Het Pannenkoekenfort in Uithoorn

Het Pannenkoekenfort is de tweede horecagelegenheid van de familie Tieken. Gestart in het mooie historisch pand aan de Amstel: Hotel-Restaurant het Rechthuis.

Bij ons ligt de nadruk op persoonlijke gastvrije service, lekker eten en een ongedwongen kindvriendelijke sfeer.
Wij heten u welkom met een vrolijke lach en willen graag dat u en uw kinderen zich bij ons thuis voelt.

1436271915 100
1459207541 74
1485419685 77
1491972721 75

1. Heerlijk gegeten.
    Het was niet druk, maar dat vonden wij wel fijn.
    Kleindochter kon lekker spelen in de speelgrot.

2. Renate Joon

Een leuke kindvriendelijke locatie met goede en vriendelijke bediening. We hebben lekker gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar.

3. helma van der jagt

Heerlijke pannenkoeken, ook de glutenvrije (en lactosevrije)!
    Goede bieren en wijn en vriendelijke bediening!
    Een aanrader!

4. Jaap de Cooker

Ook 's-middags voor de lunch is dit Pannenkoekenfort een aanrader. Goede bediening en uitstekende pannenkoeken evenals de toetjes.

5. De lekkerste pannenkoeken eet je hier

6. Het was heel erg gezellig. De pannenkoeken waren ook heel erg lekker, alleen vonden we ze een beetje dun.
    Maar ik denk dat de prijs er dan ook naar was.

7. Zeer kind-vriendelijk. Uitgebreide keuze pannenkoeken. Smaakte goed. Vriendelijke bediening, maar niet erg pro-actief.

8. Prima plek, alleen had de bediening die avond 'hun avond niet'… het was niet buitengewoon druk, en na bestelling drinken kwam men niet zo snel met opname eten… (misschien hadden wij eerder moeten 'herinneren' dat we nog moesten bestellen) maar goed. Al met al pas eten na 50 min. Wat erg traag is voor 2 pannenkoeken (en schnitzels). Nadat wij er wat van hadden gezegd, ging men met ons in discussie (regel 1: klant heeft gelijk, tenzij…) en hier hadden ze wel een steekje laten vallen. Kan gebeuren, maar biedt dan excuses aan en bijvoorbeeld een kopje koffie of zo :-) daarna ging het wel beter (met drinken bijschenken) en nagerecht… Eten was trouwens verder prima!

9. - Zeer mooie locatie ook qua natuur.
    - Buiten eten in de zomer is mogelijk.
    - Leuk voor een (kinder)feestje.
    - Ook mooie locatie om mooie foto's van de natuur te maken.
    - Alles goed verzorgd.
    - Veel keuze qua pannenkoeken.
    - Serveersters niet allemaal veel ervaring en soms wat onhandig maar dat geeft echt niks.
    - Schoon.
    - Eten is goed en kwalitatief goed.
    - Veel te duur voor alleen maar een pannenkoekenhuis anders zou ik er vaker gaan eten (mijn vriendin die vaker naar een pannenkoekenhuis gaat is nog meer geschrokken van de prijs dan ik).

10. Erg fijne locatie met kids. De speelkamers zijn super.

11. Leuke locatie, gezellige bediening en heerlijk gegeten. Van pannenkoek, en kibbeling en schnitzel, alles heerlijk. Een plek om terug te komen!

12. Goede kwaliteit maar wel veel te duur. Elke keer ben ik weer verbaasd hoeveel geld ik kwijt ben terwijl ik alleen maar een pannekoek gegeten heb…

13. Slechte service en sfeer.
    Keurig gemeld dat we met 10 kinderen kwamen en 4 volwassenen.
    Na binnenkomst duurde het 30 minuten voordat er iemand aan tafel verscheen. Uit eindelijk na een uur de eerste pannenkoeken waarvan verkeerde bestelling kwamen of helemaal niet. Conclusie voor ons nooit meer hierheen!!!

14. Het was rustig, maar zeker een leuke locatie en lekkere pannenkoeken

15. We werden heel leuk geholpen.
    Onze zoon was jarig en hij werd verrast met een vuurkaars naast zijn bord.
    Ook werd zonder mankeren de pannenkoek die hij in eerste instantie had besteld (maar toch niet lekker vond) omgeruild voor een ander.
    Goede en snelle service, en een leuke plek om iets te eten.

16. Tim Veenvliet

Leuk personeel, sfeervolle locatie, kinderspeelplek, goede pannenkoeken en schnitzel met patat was ook erg goed. Aanrader! We komen hier zeker nog eens terug.

17. Gezellig familie restaurant, kinderen weten zich te vermaken. Lekker eten, goede kwaliteit.

18. Pannekoeken waren matig. Erg dun en tegen verbrand aan. De kinderen hadden zelfs nog trek na een pannekoek. Bediening was erg vriendelijk. De keuken was duidelijk niet op dreef.

19. Hebben prima gegeten met schoondochter en kleindochter het kadootje aan het eind is een goede stimulans om haar te laten eten (goed eten dan mag je iets uitzoeken).

20. Pannenkoeken gingen, 1 beetje droog.
    1 uur wachten met klein kind beetje lang.

21. Het was gezellig en het eten lekker, jammer dat het zo rustig was.

22. Fam. De Jong

Onze dochter vond de speelgrot erg leuk. Eten was ook prima.

23. E.Douma

Prima gegeten. De pannenkoeken waren beter dan een jaar geleden.
    De frietjes voor de kinderen waren wat smakeloos, duidelijk fabrieksfrites evenals de kipnuggets.

24. Kids konden zich uitleven terwijl we moesten wachtten op het eten. Vonden het wel wat lang duren terwijl het niet druk was (nog drie andere tafeltjes).
    Eten was verder lekker.

25. Super mooie locatie! Uitgebreide menukaart met heel veel soorten pannenkoeken en zeer kindvriendelijk. Wij gaan hier zeker weer een keer naar toe.

26. Jammer dat men zo weinig om de drankomzet geeft. Eens wat vaker vragen of er nog wat gedronken moet/mag worden strekt tot aanbeveling.

27. ten rouwelaar

Wachttijd lang, steeds wenken als je iets wilt. Er mag wel wat vaker langsgekomen worden om bijv. te vragen voor drinken. 3 meiden, maar stonden een beetje te niksen.

28. Mooie locatie, vooral ook erg leuk voor de kinderen maar voor ouders ook lekker rustig. Eten liet wat lang op zich wachten.

29. Het duurde 3 kwartier voordat wij onze pannenkoeken hadden, wat ik nogal lang vond, maar de serveerster vertelde dat het ongebruikelijk druk was.
    Ik had een pannenkoek met rozijnen, die ik niet echt lekker vond. De rozijnen waren wat aangebrand. Of is dat onvermijdelijk en is een rozijnenpannenkoek sowieso niet lekker?
    De bediening was heel vriendelijk en kwam niet gestresst over, ondanks de drukte.

30. Hugo Weijers

Erg naar ons zin gehad met de kinderen en oma, hele vriendelijke bediening.
    We waren op zaterdag en vonden het verrassend rustig. Wij komen terug!
    Oma hield niet van pannenkoeken, maar de kibbeling en patat waren een prima alternatief!

31. Bianca becker

We hebben lekker gegeten. Hadden alleen aangegeven dat onze jongste zoon jarig was en er werd niets gedaan.

32. We hebben met een grote groep gegeten van 0 tot 85 jaar en we hebben een heerlijke middag/avond gehad.
    De kleintjes van de groep hebben zich ook prima vermaakt in de speelgrotten!
    De bediening was goed, vriendelijk en aardige/professionele medewerkers.

Kortom: voor herhaling vatbaar.

33. Veel ruimte voor kinderen. Gezellig restaurant. Vriendelijke serveersters.

34. Heerlijk pannenkoeken gegeten. Vriendelijk personeel. Gezellig restaurant.

35. Top locatie voor met kleine kinderen. Ze kunnen heerlijk spelen. Lekker gegeten.

36. Marinda Vollebregt

Lekker gegeten. Onbegrijpelijk dat het zo rustig was voor een vrijdagavond. Meer mensen zouden hierheen moeten gaan!

37. marian van wijland-van swol

Leuke locatie. Heerlijke speelruimte voor de kinderen. Lekkere pannenkoeken. Zeker om nog eens terug te komen in de zomer

38. Pannenkoeken was lekker, er mag wel wat meer op. Salami en de shoarma waren te weinig, jammer! Sfeer is niet echt gezellig, gelukkig was het niet druk, maar als het vol was, nog erger.

39. Annie ten Katen -Halma

Samen met kleindochter Ashley heerlijke pannenkoek gegeten, en nog ijsje toe. Vriendelijk personeel en alles zag er schoon en netjes uit! Gaan we vaker doen

40. Mevr. Jansen

Heerlijk gegeten. Mogelijkheid om zelf aanpassingen te doen. Service heel goed en vriendelijk.

41. Heb er op 21 september 2016 een heerlijke taco pannekoek gegeten met gehakt, paprika, mais totilla chips en salsa.
    Ook twee smakelijke appelsapjes gedronken, het was genieten.

42. Fam, Kamp

Prima ervaring. Dat je een uur zou moeten wachten is helemaal afhankelijk van de vraag hoeveel klanten er zijn. Als het volle bak is, duurt het natuurlijk langer. In de keuken hebben ze 10 pannen voor het bakken. De mensen doen hun uiterste best om het de klanten naar de zin te maken. De service is prima, pannenkoeken zijn heerlijk. Prima adres. Absolute aanrader!

43. Frederique de Hondt

Afgelopen weekend heerlijk gegeten! Goede snelle service ondanks de drukte, goed gevulde bijzondere pannenkoeken en top speelplaats voor de kinderen. Al met al een top avond gehad.

44. Fam Meijer

Gegeten met 11 personen. Evenals anderen viel het ook ons op dat de bediening erg traag was. Na ruim een uur werden de pannenkoeken geserveerd. Het was zaterdagavond en vol... Gelukkig vermaakten de kinderen zich in het speelgedeelte, maar dat kan m.i. vlotter. Vriendelijk personeel en smakelijke pannenkoeken.

45. Karolina

Zeer slecht, pannenkoeken waren niet lekker en er zat bijna niks op.. En dat voor 12 euro! Bediening zeer jong en onervaren, we werden om de 10 minuten gevraagd of we nog iets wilden drinken (we hadden nog volle glazen!). Toileten extreem vies! Al met al: hier komen we zeker nooit meer terug.

46. fam. Van der Horst

De pannenkoeken waren prima van kwaliteit, evenals de bediening. Wat ons erg tegengevallen is, dat we heel lang moesten wachten op onze pannenkoeken. We waren met een gezelschap van 10 personen om iets na 17:30 aanwezig en we kregen de pannenkoeken pas om ca.19:00 uur. Dit duurt voor kinderen veel te lang en zette een domper op het verjaardagsfeest. Ter compensatie kregen de volwassenen wel koffie van het huis en een mandje brood aangeboden.

47. Leuke locatie met je kinderen en leuke bediening. Eten is prima

48. Rietveld

Heel erg leuk. Prettige bediening. Eten is prima.

49. J.KleinJan

Prachtige plek, voor ons een verrassing! We hebben erg genoten van alles, de plek, de pannenkoeken met spannende namen, de hartelijke ontvangst en heel vlotte bediening!

50. van Dijk

Super lekkere pannenkoeken gegeten, de ligging is prachtig en ook de inrichting van het restaurant zelf is leuk, hip en helemaal van nu. Ik raad iedereen aan om hier een keer te gaan eten. Het restaurant is super kindvriendelijk, met een aparte speelplek voor de kids! De bediening is erg (kind)vriendelijk.

Kortom. TOP!

51. Heerlijk gegeten, goede klantvriendelijke bediening en de prijs/kwaliteit is goed.

52. Jammer. Viel voor ons tegen.
    De inrichting is gezellig Maar zeg nou eerlijk, 56 min wachten op een pannenkoek terwijl er niet meer dan 10 mensen zaten ? Klein beetje stokbrood voor 4 personen voor € 3,50. En pannekoek ook karig gevuld voor 14,50. Voor ons geen herhaling.
    Omgeving en ligging is super.

53. Herman Breuer

Was niet de eerste keer dat we er met de kleinkinderen naar toe gingen. Pannenkoeken zijn er prima en de kinderen vinden het in de grot spelen nog steeds leuk.

54. Pannenkoeken waren lekker, was niet heel druk in restaurant. Bediening kon beter.

55. J. vd Velden

Heerlijke pannenkoeken in een sfeervol fort

57. h uit tuithoorn

Eten was gewoon, maar ik heb een bijzonder vervelende ervaring gehad. Wij kwamen met 2 volwassenen en 2 kinderen (10 en 11 jaar) eten op zaterdag 30 mei 2015.

Ik gaf duidelijk aan dat mijn zoontje 10 jaar was geworden, ze keek mij toen al schaapachtig aan. Ik attendeerde haar nog op een bonnetje welke ik met de paasdagen had gekregen, maar ook daar geen reactie op. Ze had geen idee wat dit was. Ik gaf daarna aan "Ik ben niet uit op een gratis pannenkoek maar maak er wat leuks van!" Er gebeurde helemaal niets....

Uiteindelijk, toen wij klaar waren met het eten, kwam er een hele mooie vuurfontein voorbij en bijna het voltallige personeel kwam aan de tafel staan en lang zal ze leven zingen, echter... niet bij onze tafel maar achter ons. Daar was een dame jarig. De teleurstelling van mijn zoontje is niet in woorden uit te drukken.

Toen ik uiteindelijk maar naar de bar ging vragen of ik alsjeblieft mocht betalen (had al ruim een half uur op de gevraagde rekening gewacht) en op de vraag "was alles naar wens" aangaf dat ik het heel erg vervelend vond, kreeg ik wederom een schaapachtige blik, maar helaas geen sorry of excuus. Druk was het ook niet, restaurant zat voor circa een derde vol.