    - Leuk voor een (kinder)feestje.
    - Redelijk schoon en goed verzorgd.
    - Veel keuze; grote menulijst (zoals elke all you can eat gelegenheid).
    - Serveersters luidruchtig.
    - Tafeltjes en servies schoon.
    - Eten ligt te lang en smaakt daar ook naar.
    - Idee dat alles uit de magnetron komt.
    - Nog nooit zo taai zeewier gegeten met vingerafdrukken.
    - Vieze smaken van sausjes.
    - Eten is zo goor dat je op een gegeven moment gewoon niet meer kan eten.
    - Ik ben al in heel wat all you can eat locaties geweest maar dit slaat alles.
    - Nog nooit zo slecht smerig vlees gegeten, draadjes draadjes draadjes.
    - Heb het idee dat alles meerdere malen is opgewarmd.
    - Prijs ligt lager dan gemiddelde all you can eat, vandaar dat het vaak vol zit maar daar trap ik niet in.
    - Hoewel ik geklaagd heb over de kwalitiet, liet men doorschemeren daar niets aan te gaan doen.
    - Nog nooit zulke chemisch-smakende maki gegeten, maki gigantisch taai en oud.
    - Algehele indruk dat het restaurant er niet onhygienisch uitziet, maar het eten wel.
    - Enige wat goed en vers en schoon was waren loempia's/sojabonen/ijs/fruit/gebak (desserthoek is goed met veel keus).

30. Pannenkoekenhuis Uithoorn

- Zeer mooie locatie ook qua natuur.
    - Buiten eten in de zomer is mogelijk.
    - Leuk voor een (kinder)feestje.
    - Ook mooie locatie om mooie foto's van de natuur te maken.
    - Alles goed verzorgd.
    - Veel keuze qua pannenkoeken.
    - Serveersters niet allemaal veel ervaring en soms wat onhandig maar dat geeft echt niks.
    - Schoon.
    - Eten is goed en kwalitatief goed.
    - Veel te duur voor alleen maar een pannenkoekenhuis anders zou ik er vaker gaan eten (mijn vriendin die vaker naar een pannenkoekenhuis gaat is nog meer geschrokken van de prijs dan ik).