Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Uithoorn verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Renate Joon

Een leuke kindvriendelijke locatie met goede en vriendelijke bediening. We hebben lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

2. Pannenkoekenhuis Uithoorn

helma van der jagt

Heerlijke pannenkoeken, ook de glutenvrije (en lactosevrije) !
    Goede bieren en wijn en vriendelijke bediening!
    Een aanrader!

Zeer tevreden altijd geweest, heerlijke gerechten, hele vriendelijke bediening.
    Ik ben zeer verbaasd te lezen dat de zaak failliet is.
    Veel sterkte gewenst voor de eigenaar en zijn vrouw.
    Groet, M. de Longte/Berlips

4. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Jaap de Cooker

Ook 's-middags voor de lunch is dit Pannenkoekenfort een aanrader. Goede bediening en uitstekende pannenkoeken evenals de toetjes.

Guido de Groot

Heerlijk gegeten. Ondanks dat het restaurant vol zat, was de bediening super. Zelfs de kok kwam even aan tafel!!

6. Pannenkoekenhuis Uithoorn

De lekkerste pannenkoeken eet je hier

Goed middenklasse restaurant. Beter dan verwacht. Leuke seizoensgerechten. Bediening was vriendelijk, maar leken het vooral druk te hebben met elkaar. Lange wachttijden tussen voor en hoofdgerecht en na hoofdgerecht.
    Te veel zout op de friet (maar dat kan persoonlijk zijn).

8. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Het was heel erg gezellig. De pannenkoeken waren ook heel erg lekker, alleen vonden we ze een beetje dun.
    Maar ik denk dat de prijs er dan ook naar was.

9. Chinees-Indisch Uithoorn

Altijd lekker eten voor nette prijs.
    Mensen zijn er erg vriendelijk.

Lucas Levenbach

Relaxed koffie gedronken. Bediening van gezellig.
    De fietsers (geen wielrenners).

Anita van der Hulst

Wij hadden 7 oktober online gereserveerd. Wij kregen bevestiging via de mail. Toen wij daar aankwamen bij De Fransche Slag was het pikkedonker en het zat dicht. Daar baalde wij enorm van.

12. Chinees-Indisch Uithoorn

Gastvrije ontvangst en vriendelijke bediening. Eten was heerlijk en meer dan voldoende.

13. Chinees-Indisch Uithoorn

We komen hier al jaren eten en ook afhalen.
    Gewoon een goed en betaalbaar Chinees restaurant.
    De bediening is aardig en vlot en de porties zijn ruim.
    Het all you can eat concept is hier een aanrader.

Goed middenklasse restaurant met goede prijs/kwaliteit verhouding. Correcte bediening. Het zou leuk zijn als je niet alleen en fles of een glas maar ook een karafje wijn zou kunnen bestellen.

15. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Zeer kind-vriendelijk. Uitgebreide keuze pannenkoeken. Smaakte goed. Vriendelijke bediening, maar niet erg pro-actief.

16. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Prima plek, alleen had de bediening die avond 'hun avond niet'… het was niet buitengewoon druk, en na bestelling drinken kwam men niet zo snel met opname eten… (misschien hadden wij eerder moeten 'herinneren' dat we nog moesten bestellen) maar goed. Al met al pas eten na 50 min. Wat erg traag is voor 2 pannenkoeken (en schnitzels). Nadat wij er wat van hadden gezegd, ging men met ons in discussie (regel 1: klant heeft gelijk, tenzij…) en hier hadden ze wel een steekje laten vallen. Kan gebeuren, maar biedt dan excuses aan en bijvoorbeeld een kopje koffie of zo :-) daarna ging het wel beter (met drinken bijschenken) en nagerecht… Eten was trouwens verder prima!

17. Chinees-Indisch Uithoorn

We hebben maandag 18 september bij Jade in Uithoorn gegeten maar het is daar schrikbarend slecht. Ik ben zo geschrokken dat ik het gemeld heb na enkele gerechtjes geprobeerd te hebben. Ik heb bijna niks gegeten en toen ben ik maar aan het ijs/gebak/fruit begonnen wat wel ok was. Echt alles behalve loempia's en ijs en fruit zijn niet eetbaar.

Verder:
    - Locatie centraal en goede parkeergelegenheid.
    - Buiten eten in de zomer is niet mogelijk.
    - Leuk voor een (kinder)feestje.
    - Redelijk schoon en goed verzorgd.
    - Veel keuze; grote menulijst (zoals elke all you can eat gelegenheid).
    - Serveersters luidruchtig.
    - Tafeltjes en servies schoon.
    - Eten ligt te lang en smaakt daar ook naar.
    - Idee dat alles uit de magnetron komt.
    - Nog nooit zo taai zeewier gegeten met vingerafdrukken.
    - Vieze smaken van sausjes.
    - Eten is zo goor dat je op een gegeven moment gewoon niet meer kan eten.
    - Ik ben al in heel wat all you can eat locaties geweest maar dit slaat alles.
    - Nog nooit zo slecht smerig vlees gegeten, draadjes draadjes draadjes.
    - Heb het idee dat alles meerdere malen is opgewarmd.
    - Prijs ligt lager dan gemiddelde all you can eat, vandaar dat het vaak vol zit maar daar trap ik niet in.
    - Hoewel ik geklaagd heb over de kwalitiet, liet men doorschemeren daar niets aan te gaan doen.
    - Nog nooit zulke chemisch-smakende maki gegeten, maki gigantisch taai en oud.
    - Algehele indruk dat het restaurant er niet onhygienisch uitziet, maar het eten wel.
    - Enige wat goed en vers en schoon was waren loempia's/sojabonen/ijs/fruit/gebak (desserthoek is goed met veel keus).

18. Pannenkoekenhuis Uithoorn

- Zeer mooie locatie ook qua natuur.
    - Buiten eten in de zomer is mogelijk.
    - Leuk voor een (kinder)feestje.
    - Ook mooie locatie om mooie foto's van de natuur te maken.
    - Alles goed verzorgd.
    - Veel keuze qua pannenkoeken.
    - Serveersters niet allemaal veel ervaring en soms wat onhandig maar dat geeft echt niks.
    - Schoon.
    - Eten is goed en kwalitatief goed.
    - Veel te duur voor alleen maar een pannenkoekenhuis anders zou ik er vaker gaan eten (mijn vriendin die vaker naar een pannenkoekenhuis gaat is nog meer geschrokken van de prijs dan ik).

19. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Erg fijne locatie met kids. De speelkamers zijn super.

20. Chinees-Indisch Uithoorn

Goede combinatie van Japans & Chinees in een gezellig restaurantje, goede en vlotte bediening.
    Doet niet onder voor het traditionele Japanse 'all you can eat' restaurant. Goede sushi en voortreffelijk dessert- buffet.

21. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Leuke locatie, gezellige bediening en heerlijk gegeten. Van pannenkoek, en kibbeling en schnitzel, alles heerlijk. Een plek om terug te komen!

22. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Goede kwaliteit maar wel veel te duur. Elke keer ben ik weer verbaasd hoeveel geld ik kwijt ben terwijl ik alleen maar een pannekoek gegeten heb…

23. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Slechte service en sfeer.
    Keurig gemeld dat we met 10 kinderen kwamen en 4 volwassenen.
    Na binnenkomst duurde het 30 minuten voordat er iemand aan tafel verscheen. Uit eindelijk na een uur de eerste pannenkoeken waarvan verkeerde bestelling kwamen of helemaal niet. Conclusie voor ons nooit meer hierheen!!!

24. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Het was rustig, maar zeker een leuke locatie en lekkere pannenkoeken

Wesley Kramer

Na vele goede ervaringen bij jullie hebben wij op de verjaardag van mijn vader vandaag voor een grote groep spareribs besteld. Na exact 1,5 uur wachten hebben wij jullie opgebeld om te vragen wat de status was. Vervolgens krijgen wij te horen dat er een vleestekort is. Waarom worden wij niet ingelicht? Erger is nog, de laksheid hoe er op wordt gereageerd. Achteraf vroegen ze of wij de spareribs nog wel wilden, maar ze konden niet zeggen hoe snel… kortom, zwaar tegen gevallen dit keer. Ik ben benieuwd hoe jullie zoiets denken op te lossen. Nogmaals, jullie hebben erg lekkere spareribs, daar is niks mis mee.

Thanks,
    Wesley.

We waren zaterdag met z'n achten bij het Rechthuis gegeten. Er was voor ons een tafel op het terras én binnen gereserveerd zoals we hadden gevraagd. Dus buiten in het zonnetje een drankje en daarna binnen eten. Het Rechthuis heeft de ambiance van een hotel met goed zittende stoelen en mooi gedekte tafel, maar de ongedwongenheid van een eetcafé. Ook eetcafé prijzen trouwens en de bediening is vlot, klantvriendelijk en met gevoel voor humor. Het voorgerecht stond heel snel op tafel waarop we aangaven dat we het hoofdgerecht er niet te snel achteraan wilden hebben. Dit werd daarom netjes in overleg met ons geserveerd. Alles zag er mooi uit en was heel smakelijk. Omdat het voorgerecht niet zo heel groot was konden we genieten van een 3-gangen diner, want we hadden nog plaats voor een heerlijk nagerecht. We hebben een gezellige avond gehad en hebben heerlijk gegeten. Dank hiervoor.

27. Pannenkoekenhuis Uithoorn

We werden heel leuk geholpen.
    Onze zoon was jarig en hij werd verrast met een vuurkaars naast zijn bord.
    Ook werd zonder mankeren de pannenkoek die hij in eerste instantie had besteld (maar toch niet lekker vond) omgeruild voor een ander.
    Goede en snelle service, en een leuke plek om iets te eten.

28. Chinees-Indisch Uithoorn

H . Liesveld

Bediening slecht, regelmatig moeten vragen waar onze bestelling blijft en als men dan eindelijk kwam, dan vergat men nog de helft. 🤔🤔 Op eerste ronde ruim een uur moeten wachten. 😩😩 Eten prima!

Een prima en gezellig restaurant.
    Zeker voor een menu in deze tijd nog prettige prijs.
    Voor mij alleen jammer (zelf heel onhandig ) dat vis niet gefileerd word, zou het zeer op prijs stellen.
    Daardoor toch genoodzaakt iets anders te bestellen beetje jammer, maar voor de rest zeker een aanrader.

30. Pannenkoekenhuis Uithoorn

Tim Veenvliet

Leuk personeel, sfeervolle locatie, kinderspeelplek, goede pannenkoeken en schnitzel met patat was ook erg goed. Aanrader! We komen hier zeker nog eens terug.