Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling Midsland verdeeld zijn.

1. Aron

2. Ik vond de appeltaart wat tegenvallen. Misschien ook wel omdat ik een hoge punt verwachtte ipv een stukje plaat koek. Ook als er noten en cranberry’s in zitten.

3. Bas en Nils

Heel leuk tentje, goede en snelle service. Je zal hier niets tekort komen en ze denken graag met je mee. Oud Hollands en dat maken ze waar. De bijgerechten bestaan oa uit een schaaltje bloemkool en worteltjes die op zn Oudhollands bereid waren. Tegenwoordig moet er altijd "iets" mee gebeurd zijn maar waarom?!

Klaverblad heeft een slogan: als je maar lang genoeg normaal doet dan word je vanzelf bijzonder. Dus dat.

4. Eerder deze week heerlijk gegeten bij deze eet-tent. Kom je terug voor het heerlijke pluk brood met dip. Verkopen ze een nee. Helaas!

5,3
  5. Het is een super gezellig, in gericht, de bediening waren hele leuke lieve mensen met een gezellige babbel zeker waardt om daar een keer te gaan eten, wij waren daar zeer tevreden over.

6. Het hoofgerecht Nacho Nacho voldoet voor geen milimeter aan het gerecht zoals op de kaart is beschreven.
    De kip is overgevlogen, de paprika is met een vergrootglas te vinden en de helft van de nacho chips kan zo de zak weer in, lagen er los bij.
    Daarnaast werden de bijgerechten veel te laat geserveerd.

2,8
  7. Gisteren erg lekker gegeten bij de Drie Grapen. Het was er heel gezellig en ook de bediening was erg attent.

8. We eten hier al jaren zeer regelmatig. Het eten is altijd ruim voldoende en van constante goede kwaliteit. Aardig en gezellig personeel. Wij hopen nog vaak te komen eten!

9. De bediening was gelukkig snel, zodat we gauw weer weg waren. Wat erger was? Het middelmatige eten (tenzij je staat te kijken van opgewarmde bonen), het terras waar we niet op mochten vanwege teveel eind (windkracht 3), of de hatelijke ontvangst door de eigenaresse die de hele avond als een dictator rondliep? Ik denk dat laatste. Het ergste was, dat de kinderen het echt niet leuk vonden, in tegenstelling tot vele andere restaurants op het eiland, die we al geprobeerd hebben. Niet om ondankbaar te zijn: het grootste deel van de wereldbevolking kan nooit uit eten. Als je dat voorrecht (want dat is het), wel hebt, ga dan niet naar deze tent. Wij gaan er met een rotgevoel weg...

2,5
  10. Ik wilde de deur dicht maken het is namelijk 14 graden het is vervelend koud. Ik maakte de deur dicht en een medewerker kwam erg kwaad aan de gooide de deur open en zij jullie zijn zo toch weg. Het is niet klant vriendelijk. Ze noemde het… het is hier geen hotel! En het is geen vakantie.

11. Chaos in de keuken.
    Vlees spareribs en tournedos was redelijk. De puree er bij slaat nergens op en voegt niets toe. De vergeten groente is gewoon koolraap waarmee niets is gedaan behalve koken en laten verlebberen. Slecht geschild en totaal geen smaak. Aardappelen ook al geen smaak en veel te weinig. 3,5 krieltjes per persoon!
    De bediening gunt je blijkbaar geen nieuw glas drinken en loopt domweg zonder kijken langs je tafel. Normaal geven we flinke fooi, maar dit keer echt niet.
    De wc's waren smerig en niet zo een beetje ook. Waardeloos.
    Zeer lang wachten. De keuken is in de organisatie een puinhoop. De kwalitiet van het eten valt tegen. De bediening is onvoldoende.

1,5
  12. Patricia

Scheve tafels buiten op het terras neem je voor lief. Alles voor de kinderen! Maar 1,5 uur wachten op het avondeten is wel echt in en in triest! Na meerdere keren naar binnen te zijn gelopen en een biertje in de hand mee terug te krijgen en vervolgens te horen te krijgen dat je bestelling niet is verwerkt (kan gebeuren, maar sorry ho maar). Wanneer we besluiten na 1,5 uur te gaan, worden wij vreemd aangekeken en krijgen wij het verwijt op te stappen. Geen compensatie, geen sorry, niets. “We kunnen het eten toch gewoon mee naar ons huisje nemen!” Het moet niet gekker worden! Het eten moest overigens nog gemaakt worden. Dus we zijn vertrokken (had ik allang gedaan, wanneer we zonder kinderen waren). Het resultaat twee verdrietige kinderen. En daar reserveer je dan op tijd voor. Ik zou het alles behalve aanbevelen!

4,3
  13. Marianne

Jammer dat de soep binnen 5 minuten voor onze neus stond. We zaten nog aan ons glas wijn. De smaak van de soep was overigens prima in orde. Nog beter was het lamsschenkel, geserveerd met een lekkere jus en pastinaakpuree. Verbeterpuntje zijn de wijnen: ik vond ze te vlak en miste diepgang. Verrassing was weer de koffie met likeur van het eiland.

14. Wij komen hier nul al heel wat jaren. Maar elke x als we er iets eten. Blijft het zo heerlijk smaken. Je proeft dat er echt passie gelegd wordt in het eten. Vriendelijke eigenaren. Echt een aanrader en zeker voor hamburgers.

15. Marianne Neuteboom

Matig eten, wonderlijke bediening. Slechte service.

16. Vanavond een bezorgmaaltijd besteld, keurig op tijd en echt waar voor je geld. We hebben heerlijk gegeten en is voor herhaling vatbaar. Oan’t moarn.

17. Lenny

18. WvM

19. Lams stoofpot besteld, dit leek wel op een soep zoveel vocht,

20. Geweldig restaurant, zeer beleefd luisterend hoor. Echt met andere woorden een goede Sociale hygiëne waarvoor je als restaurant staat. En ondanks de Corona crisis toch je mannetje kan staan geef ik Hans en Grietje een 10. Toch wel een opmerking bestel je een pannenkoek met noten geitenkaas en honing en rucola. Wat wordt er bezorgd pannenkoek met geitenkaas met noten en stroop. Geen honing en geen rucola. Jammer, nogmaals geen verwijt want 95%gaat goed en de slechte dingen hoor je altijd. Nogmaals voor Hans en Grietje alle goeds 👌

21. De bediening was vriendelijk, duidelijke uitleg van de kaart Top.
    Prijs kwaliteit absoluut niet in verhouding. De Curry was minimaal gevuld met de ingrediënten. en waterig. Bij de entrecote zat bijna tot geen groente wat wel gezegd werd.
    Overige extra moet je apart bij bestellen zoals patat/aard groente..

5,1
  22. Wybe en Inge Bosma

We komen al jaren op Terschelling en eten meestal ook zeker een keer bij " Onder de pannen". Ook nu hadden we ons er echt op verheugd, heerlijk is het altijd! Maar deze keer viel het erg tegen helaas… De soep was lauw/koud, de gebakken aardappelen zat geen smaak aan en hadden een hard randje alsof ze opgewarmd waren, de sla was erg zuur en de saus van de spareribs had een erg overheersende smaak! Zo jammer, want we kwamen altijd graag eten en zijn nu toch een beetje genezen… Het was altijd echt één van onze favoriete restaurants, waar we echt moesten eten wanneer we op Terschelling waren!

4,5
  23. Heerlijk gegeten, genoeg keus voor de vegetariërs. Vriendelijke bediening.

24. Speciaal een stuk omgefietst naar deze snackbar. Ik twijfelde tussen een restaurant en hier. Blij deze keus gemaakt te hebben en mijn vrienden te hebben overtuigd hierheen te gaan. Mijn vrienden en ik hebben heerlijk gegeten. Een was zo in zijn element dat ik genoot van hoeveel hij in korte tijd naar binnen werkte. Gezellig terras met heerlijke verkoelende stoelen door de regen. Hoewel mijn fiets zadel heerlijk zit, schuurt mijn broek toch waardoor wat koud water op mijn achterste heerlijk was. Prachtig uitzicht vanaf het terras. Na mijn buikje voor een vijfde te hebben volgevreten. Fiets weer gepakt en met een beetje zijwind en regen naar de accommodatie gefietst. Terschelling is prachtig!

25. Adriaan O

Onbeschoft personeel. Waren met 9 personen te eten en er was een baby mee. Deze wilde gevoed worden. We vroegen of ze bij een tafeltje in de hoek dat ook even mocht. Dit was prima. De groep was klaar met eten en er werd afgerekend. De mensen gingen vast naar buiten om vast plaats te maken aan de grote tafel. En zodra zij het pand verlaten hadden, werd de voedende moeder ook verzocht per direct te vertrekken. Het voeden mocht niet meer. Er was inmiddels betaald dus ze moesten oprotten om plaats te maken.
    Dat het voeden niet klaar was hadden ze geen boodschap aan.

26. Conny Giethoorn Mos

In onze vakantieweek 2 x gegeten bij de 3 grapen. Beide keren prima bevallen.
    Gezellige sfeer en heerlijk eten.

27. r noorlander

Ondanks de aanpassingen vanwege corona erg gezellig en heerlijk gegeten.
    Natuurlijk wel het gezang van Sjoerd gemist maar we komen zeker weer terug.

28. Het eten was goed, we waren met een gezelschap.
    Drinken geen opmerkingen.
    Alleen de bijgerechten, aardappels, groenten hadden minder aandacht dan het hoofdgerecht.
    Hard, niet goed doorgekookt.
    Jammer, wel goede kwaliteit vlees en vis.

29. Marja Breijer

Onze ervaringen waren verdeeld. De mannen hadden een lamstournedos en deze waren heel erg goed en lekker. ze hebben er van genoten!
    Ik zelf had gebakken zalm met Hollandaisesaus: de zalm was net niet droog, maar niet erg smakelijk. De Hollandaise saus had in mijn beleving weinig weg van een goede Hollandaise saus. Jammer, want dat was een belangrijke reden om dit gerecht te kiezen.
    De vriendin van mijn zoon had de varkenshaas. Deze was dik en de buitenkantenwaren erg droog. We hebben hierover gereclameerd. De kok heeft vervolgens het dikke stuk van het vlees doorgesneden en ja, daar was een klein stukje vlees te zien wat rosè was (90% was doorbakken). .Zij durfde het toen niet opnieuw terug te sturen. Haar vader was een goede chefkok en ook zij wist dat het niet goed was!
    Ik vond de avond teleurstellend, zeker omdat ik al 2 keer naar tevredenheid bij jullie had gegeten.
    Wat mij ook opviel was, dat de groenten en bijgerechten betaald moesten worden. Ik vind dat een verkeerde manier om je prijs te verhogen....Het geeft mij een onplezierig gevoel, want een gerecht wordt altijd geserveerd met groenten e.d.

5,5
  30. Afgehaald: kipsate plate en friet met stoofvlees.
    Jammer dat de kip iets te droog was, maar het stoofvlees is heerlijk!!!
    Zo’n gerecht waar je naar terug kan verlangen...!

We komen zeker terug!